nurse misteri

Hai..apa aku nak cerita nie kisah masa aku kje di selatan. Waktu tu aku masuk kje kul 7 pg dan shift aku tamat pada jam 2. Mesti korang dah agak kan aku kerja apa.

Oklah..waktu tu, 630pagi aku dh turun dr apartmnet aku sewa. Suasana agak cerah sebab sinaran lampu. Untuk masuk ke tempat aku keje..aku lebih suka lalu ikut pintu belakang. Walaupun suasana sunyi tp jalan dia lebih cepat dari pintu depan. Kejadian tu bermula waktu aku masuk pintu blkg..dr jauh aku dh nampak susuk tubuh manusia duk terjengah jengah jenguk arah makmal. Jalan yang aku akan lalu kejap lg. Cara lelaki tu pandang seolah ade sesuatu yang pelik..maklumlah kawasan tu memang gelap dan agak menakutkan. Tp jalan tu jer aku lalu selama nie…takde plak benda or perkara pelik berlaku.

So..aku ignore jer tingkahlaku mamat tu kt situ. Nampak gaya seolah olah dia ketakutan. Siap pecut 100 meter lg. Dan aku ngan selamba lalu kawasan tu. Masa aku lalu tu dari ekor mata aku perasan susuk tubuh hitam duk bersandar pada tiang. Berdebar tuhan saje yang tahu. Serentak ngan itu..semerbak bau bunga melur…huhuhu..aku sedaya upaya bertindak seolah olah xnampak apa. Hakikatnya..lemah abis kaki nie. Korang bayangkan jarak aku ngan benda lam 2 meter jer. Langsung xnpk apa kecuali itam legam dan benda tu tunduk.

Berdepan tempat aku nak lalu depan tu ade makmal darah..lam keadaan takut dan kalut aku terpandang senyuman seorg nurses kt cermin. Hati aku lega..bukan aku sorang laa. Nasib nurse tu ade..sekurangnyer ilang sikit takut aku. Tp aku perasan nurse tu muka dia pucat tp n sedapkan hati..mungkin banyak kerja kot . Aku pon balas balik senyuman nurse tu. Sebaik aku lepasi makmal..terdetik kat hati aku..mane ade nurse keje kt makmal. Makmal bukak kul 8pg dan nurse tadi siapa? Aku xfikir apa dah..terus pecut langkah seribu.
Tobat pastu aku dah xpandang cermin makmal. Aku dah xlalu jalan dekat biar jcaci asal selamat

3 thoughts on “nurse misteri”

Leave a Comment