#FazAhmad
Kawan Aku Psiko 3 : Pengakhiran
(PERINGATAN : ADALAH DIINGATKAN AGAR TIDAK SKIP SEGALA PART DI DALAM ENTRY INI UNTUK MEMUDAHKAN PEMAHAMAN ANDA DALAM KESELURUHAN JALAN CERITA INI.)
(EDIT: Setelah Lama Faz Tak Update Dan Mungkin Ada Antara Korang Yang Dah Lupa Ataupun Kepada Pembaca Baru Pengalaman Faz Ini Adalah Lebih Baik Korang Hadamkan Balik Part 1 Dan Part 2 Untuk Memahami Keseluruhan Jalan Cerita Sebelum Korang Teruskan Bacaan Part Terakhir Dari Faz Ni. Dan Juga Diminta Agar Tidak Skip Di Setiap Pembacaan Korang Untuk Tidak Membuatkan Korang Keliru Dan Tertanya Tanya. Bukan Apa Penat Faz Nak Reply Sorang Sorang Nanti Bila Ada Di Antara Korang Yang Akan Tanya Faz Soalan Yang Sama. Hei Relax Okay Faz Okay Je Korang Nak Tanya Faz Apa Apa Ke In Case Betul Korang Tak Faham Hehe.
Ramai Tertanya Tanya Dan Menunggu Kenapa Faz Ambil Masa Yang Lama Untuk Submit Part Terakhir Ini? Rata Rata Ada Yang Hanya Mengikuti Cerita Faz Ni Dekat Facebook Fiksyen Shasha Dan Bukan Di Website Fiksyen Shasha So Ada Antara Korang Yang Tertanya Tanya Kenapa Faz Lama Tak Update Cerita Terakhir Ini.
Untuk Makluman Semua Faz Ada Komen Dekat Entry Faz Yang Lepas (Kawan Aku Psiko 2) Di Website Fiksyen Shasha Yang Menyatakan Faz “Berehat” Sebentar Dari Dunia Fiksyen Shasha Dan Akan Kembali Bila Segalanya Sediakala Semua. Dan Untuk Sebab Itu Faz Ingin Jelaskan Di Sini Ada Perkara Yang Tak Diingini Telah Berlaku Pada Kami Semua Termasuk Faz,Mika, Adam Dan Juga Ex Housemate RASHID Yang Akan Faz Ceritakan Semuanya Nanti.
Disebabkan Perkara Yang Tak Diingini Berlaku Itulah Yang Membuatkan Faz Patah Kaki Kiri Dan Berehat Beberapa Bulan Disebabkan Kecederaan Ini. Dan Atas Hal Itu Juga Yang Membuatkan Faz Stress Dan Tak Boleh Fokus Untuk Menyambung Kembali Pengalaman Faz Ini. So Faz Cakap Cakap Awal Lah Ye, Ini Entry Memang Panjang Berjela Dari Yang Sebelum Ini Dan Korang Boleh Standby Keropok Ke Apa Sambil Membaca Pengalaman Dari Faz Ni Hahaha. Ingat Jangan Baca Waktu Bekerja!)
Bismillahirrahmanirrahim..
Assalammualaikum semua warga FS dan kepada admin FS terima kasih sudi siarkan pengalaman ketiga aku ini yang akan aku jelaskan segala kemusykilan korang dalam entry lepas. Ada beberapa perkara yang ingin aku detailskan di sini dengan lebih tepat dan korang kena faham sebelum mula membaca apa yang akan aku ceritakan nanti.
(1) Aku kerja kat mana?
Di sini ingin aku jelaskan sekali lagi yang aku tak akan bagi tahu dekat mana aku bekerja dan kat mana aku tinggal hatta negeri sekalipun pada korang yang nak tahu sangat tu. Dah kalau aku bagi tahu negeri mana aku stay dah tentu tentu ada yang tahu punya kan hehe. Aku harap korang stop tanya aku pasal ni. Walaupun ada beberapa pembaca FS kenal dan tahu aku kerja kat mana dan aku bersyukur sebab dorang respect dan tak dedahkan akan “keberadaan” aku. So ya thank guys….
(2) Aku asal Johor dan kenapa di entry lepas aku cakap aku balik jumpa mak ayah aku dekat KL?
Dan ramai yang musykil akan hal ini. My bad sebab tak jelaskan dengan lebih terperinci! Oh ya macam ni aku memang asal dari Johor which is mak aku beranakkan aku dekat sanalah kan tapi kemudian semasa aku masih bersekolah rendah kami sekeluarga ikut ayah aku menetap terus dekat KL sehinggalah sekarang. So kiranya Johor tu kampung aku jelah yang cuma ada atuk aku dekat sana dengan sedara mara yang lain. So faham kan?
Lagi tak boleh blah siap ada yang kira masa 6jam yang aku habiskan semasa perjalanan aku ke kampung Adam dan siap meneka neka aku stay mana hahaha! Yang aku cakap aku balik KL jumpa emak ayah aku tu BUKAN aku balik selepas berjumpa dengan Adam.
Kadang kadang je aku akan balik KL then ada satu haritu aku balik jumpa mak ayah aku dan aku cerita semuanya dekat dorang pasal ni. Yang korang boleh bantai pulak nak kira masa jarak aku ambil bagai semua tu dari Pahang ke KL lah apalah hahaha punyalah nak tahu aku kerja kat power plant mana. Padahal aku balik KL masa aku cuti dan aku tak nyatakan berapa jam aku balik KL yang aku nyatakan hanyalah jam yang aku pergi dari tempat aku ke kampung Adam. Dah macam Rashid aku tengok korang ni.
(3) Ramai yang tanya “Takde kemungkinan kan Rashid akan baca apa yang Faz share dekat FS pasal ni?”
Korang nak tahu sesuatu tak? Korang kena percaya benda ni bulat bulat.
RASHID HANYA PAKAI TELEFON BIASA.
Telefon biasa? Ya telefon biasa. Dia guna nokia 103 dan korang boleh Google kalau tak tahu. Yang ini pun aku tanya Hassan sebab aku pun tak tahu model apa haha. Rashid bukan kaki gadget ke apa.
Sebab apa aku cakap dia bukan kaki gadget dan macam mana aku boleh tahu? Kitaorang kan pernah serumah sebelum ni dan masa aku dengan dia masih ngam lagi aku banyak tanya dia pasal ni lah dah kenapa tak cari je phone lain duit kau kan banyak dan katanya…..
“Aku ada dunia aku sendiri.”
Jawapan dia untuk aku kepada persoalan yang buat aku tertanya tanya yang Rashid ni memang tak berniat atau berminat langsung ke nak pegang phone mahal sikit dari yang dia sedia ada tu. Bukan dia tak mampu. Lebih dari mampu. Sebab apa aku kata dia lebih dari mampu?
Tu kereta tu….Aku Potong Jarilah Kalau Perempuan Tak Pandang Kereta Dia Tu Haha.
Dan katanya dia memang tak pernah pegang phone lain selain phone yang dia ada tu. Aku macam err biar betul mamat ni. Dan untuk pengetahuan semua Rashid bukan “social media” orangnya. Kau nak tengok gambar dia? Kau boleh tengok gambar dia masa dia hantar resume je agaknya. Kau nak tengok gambar dia dekat facebook ke apa bagai semua tu? Hmm jangan mimpilah weh!
Dia seboleh akal akan mengelak bila orang ajak bergambar beramai bersama sama. Senang cerita memang tak ada langsung lah gambar dia dekat facebook budak budak ni. Dan peratus untuk kau tengok gambar dia memang tipissssssss! Dan semestinya dia takde Faceboook, Twitter and Instagram bagai semua tu.
So gegurl! Jangan nak mintak Faz FB atau IG dia ya sebab dia memang tak akan create acc beliau sampai bila bila!
So atas sebab itu aku ada keberanian nak share pasal benda ni dekat sini! Entah entah FS pun dia tak tahu! Tapi dalam aku berani berani ni pun aku sebenarnya ketar gak lutut ni tak tahu kenapa.
(4) Rashid masih satu tempat kerja dengan aku?
Yep. Kami masih bekerja bawah satu bumbung tapi percaya tak. Dalam sebulan macam tu memang tak akan kau nampak dia muncul depan kau. Kalau kau nampak dia pun waktu kau balik kerja itupun kau nampak kereta dia je! Tapi kalau berselisih memang buat buat tak kenal lah cerita dia. Walaupun kau akan seram sejuk bila nampak kelibat dia! Dan aku bersyukur sebab bukan satu department dengan dia.
Kau rasa kalau aku satu department dengan dia agak agak macam mana nak hadap dia kerja sama sama dengan dia tu?
Dan ada yang tanya takde apa apa cubaan dari dia ke atas aku dan yang lain lain ke lepas si Rashid tu pindah keluar dari rumah sewa tu?
Gila kau takde! Semua tu aku akan ceritakan kejap je lagi.
Aku pasti mesti ada di antara korang yang tertanya tanya macam mana kami semua boleh serumah? Okay ini aku ceritakan…..
Bersebelahan dengan power plant tempat aku bekerja, kiri kanan terdapat banyak company dan beberapa power plant yang jalannya memang sesak dari pagi membawa ke malam. So ada suatu hari di mana Ijam mengajak aku bersama untuk berjumpa dengan bekas ex housemate dia sebelum Ijam join pindah masuk rumah aku sekarang ni.
Untuk makluman korang Ijam,Rashid dan Mika terlebih dahulu kenal bersama sebelum kenal dengan aku. Dah kenapa dorang bertiga ni serentak berpindah masuk ke rumah aku? Ini pun korang akan tahu kejap je lagi hehe.
“Aku” Dalam Cerita Ini Adalah IJAM.
Sebelum aku pindah dekat rumah kita sekarang ni aku pernah serumah dengan seorang engineer yang bekerja kat company ********. Nama dia Nizam dan ada seorang lagi engineer satu company dengan Nizam ni dan nama dia Shah.
So kiranya dalam satu rumah tu ada beberapa orang yang bekerja di lain lain company dan maksudnya ada 5 orang bujang di dalam rumah sewa tersebut. Ada sebab kenapa aku ajak kau Faz jumpa Nizam ni.
Ada beberapa perkara yang pelik terjadi dekat dorang berdua sampaikan aku dan Mika bergaduh dengan dorang berdua tu. Dekat sini aku nak cakap yang kitaorang salah sangka dekat Nizam dan Shah tu sebijik macam kita salah sangka dekat Adam tapi serious aku tak pasti ataupun aku tak perasan benda ni ataupun entahlah aku sumpah tak pasti kenapa aku dan Mika tak boleh agak benda ni serupa dengan apa yang berlaku dekat kita sekarang ni.
Macam kau pun tahu kan Faz aku dan Mika memang bukan budak budak yang rajin atau tahu pasal agama semua ni solat apatah lagi lah kan? Dan begitu juga dengan Nizam dan Shah dorang berdua memang satu kepala dengan aku dan Mika.
Rumah tu memang tak ada yang rajin solat walaupun tak berapa sangat rajin solat ke apa dia pandailah jugak baca baca itu ini. Yang kitaorang tahu balik hadap game takpun balik makan tidur berlainan dengan si Mika dia ni rajin pergi gym je dari lepak tidur makan kat rumah.
Kau nak tahu Faz benda benda yang pelik sangat jadi dekat kitaorang masatu?
Kita tunggu Nizam dan Shah lah ceritakan semuanya nanti huhuhu…
Geram je aku dengar bila si Ijam cakap tunggu kawan kawan dia tu ceritakan semuanya balik dekat kami berdua. Tapi aku okay je sebab dari apa yang Ijam katakan tu nampak sangatlah Nizam dan Shah tu kena serupa macam Adam kena.
Korang faham tak? Dah si Ijam kata dia dan Mika salah sangka segala kejadian pelik dekat rumah dia yang sebelum ni berpunca dari Nizam dan Shah. Tak sebijik ke weh macam dorang salah sangka dekat Adam? Sangat sebijik weh tapi sebijik macam mana aku tak tahu lagi masani sebab tak dengar cerita dari Nizam dan Shah lagi.
So apapun aku memang tak sabar nak tahu cerita dari mereka berdua tu.
Dan aku tanya Ijam kenapa kau rasa hal yang berlaku dekat dia dan Mika ada kena mengena dengan Rashid? Ijam cakap dia baru tersedar benda ni memang serupa dengan apa yang berlaku dekat dia sebelum ni dan dia pun masa tu terlampau ego bila Nizam dan Shah ingin jelaskan akan sesuatu hal tersebut tapi tetap juga dia dan Mika berkeras taknak dengar dan percaya cakap si Nizam dan Shah. Dan bila diingatkan balik benda yang dah jadi depan mata dia sendiri dan dia mula rasa bersalah sebab dah kena dekat batang hidung sendiri.
Dan pertemuan malam tu kami perkenalkan diri masing masing sebelum Nizam dan Shah mula bercerita tentang apa yang sebenarnya berlaku dekat dorang berempat sampaikan mereka semua bertengkar antara satu sama lain dan membuatkan Ijam,Mika dan Rashid buat keputusan keluar dari rumah tersebut.
“Aku” Dalam Cerita Ini Adalah NIZAM.
Rashid?
Orangnya tinggi dari aku yang berketinggian 172 ni, kulit dia cerah dan dia punya pakej yang lengkap yang boleh membuatkan para gadis terpikat kepada dia walaupun dia kedekut senyuman. Tapi ada suatu hal yang aku rasa tak okay pada dia lepas beberapa minggu serumah dengan dia……
Suatu pagi tu aku dengar suara seorang lelaki yang menangis mendayu dayu lebih seram rasanya dari kau dengar suara seorang perempuan menangis. Jantung aku kau jangan cakaplah punya lah berdebar lain macam padahal pagi lagi tu dalam jam 10 dan masatu hari ahad aku ingat lagi….
“Abang dah jumpa dia Layla. Abang dah jumpa. Nanti abang bawak dia jumpa Layla ya.”
Tersedu sedu suara lelaki tu menangis. Aku mulalah rasa tak best sebab dah dengar dia menangis dengan suara jantan dia tu dan dia bahasakan diri dia abang. Sifat ingin tahu punya pasal aku tolak ketepi dan aku jalan perlahan ke arah suara tangisan tersebut.
Tak takut mana sebab pagi lagi kan tapi gila kau tak takut kalau kau dah dengar suara lelaki yang menangis! Kejap kejap aku dengar macam ada orang simbah air guna gayung dekat bilik air dan aku dah boleh agak suara tu datangnya dari bilik air belakang.
Mati mati aku ingat dari luar pintu belakang dapur sebab pintu dapur belakang terbukak dan peratus untuk jiran sebelah yang menangis adalah 99% padahal aku dah boleh agak suara tu datangnya dari dalam rumah aku. (Nak sedapkan hati punya pasal.)
Sumpah aku tak boleh cam suara siapa yang menangis tu so aku tak boleh agak siapa yang menangis…
“Bunga Melur Bunga Melati Jangan Sampai Aku Buat Kau Mati!”
