tidak berkepala

Hai Fs. Saya nak ceritakan pengalaman saya sewaktu saya umur 5tahun.

Kisah1
Nak dipendekkan cerita saya tengah mandi mase tu, memang tak fikir pun pasal hantu ke ape. Lepas saya mandi tu saya ambik tuala dekat lantai lepastu depan tu pulak ade cermin yang bersambung dengan almari kecik kt tepi tu. Pastu tepi cermin tu tu macam ade tiang n a. de benda bulat kt atas die. (Harap faham la ye 😂) lepas ambik tuala tu tertengok la kt tiang cermin tu tiba-tiba ade makhluk tinggi menyerupai mak saya tapi takde kepala bayangkan. Tk tau la macam mana saya tau tu mak saya. Tapi memang baju bentuk badan sama. Lepas saya nampak tu saya keluar bilik sambil nangis jerit-jerit panggil mama. Mase tu ayah saya kt komputer luar bilik. Die tengah main game n buat tk tau. Die kate mama kt bawah kot. N memang betul mak saya kt bawah baru nak naik atas bawak baju(rumah saya 2tingkat) pastu saya terus peluk mak saya sambil nangis.

Kisah 2
Saya ni jenis memang suka ular mase tu saya 4 tahun kot. Nak dijadikan cerita saya bela ular mase tu n suatu hari tu ayah saya nak ambik makanan die mase tu malam saya takut sbb rase macam lain je. Pastu saye kate nak ikut ambik makanan die sebab sebelum tu ayah saya suruh duduk situ pastu ayah saya ok je la. Ular tu memang duduk dalam akuarium kaca yang tk beberapa besar n dah tutup akuarium tu. Lepas ambik makanan tu kiteorang keluar tengok “ular” tu tak de kt dalam akuarium tu padahal dh tutup . Sampai sekarang kiteorang tk tau ulat ke ape.

Kisah3
Ni pulak kisah ayah saya die cerita dekat saya. Sebelah rumah saya ade anjing n malam tu anjing menyalak. Mase tu pulak ayah saya nak tido dah kan, ayah saya tergerak hati untuk tengok kt cermik yang dalam kisah 1 tu n ayah saya nampak seorang perempuan berbaju putih tengah sikat rambut die yg panjang dan berwarna putih sambil tengok kt cermin. Ayah saya memberanikan diri tutup mata n baca ayat2 suci then dia bukak balik mata n perempuan tu tk de kat cermin tapi ade kat tepi ayah saya sambil sikat rambut n tengok ayah saya. Ayah saya mengiring ke sana n tidur2 ayam dan nasib baik die dapat tidur betul. Tapi yang peliknya mak saya sorang je tak pernah nampak n dengar benda2 ni semua

Saya minta maaf kalau tak seram tapi bagi saya memang seram. Nanti kalau ada mase nanti saya cerita lagi yaa.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *