Gangguan dari mimpi

Hai! Assalamualaikum thanks kpd admin FS sbab sudi nk siarkn cerita aku, even tak seram mane pun tapi aku nk jgk share salah stu pengalaman seram aku nie.

Okay, name aku zaff(bukan name sbeno) ekceli aku nie student di kolej swasta kt melaka. Mcm biase la kehidupan student wajib busy dgan test,quiz,assignment,presentation pastu test balek…n ade jugak yg sebok dgan bnde lain.Ekceli stiap hr selasa aku ade latihan kawad kaki(saje isi mase lapang).Nak dijadikan cerita, hari tu dr pagi sampai ke petang aku bz dgan test dan kuiz, pukol 5 pulak ade kawad. Memang seharian tu aku penat gile sbab mlm sblomnyer aku tido agak lewat ‘stay up’ lah katekan. Lepas je settle semua urusan aku tu, malam tu aku tido awal dlm pkol 11lebih wktu tu mmbe aku(ain,bkn nme sbeno) tgah baring2 main fone smbil pintu bilik terbukak (fyi aku tido ngadap pintu bilik) dan oleh sebab kepenatan yg melampau dgan mudahnyer aku terlelap..

Maka bermulalah mimpi2 pelik yg berlaku..tp ade satu part mimpi tu sama macam waktu aku sebelom tido, tetiba waktu aku nak terlelap tu minah(akak senior rumah sewa) datang kebilik panggil2 name aku, aku pun menyahut and baru je nak datang kat dia tetiba si minah menjerit2 seperti kena histeria dan bertukar rupa menjadi bende tu. Aku yg takut terus lari ke dalam bilik dan terus berselubung ttbe bnde tu dudok tepi katil aku n ‘dia’ dok peratikan aku, rupa dia tak yah cakap la memang seram dengan takde rupa kulit muka gelap macam rentung dan rambut menggerbang mcm mak limah then dia start merangkak naik ke atas kaki, waktu tu aku dah meronta2 dalam mimpi tu aku. Aku dok jerit2 name ain kt sebelah tapi dia langsung tak hirau kat aku macam tak dengar pastu ‘dia’ naik lagi paras atas lutut waktu tu aku tak boleh fikir dan buat ape dah, bayangkan la dlm mimpi tu kaki aku terase berat macam kena hempap pastu dengan kuku dia yg panjang dan tangan ‘dia’ yg rentung tu cengkam kau,waktu tu aku da sesak nafas even baru paras kaki ‘dia’ naik.
Aku dah tak bole bersuara n rase mcm selamat tinggal dunia waktu tu.Tapi aku still meronta2 dari cengkaman ‘dia’ dan tetiba aku tersedar dr mimpi tu, Tapi lepas je aku sedar dari tidur ekceli kaki stil rase macam berat dan teros aku istighfar lalu gerak2kan kaki dan nasib baik beransur2 rase ringan(myb korang fikir kaki aku cramp, fyi aku belom pernah kena cramp pun) dan yang aku perasan keadaan aku tidor tu dalam posisi badan tegak dan kaki lurus ibarat macam jenazah tidur,seumur idop aku xpernah jd macamtu dalam hati aku memang patotla kena! Rase bersyukur masih hidup lagi. Aku sedar jam wktu tu baru pukol 2pg n ain da tidur, lega skit sebab ade ain teman aku tido.Lepas je peristiwa tu aku ubah posisi n bace doa sblom tido…sekian dari aku

 

::Hantar kisah anda: fiksyenshasha.com/submit

...

Follow Whatsapp FS KLIK SINI

Rating Pembaca
[Total: 5 Average: 4.4]

3 thoughts on “Gangguan dari mimpi”

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.