Pantun di awal permulaan lembut je gayanya last dia tu memang scary bila mana kau dengar dia seperti berdendam lagaknya! Tadi dia menangis sahaja ini dia berpantun sambil menangis pulak dengan ayat pantun dia yang makin buat jantung aku berdegup laju bila mendengarnya. Ya Allah sumpah seram sangat bila aku dengar tu! Aku dah bayangkan aku ke yang dia maksudkan?
Disebabkan aku takut dari level ingin tahu aku tu perlahan aku masuk ke bilik walaupun niat ingin tahu aku tu membuak buak. Sumpah aku cuak gila masatu! Aku rasa kalau jumpa hantu aku okay lagi kot. Jumpa orang macam ni? Aku tak pasti aku hidup lagi ke tak sekarang ni.
Tengah hari tu aku tengah sedap baring layan lagu guna headphones tiba tiba Shah datang menyerbu dan terus berselimut tengah hari buta dekat katil dia. Budak ni dah kenapa? Apa benda yang dia takutkan sangat ni? Jangan kata dia…..
“Weh Shah. Kau dah kenapa?”
Takut takut je weh aku tegur Shah masatu. Perasaan tak sedap hati tu mula melonjak naik kembali.
“Zam. Ijam dan Mika takde dekat rumah tau. Kereta dorang takde. Kereta kita bertiga je yang ada. Aku syak Rashid dekat dalam bilik air belakang tu.”
Dengan suara perlahannya tergagap gagap Shah nak habiskan satu persatu ayat dia. Bila aku dengar Shah cakap macam tu jelaslah aku bahawa Shah pun dah dengar apa yang aku dengar pagi tadi. Tapi kenapa takut dia lain macam sangat aku tengokkan ni?
“Apa yang kau syak sebenarnya ni?! Apa yang kau nampak?! Kau ada dengar suara dan orang simbah simbah air ke dekat bilik air tu?”
“Aku” Dalam Cerita Ini Adalah Shah.
Aku balik tengah hari tu dan tengok hanya ada kereta kau dan Rashid je dekat rumah masatu. Masuk je dalam rumah dan nak ke bilik aku terperasan ada bekas dekat luar bilik air belakang tu. Tapi apa yang buat aku hairan sama sekali ada beberapa kepala anak patung dalam bekas tersebut.
Hanya kepala anak patung yang dah dileraikan dari badannya. Dah kenapa ada anak patung dalam rumah ni? Tak pelik ke ada anak patung dekat dalam rumah sewa yang hanya didiami lelaki bujang kesemuanya! Takkan kau nak cakap itu awek dia punya patung takpun adik dia punya patung? Macam tu? Tak weh tak sama sekali!
Kalau teddy bear kau letak dekat bilik kau ke aku boleh terima lagi mungkin pemberian kecil dari awek kau ke kan? Ini kalau dah kepala anak patung tu menimbun dalam bekas tu kau nak cakap apa? Kau nak cakap dia part time betulkan kepala anak patung ke macam mana?
“Paku Tajam Paku Karat Jangan Sampai 16 Bahagian Aku Kerat!”
Ya aku dengar dia berpantun sambil menangis dan memang aku tak boleh agak dia siapa. Tak cukup tu lagi yang buat aku makin bertambah seram bila aku dengar dia…..
“Nak abang kerat dia berapa bahagian? 17? 18? 44? Hahahahaha!”
Celaka betul. Aku dengar ayat dia cakap nak kerat dia berapa bahagian tu kan terus buat aku rasa seram sejuk dan nak pengsan masatu jugak! Gila ke apa dia tu? Nak kerat orang bagai semua tu! Aku sewa dengan orang mental ke apa ni!
Apa lagi aku terus terjah masuk ke bilik dan terus rembat selimut dan cuba untuk bertenang tapi aku tak boleh aku semakin rasa takut dan berdebar debar. Sampaikan Nizam yang ada di katil sebelah aku pun aku tak perasan!
Kongsi kisah anda: fiksyenshasha.com/submit
Aik????
Apsal mcm tergantung ni???
Ni lg pendek2 dr episod2 sebelum2 ni…
Kate PENGAKHIRAN…???
Ko jgn main2kan perasaan akk yg mudah perasan ni Faz…
Ke hs akk yg x view abis???
Cooppp…
Keta Rashid tu mmg ko xleh mention ke atau akk yg terlepas pandang keta die keta ape…????
ingatkan aku srg je rs ni tgantung.. baik ko gtau cpt2 faz.. tgantung sepi ke apa ni
Akk is kecewa dan terus rase lapor lagi…
Huhuhuhuuu…
kak yulie dia mention situ βpotong jarilah perempuan tak pandang kereta diaβ . Aku syak dia bawak Honda kak?.
#donedak2wicet
memang tergntung ni.. hwaaaa.. frustnya bc…
hurmmmm semangat kita siap sdiakn keropok bagai.. tup2.. tgntung mcm ni je.. hurmm..
Akk plak siap soh anak2 layan upin ipin sbb nk tenang2 fokus layan story yg Faz dok mention katenye lebih sepuloh ribu patah perkataan ni…
Mmg nk kena gantung Faz niiii…
Alaarrr…
Honda ke…
Potong kuku pon malaasss…
Haahahahahah…
Ni mesti sbb penah ade bdk pompuan share status kt pesbuk dok tayang pakwe die ade honda (pdhal civic lameeee jer poonnn…) pastu dok kutuk mamat nek motor nk ngorat die…
Alahaaaiiii…sadiisss…
akak kalau comment mesti buat sy ketawa tauuu ! π
hahahhahahhaha
kak Yulie.. Faz ni memang dari semalam kerja dia memainkan orang… Hahahahah…
Ke die mmg xde keje sbb tgh MC lg patah kaki aritu…
Serius ar Faz patah kaki??????
Apekah yg berlaku????
haah kak. dy ada cakap dy patah kaki.. sebab apa tu tak tahu lagi.. Maira ada baca dekat komen dy KAP2.
Rasanya dy dah tahap bosan sangat la tu. Semalam agak teruk maira kena dengan dia & Juri.
kak yulie.sy scroll laju2..kot2la terlepas pandang…sekali mmg takde sambungan…aduhai..
Mana sambungann oiiiii..
2019…still xde sambunganπͺπͺπͺπͺπͺπͺπͺπͺπͺπͺπͺπͺπͺπͺπͺπͺπͺπͺπͺπͺπͺπͺπͺπͺπͺπͺπͺπͺπͺπͺπͺπͺπͺπͺπͺπͺ#fazahmad mane sambungannye wehhhh π«π«π«π«
da kluar ke citenya..jap nek baca..
oit cu…laaaa…awat separuh je..katanya panjang…aduhhh..tersubmit separuh je ke cane..
Kira nya macam tu lah nek..maaf kan lah cucu kesayangan nenek tu..kalau bole..nenek pinjam kan faz tongkat nenek..kaki faz patah tu nek..lagi pun nenek kan naik penyapu terbang je..hehe
Finally
Akhirnyaaa..kemain lambat lagi ko faz nk post cerita..
akhirnya.. ok nk baca dl.. lama dah menanti ni…
Alaa..baru je aku nak bagi amaran jangan baca sebab masih lagi trial version..sekali tengok komen kau 6 jam 34 minit lalu..x jadi lah..
Eh ada lagi ye Faz sambungan..sebab baca pengakhiran title dia..
yeay! dah keluar. hihi
rate siap2. kiki
Kecewa x hahahaha akhirnya tergantung weh
Yay! Komen dulu baca later..
Dah baca ke makcik vouge heheh
Huh!!! Hadammm…
FAZ!!!!!!!!! punyalah beriya baca sebab awalentry dia cakap panjang.. rupanya…….. hahahaha
Err.. knp sekerat je? BH dh siap sedia dengan nasik depan pc ni nk baca story pnjg…
Selera plak ekk ko nk bace psl Rashid smbl mkn nasik?????
Hahahah rasanya nasi tu akan jadi bubur kot lepas abes baca nati
Setakat ni ok lagi kak.. Yang part2 sebelum ni pun boleh lagi la kunyah kerepek walaupun kembang tekak. Hahaha
part yg sebelom ni tiap kali baca mesti tgh mkn…kan amaran da bgthu jgn baca time keje..hihi..
Hye nek jumpa juga kat sini. Punyalah i is rindu ngn nenek
Mana nak cari Yang part 2 punya ada link tak? Habis selongkar dh tak jumpaΒ² pon..
ehhh kenapa pendek faz?kata panjang,tak baik tipu ?
dia memperkotak katikkan kan kita ni..huhu
ok nk comment dulu. baru baca,, hehehe.. dh lama tgu ni..
Tindakan yang bagus..hehe
asal cam tgantung ni faz?
Memang tergantung..tapi jangan risau..faz akan update cite nie..kasi full..
Mane endingnye?berkobar2 eden membacenye…ni yg frust ni..huhuhu
Ada masalah teknikal kali nie..harap puan bersabar ehh..jangan risau..puan masi bole dapat kan refund dekat kaunter jual tiket..harap maklum..
???? pendeknyaa cerita???..
Nie masi trial version..kalau nak yang full..kena tunggu faz post cite dia balik (KAP3)..
ehh, separuh jeke? ke cane?
mana dia cu faz, pi cari jap cu cak…adesss
Nenek faz tengah serabut gila sekarang ni.
tu nenek, dia dah sampai dah. serabut katanya, huhu
:)))))))
Ehh lupa nak rate walaupun mcm tergantung ,detail habis si faz nie jawab soklan2 ??
kemain kusyuk aq bca…awat pendek sgt ??? citer tergantung..
Faz saja bagi yang trial version dulu..kalauΒ² ada feedback bagus..dia release full version punya..hehe
RC , amik part time job ke mlm2 ni hahaha
Macam tu lah nampak nya feeya..bukan apa..saja nak kumpul duit untuk masa depan..haha
kumpul duit ke, kumpul teman? Hahaha ok2 teruskan keje
Dapat teman tu kira bonus lah tu..haha
no no no no….tak habes pun?!! whyyyyyyy whyyyyyyy whyyyyyy
Ada technical problem lah AMD..harap bersabar..
EH PENDEK JE?
hi luna. i hsan wakil faz. cerita ni tak pendek mcm ni. ad kesilapan sikit. maaf ye bg pihak faz π
kata panjang ceritanya… kejap baca dah abis ni… hwaaaa… xpuas baca…
ni kira dah abis ke ni..? sbb kata pengakhiran…
i hsan wakil faz. kalau tak mmg xde sambungan langsung part terakhir ni. cuma ad masalah sikit, faz pun mengamok lps dpt tahu cerita dia xabes edit dh kena publish. that’s all. bg masa faz perbaiki dan submit balik.
apa ni Faz..mempermainkan perasaan readers..hahha..kata tak ada sambungan dh..awat ni?
Bertabahla, setiap yg jadi mesti ada hikmahnya. Heheh
Ada masalah teknikal tu, harap bersabar ye
ait?? awat pendek plak? bukan dah part last ka..ke ada something wrong somewhere ney,baru nak bagi rate penuh tgk2 sekerat ja iolls kasi 4 jela hehe
yeah mmg something wrong somewhere pun sbb writer sendiri pun xjangkakan benda ni. bg dia perbetulkan balik semua ni ok. huhuhu..
Aik Faz?
sorry beb aku hsan bg pihak faz just nk bg tahu bukan yg ini faz nk submit. dia cuma save di draft dan admin mungkin terpublish sbb faz tgh edit dkt draft tu..
Bro..tolong bro..dh setahun aq tnggu sambungan cerita ni
So bila bole keluar past last yg btl btl ni…
kenapa d abesss.. pendeknyaa.. penat sediakan kacang n air kotak bagai ;(
aku tak baca time bekerja, aku baca sambil berjalan lepas lunch. tapi tak menyempat sampai office, cerita dah habis.
hahahaha. rilek ye awak, admin telepas pandang kot? huhu
haha kite dah rileks habis dah ni medi. faz main2kan kite ke kite dipermainkan faz ke faz saje main2 ni?
sorry beb aku hsan bg pihak faz just nk bg tahu bukan yg ini faz nk submit. dia cuma save di draft dan admin mungkin terpublish sbb faz tgh edit dkt draft tu.. hukhukhuk..
Ye san. I know san. Time ni jahil lagi taktau kedudukan cerita sebenar san. Thank you san ?
Punya lah refresh banyak kali, ingt ke line problem.. Tgah baik punya landing port best ni sbb nak mnghayati cerita. Tapi… Hmm
Mybe admin tak perasan terpost separuh je ni.
Sameee…
Akk pon dok refresh berkali ingtkan kot line problem…
Kan kak.. Snggup tak nak baca cerita lain lgi sbb nk maintain mood Kawan Aku psiko hahah
min oo min..
ni betul2 cerr..pen.. pendek sungguh.
silap post ka abam min?
nasib baik sblom baca scroll ke bawah tros nk tgk panjang mana. so tkde la kecewa sngt story faz pendek ? btw ni ke pengakhiran nye ??
nope ini bkn pengakhirannya. sebenarnya panjang sampai ke penamatnya bab yg ini. sorry beb aku hsan bg pihak faz just nk bg tahu bukan yg ini faz nk submit. dia cuma save di draft dan admin mungkin terpublish sbb faz tgh edit dkt draft tu..
ehhh ? kenapa mcm tergantung sgt nih . page tak loading abes ke apa ? td kata cerita panjang siap suh amek kerepek/keropok apa semua ? baru nak dup dup dup abes dah ?
#aku still confius . page tak abes loading atau mmg pendek ? ?
nope ini bkn pengakhirannya. sebenarnya panjang sampai ke penamatnya bab yg ini. sorry beb aku hsan bg pihak faz just nk bg tahu bukan yg ini faz nk submit. dia cuma save di draft dan admin mungkin terpublish sbb faz tgh edit dkt draft tu..
Mana pengakhirannya bro????
Faz ke nie..hehe
<3 BEST
Alaa , admin x publish semua kaa.
sebenarnya panjang sampai ke penamatnya bab yg ini. sorry beb aku hsan bg pihak faz just nk bg tahu bukan yg ini faz nk submit. dia cuma save di draft dan admin mungkin terpublish sbb faz tgh edit dkt draft tu..
ala…awat trgantung niiii
False hope betul Faz ni π
Hopefully ada sambungan lagi so that tak tergantung
memang tertunggu-tunggu ending cerita ni.. tapi kenapa macam tergantung??
tak tergantung pun cuma ad mslh sdikit. sebenarnya panjang sampai ke penamatnya bab yg ini. sorry beb aku hsan bg pihak faz just nk bg tahu bukan yg ini faz nk submit. dia cuma save di draft dan admin mungkin terpublish sbb faz tgh edit dkt draft tu..
tergantung sepi betul ni…
kebetulankat radio tgh kluar lagu ni..hihi…mencoba..mencoba….
