Dari Meja Admin

Admin sedang tukar design blog. Masih ada tak masalah email pembaca lain yang keluar bila nak komen? Ke ada masalah lain, bolehlah komen di bawah ini

Follow Whatsapp FS KLIK SINI

Rating Pembaca
[Total: 1 Average: 4]

151 thoughts on “Dari Meja Admin”

  1. Ohh.. admin.. kalau komen panjang2 jadi balik cm sebelum ni.. tulisan dari sederat menegak..
    Sumpah annoying sgt..
    Pning baca kot min..
    Tulisan melintang semua..
    Update please..

    Reply
  2. ADA GLITCH SIKIT MIMINAH
    DEKAT KOMEN
    TERUTAMANYA WAKTU KITA NAK REPLY KOMEN ORANG
    DIA KELUAR NAME SIAP EMAIL ORANG YANG KOMEN SEBELUM KITA.
    MOHON ADMIN FIX THIS
    BTW KEKALKAN RUPA LAMA FS DAN TAMBAH FEATURES BARU MACAM TROPHY COMMENTOR TU VERY NICE.
    KALAU BOLEH LIKE AND DISLIKE KOMEN
    DAN BUTANG DELETE COMMENT SENDIRI.

    Reply
  3. Hye min..sy cikbambam..siap intro plk kan?..sy xde pape komen sgt cume komen jdk menegak tu je la sy poning nk baca..sy suke carta komen dpt trophy tu..kipidap min..??????

    Reply
  4. kak mami baca pakai fon jugak.. tapi design baru tadi takda pulak keluar iklan ke apa.. just email problem jela.. kak mami suka design baru.. nampak tak kak mami orang yg boleh menerima perubahan.. hhahaha.. anyway sumpah kak mami tak suka design lama.. kak mami mahukan perubahan..

    Reply
  5. Hi admin… ni just cadangan je taw, apakata,
    1. admin tambah tempat search dkt homepage FS..senang kami nak cari cerita dr kami punya favorite writer…tak payah la kami kena open dulu mana2 cerita n baru boleh search sbb tempat search tu just ada kat dalam ruangan cerita je bukan kat homepage..
    2. tambah list cerita paling popular dkt homepage pon bagus jugak..
    sekali lagi nak bg tahu, ni just cadangan je taw
    thank you..harap cadangan ini difikirkan dgn baik oleh admin..

    Reply
  6. Admin… nk tnya. Mna writer lama2? Diorg sonyap jo? Den nunggu udah lama… M, Kucing Kelabu, Si celupar, cikedot, stella bgai2.. writer baru ok la berbakat tp still miss the old writer. Aura diorg lain mcm. Writer bru ilovedammerung. Muah ciket.. hahaha

    Reply
    • M dh surender sbb terlalu byk hint die dh revealed yg boleh espose diri die sebenar…
      Writer lain plak sejak aritu ade musim komen yg padu2 kecam writer sekalian, diorg dh move on g tempat lain cube nasib…

      Reply
    • jangan lupa si rin, yang cerita aku rindukan maya,dulu gigih google nak tau betul ke tak maya tu wujud.,huhu.last cerita si rin pasal jin herisha,.ntah mana la si rin tu..

      Reply
  7. saya cuma nak cadangkan.. kan sekarang kebnyakan writers post cerita by episod, pastu skrg banyak cerita still pending next episod/story. boleh tak admin highlight kan kat satu ruang, cerita2 yg still pending next episod. sbb kan kadang2 sampai dah lupa ada cerita yg smpai skrg belum update next story/sambungan cerita. cth mcm dia bukan nadia, dah lama tggu sambungan.
    (err sye pun tak tau mcm mna nak explain, just abaikan kalau tak pham, sbb tak jadi masalah sgt pun, still bleh baca lgi fs hari2..hehe)

    Reply
  8. admin, aku suka design baru ni. tapi kan, boleh tak jangan letak code? lecehlah setiap kali komen kena masuk kan code.

    Reply
  9. Pakcik (singkong dan keju)
    Aku nk tnye…acanerr nak delete komeng nihh..

    Makcik bambam..
    Hahahha
    Maira ??
    Kak yulie..

    Semua aku seru dah haaa.. adehhh..

    Reply
  10. Admin aku nak komplen 1 lagi bole?.. buka web thru phone still got bit problem la.. tulisan dkt comments tu tak tersusun.. ada words yg duduk sebaris dgn nama..

    Reply

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.