#SyedAS Minyak Cenuai 1001 malam

Assalamualaikum wbt kepada Team FS dan pembaca. Selamat Hari raya Aidilfitri, semoga anda semua telah dpt mengharungi Ramadhan dengan jayanya. Kali saya ingin berkongsi kisah yang berlaku di bumi Perak. Di bumi inilah saya start fokus secara serius dalam perubatan dan menempuh bermacam keadaan mistik.Begini kisahnya..

Azman dan Ina sepasang suami isteri yg baru bernikah dalam 1tahun. Sama cantik dan padan, tak dinafikan rupa paras Ina persis model dan Azman pula x kurang kacaknya. Meraka belum dikurniakan anak dan tinggal di Taiping berdekatan dengan hospital Taiping. Mereka ada perniagaan sendiri secara online dan kecil2an namun rezeki mereka Alhamdulillah cukup dan mudah serta mampu.

Azman menghubungi saya melalui FB dan menceritakan kemelut yang di alami mereka suami isteri. Ina mula berperangai pelik dan berubah secara drastik. Keadaan ini bermula sebaik Ina balik dari menghadiri majlis reunion alumni universitinya yang telah ditinggalkan beberapa tahun yg semasa menadah ilmu di Tanjong Malim. Selepas balik,Ina berkelakuan aneh. Selalu memberontak dan marah2 Azman tanpa sebab. Ina mula x uruskan perniagaan mereka dan selalu bergayut di telefon serta berbalas whatsapp dengan seseorang dan tingkah laku serta reaksi Ina manja dan gedik. Hal ini disedari Azman dia terus confront Ina. Akhirnya didapati Ina telah berhubung kembali dengan ex kekasihnya yg juga ex classmatenya semasa di UPSI dulu. Mereka bertukar gambar dan mengatakan kata rindu seperti suami Isteri.

Angau Ina sehingga dia tidak dapat menguruskan diri sendiri dan mula berkurung serta kurus. Azman meminta saya untuk bantu dalam iktihar menjadi asbab bantuan dalam mengubati keadaan isterinya dan hubungan mereka suami Isteri. Namun atas sebab waktu itu saya sedang membantu pesakit lain di selatan tanah air, saya hanya sempat mengajarkan Azman amalan yang boleh dibuat dalam mengekang keadaan lebih teruk lagi. Azman mendapat alamat bahawa isterinya diaihir oleh ex kekasih Ina. Muncul beberapa kali wajah lelaki berkenaan didalam mimpi setelah membuat solat isthikarah.

Kerana kesibukan dan kekangan masa, hampir sebulan juga saya mengambil masa untuk bertemu Azman dan usaha membantunya. Namun apakan daya percaturan Allah lagi Maha Kuasa tanpa sesiapapun boleh menghalang. Dalam masa sebulan itu, Ina telah berkelakuan lebih teruk dan akhirnya telah di tangkap berkhalwat bersama ex kekasih dalam bilik hotel di Ipoh. Azman terpaksa menceraikan Ina dengan talak 2 kerana tidak dapat menerima keadaan ketika Ina ditangkap.

Setelah saya siasat rupanya, Ina dan telah dikenakan sejenis sihir untuk porak perandakan perkahwinan dan ia menggunakan minyak cenuai 1001 malam. Minyak ini sangatlah menakutkan jika dijampi dengan amalan2 khurafat dan mantera yang meragukan menyeru bantuan makhluk lain. Minyak ini akan menundukkan kaum hawa terutamanya untuk tunduk dan serahkan segalanya termasuk kehormatan mereka.

Antara ramuan dalam hasilkan minyak cenuai 1001 malam.
1 sudu kecil peluh lelaki sedang berjimak.
7 titik d***h anjing hitam.
7 titik air mani semasa malam jumaat.
7 helai bulu kemaluan si pemakai minyak.