Menyimpulkan mati~~~~~
(Sambung lirik nenek)
sebenarnya panjang sampai ke penamatnya bab yg ini. sorry beb aku hsan bg pihak faz just nk bg tahu bukan yg ini faz nk submit. dia cuma save di draft dan admin mungkin terpublish sbb faz tgh edit dkt draft tu..
dah apa kes pulak dah cerita tergantung2 mcm ni??? xkan ni je kot.
tak tergantung pun cuma ad mslh sdikit. sebenarnya panjang sampai ke penamatnya bab yg ini. sorry beb aku hsan bg pihak faz just nk bg tahu bukan yg ini faz nk submit. dia cuma save di draft dan admin mungkin terpublish sbb faz tgh edit dkt draft tu
pendeknya , habis dah ke hmm
Ni ke pengakhirannya?ingat korang siasat pe kaitan rashid ngan layla
tak tergantung pun cuma ad mslh sdikit, dan ini bukan pengakhirnnya. sebenarnya panjang sampai ke penamatnya bab yg ini. sorry beb aku hsan bg pihak faz just nk bg tahu bukan yg ini faz nk submit. dia cuma save di draft dan admin mungkin terpublish sbb faz tgh edit dkt draft tu
Ai is syak cerita Faz dipecahkan jadi beberapa bahagian ni..
But then.. for this episode, as always sangat details dan thanks for answering all common questions.. weβll wait for next episode.. jangan biarkan hidup kami diselubungi misteri tergantung sepi beb!
Best!!!
Get Well Soon Writer. Kalau free jgn lupa sambung π
aku siapp readyy pizza nak baca citee ko fazz .. asall tergantung n , hmmmmmm . nasibb ade pizzaa ,kurang sikit kecewa aku .
Share sekeping boleh?
???
#KitaMakanKeropokJe ?
faz bg lepaskan rindu je ni kt semua. kahkahkah. well sebenarnya panjang sampai ke penamatnya bab yg ini. sorry beb aku hsan bg pihak faz just nk bg tahu bukan yg ini faz nk submit. dia cuma save di draft dan admin mungkin terpublish sbb faz tgh edit dkt draft tu..
adakah si rashid telah memadam separuh cerita itu
bijak bijak haha
kemungkinan kahkahkah..
we want moreeeeeeeee faz. ke dalam fs ni ada limitation of words?
sebenarnya panjang sampai ke penamatnya bab yg ini. sorry beb aku hsan bg pihak faz just nk bg tahu bukan yg ini faz nk submit. dia cuma save di draft dan admin mungkin terpublish sbb faz tgh edit dkt draft tU
like seriously nie jeh ??
weh weh awat pendek cite ni? Faz jangan wat camni. dengan berkobar2 kite bukak FS nk bca cite Faz tup2 tgantung sepi. ke admin post part by part ni.
tak tergantung pun cuma ad mslh sdikit. sebenarnya panjang sampai ke penamatnya bab yg ini. sorry beb aku hsan bg pihak faz just nk bg tahu bukan yg ini faz nk submit. dia cuma save di draft dan admin mungkin terpublish sbb faz tgh edit dkt draft tu..
Eh???? ini jeke?
nope bukan ini penamat yg sebenarnya.. sebenarnya panjang sampai ke penamatnya bab yg ini. sorry beb aku hsan bg pihak faz just nk bg tahu bukan yg ini faz nk submit. dia cuma save di draft dan admin mungkin terpublish sbb faz tgh edit dkt draft tu..
Panjang sangat la Faz.
Buat summary kat aku
lg panjang dri ni weh sbenarnya. kau tunggulah faz buat summary khas untuk kau. kahkahkah..
weiii Encik Faz, apa dh jadi ??
sambung la cepat ..adoii syok2 aku baca…
Faz…u tak baik tau mainkan perasaan ai. Ai da lah tak sihat. U main2kan perasaan dan emosi i. Why cerita tergantung sepi? Abueyoo?? ??
hi janna. bg numb phone i call you i cerita semuanya k? amacam??
setelah sekian lama.. akhirnya.. btw ada sambungan lg kan or mmg smpai situ je..
setakat nie blh faham lg laaaa sbb aku bkn jenis yang too complicated person.. untuk aku ape yang penulis tu tulis ke karang ke terserah pada diorang sbb tu kretiviti diorang hak diorang…
so, x pyh pening2 nk cari tempat ke kira jarak ke ape…
buat serabut je.. hahaha..
congrats bro
ni kene tunggu faz reply dkt cik ika ni. komen yg memberasangkan..??
entah2 rashid yg sambung cerita nii , sebab tu separuh je jalan cerita ?? hahahahaha , i want moreeee !! cepat la sambunggg ….
baca kat opis.. tengah rehat ,,,gelap …senseorang…semua pg mkn… br nak feel…huhuhuhu
yes..we want more from FazAhmad…
Adoi faz terus spoil mood nak baca tgk komen kt ruang ni lpas berbulan2 berminggu2 tunggu ending..Save je π
#Ayatberbelitlambangkekecewaan π
Akhir nye ade sambungan..
Xpe pakcik faz.. kau hamik mase lgi tuk sambung lgi..
Slowly.. huntuk setiap cerita kau pakcik.. haku kasi 5 star selalu…
Kipidap..
And.. ummi baru bace ni…hahahaaa…pakcik faz..awat yg ni cam pendek jer dr episod psiko 2..
Hmmm…
Ehhhh… ehhh… br nk fefeeling sambil makan super ring baca cerita Faz nie tetibe setakat itu sahajaaaaaa???? T.T
Tak silap aku baca di awal td katanya panjang… emm
Aik…kate panjang, xsampai 1 meter pon ni Faz…baru nak sediakan keropok, tp scroll dulu ke komen, ramai merasakan apa yg ku rase. Apa2 pon, maaf xtau lak insiden yg berlaku kat Faz. Salam takziah n Semoga cepat sembuh.
Semperit tol laaaaa…sket ni
jerkkkk
Rashid in here. beware.
Alamakkk…aku terbaca waktu kerja pulakkk
Eh cerita tak habih ni jap lagi ada la tu panjang Sgt tak must kut. Faz ohh faz
SERIOUSLY MIN? I THOUGHT I SAVE DEKAT DRAFT DULU SEBELUM COPY PASTE CERITA SEPENUHNYA DEKAT SINI UNTUK EDIT APA DAN COPY PASTE YANG SELANJUTNYA.
CERITA NI TAK TAK COMPLETE! # FAZ MENGEDIT DARI MALAM TADI GUNA DRAFT TU! OKAY MY BAD MUNGKIN TAK FAHAM BILA SAVE DEKAT DRAFT TU MEANS IANYA AKAN AUTOMATIC DIPUBLISH IDK LAH BUT SERIOUS FAZ SAVE DULU DEKAT DRAFT DAN TAK RASA NAK SUBMIT PUN SEBAB TAK LENGKAP! # ADMIN PLEASE DELETE THIS! FAZ NAK COPY PASTE YANG LAGI PANJANG BERJELA DARI NI YANG BARU 4KWORDS! 4K WORDS OKAY! NOT 10K WORDS YANG FAZ DAH SIAPKAN! OKAY SERIOUS TERKEJUT CERITA TAK HABIS DAH KENA PUBLISH. ADMIN MEMANG TAK REVIEW LAGI KE MCM DULU TERUS SUBMIT ATAU AKU YANG SALAH SEKARANG NI? MINTA PENJELASAN. THANKYOU.
ohhh. salah faham jeni. huhu. noted faz
kesilapan teknikal yer? aku terkejot gile kot baca2 ehh, dah habis? kt atas kata pjg. siap dah amek maruku kot sebalang nak baca hahaha. hrp admin FS perbetulkan masalah ni asap!!!!
Admin la ni rupanya mcm mana nak unread ni
Ingatkan Faz nak buat suspen… Huhuhuu
hahahhaha.. Min cepat sikit wat kejer tu.. sume org x sabo nak baca FAZZZZ punye citer ni.. Disebbakan FAZZZZ punyer citer ni 1st time iolss comment… Klu tidak , xde maknanya.. HARAPPP MIN TLG PUBLISH KAN YG 10 juta wordsss tu ASAP… TQ minnn..
ooooooo…. tak complete rupanya… okay2.. sabar menanti full story..
Wah2 admin FS ni tetbe teringat citer Korea W..hahahahaha
Hye faz. Im a fan of your stories from Sarawak here. It’s been more than 1 year dah since your last story. Sy fhm knpa faz dh x update sbb fs lgsg x delete yg trial version ni. So hoping faz boleh sambung 1 day. Xpe faz. Take your time. Semua org tertunggu2. Ignore je yg kecam2 tu smua. Manusia, x semua yg memahami. So, sy harap faz terbuka hati utk smbung ya. Semoga faz dan kawan sihat semua hendaknya. Terima kasih.
Bukan apa, hari ni dah 27 feb 2019 and story yg di post was on 2017.. Mana sambungannya?? Tak baik tau cerita sekerat2 mcm ni
Alaa ape ni…. ??
Ingatkan panjang sangat setorinyaa… Keropok pun tak abis lagi… Ni mcm Faz yg lg psiko dari Rashid.. Psiko mental pembaca… Hahaha
PpalangS: Nasib baik x decide nak makan nasi kerabu… Kalo x baru 2-3suap da habis story… Huhuhuu
#GetWellSoonFaz
FAZZZZZZZZZ!
APENI APENI ~ Cepat sambung tau. Hmmm.
bersambung dalam kampung je lah. ko baru habis solat jumaat ke? haha
hoi kuajaqqqq! ko ingat aku ada halkum? hahahahha
aku pegi lunch tadi. Baru masuk ofis ni. hahahahahah.
hm meh lah balik kampunggggggg~
kakakakakakakakaka
waiting for the next chapter. kalau ada lah
Sorry a lot guys! Sebenarnya bukan pendek macam ni. Cerita terakhir ni lebih dari 10k words lebih dari cerita kawan aku psiko 2 tu. Mungkin Faz terlepas pandang semasa edit atau faz sendiri yang tak faham pasal draft tu sebab faz dalam mengedit dan copy paste semuanya malam tadi dekat draft tu. Tak sangka pulak kena publish secepat ni. Ke nak aku tepek je semuanya ni dekat ruangan comment?
UR CHOICE
tepek je dekat komen
ha..ha..boleh jugak tu kau tepek kat ruang komen ni biar panjang berjela..anyway semoga cepat sihat ye FazAhmad
no need! publish baru faz! or suruh admin delete yg ni, and publish full hehe
publish baru faz…jngn tempek kat komen.sbb kwan2 aku pn ada baca crita kau ni.dioarang tak layan komen.hehehe…
PUBLISH BARU PLEASEEEE…
kat komen kang jenuh lak nak scroll dgn komen2 lain. hmmm
Noo.. Mohon jgn tempek dkt komen.. Mintak admin delete yg ni pstu publish yg full se full-full nya.. Pleasee..
Publish baru please.
LA….ingatkan penghabisan kat sini,,ada lagi sambungan keeee
Punya semangat akak aku announce Kawan aku Psiko part 3 dah keluar. ye ye aku kelam kabut bukak nak baca sekali tergantung sepi~~
citer tak habissss….kemonnnnn…lama dah aq dgn ofis mate aq tnggu cter ko nie…..
Memula baca kat FB pendek…pastu bkk web FS ni sbb ingtkan pnjg la kot kan…rupenye sama je…alahai..Faz cpt sket submit yg full punya eh..ni admin la ni xcek dlu men submit je…tgh sdp baca ni..min!ko mintak maap kt faz ni copek..huhuhu
serius arhh faz ? pendek nye T.T
aku pun terkejut kau biar betul sekerat tu je kau sambung pdehal panjang kot aku bace haritu sampai part rumah rashid. wei faz nak aku umumkan dekat facebook psl benda ni tak? tak psl psl abg faz kena kecam kang haha.
Tolong sebelum aku sepak kau laju laju.
dah jangan stres sangat harap admin perasan benda ni. kita tengok apa tindakan admin selepas ni.
Penat doh aku nak jelaskan dekat sorang sorang. Kau tolong lah mana yang patut. Aku dah serabut gila ni
Dik, lame akk tunggu. Sampai hampir terlupe, cari balik..
Ni dah knp ni.kata nk abiskan.apsl sangkut nihh..fazzz…ni kj rasyid ker ape niii
Hi Faz, awat pendek sgt, kat atas ckp panjang cite ni..sile la smbung lg…nak tahu gak kesudahan cite korg ni…
Adoiiii…admin oiii..awat hang salah publish??? kecewa koi membaca nye..
FAZ, GWS yer..
Handsomenya Faz dlm gambar. Lols.
faz oii…awat pendek nau ni..aku dah standby mcd nk bace skali sekerat je…fries pon tk abis lg..
akak gogel nokia103.hahahaha
faz.. faz mana faz??? nape pendek sgt entry kali ni??? kata panjang????
hampa ah. td bkn main hakak smgat gogel nokia 310 tu..
skrg hampa…
emmm. sedih2..
Sorry kak! Serba salah rasanya sekarang ni. Sebenarnya bukan yang macam ni jalan cerita dia memang panjang dari yang ni. Kesilapan teknikal atau faz yang tak faham maksud draft tersebut sebab dua hari lps faz copy paste sepenuhnya dan edit dan ada yang faz cut sebelum copy paste balik. Then tak sangka ianya akn dipublish terus harini.
ADMIN DO SOMETHING
npe pendek sgt .. T.T
Serious la Faz sekerat macam tu je? Aku baca kat phone ingatkan internet phone aku problem sebab xboleh loading habis. Gigih aku buka baca guna komputer pulak. Rupanya mmg sekerat tu. Please sambung lagi.
Da siap lunch box…tup2 ni je….
Sapa layla
Mungkin Adik Rashid…
Alaa,apa yg akhirnye ni?? Tergantung la faz..dh lama tunggu pengakhiran cerita ni. Oh,frust.
Why.. Why.. Why….adess psycho habis ni.. Tiba2 ending sekerat..
Adeeeh….tengah part debar2 tetiba habiss huhuhuhu?
stress ea baca tergantung
nape x abis??
Serba salah rasanya sekarang ni. Sebenarnya bukan yang macam ni jalan cerita dia memang panjang dari yang ni. Kesilapan teknikal atau faz yang tak faham maksud draft tersebut sebab dua hari lps faz copy paste sepenuhnya dan edit dan ada yang faz cut sebelum copy paste balik. Then tak sangka ianya akn dipublish terus harini.
Ala. Aku baru nak baca,dah tak habis pulak.
Takpa,bertabahlah.
#SAPKOKTANGLUDER
aikkkk. habis dah?
Sebenarnya bukan yang macam ni jalan cerita dia memang panjang dari yang ni. Kesilapan teknikal atau faz yang tak faham maksud draft tersebut sebab dua hari lps faz copy paste sepenuhnya dan edit dan ada yang faz cut sebelum copy paste balik. Then tak sangka ianya akn dipublish terus harini.
Faz please resend balik story ni nanti ye. .
oo ada kesilapan teknikal lah ni. aish berdebor pulak nak tunggu cerita aku di publishkan.
Aku save dekat draft baru 2 hari weh terkejut kena publish secepat ni. Stres kepala otak aku
Masa save tu kau tekan submit for review tak?
Tak weh kalau submit for review memang aku dah sedia nak submit cerita aku lah kan cerita dia. Aku just SAVE DRAFT. Takkan kena submit jugak kot?
haha ADMIN tolong ambil perhatian. kesian kat Faz nanti tak pasal-pasal kena kecam. Bertabahlah bro, kitorang faham dan sanggup tunggu sambungan. Cerita kau memang best.
betul ke dah habis atau ada kesilapan teknikal bbrp perenggan yg akhir..punyalah standby kopok sebalang…
Alaaaaa.. br nk excited. npe kontot jer plak?
