EMAK 2

As salam ..hi semua..hehehe thx admin sebab published EMAK 1..x sangka woii leh approved..lamo tggu tue..thx gak kat pembaca2 FS..Syg korang..ok lah jomlah Kita feel emak 2 plak..klu approved gak sambung banglong..sihir rumah kg dgn kaklong mejar plk yea…ok jomm kito mulo.

KISAH 1
Seperti yg korang tau emak meninggal Masa umur induk 10 TAHUN disebabkan sihir katak oleh orang terdekat.sepanjang setahun emak sakit ..induk byk jaga mak sebelah malam sbb Masa tue abah induk kena jd jaga funfair Dan bukak warung kt pekan x jauh dr rumah induk.abah,akk Dan abang2 induk akan pergi ke funfair tue seawal pukul 5ptg Dan akan balik kerumah dalam pukul 1 @ 2 pagi.

Start dari pukul 6 ptg setiap Hari adalah waktu2 yang menakutkan buat induk, yelah tinggal berdua jer dgn emak yang terbaring tak boleh bangun ditambah pula dengan suasana rumah kampung yang belakang Dan sebelah rumah Kiri yang kosong, sebelah rumah induk nie rumah sepupu emak tp dia x ddk situ…hanya bila cuti shj dia balik lagi pun suami dia ada membela hantu Raya, memang scary rumah dia.

Selalu juga lah dengar mcm ada org kt rumah tue tapi sebenarnya xada pun.bunyi org masaklah..berboraklah tapi induk buat xtau shj Masa tue budak lg kan layan kan aje.belakang rumah induk nie plak rumah arwah mak ngah induk.dia meninggal 3 thn sebelum emak.rumah dia lg scary sbb rumah dh lama tgglkn..

tTiap2 mlm induk dgn emak selalu dengar orang kait buah limau bali @ buah bong.yang pelik banyak plak tue di kait..berdebush2 bunyi buah tue jatuh tapi kalau g tgk esok pagi sebijik pun xada.misteri kan..tue yg menambah kesereman induk kalau malam2 kena teman emak. apolah nasib..mmg tidur peluk emak lah jwb eh. Hmm ghindu plak moment tue.
Al fatihah utk emak.

KISAH 2
Masa nie induk ikut abah bawak emak berubat kt satu kg yg x berapa jauh dari kg induk. zaman tue pembangunan x berapa nk ada jd jln2 byk dikelilingi pokok2 getah Dan sawit.masa pergi berubat tue kakak induk yg no.6 tue ada balik jadi dia pun ikut sekali teman emak, dia nie pun satu hal dah lah mengandung anak sulung sibuk jer plak nk ikut tapi induk diam jer sbb ramai skeet dlm Kereta xlah takut sangat kan maklumlah selalu emak klu berubat mesti turn dia balik malam. \

Dalam perjalanan nak pergi berubat tue tiba2 tayar Kereta abah meletup.nasib baik x jd apa2 kt kitaorg.x jauh dari tmpt tayar meletop tue ada pondok rehat pekerja2 indonesia tengah Lepak2. diorg datang lah tolong abah tukar tayar.alhamdulillah baik Hati diorg.mesti korang cakap camtue kan.tapi maaf lah sebenarnya x. salah seorg dr pekerja2 indonesia tue suruh belaan hantu Raya dia tue ikut emak sampai ke tempat berubat sbb dia terliur dgn bau d***h Dan nanah dr payu dara emak.

Mula2 dia nak makan baby kakak tapi sbbkan emak lagi mengiurkan dia follow emak.nasib baik lah kitaorg dlm perjalanan nak pergi berubat kalau balik rumah xtaulah apa jadi dengan emak. Tue sedikit sebanyak kisah2 induk dgn emak sebelum emak meninggal.

Inshallah kalau ada kelapangan nanti induk cerita pasal gangguan kt rumah kg selepas emak meninggal yea.terima kasih kerana sudi membaca.syg korang SEMUA.chow

Hantar kisah an : fiksyenshasha.com/submit

INDUK ASH

Follow Whatsapp FS KLIK SINI

Rating Pembaca
[Total: 19 Average: 2.5]

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.