Setelah dicampur menjadi minyak,hendaklah diperam didalam tanah selama 7 malam jumaat dan setiap malam jumaat hendaklah di baca mantera khusus. Minyak yang ditanam dalam bekas itu hendaklah di salut dengan daun keladi. Selepas habis pantang ditanam, mesti dikangkangkan selama 3 hari berturut oleh pemakai setiap waktu senja.

Inilah antara kedahsyatan minyak cenuai 1001 malam jika dibuat dengan cara dan amalan yang salah. Ada juga yang dibuat dan tujuan untuk kebaikan ttp x digalakkan sebab tujuan minyak ini lebih keburukan dan kemungkaran.

Dalam surah Al Baqarah dah dinyatakan sihir2 itu boleh m******h,meruntuhkan hubungan suami isteria dan mcm2blagi dwngan izinanya. Oleh itu sentiasalah kita jaga hubungan dengan Allah swt, janganlah terlalu mendedahkan kebahagiaan terutama di media sosial sebab hati manusia siapa yang tahu niatnya. Zaman sekarang macam cara orang nak khianat.

Selamat beramal dengan ikhlas dan redha segala apa yang berlaku. Inshaa Allah, mardhatillah

fb:syed as siddiq
telegram : syed as siddiq

Syed As Siddiq

Follow Whatsapp FS KLIK SINI

Rating Pembaca
[Total: 2 Average: 5]

18 thoughts on “#SyedAS Minyak Cenuai 1001 malam”

    • ada. cerai talak 1 – masih ada talak 2 & 3. kalau talak 2 masih ada tinggal 1 talak lagi.. kalau cerai talak 3 x dpt rujuk lagi…

      Reply
      • Ada juga yang dibuat dan tujuan untuk kebaikan ttp “x digalakkan” sebab tujuan minyak ini lebih keburukan dan kemungkaran.

        Hoi setan, hukum agama kau jgn nk memandai.. benda khurafat dah tentu2 haram, kau jgn nk memandai mengharuskan ug haram. Kau ni mufti negeri mana? Berguru dgn tok guru sesat mana? Bitch dont spread wrong information. Silap bg ilmu kau tanggung sampai m**i. JUST STOP WRITING BULLSHITs

        Reply
  1. Syed As, boleh beri penjelasan kenapa penerangan nak buat minyak bukan2 ni dihuraikan dengan sungguh terperinci? Tak rasa ke kamu akan dipertanggungjawabkan sekiranya ada budak2 belum cukup akal, manusia2 desperate luar sana akan cuba2 buat benda bukan2.

    Reply
  2. Perkongsian crita yg mnarik cuma bila msuk bab ramuan tu.. Pda pndpt saya.. Seeloknya x didedahkan krn takut org tersalah guna. Saya tau tuan skadar berniat nak share maklumat yg x pernah org lain jangka guna benda perkara2 yg menjijikkan itu.. Tpi kkdang dgn dunia yg nazak ni, rmai org yg jahil dgn agama ambik ksempatan utk buat prkara yg merbahaya. Tak salah nak share tpi bgi perkara yg x selesa alangkah baiknya x dikongsi pda umum (kcuali berguru dgn tuan scara brdepan, biar tuan & plajar yg tau). Trima ksh krn berkongsi, byk ilmu baru yg sy bru tahu tntng prkara syirik yg x berfaedah ni, harap dpt share kisah yg lain

    Reply
  3. Assalamualaikum Syed As Siddiq. I nak minta maaf ada kasar bahasa sebelum ni. Minta maaf sgt2. Terima kasih untuk beberapa bulan kite kenal tahun lepas n terima kasih jd asbab sembuhkan i dpd penyakit sblum ni. I try to reach u tp nombor,email i dh clearkan. So ni je alternatif lain. Maafkan i ye. I doakan u jumpa jodoh yg baik2 insyaaAllah. Kirim salam abg kerol. Terima kasih 🙏 – 14/04/2020

    Reply

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.