Sebenarnya bukan yang macam ni jalan cerita dia memang panjang dari yang ni. Kesilapan teknikal atau faz yang tak faham maksud draft tersebut sebab dua hari lps faz copy paste sepenuhnya dan edit dan ada yang faz cut sebelum copy paste balik. Then tak sangka ianya akn dipublish terus harini.
Harap ada resend story..TQ Faz
xkan smpai cerita Shah jer???? ini baru betul2 psiko kn perasaan akak ni…
Sorry kak! Serba salah rasanya sekarang ni. Sebenarnya bukan yang macam ni jalan cerita dia memang panjang dari yang ni. Kesilapan teknikal atau faz yang tak faham maksud draft tersebut sebab dua hari lps faz copy paste sepenuhnya dan edit dan ada yang faz cut sebelum copy paste balik. Then tak sangka ianya akn dipublish terus harini.
ooo mcm tu ke? bila nak republish Faz? akak dh x sabar nak tau kesudahan ni…
Tengah sdp mmbce smpai cmpak twpi wafer…huwaaa..dh hbs….
Kenapa macam pendek sgt jer Faz? Dudududu! Aku dah lah tgh excited bace ni. Cite tak habis ke? :”(
BTW, GWS Faz!
Gantung ckp Part Akhir!!
ada sambungan balik x
Ada lagi kan?? Ada save kat memana tak? Kesiannya Faz sampai komen pun copy paste..
Pergh….ramainya Silent Readerssss komen….
kenapa tak habis? so sad life uiii -,-‘
Bila nak continue part seterusnya? tak sabar nak tau part seterusnya..
ADMIN TOLONGLAH PERASAN LUAHAN HATI AKU NI. STRESS BETUL AKU BACA COMMENT DEKAT FACEBOK YANG RATA RATA MENGECAM AKU. TOLONGLAH DELETE KE BUAT APA YANG PATUT ASALKAN YANG INI TAK APPEAR DEKAT FS LAGI SEBELUM AKU SUBMIT YANG SEPENUHNYA. SERABUT WEH KEPALA OTAK
memang ramai yg kecam faz dekat facebook… dah jelaskan ke dekat facebook kenapa cerita faz ni separuh je??
Faz hg nak jelas mcm mana dekat pesbuk hg takda pesbuk kan?… Guna mika punya kah??
faz ko upload ke fb la sambugan dia. ataupun ko buat facebook page untuk cerita ko
takpun ko ngadu kat admin di ruangan forum
minta tolong admin tarik cerita ni
takpun Faz direct email admin la. minta tarik semula cerita ni
ko ada fb kan JURI? ko tolongkah jelaskan
~ nampak tak permainan aku? huhu
ko gila ke tanya kat sini? ko dah lupa? balik!
*sebat dengan pelepah nyior
erm..tadi kat kampung ckp lain..aku dtg sini ade jgk kome kt sini kan..hahaha
faz nak cikbambam setel kan kt fb x??ecehhh..nnt cikbambam ckp cikbambam ni kakak sepupu faz..
Tolong cikbambam! Nanti kalau keluar ramai ramai faz belanja semua. Hahaha confirm je kita semua akan keluar sama nanti.
Satu hal pulak aku nak buat page doh. Aku ni takde fb pasalkan benda ni aku nak kena buat pulak. Takkan nak guna mika punya fb pulak kan dia dah lah tak nak orang kenal dia. Admin layan ke dekat forum tu? Dem jem otak aku
admin layan doh.. ko baca la.. admin seporting terima cadangan semua.
Baik aku cuba jap
Maira dah cakap dekat FB faz pasal ni kesilapan teknikal..
Thankyouu a lot Maira!
sokay Faz.. benda bukan Faz plan pun macam ni.. Maira tolong apa yg patut je.. jap maira try email admin utk kes faz ni.
Maira ni memang nak buat faz ajak maira dan yang lain keluar makan sama ni. Thanks again! Korang memang best!
alaa Faz ni.. part keluar makan ke apa tu.. kite citer dekat kampung okay.. haha settle kn yg ni dulu..
okay Faz.. maira dah try utk reply & explain pd komen2 dkt fb since Faz takde fb kan?? hopefully Faz bersabar ye..
ooo patot lah ko selalu hilang. sini rupanya ko maira. dah2. balik kg. takde org jaga kampung. ajak faz balik. imam takde, telepas 5 waktu aku harini. hehhhh!
hahaha Maira tengah tolong Faz ni Medi.. faz cakap hari ni dia wakilkan bilal utk cover dia..
kejap ye faz, ko rilek je, aku tengah call admin ni, kesian ko. huhu
Dah habis call belum? Dah 13minit berlalu ni. Kesian kan. Balik balik je aku terus mengamuk tengok email cerita aku yg separuh jalan dah dipublish. Sedih hidup ni
rilek faz, jgn terjun bangunan, kang hilang sorang penduduk kampung.
faz sabar faz.. okay la tu.. at least kluar jugak sikit.. klw kluar tajuk je cm mne?
kita yg manusia nie pon x smpurna apatah lagi page buatan manusia nie kan…
sabar kayyy
Sabar jela faz…
Nnti kitorang masing2 tolong explain kat fb…
Finally! Yang ditunggutunggu haaaa.
Jangan baca weh tak complete. Buat sakit hati je baca
Byj kali aku dok scroll atas bwh kot2 line internet aku xbgs huhu keciwa btl la awat mcm tgantung je ni wehhh…
Hancoq hati aku faz oiii..
Aku baca komen,terus aku tak jadik baca.
Lex lah.
Demin,please dengaq rayuan gombal si Faz ni,Min.
Dia sakit,aku yang terasa ni Min.
Kah!
ape hal ne…syok2 baca pas tu tergatung sepi plak…haduyaiiii……….pape nth…
Relax lah.
Si Faz memang tak siap tulis lagipon.
Tapi Demin haa ada silap teknik sikit.
kenapa tak complete lagi ?
kenapa faz kenapa??
Sekerat je ni tak habis sebab faz edit dan tinggalkan di draft xtau pulak kena submit terus. Haih geram betul
nasib baik baca komen dulu. weh nak mengular time keje kot ni π
Jangan kau baca kau tunggu yang betul betul full punya
…
relax guys.. benda boleh bawa bincang. mslh technical je. tunggu yg full version. blh baca story lain. x pun merempit dkt cari.forum, baca cita bro dammerung ??
HAHA sama ….p kt cari.forum abeskan baca citer dammerung lak…..aku pun rasa masalah teknikal ni….cter hot stuf org tggu2 lak tu kan….
Faz,asal cerita pendek sangat… ?? Bila nak habiss..
hmmm..
hahahah…..gigih aku membaca…tp baru sikit je….penat tunggu…..
tunggu dah la lama… pastu kena game plak cite sekerat jadah… ehmm faz meh la no.. aku kol ko, ko cite terus kat aku.. tak larat nak tunggu ending kat shasha eh
faz klu blh jgn kasi meleret sgt ayat tu. buat mcm cite ko part1 & part2. best je baca.
tp cite tak abes pulak.. adeh
Itu sebab aku edit sebab aku tahu agak meleret. Tak pasal pasal masa nak edit jadi mcm ni. Siap separuh je
Eh..ada pula orang mengaku admin FS nie..
Aku selapan juga lah dengan komen kau
RC ! Ko tak balik kampung ke? Penghulu dan konco konco semua cari kau. HAHAHAHA
RC ni ketua gangster ke apa dekat sana? Haha
HAHAHAHAHA diaorg perlukan RC!
FAZ! STAY STRONG TAU! HANDLE NI HATI HATI. KAKI PUN KENA JAGA GAK.
Hahahaha kejap lagi nak melawat ah kampung tu. Mesti meriah betul kan suasana dekat sana. Ya tengah bersabar ni sambil layan comment korang semua. Thanks FF
Tak pernah tak meriah! HAHAHAHAHA
Aku cuma seorang perantau F.F..hahaha
Uish..koncoΒ²..macam nak gang je pukul aku beramai ramai..setahu aku x pernah aku berurusan dengan ah long.. kecuali kawan aku yang bernama ah long..haha
tak wei! takda nak pukul kau. hahahahha. cuma ada isu sikit kat sana berkaitan dengan kau. HAHAHAHAHAHA
Kalau ko free, ko jenguk lah ye.
Ehmm..aku ada buat hal ke kat sana..lagi pun AJK perparitan dan loji kumbahan bukan jawatan aku..haha
OkΒ²..on the way ke sana.. request uber dulu.. haha
Jelaskan selapan tu apa rasa nak pelempang orang je sekarang ni nak nak bila baca ayat selapan kau ni hahaha
Selapan sama dengan setuju bro Faz..haha
Semua orang guna “7”..kan kesian dengan “8”..so aku nak up kan nombor 8 nie..macam tu lah cite nya..haha..
Harap selapan dengan penjelasan aku nie..hehe
Hahaha ketinggalan jauh betul aku ni dengan penggunaan ayat baru yang korang gunakan haha okay okay aku baru faham hahaha
Haha..baru je ayat tu aku perkenalkan..so faz belum lagi ketinggalan zaman..cuma ketinggalan hari je..bukan zaman..hahaha
jangan lawak sangat please , saya mudah terhibur lah. Tergolek-golek gelak hahahahaha….. selapan pon boleh
Huish..sampai macam tu sekali..haha
Setuju (seTUJUH/se7)..
Nak fancy sikit bagi selapan… Hahahaha
Punyalah Faz cari maksud selapan sekali ayat tu RC yang perkenalkan. Jipake kau RC hahaha
Yup..meleret2..xde mood nk baca terus skroll komen..naseb bek..xabes tulis upeyer.. nanti edit mcm cite seblum ni k..simple2 je
Tak full ke?
aku belum baca lagi weyh
Yup..x full..nie free trial..haha
Serius..memang x full
Free trial!
Kahkahkah!
Betullah tu free trial hahaha
Hahaha ada free trial gak eh?
Trial sangat story ko eh faz
aku dah baca weyh..apakah???
akhirnyaaaaaaaa !!!! excited giler nak baca next episode pulakk
Jangan baca lagi! Nanti sakit hati! Ini yang separuh sebab tak tepek habis ni! Sorry!
Faz I dah tolong jelaskan dekat facebook.
Harap ini membantu. Sabar ya laling!
Hey luna thanksss. Esok I belanja you makan. Haha
OOO… dah tau fb Luna.haha
Wuuuu..caya lah faz..x paya faz tunggu esok..malam nie lah dinner sambil candle light..hehe
ehem.
?
amboi koo RC, seharian ko takde kat sana, rupanya ko berkampung dekat sini??
Bukan berkampung medi..tapi singgah kejap..aku cuma seorang perantau.. hehe
candle light dekat rumah je lah kaki patah nak ke mana je faz ni mampu pegi. kahkahkah
X pe lah tu..asal romantik gitu..haha
ramai kawan kawan kau faz dkt sini. fofuler betol faz ni rupanya ya. aku pun dh tlg ape yg patut dekat fb. kau chill jela faz malam aku belanja kau karok bg kau hilang stress ya.
Kenapa pendek sangat? ???? mesti ade lg sambngan kan?? and kau ckp nk bagitau layla sape & ape hubungan dia gan mika…aku rasa rashid tu abg layla dan dia nk balas dendam sbb mika tolak cinta adik dia , betul takk??
tgh sedap bc,..tetiba abis…scroll..punya scroll..eh hakak nya pc problem ke…ngupenya…teknikal problem…sian tgk faz mengelabah…xpa..hakak akn tunggu dgn penuh kesabaran…
hmm
Hmmm….. Kene tunggu lagi la ni… Hmmm….
errr jap.. geng sajat baca jap lagi. sebab belum prepare diri nak baca. buka FS je ternampak sambungan ni rasa cam culture shock jap.
kenapa jadi macam ni?baru semangat nk baca, haha
bersabarlah itu je yg mampu sy katakan.. haha.
Itu nama nya takdir..jangan mempersoal kan nya lagi ye cik ayu..hehe
ape ni faz ape ni ape ni kau membuatkan kami keciwa banget .
kata tak nak dikenali ape ni mika ape ni hahaha.
Kan cepat berubah betul fikiran dia hahaha
kau tersalah submit ke apa faz ? rashid dah lari jauh mana mungkin ini dia punya kerja hmm .
Sorry jangan kecam saya
jaga kaki tu faz aku jauh ni .
muah mika. u too takecare. xmo curang2..aku je syg kau mika. faz? hmm..
perhhh berani gila korang munculkan diri, mujur Rashid takde socmed. Take care la korg. Adam je tak muncul lagi
adam ada kt kampung sana, jadi imam. kahahkah
hahahah ehh kat kg ‘bunian’ korg tu ke medi?
mehla datang. kan maira? haha
nati2 free aku singgah, nak merayap2 dlu
yup.. betul tu feeya. mehla datang.. malam ni jemaah adam imam.. haha
haah.. cover Faz.. hahaha
adam imam? kampung bunian? cover faz? okay baru fhm lps tanya faz????
hahaha.. nasib faz nak jawab soala Hsan tu.. jemput2lah ke kampung bunian.. Faz tok imam sejid kampung tu..
medi..jgn noty2..aku report kt juri nnt..hahaha
ko ni. tak boleh kawtim. kah!
?
kitaorang silent readers je selama ni. adam jgn mimpi dia nak lepak sini huhuhu..
Baik budak adam tu..sib baik anak mkcik kecik lg, klu tak mkcik nk offer diri jd mak mntua.
Kim salam kt adam.
Hsan ni watak y mana ye
xpe makcik reserve je adam tu dulu untuk anak makcik, sayang tau kalau dilepaskan hahahaha.. sy watak yg tak berape nk dikenali sgt :’)
Hassan ni watak si pemukul lipas…
Kalo takut ngan lipas bole cari dia, suruh pukul/tangkap.. Cas 50sen sekor… Hahaha
betul weh dia boleh buat park baik punye kat telinga mane tak geram. akhirnya mati kena pepah dan dikutip oleh rashid masuk ke dlm bilik.. boleh kalau syer nk i tlg pukulkan lipas2 yg mengganggu syer kehkeh..
Kalo syer ada kat tempat hassan syer da panggil rashid suruh dia yg kutip.. Lantak la dia nak buat apa ngn lipas tu.. Yg pasti syer da ada kt luar rumah masa tu.. Hahaha larikkkkk..
Ada cas x kalo hassan nk tolong?
syer lebih memilih rashid dari i ye. okay fine takpe2.
Hahaaha alaa.. Merajuk pulak dah…
Lempang kang.. ??
**sory i x suka sweet2 π
Oh hassan rupenya syer…mkcik cuma ingat rashid dgn adam je dlm cite tu.
Faz ter-ingat sbb dia slalu ada.
Maafla org tua pelupe..
