Hormat privacy “dia”..

Assalamualaikum warga FS.. nme sy N.. sy memamg peminat cerita2 seram.. dan bila bace kisah2 dalam page ni sy terpanggil untuk share kisah yang sy alami sendiri..

Cerita ni berlaku dekat taska tempat sy kerja..saya dengan sorang lagi kawan sy ni nme Z..stay kat taska ni je sebab kami ni perantau.. nak sewa memang tak la kan..so back to the story, kakak D, yg dah keje lame kat situ ade jugak cerita pasal cite2 seram yg berlaku kat taska tu..ade org main air dlm bilik air la..anak2 taska nmpak “kawan” la tp tu da lame..agaknye “dia” da selesa sebab tu menyepi..

Dalam 2bulan kot hari berlalu seperti biasa sampai lah satu hari sorang kakak ni nak keluar dating..
Habis je budak2 balik kami pun kemas2 la kat bawah(kami tido kat atas)n kakak tu bila da abis keje die terus siap2..so sy dgn kwn sy z,usik2 la kkak tu ckp psal pakwe ape sume.. kitorang mmg gelak sakan smpai mgrib..kitorang naik atas.

Dlm pukul 8.30..kak D pn da kluar.. sy dgn z xtau nak buat ape..so decided nk turun bawah buat air..(selama keje tak penah turun bwh time mlm sbb rasa seram bila da tutup lampu sume..saya pulak mcm boleh rasa kalau ade smething selain kami..
kecuali nk kluar(bukak lampu dapur je)..tengah duk bancuh air n gelak2 sakan ckap psal kak D.. ttbe dgr org menjerit n menangis sambil berlari.. kuat sgt. N guess what suara tu mcm suara kak D!! Kami pn tnggal cawan tnggal henfon terus pecut naik atas masuk bilik kunci pintu..jantung mcm nak pecah dah.. sambil intai kot tingkap(dapur betul2 bawah bilik ni,sebelah dapur pintu utama..) kot2 betul kak D kne kejar ngn pakwe sbb nk buat bnde xsnonoh ke kn..tp takde..kami kelu.. suara sape tadi tu??

kami bdua diam..xtau sampai kul bape..pintu bilik kne ketuk..kami diam je..xbgerak pn..ketuk lagi..pastu dngar suara kak D..eh bukak la pintu ni.baru la ade kekuatan nak bukak pintu..Korang kenapa? Hnfon kat dapur air tak minum..kami tnye betul ke kak D ni? Kak D mrah..korang dh knp?
Pastu cite la sumenye…masing2 wat kesimpulan..agaknye “die” mrah kte wat bising..gelak smpai xingat dunia dari petang tadi..skrg die tiru suara je dulu..so beringat la..huhu.. sory panjang pulak cite ni..walau xseram sgt..cukup buat sy meremang bila.ingat balik keadaan tu..

Sekian

N.

Follow Whatsapp FS KLIK SINI

Rating Pembaca
[Total: 1 Average: 2]

3 thoughts on “Hormat privacy “dia”..”

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.