Dark Web

Assalamuailaikum kepada pembaca fs , terima kasih kalau admin telah menyiarkan kisah saya . Sangat-sangat hargai . Nama saya adalah Fia . Kisah saya kali ni bukan pasal hantu atau terkena gangguan makhluk halus. Kisah saya berkisarkan tentang pengalaman yang diganggu hacker yang sangat sangat mengerikan .

Kisah ini telah terjadi sewaktu saya berumur 18 . Masa ni zaman muda lagi , semua nk cuba . Dan sewaktu ini saya dan 3 orang lagi sahabat saya iaitu azim dan aiman serta aisyah  . Kami adalah pelajar IT , dan didedahkan dengan laman laman web haram . Seperti deepweb dan mariana web . Kami telah cuba untuk access mariana web tetapi tidak berjaya . Kami mengambil keputusan untuk terus ke deep web / dark web . Sesiapa yang tidak tahu tentang dark weeb boleh ke goggle untuk search . Cuma kita tak boleh masuk guna browser yang ada . Kena pandai pandai masuk sendiri .

Kami mula access web ni pada sebelah malam . Tepat pukul 12 , di kediaman aisyah . Mula-mula masuk tu memang susah sikit , tapi sebab kan semangat . Kami berjaya . Tapi kami telah tutup front camera laptop dengan kain hitam yang kecil . Supaya hacker ni tak dapat nak cam muka kami , dan kami telah tukar segala identiti kami kepada unknown users .

Jadi bila rasa selamat . Kami access , dari ke video live streaming hingga ke shopping kami dah tengok , tapi apa yang menarik perhatian kami ialah mystery box (sila goggle kalau tidak tahu ) kami telah membeli dengan harga $500 menggunakan bitcoin . Bila ditukarkan kepada wang ringgit malaysia . Ia nya adalah lebih kurang 2 ribu , dan kami alamatkan box itu kepada tempat yang selamat ( bukan kediaman rumah ). Selepas kami dapat box itu . Hidup kami berubah sepenuh nya.

Kisah 1 ;

Malam pertama.iaitu 17.Jun.2016
Aku tengah siap kan assignment aku . Dan masa tu aku dapat panggilan dari private number . Aku angkat dan senyap ..tiada pemanggil . Aku buat tak tahu . Mungkin salah number atau sebagai nya . Malam tu , tepat pukul 3 pagi..aku masih di hadapan laptop menyiapkan assignment laptop aku blank . Hitam , dan tak dapat on . Aku panik , Aku cabut batteri laptop dan on kan . Laptop aku kembali pulih

Kisah 2 ;

Aku akan selalu bukak laptop aku . Walaupun tak on , aku tetap akan bukak laptop dan tak simpan dalam beg . Selepas beberapa minggu kejadian , laptop aku telah on secara sendiri . Masa tu aku lepas mandi , sama dan sebijik ..laptop aku hitam dan blank . Masa tu aku dah tak sedap hati . Aku telah call 3 orang lagi kwn aku , dan mereka mengalami kejadian yang sama ..kami buntu

Kisah 3 ;

Ini paling menyeramkan . Iphone aku telah dihack . Kejadian ini berlaku sewaktu aku dan 3 orang lagi kwn aku sedang lunch . Dah tiba2 iphone aku putih . Screen semua putih ..azim terus campak phone aku . Tapi still , screen putih sampai ke malam

Dan malam tu aku dapat panggilan daripada private number

“Hi , i am mr pat (code yang panjang), i just want to confirm you that you have received you parcel from deepweb ? ”

Aku terkelu .

“Pardon miss (nama penuh aku )

“Miss?”

Aku terkaku . Bila aku tekan butang merah untuk tamat kan panggilan , iphone aku stuck . Tak boleh tamat kan . Dan iphone aku secara automatik telah diloud speaker kan

“Miss (nama penuh aku ) i just want to confirm that you have received our parcel? ”

Aku :”No . And please dont call me again ” aku berani kan diri untuk menjawab .

” i am sorry miss , our hitman on his way go to the southwest asia . It have been confirmed by you (nama penuh aku) . Serta code yang panjang yang tak dapat aku hafal , dan aku terkedu .