Urmm.. Sadonya mika.. Seram tengok..
tengok muka dia lg takut, itu sbb dia tak tunjuk muka. kahkah.
rashid mcm ko ke??? korang ni geng sado ke? asal faz tak sado mcm korang?
rashid dia tinggi tak sado mcm mika, faz dia tak minat pergi gym itu macam tu je badan dia..
ijam anep mana? tak join sekali?
ijam, anep ada ni tengah memerhati kita..??
yeke? hehhh. orait.
yeke kooo? hehhh. orait.
ko kutuk badan faz ke? kahkah
tak kutuk. ckp benda yg betol. kahkahkah..
waaah.. ganteng2 sumer kengkawan Faz dan Faz jugak.. nasib mokcik sedor diri.. hahaha
rashid pun hensem jugak ye katanya?
#mokcikpujiciptaantuhanjer
selama ni senyap bg faz kena puji dulu kahkahkah. rashid muka dia persis hero twilight tu ape nama dia tak ingat, kulit dia mcm tak cukup darah. ok stop makcik seram bila ngumpat dia ni..
ROBBERT PATTISON
hensem lah tu. kirim salam kat rashid. psiko pon psikolah.
robert pattinson
robert pattinson itu gay….adakah faz juga berkecenderungan sama?….
hahahah….
*larikkkk laju laju
Cakap kt faz xyah jadi sado…
Gerun aku tgk… Tetibe teringat pakwe sajat… Kihkihkih
Setuju! lengan si mika jek dah sama dgn peha mokcik!
kalau dia jd sado kami takde bahan nk buli hahaha..
Biar lerr dia x sado, x sado pn hensem.. Huhuuhu
Kalo sado sangat jadi takut nak tengok.. Ketul sikit2 xpe, ni kalo da macam body builder idok lerr teman nak tgk.. Gerun~
harap faz tak baca komen dari syer ni. harap sangat2. nnt dia lupa diri..
Hahahaha macam2….
Hahahaa bole dpt nightmare.. ??
Mika, Faz, Hsan…..
Ijam? Adam?…..
seronok pulak tengok watak2 dlm cerita muncul secara live…
nak saaaiiinnnn, boleh?
“Ingat Jangan Baca Waktu Bekerja!”….memang time ni maz baca kat office……hehehehehe…adoiii…
Alaaaaa…..bersambung plak…..hmmm…semangat je baca td…..
tk bersambung cuma ada masalah.
Tergantung sepi…..
cerita dh tamat, tunggu faz explain. aku dh penat nak explain satu2.
Hahah okay la takyah explain
ape nih…dh siap2 dengan kudapan, tetiba………………
tetibe tergantung. aku tahu kau nak ada org sambung ayat kau ni kan. hah ni aku dah sambungkan..
faz .. ko pehallll semangat aku baca . kecewa sikit sangat .
ade masalah tunggu faz kembali explain. yg sebetulnya bukan sampai part nizam tu..
Urmm…
Boleh tahan jugak kecaman2 kat fb…
Aku plak yg stres baca… Huhuuhu
baru baca dah habis haha
baru bace dah habis patutnye dah boleh jd pengomen pertama..?
kenapa la sekerat lagi weyh almost tiap hari tau aku tunggu kat fb citer nie punah harapan
yg sebetulnya bukan sampai part situ..
Wat lek wat peace. Kisah hidup yg perit bukan senang nk diceritakan. Best bagi kte utk baca, tp bukan bgi dorg yg alami.
Ada masalah teknikal tu. Sabar ye
besemngat baca ni..adeh smbung pulakk
tk sambung sebenarnye. cerita faz tu dia dah kasi tamat. no sambung2. bkn faz lah nak bg cerita sekerat je. sabar tau..
erkk…tgh tgh syok baca dah abis ke….huuuu
tak habis ada sedikit salah faham dkt sini..
babi
ayokkkk. mencaruttt!
aip mulut! nak kene sumbat dgn lipas ke ni?
ko nak balas setiap komen2 ke? gigih nya ko?? huhu
gigih tak gigih. sambil gigih mane tahu melekat dgn sorang dua awek dkt sini. kahkah..
ko tak payah cari awek2. awek2 yg akan datang kat ko. ???
~ kecuali aku lah.
setakat ni yg dtg dekat aku pun kak km. kahkahkah. oleh sebab itu perlu aku mencari yg betul. lah kau perempuan ye ala boleh lah ni.
hah! sesuai sgt lah tu kak km dgn ko. boleh tahan dia tu.
~ asal? nmpak aku mcm laki ke? huhu
Medi dah ada org booking oppsss hahah
weh! syhhh diam. cakap malam pandang2. hahahah
Atttention-charlie puth
i ingat u dah tido. i keluar joget kejap.
Haha. I nak tido dah ni.
U jangan ngada sangat. Mcm ni ok lagi.
Lebih2 i charlie puth kan u.
Kalau behave i 2U kan u.
Nitez.
kahkahkahkahkahkah
jomlah tido. selamat malam jurifs
Goodnigt ?
Ehh alamak sorryy.. Hm cakap siang kuat kuat kan? Err
kan aku dah ckp??? hahahahahaahahha. tulah ko feeya. tk tengok kiri kanan
Hahahahahah gila la juri. Bukan dia dah tido ke. Dia perhati ko la medi.
tp feeya takde org booking lagi kan? ?
Sorg dua?? Perhh mmg berniat cari lebih dari satu rupanya kah2. Gud luck bro
mana tahu feeya di antara seorang dua tu???
Ehh dgr dua tadi pun awal2 dah reject. Hahah
okaylah tarik balik kata kata i tu. *nak cari seseorang dekat sini..
Owh dah tukar, carilah and u boleh pilih the best
Hahahaha.. Lipas jugak nak sumbat..
baru kena dengan cerita ni kan kahkahkah..
Owhh..tu ke nama kau..ok ? ..selamat berkenalan
hehh ko ni. bagi aku pulak komen kat sini. ko pegi jaga kampung kt sana. tok ketua dah tido gamaknya.
Aku bukan penduduk kampung tu lah medi..haha
Nanti aku jaga sana kena tuduh stranger yang buat hal nak ceroboh rumah orang..ehh..x nak aku.. hahaha
ohhh. bukan lah? habis tu tadi ko masuk? ceroboh ye? kahkah! takpelah mcm tu. tadi kitorang dah pagooo dah. selamat lah kot. huhu.
Yup bukan..sebab ada # JuriFS # kat situ..tambah lagi dengan jawatan dia yang tinggi tu..ehh..x pe lah..haha..aku x ceroboh medi..aku lalu je..haha
hahahahhaha. JURIFS dah kick ko dari kg tu ke tadi?
~ nak kena dia ni
okeylah RC. aku nk masuk kandang mengembek dulu. kiki. ??????
Tidak lah..manada..haha..
Owhh..ok medi..bye bye..(pelik..haha)
Weyhh korg berdua asal tak tido lgi. Korg jdi security kg tu ke. Kira mlm ni giliran korg la ni tgok2 kwasan hahah
Good job
yelah. aku tepaksa tengok2 kawasan sana. hahahahah. kejap lagi nak masuk kandang lah ni. huhu
Hahaha takpe mlm2 aman lagi, pegi la balik. Kesian abg J peluk bantal je kah2
halau aku nmpak. nak masuk line ke? kahkahkah. okaylah. gerak dulu. ??????
Hahahah oiitt fitonah
Medi ko kaco market orang je lepak sini.
Ko dah la
cantikJap sblum baca lpskan hajat dulu n buat air milo..?
dan semestinya air milo tersebut pun xhabis diminum..
Baik kau lepas kan hajat nak baca dulu sebelum kau kecewa..hehe
dah kecewa pun dia ni. maaf budak kecik!
Aduii..kesian juga..x memasal faz yang kena..
Bila nk update ni?
nnt2 faz update lah tu. bg dia masa..
aikkk….bru nak feel betul2 dh abes citernye…. π
tak habes lah?? takkan nk gantung mcm ni kan. ade mslh siket.
oraittt…. lepas settle mslh tu sepantas kilat sila sambung ye.. π
tak nyempat habis cekelat dalam mulut.. selalu 2 3 bar aku bedal layan cite Faz
hi hani kalau borak dgn i confirm habes coklat tu you makan.
taknaklah borak hahahaha
kita borak pasal cerita ni i akan ceritakan semuanya dekat hani. hah amacam??
wow u nak ganti Faz ke? haha
ganti someone dlm hati you pun boleh??
Mana cia cia cia nya kah3
-alamak terkacau daun pulak. Sorry2
amboi san jauh kau pergi ? ?
aduhmak kau ni sibok lah. shuhh shuhh..
Hahahah Ni kira sambil menyelam minum air. Kalo tak, takkan la dia ggih reply satu2
haha oh yeke feeya ? patutlah rajin semacam rupanya sambil menyelam sambil cuci mata?
Haaa tau pun. Tak mngkin buat keje tanpa keuntungan pulak kiki
Nasib baik feeya da reject awal2.. Ke cane feeya.. ?
Mmg reject dah lepas dia cakap nak cari sorg dua. Depan mata ni haa mengayat sorg2 hahaha
HAHAHAHAHA π
Sambung la faz.terbantut rasa fikiran.tengah syok2 baca tetiba :kongsi kisah anda
faz sambung tu dia tgh edit, bg dia masa kejap k.
Dah aku nak menghilang kejap nak focus edit dan submit yang baru. Aku harap lepas aku kembali je siapkan cerita penuh ni aku nak tengok cerita separuh ni takde dah. Jelas tak mimin. Kalau tak aku nak mengamuk. Pesan awal awal ni
Kau pulak macam jadi orang psiko dah Faz oii
faz ni muka je lembut kalau mengamuk mmg sebijik mcm rashid..
Hahahaha sabarr.. Sabarr…
dia membebel je smpai sekarang psl benda ni huhu.
Hahahha macam mak nenek jugak faz ni..
**mak nenek ye bkn nenek kebayan.. Kalo x cakap kang nt kne libas ngn penyapu trbang.. Huhuui
dia pakcik bawang kalau nak tahu hahaha..
Sabo2.Seram pulak aku bace.Hahaha.
Oke pi edit.Go fighting!
dengar dia membebel dri ptg lagi seram hahahh.
Nak ngamuk gakkk.. cter tunggu berminggu. segar dr ngantuk td.
tetibaaaaaa.. >:(
anggap ini peluang faz sampaikan rindu dia. kahkah. itu yg tetiba hmmm…
Kena cut ke ? Haha tengah fefeling aku baca
xkena cut faz tgh edit dan save dekat draft separuh dulu,sbelum dia copy paste semuanya dan edit balik. sekali hmm.
Alaa..spoil btul ? bru eksaited tgk part 3 dh msuk, tetiba….. huhu
tetiba ada org potong bawang..hukhuk.
blah la lu!
the real kak km ke?
haha, marah betol… kaki tu dah elok kew?
mcm tulah kaki dia duduk setempat je. faz tu degil bnyk langgar pantang..
Take your time bro..
Faz. Aku tak caye Rasyid tak pandai socmed.
abih tu dia kerja jadi apa? takkan opis boy kut.
camna dia dpat jumpa mike , takkan upah PI kut.
entah2 ni pun syid punya keja. seram lah oi.
aku nak bg tau dkt sini pun xsedap pulak, better kau tunggu jer faz sambung citer pasal kami semua ni..
jauh ko pikir melorq?? huhuhu
Dia da ada ‘teknologi’ lagi canggih… Xpayah pakai 33ten pun da bole tau location… Hehee
Uiihhh….serreemmmm….Bawak bersabor banyak2. Meh makan choki2.
Waw dramatik crta korang ni.. bestt!!! X sbr la nk bca lg.
Sabar..Sabar itu separuh daripada iman.?
Finally ?
Belum final version lagi nie..haha
Keropok aku tak habis siap goreng dah habis aku baca hmmmm
Mesti kau goreng tu cukup d makan ole 3 orang..share lah sikit..haha
share dgn aku skali confirm licin babe..
Haha..ngam juga lah kau ada..cukup dah nie 3 orang..
kau tak pyhlah eh? kau tukang tgk je aku dgn dia makan. kahkah.
Owhh..ok..by the way..x nak tengok..menyampah..haha
Faz,
Rsa x cukup rencah,
Nnti sambung k,
Xpe ambik masa
????
sbb tak cukup rencah,perasa segala tu dia edit balik lps kitaorg semua review ade part yg meleret di permulaan..
So Mika, Adam semua review dulu ea lepas ni? Jangan lar review lelama sangat okay? Get well soon Faz
review dan edit part mane yg patut kena selit, sbb ade yg tak ingat kdg2. faz tu degil kaki patah pun perangai tak mcm kaki patah. hmm..
Takperlah.take his time ?
Adussss…potong r.. tgh sdp bce dlm tren. X lps brpe stsyen dh hbesss…
mmg sengaja nk lepas beberapa stesyen ke mcm mane?
Koi setia menunggu citer ko faz
faz ckp terima kasih..
Ya Allah punya excited bila nmpk post ni kat timeline. Nasib boleh kawal lagi rasa excited tu hahahaha
Aihh..kau ada terjumpa ke serpihan penghabisan cite nie..
weh rc terima kasih tlg aku reply komen dia. aku jd mangsa faz bls membalas komen dia ni. hmm sedih x memasal..
Owhh..ok wc..take 5 bro..bole sambung besok
brsungguh aku scroll sampai ke bawah,hahahha.
xperlah. boleh tunggu lg ?
Jangan risau kawan ku..aku selapan dengan kau..
thanks again rc. hrp komen selepas ni ade muka kau lg. kahkah. aku da pnt nk reply satu2 comment dkt sini sebenanya..
You’re welcome again..IshΒ³..aku komen mana yang patut je..kesian pula kau jadi wakil faz..
Pham tak selapan si RC ckp tu hahah
selapan is setuju???
Alorrrhhhh…. Faz, fb mika nma pa erk..
tu ada mika tu, pegi tanya dia. tanya i nk tahu fb i takpe jugakk.
Haaa apa fb you? ?
ala kalau bg nnt you pun akhirnya akan tahu fb mika and you akan add dia. i pun ape lg pishang lah?
alasan ???
memang?
pooooodah! ???
Faz weh!!! Sapa nk bayar katering aku ni wei??????? aku tempah semata nk baca cerita ko ni…
faz ckp dia suruh makan keropok je xsuruh sampai membazir kahkah. faz yg ckp ni aku tlg sampaikan je k..
Hahaha eksaited punya pasal bro…
Kalau masih sakit lagi,rehat yang secukupnya.?
Jangan paksa diri untuk menulis kalau belum sembuh sepenuhnya.InShaaAllah,Kalau ada masa boleh sambung lagi ya??
dia yang nak sangat menulis dan habiskan kisah kami semua ni. faz ptut baca komen dari airish ni, mane tahu dia mendengar kata akhirnye. kita ni bila agaknya dpt sambung hubungan ni ke ????
Hubungan?Maaf Encik Hasan,haram.βοΈ?
Counting on you my boi.
thanks memahami dia bro!
Alaaaa ingt smpai hbis… Pandai eh mainkan org… Semangat oh baca lpz waktu kerja.. Cepat smbung #faz…
Faz x main kan orang lah miss..ada masalah teknikal..
hahaha ingt dimainkan..
