Kini Writer Boleh Mendaftar

Kini admin telah mewujudkan fungsi pendaftaran sebagai penulis. Di mana, sesiapa yang telah mendaftar cuma perlu login sahaja dan taip cerita anda terus dari dashboard fiksyenshasha.com .

Antara kelebihan menggunakan cara ini:

  • Cerita anda dapat dikumpulkan di bawah satu profil.
  • Pembaca senangĀ  mencari dan membaca cerita untuk penulis tertentu.
  • Mudah untuk admin mewujudkan fungsi ‘top writer”

Klik SINI UNTUK REGISTER

Bagaimanapun, jika anda tidak ingin mendaftar dan ingin menggunakan fungsi submit artikel cara lama tiada halangan.

Jika anda telah mendaftar, berikut adalah cara untuk menulis cerita anda;

  • Login dengan memasukkan username serta password
  • Pergi ke bahagian +New dan klik post
  • Anda boleh terus menulis cerita anda.
  • Masukkan tajuk dan kandungan cerita.
  • Setelah selesai, klik butang berwarna biru “Submit For Review” di sebelah kanan.

 

Follow Whatsapp FS KLIK SINI

Rating Pembaca
[Total: 0 Average: 0]

139 thoughts on “Kini Writer Boleh Mendaftar”

  1. Writer CERITA EL tadi sempat mendaftar. Admin terpaksa delete pendaftaran tadi sebab tersilap roles as editor. šŸ™‚ . So , bolehlah daftar kembali.

    Reply
  2. Memacam idea admin nih…
    Amik berat setiap isu dan cadangan…
    Tp peliisss ekk jgn caras senarai carta kami tukang komen…
    Hahahahah…

    Reply
    • Sape nak caras…
      Meh2 kite bako ajerr…
      Ahahaha..
      Paling best.. kite leh tgk kat bawah skli..
      Kite leh tgk kat mne kak yulie sdang komen.. ohh yeahhh.. agagaga…
      Kejakunan sekejapp..

      Lepas ni di mane ade kak yulie
      Singkong&keju
      Cik bambam
      Nenek&atuk kebayan
      EL
      Mami.. (ape bnde la semua haku seru ni)
      Di situlah ade Annurr…. agahhahaha..

      Jangan kate aku psiko..
      Sinting lu urangs..

      Reply
    • Komen tu yg mcm cth: Kak Yulie on kini writer boleh mendaftar tu ke???
      Bior betol ko baru pasan…???
      Dah lameeee tu…
      Ke ade yg lain????

      Akk dh sllu jmpe org yg psycho atau obses ngan akk dik…
      Jadinye alah bisa tegal biasa sket…

      Yg plg obses, senior akk sek men…lelaki cina…klu kat sek tu mmg die dok tenung akk jelah…skali akk jenjalan g pekan banting ngan kwn2 pn rupenye die ade di setiap langkah akk ni…dh mcm saka akk rase mse tu…ajak akk couple, ajak kawen…choiiii…akk mse tu form1, die form5…sereeemmm…

      Sooo…
      Harap jgn serik ble nk menyaka di setiap komen akk nnt yer…
      Haahaaa…

      Reply
      • Ha’ah kak yulie..
        Baru perasan.. yg lame xde pun laaa…
        Sebab tuh jakun jap.. bahahahahah…
        Sies.. fs yg lame mang xde tuhh…
        Ke haku yg trlpas pndang ?? Hahahah..

        Wahaaa.. lelaki cina oo minat sama kak long..
        Adehh.. ok hape tuh..
        Hahaa.. saka dr bngsa cina.. aduii..

        Reply
        • Ade dik…
          Bawah senarai cerita top10 ade recent comments tu pastu bwh die senarai cerita terkini…

          Tu bkn terlepas pandang tu, tu maybe sbb asyik pandang akk jer kaannn…
          Hahaahahha…

          Ha’ah tu mmg tahap saka sbb die ade di mane akk ade…
          Tahap gangguan seksual pn ade gak…
          Nayoooo…

          Reply
  3. wah best.. ada carta komen bulan ni lagikkkk.sapa komen 250 keatas dpt trophy weyh..
    kak long kawasan kite ne apasal no.5-6 ?? kak yulie tak bleh jd neh..cepat2 komen banyak-ii lagi,kalahkn singkong & EL ???

    Reply
  4. Assalamualaikum admin, saya singkong & keju.. saya terdetik rasa di hati nak mendaftar juga la.. saya yakin cerita saya bakal jadi antara yang seram dari yang seram..

    yang benar
    Singkong & keju

    Reply
  5. Terbaik admin..semakin banyak pembaruan kt page FS ni..semakin laju la jari jemari cikbambam menaip komen lps ni..haha..kipidap FS..

    Cikbambam bg admin 10.01/10 ?