Dan aku telah menjawab “no” dan

Panggilan telah dimati kan oleh mr Pat.Aku terus capai kunci kereta dan ajak kawan aku berjumpa

4.50 am
Kami jumpa di mamak , dan kami telah bersetuju untuk menghapus kan semua bahan bukti termasuk iphone aku dan laptop aku . Termasuk laptop kawan2 aku yang terima gangguan . Kami rosak kan , membakar , menghancurkan dan campak ke dalam laut

Dan sejak hari itu ..kehidupan aku berubah 100% . Hanya aku yang pernah mendengar suara mr Pat . Yang accent Russian . Sumpah sejak haritu aku takkan access web tu dah ..

Sangat menyeramkan untuk aku . Hitman on the way ? Kami hanya beli mystery box sahja .dan hitman itu telah di confirmed kan . Oleh siapa ?

Mintak maaf kalau kisah saya tidak seseram yang lain tapi ini lah pengalaman yang bagi saya seram dari hantu .

Jangan sesekali access deepweb tu , saya telah masuk dan saya menyesal sehingga kini .

Saya akan kembali dengan kisah -kisah menarik seperti goggle 3 am , apa dalam mysterybox . Dan etc

Ikhlas , fia

Aina sofia

Follow Whatsapp FS KLIK SINI

Rating Pembaca
[Total: 1 Average: 5]

44 thoughts on “Dark Web”

  1. Pernah tgk dlm utube pasal pembelian mystery box kat deep web/dark web nim…seram weh mcm2 diaorg dapat…apple (hp) pun ada kamera pun ada pisau berkarat..mcm2 agi la…

    Reply
  2. Maybe yes because once you entered darkweb, your phone or laptop can be accesed by them( hackers from darkweb).there is no turning back.

    Reply
  3. Ok aku tunggu nak tahu apa dlm mystery box tu ek.. btw kau trinspirasi utk tulis pngalaman ni lps tgk vid princemeed bli mystery box kat utube tu ke? Hehe. Mknanya emm rmai dh lah ek malaysian yg bli mystery box ni..

    Reply
  4. Apakah ini !
    Macam main spirit coin tu kah?
    Whatever or whoever makes u involve in difficulty, just dont ever try it. DON’T

    Cuba² la bawa solat taubat ke.. solat dhuha ke.. 😄

    Psstt.. ada yg memerhati 👀

    Reply
    • Hahhaha lol sis. Tu takdek kaitan lah dengan jin atau hantu. It just lebih kepada hacker2 gitu. Dark web tu ada mende2 yg crime gitu lah. Mmg lubuk hacker n jnyh berat maybe.. lgipon nk msuk situ mmg susah..

      Reply
  5. kau cuba masuk dark web ni same lah macam kau tempah masuk neraka.. kalau ilmu kau setakat 2cm. xyah lah cuba2 nak masuk darkweb ni.. bahaye la.. ko ingat kat malaysia ni x de ke ahli darkweb.. ade je.. die kalau nk cari ko.. senang2 je. bernafas pun die boleh jumpe.

    Reply
  6. Dulu pernah jugak come across satu post kat fiksyen shasha pasal dark web or deep website tajuk dia? tak ingat dah. Tapi serious seram, pasal video scientist try laughing gas dekat sorang perempuan ni tak silap. Lepas tu dorang sembelih minah tu hidup-hidup. Yang tak boleh bla dah nyawa-nyawa ikan pon minah tu still gelak mcm harey tak ingat dunia. Kesian dia jadi rat lab.. Manusia ni sometimes boleh jadi lagi seram dari hantu 😑

    Reply
  7. perghhhh.. youtuber princemeed da mkin popular.. btw best citer nye seram pon seram la jgk .. lelagi yg part “hitman on the way” tu .. hhuuuu

    Reply
  8. darkweb ni betul.. penulis ni mcm cedok cerita orang lain jadi pengalaman dia je..

    2016 500dolar tu berapa btc saudara/i penulis..?

    Reply
  9. aku bukak deep web layan p**n budak kecik layan gila..siut nye budak kecik jantan..aku rasa umur baru 8 9 tahun kot dapat kongkek milf.

    Reply
  10. aku takleh focus baca cerita kau ni. GOOGLE la. G.O.O.G.L.E paham?

    GOGGLE with double G tu yg kau pakai nak swimming tu.
    dok suruh org goggle goggle tak sudah kau nak org baca sambil menyelam ke apa hanat!

    Reply
  11. Sumpah seram. tp aku nk tahu gak apa yg jadi lepas tu. dlm mystery box tu ada apa? xkn hitman je? bnyknye duit korg, sggup labur utk beli mystery box smpai rm2k. then, kata hidup berubah 100%, then apa jadi lepas tu? cerita tergantung. tolong sambung pleaseeeee.

    Reply

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.