#sorysesngtfaz
It’s ok miss..x pe..thanks sebab memahami
Ahhhhhh! Bila Kak KM tengok org yg komen2 ni terus Kak KM rasa nak nonggeng2.. banyaknya toll yang hensem2. Ahhhh!!! Ahhh!!!! Ahhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!
kak km jadi sugar mummy i can huh?
Hsan: aaahhhhh!!!!! pucuk dicita ulam mendatang. mesti la bolehhh. lagipun u laa yang Kak KM maksudkan atas tu!
oh really? wow. apa yg i dpt kalau berdamping dgn u kak km? ???
Apa yang ada kt Instagrm Kak KM semua Hsan dapat. Kalau nakkk kena DM cepattt!
Ahhhhhhhhh!!!!!
nak kak km je tak banyak tu je mintak??
nak Kak KM je?? Kam KM takde ape lah cuma ada poen je
hah! nonggeng jelahh. kah!
Hmm..you should see a doctor..mungkin bole juga lah keluar kan 99.9% cacing dalam punggung kau tu..
rc kau tak berminat ke nk try kakkm ni? kahkahkah..
Ehh..x nak aku.. lagi pun..dia cuma nak kau je tu..haha..
tak cuba tak tahu. kahkah parttime dgn faz baru seposen dua je kau dpt. kalau dgn kak km bahagia kau weh. kahkahkah..
Yang penting halal bro..hehe..by the way.. it’s free of charge.. aku volunteer kut..haha
alhamdullilah. sejuk perut ibu mengandung. faz kena up nama kau sekali dalam cerita dia nanti ni. di akhir cerita faz ada mention ramai pengomen tegar dekat fs ni. so nnt aku sarankan nama kau sekali hahaha. terima kasih bro kita sambung esok pulak.
Wow..x tahu pula faz main mention pengomen tegar bagai nie..ok Hsan..haha terima kasih dari seorang perantau cite nie..
And you’re welcome..ok
Ah!Kak KM!?Kuatkan iman!Jangan terpedaya dengan bisikan syaitan laknatullah!?Tidak!!Tutup mata akak!!?
Halaaa kecewanyaaaaa geng sajat
Konon nak makan malam sambil baca kejijikan rashid, tapi tak jadiii
tukarlah nama tu jadi geng rashid. dh boleh geng dgn rashid?
Pula..ada selera kau makan dengan kejijikan perbuatan rashid terhadap makanan..sedang kan faz and the gang muntah dengan kejijikan nya..
Yupp..aku selapan dengan Hsan..kau patut tukar nama jadi geng rashid..hehe
terer betul dia nak makan sambil baca kejijikan yg rashid buat. baik hantar rashid depan awak je geng rashid, kita tengok pergi dia mcm mana. hehehehe..
Haha..jahat juga plan kau nie Hsan..x memasal sajat taubat cium sejadah..hehe
Aik.. dah abis??? Konpius
Yup..abis d pertengahan cite..jangan konpius sahabat ku..sebab faz tengah bersusah paya sekarang nie mengedit dan menulis cite nie sampai pengakhiran nya..
Asal pendek?
sorry bro cerita ni panjang bukan sampai part nizam tu, faz pun mengamuk ptg td, cerita dia tak habis lg dah keluar kat sini.. dia save dekat draft untuk edit tp ini yg jadi.
Sabaq menunggu faz update?
jgn nangis lah faz xde nk suruh dia pujuk ni. i tak reti pujuk2 ni hm.
Hmmmm. Suruh faz update cepat? penantian satu penyeksaan ni. Haha
Ingat ada something bad happen again to faz and u guys… baru nk pasang hajat baca smbungan smbil tgk popcorn ?Hahaahahha… Chaiyokk fazzz .. iolls sabar menanti …
hopefully lepasni takde yg mengarut2 jadi dkt kami semua, penat. lepasni kita baca sama sambil makan popcorn k i teman u π
aminn mudah2an… hahahahahaha….okeyyy bereh2….tp popcorn masuk angin dh … π
Byk kali open n close berharap ada smbungan.. Siap baca yg 2 entry sblm ni lg.. Get well soon faz..
kalau tak sampai sekarang agaknya anne bace tak hbis2 sbb panjang giler faz karang cerita kami semua ni.
Hahaha.. Siap bayangkan klu cite ni jd filem or novel.. Sy org pertama dok beli.. Apepun.. Ada je psiko keliling kita. Hope korg still kuat n move on..
Faz.. Take time okayy..
Lama cam mana pun ktorg tetap jugak tunggu..
Udah2 ler tu membebel… Sian kat hassan… Hahahaha
sikit lg nak kena kanser telinga dengar dia punya membebel. selalu dia yg rajin bls komen kan, ini i tlg dia jap. huhuhu.. terima kasih memahami org sakit ye syer..
Hahaha… Lepas ni bole mintak payment kat faz..
Mahal ni nak kena bayar.. Dah ler kena tadah telinga pastu kne reply komen plak.. Bukannya sikit komen kat sini..
Bapak ahh..
Aku baca cerita ni sambil debor kot.
Sekali tak full. Hahahah.
Tak pa faz, aku tunggu cerita kau.
Aku rasa kau mcm buat tayangan perdana pon ada ni. Bagi cerita sekerat.
Hahahahaah.
Tapi serious debor sunguh aku ni haaaa.
tayangan perdana yg buat org kecam dia dekat facebook. baru sekerat dh berdebor bace mmg betul2 mendalami ni. kehkeh.
Lohhh mende nak dikecamnya. Kesalahan teknikal je pon.
Adoi kesian kau faz. #silabertabahlah
Berdebor lah weh kau tak ke ?
Hahahaha. Maybe debor lebih, sebab cerita betul kot.
Duduk serumah dgn org psiko kot, aku serumah dengan budak kepam pon stress. Inikan psiko. Lagilahhh.
Eh panjang plak aku komen. Hahahaha
dah faz kate sediakan keropok mmg org ingat panjang membawa ke tgh malam lah agaknya panjang cerita ni sekali kahkah. siap ada yg cakap2 dah masak itu inilah mmg makin serabut kalau kau tgk faz weh hahahaha.. kau baru baca dah debar kan, xrasa apa yg aku dan yg lain2 rasa duduk dgn dia dan slps tahu dia tu sape mmg tak debor dah terus nk tercirit dah aku mase tu. kahkahkah..
Yg paling x tahan pontianak ajak buat maksiat.. Hahaha
Sape yg kena ehh?? Ijam kan?
Adeh! Baru tahu kau kawan faz. Hahaha. sorry2 hsan~
Cakap dekat faz, chill je. Real readers akan tunggu je cerita dia ni, no worries.
Hmmm, kalau aku serumah dengan korang dan selepas tahu dia gitu memang aku terus call hospital, polis, jpam, rela, bomba semua dah weh. Wakakakaka
? ni ke hasan dlm cita fazz. cik pon & cong masih menghantui x?
Sambunggg ):
faz cakap tunggu admin delete yg ni baru dia submit yg baru.
Sambung cite ke atau cinta Hsan..hahaha
Refresh 2,3 kali sbb ingatkan internet problem ?
Pelik lah sbb pendek kan ?
Punya excited norrr dgn cerita faz and the gengs…
Hurry up faz. Bila dah sembuh then submit the new one again okay
Nasib baik lah bunga seorang yang memahami..mesti faz berterima kasih kepada bunga..
**Nama bunga nie mengingat kan aku kepada cik bunga..haha
eh rc crik cik_bunga ke?? eheh
Pergi ke kedai nak beli roti..
Singgah sebentar d kedai bunga..
Wahai cik_bunga pujaan hati..
Memang RC tercari cari adinda manis cik_bunga..
Haha..
Haha pergi ke kedai beli asamboi
Wah RC ayat amboi amboi
Ahahah??
Asamboi tu apa cik bunga..haha
Ayat tu khas d tuju buat cik bunga je..haha
hahaha asamboi tu mcm jeruk lah RC .hamboiii yerr ker ni???hahaha
Owhh..mesti masam rasa nya kan..seperti nama dia juga..sama lah juga macam cik bunga.. mesti cantik budi pekerti nya kan..secantik dengan bunga yang mekar indah..haha
Ye cik bunga..RC kan singe unavailable.. available cuma untuk cik bunga je..hahaha
hahaha seindah bunga taik ayam jer nie,hahaha????
Bunga taik ayam pun bunga taik ayam lah..janji nma dia bunga..haha
Sungguh kuat ingatan RC pd cik bunga.
Bila nampak word bunga, automatically, nama cik bunga terlintas di hati RC.
InshaAllah semoga ada jodoh utk kalian ?
Nampak nya macam tu lah bunga..haha
Terima kasih untuk doa nya bunga..by the way..bunga ada kaitan ke dengan cik bunga..macam sepupu ke ibu dan anak ke..atau apa..haha
Aku tunggu admin delete nak tunggu faz up yang panjang berjela. Aku harap faz, mika, adam, hasan, ijam, and anep semua ok dan dijauhkan dari segala musibah dan korang kembali pulih seperti sediakala.
Aku selapan dengan kau..
Oppa!
Make sure oppa siapkan cerita ni yang full esok.
Kalau tak kita clash!
Amboii…
Macam soal hidup n mati je ni.. Hahahaha
macam sesuatu lah faz dgn geng sajat ni?
Faz kan oppa kesayangan GS.. ?
Drama Korea apa ni ha
oppa? ? muntah ijau boleh?
Alamak faz.. Sory ah aku dah terkasar bahasa sikit kat fb fs.. Aku ingat kau game kitorang.. Takpe aku tunggu dengan penuh setia cerita kau ni..
Lesson learned..
Handsome juge abg faz ni yek. (terus ber-abg)
faz and de geng , cepat laa sambung crita…. takleh tido aku nii , asyik teringat je ???
Teringat cite ke..teringat faz..hehe..bagi faz masa eh sambung cite dia..terima kasih..
Aiyooo…pendek cangat….
Sebab nie masi demo punya..demo version..atau trial.. nanti faz post full version bila dah siap ok..harap bersabar cik fiena..
Makin mendebarkan pula kisah ni.. Tidak sabar ingin tau. Apepun semoga Faz and the gang dlm keadaan sihat
Amin
x sbr nk bce smbungan
ala ckp panjang aku dh sedia kuang lentang atas katil ni nk fokus baca
sorry bro aku hsan bg pihak faz just nk bg tahu bukan yg ini faz nk submit. dia cuma save di draft dan admin mungkin terpublish sbb faz tgh edit dkt draft tu..
Laaaa kata dah pengakhiran? Awat bersambung pulak ?
Tapi aku bagi la jugak rating ?
sorry bro aku hsan bg pihak faz just nk bg tahu bukan yg ini faz nk submit. dia cuma save di draft dan admin mungkin terpublish sbb faz tgh edit dkt draft tu..
kenapa bnyk sgt ad nie smpai aku keliru ..
Cuba masuk blog Fiksyen Shasha guna PC..or kalau guna android..install adblocker..rooted android je lah..hehe
Setelah dua hari mc . Dtg office terus terjah fs . Tngok ii KAP3 da keluar . Baca punya baca alamak broken ?? . Hahaha . Takpe faz , boleh tnggu full story . Btw get well soon .
Aku selapan dengan kau Iris..
awat semua starting letter kat part mukadimah tue capital letter?
aiyoo..poneng palo den.
Saja kut faz buat camtu..mungkin sebab faz x nak semua perkataan dalam capital letter..by the way..mesti faz penat buat camtu..jadi..hargai lah usaha faz ye..hehe
Eh bukan ni entry terakhir ke? Kenapa pendek sangat? Tak sempat mkn keropol pon,, tahu2 dah habes ???
*keropok
dek non… cerita ni sebenarnya belum Faz post lgi. Ada kesilapan teknikal yg mana admin dah publish.. harap bersabar ye..
Saba lah ni maira hihi tazabar nya tgu yg full stry,tgu cerita dr maira gak ni?
Cerita hantu dr maira pon best,, aisyhhh x sabar nak baca jugak neh
Lah yeke? Ingatkan faz sengaja buat kita tertunggu-tunggu,, kihkihkihh,, oke2 thanks,, tak sabar nak tggu ni
tak Dek Non.. Faz tengah edit sepenuhnya tu.. sabar ye
Faz terpost cite nie..padahal faz mahu save draft je..relek dek non..keropok tu bole sambung makan bila faz dah post KAP3 full version punya..lain lah kalau kau dah buka keropok tu..makan cepatΒ²..nanti masuk angin..hehe
Huhuhu,, bukan tak sempat mkn je,, ambil keropok pon x sempat,, tahu2 dah habes storynya,, hehe,, naseb baik masalah teknikal,, igtkan faz sngaja
Huish..mesti banyak keropok simpanan dek non kan..nanti bole juga share sikit dengan aku..hehe
Faz pun dah serabut dengan problem nie..
? faz ni kannn. Dah la kau menghilang lama pastu main cak2 stop tetibe cenggini. eiiiii ??
sabar ye cik Rea… kesilapan teknikal ni sebenarnya. Faz belum submit pun lagi the whole story.. dia cuma save draf..
harap admin publish cta penuh pasni
Cite tentang kita x nak admin tolong publish kan ke..hehe
Hahaha cte pasal apa Rc???
Geram lak tgok cerita sekerat2 admin lak tak cek trus post alahaii geram ni ahahha
Cerita cinta kita wahai cik bunga..haha
Haha..marah admin eh..nanti cite tentang kita admin x publish pula..hehe
bukan kna mrh jer Rc,kna kecam gak nanti??,dlu pernah gak pblish cta kat fs ni,tp lama dah lupa dah tajuk ape???
IshΒ³..kesian cik bunga tite..x memasal kena kecam..haha
Owhh..tentang hantu apa cik bunga..haha
Haha cte hantu apa ?mcm2 ada hhaha dah xngat sebab tahun lepas dah publish cta tu,lupa lak tajuk haha
Wow..orang legend rupa nya cik bunga nie..otai.. haha
Lupa tajuk..x apa cik bunga..asal jangan lupa siram pokok bunga kita suda..haha
xda otai sangat,masih baru2 lagi,cuma masani malas nak shre cerita otak masih lagging hahaha. Eh bunga dlm pasu tuke?dah siram sehari 3 kali nak bagi kembang mekar hahaah
Owhh..macam tu pula..nanti ada apaΒ² cite kongsi kan je dengan RC..haha
Yup..bunga tu lah..x kan lah bunga teratai dekat tasik tu kut..haha.. pasti kan mekar eh cik bunga..hehe
Hahahaha jadi bnga plastik je lah,xmudah layu ???
Lahh..jangan lah jadi bunga plastik..nanti bila tanam x d terima bumi tu..haha
Lama reput..
hahaha jadi bnga ape lah rc?bunga dtman hati?wahaha??
Bunga mawar..bunga kebangsaan kita..haha
Bunga mawar bnga kebangsaan ke?bukan bunga raya ke?? hahahaha
RC x cakap tentang bunga kebangsaan negara kita lah..haha
Tp tentang bunga kebangsaan cinta kita..ciaΒ³.. hahaha
Booo. Pikat line pakcik bawang.hahahaha
Alaa..kaw jeles kan..hahaha
**Cik bunga x nak matahari yang menyinari hati orang..tapi membakar hati sendiri..suda..siuhh..p main jauhΒ²..haha
Ok2. Sorry RC. Aku ngan Medi dah rujuk balik. Nak balik rumah dah. Buat apa patut.huhu
Owhh ok..JuriFS..berbahagia lah dengan medi selama nya..hehe
amin
HHAHAHAHA. Apahal doh dgn ko ni RC? ayat ko ni, besemut. boleh potong kaki. ????
Hehe..terlebih rencah lah tu..harap yang merasa anggap je cukupΒ² manis nya eh..x terlebih..haha
uiiiiii RC. hebat ko skang. adoilah. hahahahahahha
Hahaha..biasa saja tu medi..
Ohh,tadi pickup line xsampai kompius sejap tadi ahhahaah
IshΒ³..belum cukup nampak nya sinaran cahaya mentari dengan siraman air cinta dalam setiap butirΒ² ayat RC..haha
Hahahah terkena panahan matahari juri tdi kut,silau betul smpai xnmpk butir2 ayat Rc ahhahaha
Kejam nya JuriFS..nasib baik dia dah rujuk semula dengan medi..haha
**Tutup je langsir kalau ada silauan matahari..kalau nak keluar pasti kan pakai spek mata hitam..hehe
Hahaha diorang dah berbaik dah tuh senyap jer hahaha. Pakai d
Spekmata hitam kalau x silauu nanti,ssah nak tgok komen2 dr Rc ahah
Dah melayari bahtera mimpiΒ² indah nampak nya..haha
Kalau begitu..cik bunga guna je spek mata 3D.. terzahir juga lah ayatΒ² dari RC..haha
Ahahah kat mane nak dpt spek mata 3d tu RC?haha
Bole buat sendiri cik bunga..spek mata hitam yang tadi cik bunga pakai..cuba cabut kaca dia..haha..kan dah 3D tu..
Xnak lh wak nnti mata masuk habuk haha
Tumah titew x temas tew..hahaha
Ehh mesti lah dah temaskan,nanti bnyak debu xlehh nanti alergik demam selsema lak tite nanti ahhaah??
Rajin nya bunga hati RC nie..haha
Nanti RC tolong cik bunga kemasΒ² rumah ok..tinggal kan sedikit debu untuk RC bersih kan..haha
Hahahah,eh ckit jer?xnak lahh nak tggal bnyak2 untuk Rc hahaha
Hi bunga, saya matahari. Saya bagi awak cahaya kehidupan.hhehe
(Sedang cari calon pengganti, medi selalu minta cerai.huhu)
EhemΒ²..apa nie JuriFS..kau nie jadian ke..kejap jadi pepatung kejap jadi matahari..haha
By the way..kalau kau jadi matahari tolong jauh kan diri kau sejarak 149.6 million km (jarak bumi dengan matahari) dengan cik bunga..haha
amboi ko RC, protect cik bunga ke. kahkahkah
SambilΒ² nak perbaiki hubungan kamu berdua..haha
Walaupun jauh bermillion batu, tetap menerangi harimu.huhhu
???
cik bunga, awak jgn caye ckp dia ni. buaya darat.
Pembetulan..kecuali d malam hari kah kah kah..
Ko tak bace buku sains ke.
Cahaya dari bukan tu pantulan cahaya dari matahari.
Maksudnya, malam aku bagu kau menyinar. Cahaya sebenar dari aku.huhu
Mesti lah baca..tapi kejap..ada unsur curang d situ..hehe
Malam kau pantul kan cahaya kepada bulan sebelum d pantul kan kepada cik bunga..jadi persoalan nya..siapa bulan..aku x nak jadi bulan..haha..aku bukan bapok untuk kau ok..haha
akulah bulan bintang matahari Juri. hahaha
Medi is my Universe.
Melutut cium kaki medi mintak ampun tercurang
kahkahkah. haaaaa. tahu pon! ?
Sorry. I konfius u asyik minta cerai.huhu
Hahaha..ngam lah tu..
Hahaha jadi matahari trangi waktu siang jer ke wak?haha
Malam saya off duty. Bagi RC balik.huhu
kalau malam jadilah bulan,terangi waktu kegelapan ahhahaha
?? larikkkk nanti medi baling pakai kuali hahaha
Kalau malam saya jadi bulan, RC jadi kelkatunya.huhu
Haha xnk kelkatu haha. Xpe nnti juri jadi matahari dan bulan untuk medi jer,haha
kita tak baling pakai kuali cik bunga. kita main asap2 je skang. hahaha
Lah yekeee ?
muka terkejut ?
Seram lah dengar yg asap2 ni,hahahaha nanti terbayang lak kat medi hakhakhak???
cikgu bunga orang m***i ke? patutlah cantik hehe. tengok bio tadi hahaha maaf.
Ha’ah hehe org jauh sy ni,haha f.f lak?
somewhere belong with you.. hahahahahha.
if you know what i mean hahahahahha
hahaha i noe,syhhh2 lahh ktaa??
u know i know lah cik bunga kan? HAHAHAHAHAHAHA
tak sangka ada geng kat sini hahahahahah
Yeahhh ada genggg GIP ME PAIIahhaah
yeayyyyy! okay ini rahsia~
rasa awkward lak ~ hahahahahahahaha
Rasia2 ttp mulut? hahah ckp stail kta kah apa haha
hahahahahaha boleh ka? kena halau nanti~ hahahaha
boleh eh kan 1malaysia hahahah
sumpah awkward ~ hahahahahahaha
faham kan? haha
phm2,nak hide dr m*** lm.pro cmne eh ahhaah
ada kat privacy setting kot. cer try dulu. hahahhahaha
*i’m form k**.*
ohh,xjauh lah kta hehwh okey tq dah hide dahh ekkeke
apatuuu? ko carut je? hahahahahah
aku bukan mcm ko lah medi. aku baik langsungg x mencarut hahahhahaha
FF, ko pon org sarawak ke? hihi.
eh? ye ye je kau ni ~ -.-
ko jangan sampai aku tetak ko kat rumah imam sejid ni hahahaahha
betol ke FF? ko org sarawak ke? patotlah tajam jelingan ko. aku tahu ko cantik. ko tunjuk mata je. aku taknak juri terpikat dgn ko bila letak muka ko. hahahaha
Alaaa ko ni kan kalau nak borak personal, jangan borak di rumah orang wei! meh aku tunggu kau kat rumah. kita borak sampai subuh. hahahahahaha
Sebab tu aku letak mata je.. kot kot nanti ko pun nak minta no tepon aku gak. hahahahahahha
kakakakakakka. ok ok. hal2 mcm ni kita cakap kat kampung sendiri.
apeniiii FF? ko tak penah pon puji aku. ko asyik2 nak tetak aku je. huhuhu
nak puji menda, ko kan otak senget. hahahahahha
muka kau pun aku tak nampak, camne nak puji? hahahahaha
kalau aku letak tepampang muka aku, silap2 ko yg merayu nak no tepon aku. hahahahahaah
eh. tak kuase aku ~ hahahahahhaha
bukan takat f.f merayu,sekali ngam cibunga merayu ngehngeh ahha
hahh. tulah pasal aku hide sikit muka aku. takut korang2 ni lah mintak no tepon. kahkahkahkah
hahahaha. skang zaman main asap je. cepat sikit. kahkahkahkah
Medi main asap,kta lak main angin cmne adil x?ahhahaha
adil cik bunga. tapi jgn angin kuat sgt. takutt. huhuhuhu.
Hahahha medi lak jgn kuat aspbtaw,nanti asap tebal sangat takutttttt~ haha
kahkahkahkahkah. ok cik bunga. tak jadilah kita nk asap2. lagipon takut RC sumpit pulak kalau asapkan cik bunga. huhu
Hahaha xda nya rc nak sumpit medi,adapun dia flying kis je kot hahaha?
hahahahaha. masuk air jugak cikbunga ni ye.
cia cia cia
?? masuk air jugak kdg2 kalau sekepala?
Cik bunga je RC nak flying kiss..kalau medi nak asapΒ² kan cik bunga..nescaya mendapat lah dia flying kick.. hahaha
oooo main kasar ko ye RC? hahaha. mentang2 tinggal aku sorang je penduduk kampung tu yg tak tido2 lagi. huhu
Haha..acah je tu medi..mana lah sanggup kaki ini menyentuh wanita dengan kasar nya.. itu dayus nama nya..hehe
Ehh.. JuriFS suda tidur ke..pulaa..dia x ajak medi mimpi bersama..ishΒ³..
cewah! haha. bila RC berkata2. kikiki
~ haah, dia kata nk tidoo tadi. penat kot? awal pulak dia tido mlm ni.
~ aku tak mengantok pulak mlm ni. nak round2 sini dulu. tengok apa menarik. kahkah
~ ko bila nk tido RC, tengok carta semakin melonjak naik nama ko. hahaha
Owhh..awal sangat tu..haha..penat mendapat kan cinta cik bunga leh tu..hehe (tapi x dapatΒ² juga.. haha)
X takut ke medi nak roundΒ² 1 kampung..hmm..macam x ada lah medi..bendaΒ² yang menarik nie..
Bila aku dah mengantuk..haha..ehh x perasan pula..last aku tengok haritu baru 300 lebih..hehe
Ko ni asal la suka kacau RC dok mengayat? Ko nak jadi org ketiga ke?
kah! mana ada i kacau. i selit2 je. u kan ckp haritu, suruh i selit buat tak malu mcm biasa? haha
Ok jugak tu..
U support RC sikit.
Dia slow.
Kalau i dah lama settle.hahahaha
ko tu kasar juri. takde mkne cikbunga nk terpikat kt ko. ???
Perhhhh ayattt.. Mentang2 depan cik bunga, ayat pun berbunga2 je sejak akhir2 ni kah3
Dah hati tertambat dengan bunga..mesti lah ayat pun berbunga bunga..hehe..cuba kalau RC tertambat dengan cik duri (contoh..x ada kena mengena dengan yang hidup mahupun yang koma atau puraΒ² pengsan)..mesti ayat RC tajam dan menusuk nusuk jauh ke lubuk hati..hehe
Puiii loya pulak tekak ni hahahaha sudah2 la tu, simpan sikit utk esok, kang takde idea pulak nk berbunga lgi
Hahaha..okΒ²..tapi in fact.. sebenarnya RC nie pelupa..haha
AyatΒ² tu semua just terlintas secara spontan d kotak pikiran RC..hehe
Yelah dah hati tengah berbunga, tak pandai berpuisi pun boleh jadi pandai hahaha
Semua nya bergantung dengan ilham.. haha
Sibuk jelah kau ni RC.
Ok bah kalau kau.
Sejak kebelakangan ini..aku memang sibuk..haha
Bole bah kalau kau..
Hahaha nnti awak plk yg d flying kick juri nnti???
X apa cik bunga..kalau luka nanti cik bunga bole rawat kan..ehemΒ²..haha
Nanti kalau rawat xsembuh jugak,nanti bawak awk g ospitel yer?nak?hahaha
Kalau x sembuh juga..bawa lah RC ke hati cik bunga..hehe
Kalau nak bawa juga ke hospital..pasti kan cik bunga jadi suster yang rawat RC ye..hahaha
Ahhahaha jadi suster ngensot ke wak?hahaha????
semakin kukuh ni alasan aku. hahahaha.
#balikrumahnoww! ?
Nanti balik merajuk kaw2 ngan juri okey medi haha
kitorang dlm proses cerai. sebab dia langgan bapok. hahahaha
~ harap dia tak nmpak apa aku komen. huhu
Hahaha okey buat2 xnmpak medi komen ape? haha
Ko apahal dedah aib suami sendiri??
hahahahhahaah. i gurau je. huhu.
Layla obses ngn mika sbb sado kot ? xsbr tgu ending ni
zaman belajar mika xsado mcm skrg. hahaha..
#fazahmad
Get well soon. Takpe aku tunggu. janji pasni kasi habis..
ps : tak teringin nak bukukan story ni
“tak teringin nak bukukan story ni”..memang macam tu ke atau nak cakap macam nie..”tak teringin ke nak bukukan story ni”..?
Yup..sabar eh..faz memang pun nak habis kan story dia..x nak kecewa kan readers dan fans..
thanks bro faham dia. anyway faz mmg xbercadang nk buat buku.. dpt tahu si rashid tu xtau kemana kami semua lps ni. dah buat citer dia kan mmg azab lah. hahaha..
aduhaiiiiii….. bersambung lagi ke faz…. aku bru nak excited bace weyyyy….
? nk tau knp sila scroll comment sebelum2 ni. sila2
goodjob nady. hahaha..
Hassan ke yg pnakut tu?tanjer jer hehe
alaaaaa spoilnyaaa ????
sorry bro aku hsan bg pihak faz just nk bg tahu bukan yg ini faz nk submit. dia cuma save di draft dan admin mungkin terpublish sbb faz tgh edit dkt draft tu..
Crying sbb excited td
mmm..xpew la faz..mik masa..fhm ngn situasi..hrp htr jgak yer..xsabar nk baca..
thanks faham dia! bg dia mase nnt dia akan submit..
Don’t worry biasa..faz akan hantar juga cite dia cepat atau lambat..sabar je..
aku tak faham. kata bahagian akhir. hbis tu knape cerita mcm trgantung. mcm tu je la last dia? ni lebih kpd nak jwb persoalan FANS je
Maaf kan faz wahai reader cik siti..ada masalah teknikal yang berlaku..cite nie nanti d update ole faz sendiri sampai abis..full version punya..anggap je nie trial version..hehe
btul ckp siti tu maafkan faz ye dia pun terkejut dgn benda ni.
aku siap sediakan keropok lagi nak baca cerita ni ?
Nice..bole juga share dengan aku.. keropok bika memang fav aku..haha
Nanti kita makan samaΒ² bila faz dah publish KAP3 yang full..hehe
boleh share dgn aku jugak kahkah.
Haha..dia hulur nanti seringgit untuk kau..beli keropok baru..haha
Ni hasan member faz tu ke?
iye i lah tu yg tak seberapa dlm cerita ni kahkah..
Ala beria nk bc tp …potong stim tul ar…
Sabar cempaka..wait for the full version to be release..mesti kau stim abis baca nya..
kahkah lain mcm stim abis bila bace.. kau ingat ini cerita gersang ke kahkahkah..
Stim yang d maksud kan adalah semangat lah Hsan..hahaha
olo yeke aku ni otak kalau bace perkataan yg sebegitu rupa mulalah fikir yg sewaktu dengannya. kahkah..
IshΒ³..x patut..hahaha
Kenapa macam ni? Rasa macam ditipu pula
Aku sebagai wakil faz ingin memohon maaf..kesilapan teknikal yang berlaku menyebab kan cite separuh nie ter publish..just chill and read dammerung punya cite baru tu..tajuk dia bapok genting..atau cite lain sementara menunggu KAP3 full version keluar..hehe
Terbaik RC ?
Haha..ok syer..
ko dah jadi PA faz ke?? kiki
Anggap je lah..hehe
Dia jdi PA smbil2 tu memancing jugak kah2
IshΒ³..x baik fitnah orang feeya..dalam hati ini..cuma ada 1 bunga je..haha
Hahah betul la tu pancing, kan dah dpt kan cik bunga. Kemain try hard smlm. Congrats! Kah3
Yekeh dapat.. hahaha..
