Hotel Seram di Penang

Salam..
Aku tgk Fs ni sejak akhir2 ni makin byk plk cite pasal hotel2@resort berhantu ni sejak start keluar cite kondo berhantu di Langkawi tu..da la aku nk g Langkawi hujung bln ni..dari excited cam berat hati plk aku nk g Langkawi ni..tawakal je la kn..

Ok..nanti korang kata aku ni byk bebel plk..sebenarnya aku pun ada pengalaman dgn hotel berhantu ni gak..kejadian berlaku masa kami satu family g Penang pada tahun 2012..hotel yg kami menginap ni ada apartmen sekali.. Kalo tgk keadaan hotel mmg xde ape2 la.. Lobi pun cantik standart hotel [email protected] utk g ke bangunan apartment tu mcm sunyi skit dan security pun agak ketat skit.

Apartment tu ada 3 blk 2 blk besar n katil double n satu bilik kecil katil single dua..aku suami isteri dptla blk blkg yg katil double n mak n kakak aku ambik blk depan katil double..blk lagi satu abg aku ambik. Alkisahnya..mlm tu kami nk g mkn laksa n pasemboq di padang kota Kalo x silap aku..abg aku yg lagi sorang ni dia xnk ikut..so..tinggallah dia sorang2 di apartment tu..lps kami blk je ke apartment tu aku laki bini n ank2 aku truslah masuk blk kami. Mmg lena kami tido mlm tu tanpa ada sebarang gangguan walopun aku ni jenis kerap bgn mlm utk ke toilet.

Kami bangun pg esoknye aku tgk muka family aku yg lain mcm x cukup tido mak aku pun mula bukak cita yg mlm tu diorg xleh nk tido..bkn sbb kena ganggu tapi takut dgn cite abg aku yg tinggal sorang2 tu..lps kami blk mlm tu abg aku trus cite yg dia dgr ada org ketuk pintu dia pun g la buka pintu sbb ingat kami da blk..dia buka je pintu tgk xde org pun tapi macam rasa ada angin lalu tepi dia..dia pun sambungla tgk tv mcm tadi tapi masa dia nk g ruang tamu tu dia kena lalu blk depan blk dpn tu terbuka dia perasan dgn ekor mata dia ada perempuan rambut panjang tunduk dok atas katil..

dia x syak apa lagi mgkin perasaan dia je kot dia fikir dia pun sambungla tgk tv masa tgk tv tu jgk dia perasan dgn ekor mata dia ada mahkluk tu dok atas kerusi plk..tp abg aku ni walopun takut still relax lagi sampaila kami blk.lepas family aku yg lain dgr cite tu la masing2 takut nk tido la weii..masing2 tido berhimpit2 sampai pagi. Nasib baik kami masuk tido awal lagi kalo x dgn aku skali x leh tido.

::Hantar kisah anda di fiksyenshasha.com/submit

Puan Sha

Follow Whatsapp FS KLIK SINI

Rating Pembaca
[Total: 11 Average: 4.8]

2 thoughts on “Hotel Seram di Penang”

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.