TUNTUTAN NYAWA
4 (31)

Hi semua nama aku Yaya, sebelum ni aku pernah berkongsi kisah “jalan lama rumah nenek” pada tahun 2022. Kali ni aku nak berkongsi pengalaman aku dan keluarga aku sendiri tentang saka keturunan yang menuntut nyawa …

Read more

Pengalaman Mistik
2.6 (14)

Di sini aku nak ceritakan pengalaman aku bersama kawan kawan. Aku Julia, kawan kawan aku Umi, Fiza, Atul, Ika dan Ziza. Umi dan Fiza mempunyai “saka” yang menjaga mereka. Kalau ikutkan cerita, keturunan keluarga. Wallahualam. …

Read more

Usikan di hospital
4.4 (22)

Tanggal 29Julai 2022,mak aku disahkan covid dan ditempatkan di bawah khemah covid di hospital Kulim. Dah macam orang sasau aku, tunggu ja depan khemah tu. Ya la, waris tak dibenarkan masuk. Mak aku dah tua, …

Read more

Yang Aku Lalui
4.1 (14)

Apa yang cuba kau renungkan tu, yang berlalu tu biarkanlah berlalu rezeki tu kan kemana. Pasang surut dalam perniagaan tu memang ada sebab tu kita kena hadap. Kau tu jaga diri, jaga kesihatan tu.. Betul …

Read more

Tenggelam Di Jurang Yang Dalam
3.5 (18)

Seminggu sebelum perginya makcik Senah (nama samaran), Makcik senah tiba-tiba jatuh sakit yang mana ramai tidak tahu apa penyebab makcik Senah jatuh sakit. Boleh dikatakan hanya beberapa orang kampung sahaja yang membantu makcik Senah. Ini …

Read more