Pengalaman di Bilik mandi Kem PLKN

Kisah ini terjadi masa saya di plkn. Dah lebih kurang 5 tahun yang lalu. Plkn yang saya dapat ni di Sg Bakap Pulau Pinang. Kejadian ni terjadi apa suatu malam waktu tu kami semua dah tidur saya tiba tiba terbangun dari tidur sebab nak terkucil jarak dari dorm kami ke tandas boleh tahan lah jauh..

saya ada kejutkan kawan tapi semuanya dah tidur jadi dengan confidentnye pun pergi la jalan ke tandas tanpa ada prasangka yang buruk dan negatif.Sesampainya dekat tandas saya pun masuk la dalam dengan senang hati tengah tengah kat dalam tu tiba tiba saya dengar ada bunyi air shower terbukak macam ada orang mandi..

saya tak fikir yang bukan bukan saya ingat orang mandi je.. lepas saya dah selesai tu saya pun keluar dari tandas nak keluar saya kena lalu bilik air.bilik air kami ni hanya ditutup dengan tirai jadi bila orang mandi memang akan nampak kaki. bila saya lalu je yang peliknya shower ada terbukak dan dengar macam org mandi tapi takde kakI pun yang saya nampak jantung dah berdebar peluh dah menitik saya lalu pelan pelan buat buat rilek sampai je keluar pintu tandas besar tu saya pun pecut lari ke dorm sampai dorm saya pun tekap muka kat bantal sambil pegang kuat kuat yassin yang ada bawah bantal saya..

sepanjang malam tu saya tak boleh tidur sbb dengar macam macam bunyi kat belakang kebetulan pulak katil saya yg paling hujung sekali ke dalam.. bunyi orang lari lari..orang ketuk pintu loker saya goyang katil saya..saya hanya membaca ayat kursi berulang ulang kali sampailah saya tertidur..

esoknya waktu rollcal pagi saya tanya kawan kawan ada dengar bunyi tak semalam dan diorang pun cakap memang ada dengar macam macam bunyi.. engatkan saya sorang je dengar tapi rupanya semua dengar cumanya kami takutnak bangun je.. hehe ada lagi kejadian yang jadi tapi panjang sangat nak cerita.. mungkin tak seram sangat cerita saya tapi saya yang alaminya memang seram.

submit kisah anda: fiksyenshasha.com/submit

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *