Sihir sebelum kahwin

Assalamualaikum kepada semua pembaca..
Perkenalkan diri saya Nurul ingin berkongsi cerita mengenai diri saya yang terkena sihir sebelum kahwin.
Maaf kalau jalan cerita agak kurang menarik, saya just nak sharekan pengalaman saya untuk pengajaran semua yang bakal berkahwin..

First at all, aku terkena SIHIR ni pada november 2018. Masa tu aku tak tahu pon aku kene sihir. Aku ingatkan sakit biasa je. Pada awal bulan november, aku tiba2 sahaja jatuh sakit.. Demam , batuk, perut aku menegang je bulat macam orang mengandung.. Lepas tu sakit dia Tuhan je yang tahu.. Tak boleh nak bangun, nak makan takde selera. Berat badan aku daripada 90kg turun mendadak hingga ke 78kg. Masa tu memang keluar masuk wad lah tapi takde apa pon, semua okey. Dalam masa yang sama jugak hubungan aku dengan tunang aku ( sekarang dah jadi suami) memang panas. Asyik nak marah je dia. Hari2 aku mimpi dia curang.. Sakit sangt hati aku.. And then benda ni berlalu sampai aku kahwin pada March 2019.

Lepas kahwin dugaan tu lagi MAHA hebat. Cuba bayangkan baru 2 bulan kahwin aku dah nak minta cerai sebabkan benda tu. One day aku mimpi, masa tu aku mimpi rumah usang. Aku tak tahu kenapa, bangun dari mimpi tu aku menangis. Kedua malamnya aku mimpi ular depan rumah aku. Besar sngat ular tu warna hitam.. Aku bangun, menangis lagi.. Malam ketiga aku mimpi ular patuk aku, bangun2 je aku jerit2.. Suami cepat2 buka ruqyah bru rasa lega.. Sepanjang perkahwinan aku 3 bulan tu, memang sengsara. Pandang suami tak boleh, nak marah je kat dia. Bila nk tido , dia nak pegang aku pon , aku tak kasi.. Memang dia tak sentuh langsung sebab aku marah2 .. Kesian dia.. Period aku pon tak teratur, kejap ada kejap takda. Kadang2 dekat rumah dalam bilik aku selalu kena kacau. Orang goyang katil, main botol, main guli atas siling. Hari2 aku nangis sebab kena kacau. Emosi sangat2 down msa tu.

Pada awal April aku dapat satu mimpi, aku kat satu tempat yang penuh dengan HANTU. macam2 jenis hantu ada.. Sangat menakutkan mimpi tu.. Aku terjaga terus meracau.. Suami aku buka ruqyah dan bgi air yassin untuk aku pulih semangat. Masa tu memang takut sangat2.. Asyik terbayng je muka hantu tu. Aku pejam mata je, nmpak lagi muka makhluk tu.
Keesokkannya, suami aku ada call satu ustaz ni untuk tengok2 kan apa dah jadi pada aku.

Lepas maghrib ustaz tu datang rumah. Tapi aku kat dalam rumah memang rasa kepanasan dan nak menangis. Aku sendiri pon tak tahu kenapa. Ustaz tu baca2 sikit ayat Alquran.. Dia pon cakap dari sebelum kahwin lagi, aku dah terkena sihir dan santau angin. Sebab tu hidup aku tak aman. Yang buat pon orng dekat2 je. Dia tabur barang depan rumah untuk buat aku sakit. Masa tu masyaAllah memang tak sangka, sebab aku tak pernah terfikir orang akn buat macam ni kat aku. So kami pon deal untuk berubat esoknya. Ustaz tu tanya aku okey ke tak. Aku terus menangis macam orang kene pukul. Ustaz tu cakap benda tu takut sebab dia tahu ustaz tu nak halau dia dari badan aku. Esoknya ustaz tu suruh cari air kolah masjid, limau kasturi dan limau purut untuk buat mandi. Lepas je rawatan tu Alhamdulillah aku semakin pulih.. Hubungan aku dengn suami pon semakin baik.. Pasal santau angin tu pulak, pon hilang lepas aku berubat dengn ustaz tu.. Perut aku dah tak membulat macam orang mengandung lgi.
So kepada korang yang nak kahwin, jaga2 lah. Kalau ada benda tak kena cepat2 pergi berubat takut jdi benda yang tak sepatutnya. Nasib lah aku dapt suami yang steady je bila aku meracau, mintak cerai semua.. Dia buat tak layan je sebab dia tahu, tu bukan aku. Hti2 juga dengan siapa kita berkawan dan bergaul.
Terima kasih admin..
Assalamualaikum..

Follow Whatsapp FS KLIK SINI

Rating Pembaca
[Total: 0 Average: 0]

6 thoughts on “Sihir sebelum kahwin”

  1. blh x sy nk no ustaz tu?sbb sy dlu pnh kna ilmu sihir thun depan dh nk khawin.
    Sbb makin tarikh nk dkt makin mcm2 sy dpt mimpi x elok.

    Reply

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.