    Reply
  6. Admin… register tu kena by wordpress ke?? x faham la.. sebab klik dekat link yg admin bagi keluar ‘Log In with WordPress.com’.. minta pencerahan admin

    Reply
  7. Baiklah admin. Cayokk. Lepas ni snglh saya nk baca story. Lately ni byk kes kne handle. So saya hilangkn stress dgn baca story2 kt sini.
    After this saya pn rasa mcm nk share story saya pulak kt sini.

    Reply
  8. Admin.. nak tanya sikit.. kalau register.. x boleh ke guna username yg biasa kita guna dekat FS ni.. x yah link dengan username email.. boleh x macam tu?? susah nak terangkan.. hihi..

    Reply
  9. Admin, gravatar tu cuma utk masukkan gmba profile je ke atau ada function lain? sorry ye xtau, sye budak baru belajar, sila tunjuk ajar

    Reply
  10. Comment dah diperbaharui perghh gempak gila sekali dengan vote up and vote down hahaha. Lagi gempak siap ada carta komen bulan ini nice habis! Btw nak tanya carta komen untuk bulan ni means bila jejak bulan november pengomen lain boleh lumba lumba lah nak pegang trophy tersebut? Faz cuma terperasan akan hal ini dan buat Faz nak comment perbaharuan dari fs ni. And about writer boleh menulis ni pun Faz akan cuba juga send dekat sini nanti tengok pergi dia macam mana lambat ataupun tidak dipublish hahaha.Okay tu saja Faz nak comment pasal benda baru dekat sini. Faz singgah kejap je ni šŸ™‚

    Assalammualaikum..

    Reply
    • Oi faz si abu dok cari hang ja…. sampai dok kata hang bukan bukan….. kata hang eksiden kah apa tak sambung cita.peminat tegar hang tu weh sampai dok mengamok kat cita orang len…. weh faz hang apa cita? tolong reply aku nak sangat tahu apa jadi kat hang weh…

      Reply
      • KAU CKP AKU KE DAUS?? AKU TANYA JE MSLHNYE KORANG NI YG XPAHAM!!! PERGILAH KAU.. WEI FAZ ALANG2 KAU DAH KOMEN SINI CER CKP APEBENDE YG LAMA SANGAT KAU NK SAMBUNG CITER KAU NI…KAU INGAT AKU XDE KEJE LAIN NK TUNGGU KAU JE???NEXTTIME JGN BG HARAPAN PELESUUUUUU…. NNT ORG MENYAMPAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Reply
        • hakak ni dah malas nak cakap panjang2 dik… apa kate ko pi tengok ruang komen KAWAN AKU PSIKO 2.. dan ko cari KOMEN PEMBERITAHUAN FAZ dekat situ.. dia dah bagitahu apa alasan yg dia terpaksa postpone…

          Reply
        • EH KO NI ABU AKU GERAM BETUL DGN KO NI.. DAH LAH CAPSLOCK SERUPA MCM AKU.. PANGAI SERUPA TAIK.. ASAL JADI ORANG NAK JADI LEMBU PULAK KO NI AKU TENGOKKAN? KO KEJE NAK PAKSA2 ORANG PUN TAK BOLEH JUGAK.. FAZ PUN ADA SEBAB DAN LIFE DIA SENDIRI KENAPA DIA TAK DAPAT SAMBUNG.. NANTI PENDEK SANGAT KO MEROYAN.. ADA SAMBUNGAN KO MEROYAN…KO TUNGGU JELAH ORANG LAIN PUN TUNGGU JUGAK INGAT KO SORANG JE KE HANATT..KO JGN SAMPAI PERGI TADIKA BALIK BELAJAR HORMAT ORANG!!

          Reply
          • Dia nak merasa kena mcm dalam cerita kakchik tu agaknya…..Aku pulak yang panas huhuhu….Kalau tak boleh hadam jugak ape tuk ni cakap aku tak tahu nak habaq apa weh kat hang abu…

          • atuk kebayan, jangan sebut perkataan TAIK. Trademark aku tu.

            ~ rasa nak bermulut puaka bila baca perkataan taik

        • Alahaaiii…
          Nape tegang sgt ni Abu…???
          Sini borak2 utk hepi2…
          Sesambil layan story yg org sudi share…
          Jgnlah memarah…
          X elok utk kesihatan perot…
          Org marah ni selalunye lapar tau…
          Nnt mkn x cukup sepinggan, lari bajet dibuatnye…
          Tu blom lg lari ukuran seluar sbb size pinggang naik…
          Hehehehehehe…

          Reply
    • WAALAIKUMMUSALAM.. WEH FAZ KO OK TAK CU??? ATUK YG RISAU PASAL KO NI.. KO NK CKP KO SINGGAH KEJAP KO TANAK BALAS LAH KOMEN ATUK NI?? ATUK PELANGKUNG KO KANG..

      Reply

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.