Ok feeya..thanks for your congrats
kemain RC skang cik feeya. sebab tu dia tak lawat dah kampung seberang. rupanya mencari cik bunga. akhirnya bertemu di sini. haha
Bukan ka itu yang d nama kan takdir..haha
amboiii kauuu RC. semakin lama, semakin pandai berkata2. hahahaha
Ehh..manada..biasa je tu..haha
Hahaha aku terjumpa port dating dorg tadi. Perhhh ayat dia, aku rasa Juri kena blaja dari dia nak pikat kau medi kah3.
Ko tunggu cerita aku keluar nanti. Medi yang akan melutut menagih cinta aku.huhu
Owh ok. Aku tunggu! Tp apa ko buat kat port dating si RC td? Ak nampakk Aku baru nak report kat medi hehe
takpe feeya. aku pon dah nmpak. aku tengah fikirkan jalan terbaik skang ni. huhu
~ takpe kot? kita merepek kat cite faz ni???? huhuhu
Hahaha dah dapat jalan tak?
Takpe kot, tmpt ni masih aman hehe
dia okay je babe dun worry. meriahkan slagi boleh kahkah.. faz ni menghilang terus ke apa xtahulah. contact pun xdpt. risau pulak aku..
HAHAHAHAHAH apahal aku nk tagih cinta ko pulak???? hahahahahaha. sengal! lainlah kalau cite pasal aku. kah!
Tunggu jelah. Lambat pulak admin approve. Kalau aku pakai nama sebelum ni 3 jam dah bersiaran.huhu
hahahaha. kuatnya perasan.
aku tengah dok tunggu cite ko ni sampai tak tidolah. asyik refresh je setiap masa. jgn admin letak kat trash sudah. kakakakakaka.
Sebab agak panjang. Admin tak habis baca lagi kot.
Tapi aku pun takut kene trash.huhu
ko kalau merepek2 sgt, mmg ke trash lah jawab nye. huhu
Hahaha mngkin jgk pasal keseraman kawan dgn ko smpai timbul sesuatu perasaan hahah.
Tapi serius weyh, aku dpt rasakan kejujuran, keikhlasan apa yg Juri slalu ckap kat ko. Serius.
kikiki. mcm bomoh pulak ko boleh rasa3 haha.
~ juri si mulut longkang. selalu menyakitkan hati aku suatu ketika dahulu. kahkahkah!
Menyakitkan hati suatu ketika dulu, sekarang? Hahah
Hahaha bukan bomoh, tapi cara korg berdua teringat kisah aku sndiri. Tapi kisah aku sad ending la huhu
asal dgn cite ko? ko nk submit dekat FS ke KRT?
Hahaha krt buat ape, tu utk org dah kawen
Alamak pnjang citenya, aku dah penah share kat page iiucm hehe
iium? tajuk apa? hihihi. boleh bagitahu tak??
plishhhh
Hmmm. Ok la, at least ko bleh amik pngajaran kiki. Bahana ego. Nama semua aku tukar
ok. jap aku pegi cari. hihi. nanti dah baca aku datang sini balik.
Hahah orite
feeya. aku dah baca. ?. aku mcm faham pulak perasaan ko. sedih rasa. habis tu skrg mcm mana? dia still tak ingat ko lagi ke?? ko mmg tak penah face to face dgn dia??? even study tempat yg sama????
~ tapi feeya, kalau aku jadi ko pon aku buat apa mcm ko buat. yelah, dah biasa kutuk mengutuk gurau kasar bagai. tetiba nk hint2 ada feeling. ko rasee? kalau aku, aku susah nk caye. huhuhuhu.
Feeya.. Kita ni sbnarnya mengalami situasi yg sama..
Cuma yg bezanya aku adalah watak lelaki tu – seorg yg direject..
Tp xpe… Allah ada perancangan yg baik… Terima seadanya..
Ehh syer pernah excident ke?
Hm tak berniat pun nak berubah hati, ikut kan nk tggu dia je. Tapi dia yg tak bagi. Lpas tu mmg doa la supaya hilang perasaan ni, and alhamdulillah betul2 hilang
Ehh.. Xde la sampai excident… Huhuu
Cuma part reject tu mmg iye la…
Hm takpe syer, dia tak layak pun utk syer. U deserve better!
Masa study tu kalo terjumpa just hoi2 je pastu sambung kutuk2 kat msej. Hahah hm dia course lain. Tak penah la nk lepak skali ke apa. Lagipun aku mmg tak kuar berdua ngan laki. Walaupun aku tak tau sejauh mna hbngan ktorg, aku tak penah pun kwan ngn laki lain, mksudnya berkenalan ngn laki lain. Mmg hari2 aku hadap dia je.
Masa dpt tau dia hilang ingtan nangis bagai nak gila jugak. Skrg? Hati aku dah kosong, perasaan tu hilang lepas aku jumpa seseorang. Amik masa jugak nak kenal org lain. Tapi org baru ni buat taik pulak kat aku. Huh
Yang hilang ingtan tu, tak pasti dia ingat tak perasaan dia, tapi dia still wassapp aku mcm mula2 kenal dlu, mcm biasa kutuk2. Tapi serius, hati aku betul2 kosong.
Haa mmg susah nak pecaya weyh kalo laki tu feeling2, sbb takut kte terlebih perasan sedangkan dia gurau je. Pham2 je la, kte prempuan mudah tersentuh. Sbb tu aku mmg tak penah nak pecaya
Alamak terpanjang pulak, tak perasan terluah perasaan kat sini sorryyy
Sambil tunggu citer faz siap.Layan citer korg pun best jgk.HAHAHA
woiii. kakakakakakakka
Oitttt Ayris haahahahah
Agak2 kalo dia kata dia nak kat feeya, feeya terima x?
Hmm ntah la, sbb hati ni betul2 kosong, ni pun xreply lgi wssapp dia. Kalau tak dlu, tertnggu2 dia wssapp.
Kosong x bermakna xde terus… Huhuu
Xpe feeya… Syer doakan feeya dpt yg terbaik..
comment deleted
Wahhhh mmg dah boleh delete ke? Mcm mne? Ajarrrrrr
semalam aku tercerita pasal kisah hidup aku. aku tunggu ko. ko dah tido kot. hahaha. so aku βeditβ. hahaha actually, tak boleh delete. tapi boleh βeditβ. ko kena daftar dulu. buat tulisan hijau. dari situ ko boleh edit ayat ko. tapi dlm masa 15 minit je.
Alaaa asal delete? Cite balik? Nak tau jugak. Aku dah tercerita pasal aku. Pelisssss
-daftar jdi ahli ke? Owh ok2, tocey2
ok feeya. aku bagi ko masa 15 minit je. pastu aku akan delete. ok? ko standby je
~ juri. ko baca, siap ko. sepak ko lelaju
Ok2.. Aku refresh banyak kali.
kakakaka. dah ke feeya? kalau dah lambai tangan sikit. aku nk edit ni. kang2 tak pasal2 masuk KRT cite aku. huhu
Hahahaha dah2, aku dah baca n dah comment kat bwah tu. Jadah krt, tak sempat kawen lagi hahahah
kisah aku ni. aku rasa lagi sadis dari ko. haha. at least ko dia hilang ingatan. dari aku ni??? 3 tahun. aku ulang lagi. 3 TAHUN. 3 tahun aku tunggu laki tu. dalam masa 3 tahun tu, aku takde layan mana2 laki. aku setia dgn dia. huhu. ko bayangkan betapa setia nya aku??? huhuhu. tup2 dia nikah. aku ulang ye. NIKAH! ko boleh rasa apa aku rasa??? bejoget tak belagu aku. sobsobsob. katanya makbapak dia yg atur. katanya tak suka girl tu. tapi aku dapat tahu dah ada anak. hehhhh! tak suka konon! pui!
~ kucing, kalau TULANG ikan depan mata, tak kan nak tolak kan?
ko rasa kalau aku submit ke IIUM ok tak? kakakakakaa
Serius laaa?? ??. Weyh kalo aku tak tau la, mental kot. Selama 3 thun tu dia mnghilang tiba2 ke? Ko try contact n cari dia??
-submit je weyh, at least ko bleh baca comment yg senasib dgn ko.
Ahhhhh tidakkkkk. sengal! tak boleh edit. alahaiiii. line lembab. aku nk buat apa ni. aku nak buat apa ni? masaklah aku. admin! tak cukup 15 minit lagi kot?
Oh man! Tak boleh edit??
Its ok, alaa relax la, kan kita main2 je cerita sape paling hebat. Aku reka cite je pasal aku tu .heheh yg ko ni rembat cite sape? Kiki
#donecover
aku baca kat kisah IIUM tu lah pasal pmpn tu. kesian doh pmpn tu. huhu. ehhh kalau aku lah. mmg kena jantan tu. hmm
??
Kurang ajar la jantan camtu, kalo aku, aku siat2 je takpun kerat 14.. rambut dia.
Nasib baik tak jadi kat kita kan huhu
??
feeya. kalau cite mcm ni. ko pegi je cari aku kat kg seberang. kita bincang kat sana. hahahahaha
Weyhhh aku tak perasan komen ko yg ni hahaha. Takpela dah abes cite dah kan hehe
tutup cite. aku kena pakai gambar alien je. malu wei. kang makcik bawang kecam aku. hahahahahahahha
Bukan mak cik bawang je weyh. Aku rasa nati mesti ko kena kecam ngn org kampung ko hahahaha
itu dah mmg. jgnlah org2 kampung aku perasan. kalau tak, aku kena pindah kampung weh. malu! kakakakka
kiki. salah email.
Hahahaha get ready weyh, jwab dgn tenang kalau x salah kehkeh
Ko pakai je gambo alien. Nanti geng2 kawan aku saiko ngorat ko. Huh. Jeles la nanti sorang laki tu. Bukan aku tau yg jeles.hehe
takpelah. bukan kau yg jeles. kahkah.
~ hehhh juri. ko tolong sampai kan pesan aku kat laki yg jeles tu. ckp mcm ni kat dia. aku ni tak pandang lah semua tu. buat apa hensem kalau mcm patah amin? huhu
Ko ni sape cetan?
Tak payah nak menyamar
aku la sengal! aku tak log in tadi masa komen. tersalah letak email pulak. huhu
Oh kau ke.
Patut la bergetar tulang rusuk bace.haha
Aku bukan apa, over protective mode kat nama medi2 ni.huu
kakakakaka. nanti aku tukar nama. nak tengokkk. dapat cari aku ke tak. ???
Aikk bukan medi jugak ke
hahahahah. aku. tapi tersalah masuk email pulak tadi. kalut nk reply komen. kakaka
Hahahah tak pasal2 kena cetan ngan Juri
kitorang still contact mcm biasa dlm 3 tahun tu benda ni mcm tetiba. huhhu. ehhhh. dahlah malas nk ingat. huhu
Hm kejam la laki camtu. Huh! Takpe medi, sbb tu aku tengok ko lain, macam hati ko keras. Tau dah mesti ade cite disebaliknya. Hehe.
Aku pun dah buang masa 5 tahun setia dgn dia. Haihh
Ehh medi, thanks sudi share.
hihihi. kan aku dah cakap. aku faham perasaan ko. dan ko pon boleh nampak aku mcm mana. hihi.
~ writer kisah tu tak bagi share kat2 mana. hahahahahahaahah
Hahahah ok2, aku doakan yg terbaik utk ko jugak. Ok tutup cerita.
-sama laa, writer yg aku cite pun tak bagi share kat tmpt lain hehe
orite beb. ??????
takpe beb. slow2. kalau ada, adalah. aku doakan yang terbaik untuk ko. jgn sedih2 beb. rugi. hahaha.
Ko ni Medi.
Ni aku nak nasihat kat ko.
Kalau laki tu ko dah bercinta lebih setahun tapi jantan tu taknak serious.
Better ko yang tinggal kan dia.
Laki ni kalo serious dia akan fikir untuk nexr step. Dia takkan simpan lama2
Tapi kalau jenis nak main2. Simoan ko untuk stok geli2. Dia akan drag relationship lama2. Last2 kahwin dengan org len.hmm
Tu je aku nak nasihat kat ko.
If one fine day kau jumpa laki lain.
Ikhlas, Juri
woiii. aku dah cakap kan? jgn baca?
Aku dah bace..hahaha
Ingat tau nasihat aku ???
???? aku tak suruh ko baca kan? ????????
Tpi kan weyh, setahun tu dah cukup sebati nama org tu dlm hati. Agak susah la kalo nk tinggalkan tiba2.
Lagi2 mcm kes Medi, dia still layan mcam biasa, mcm takde apa yg jadi, tau2 dah kawen. Ko tak rasa mmg kejam gila ke?
Kejam weh.. Tp nak wat cam mana.. Terima je x de jodoh even ko rasa nak tikam2 je dia.. Kekekeke
tapi 2x kot wei. org yg sama pulak tu. hehhhh ko ni. lagi sadis dari aku. kahkah
Jangan ingatkan aku psl tu medi… Huhuhuu
Weh medi.. Ko 3thun.. Aku 5thun wehh..
2kali kena reject org sama… Aku pn x tau ape masalah aku pi tunggu dia.. Xpe wehh aku paham perasaan ko medi…huhuhuu
lahhhh! ko pehal sampai 2x? kakakakakaka. org yg sama 2x. hehh ko ni. ko nak aku cuci otak ko ke haaa? sampai 2x. huhu. aku ni, cukuplah org buat sekali. sampai bila aku ingat. berdendam. tapi taklah sampai nk berasap kahkah.
~wei, medi mana ni? aku pon medi gak. (cover line) huhu
Hahaha tolong brainwash aku wehh…
Penat dohh cinta x berbalas ni… Bukan skali dua aku jd gini.. Yg 5thun ni last.. Pasni aku xnk dah..
Jgn mcm2 medi.. Main asap ni kang mati kubur plak berasap.. Nauzubillah.. Huhuuuuu
hehh. ko ni. kejap. nanti aku panggil dokter cinta. kahkahkahkha
~ rilek la weh, ada ade. takde sudah. kikiki
Jangan ko panggil doc sakit mental sudah… Hhaha
~ahaa kann.. Tgk cam dayang nurfaizah rilek je x kawin2 lg.. Kekeke
7/10..
Sedihnye feeya.
Keluar air mata jantan aku
Knp kena rate jugak??
–so , ko jgn buat main ngn perkataan ‘syg’ n suka’. Perkataaan tu dh takde makna kalo selalu sebut kat sume org, even gurau.
Setakat sekarang ni aku cakap kat Medi je.
Tapi kalau dia rak terima, aku tarik balik la perkataan tu campak jauh2 dalam longkang.huhu
ehem! sini bukan tempat luahan hati. hahahaha
~ jgnlah campak, mahal tau pekataan tu. hihi
Sebab tu aku ckp aku nmpk keihklasan ko bila cakap kat Medi. Huhu
Tapi aku paham kalo Medi tak terima pun, masing2 ada kisah sendiri
ikhlas mende juri tu. asyik nak kakikan aku je. huhuhu. dia tak pikir pulak kaki aku ni. kahkah
Feeya ni macam bomoh plak bokeh baca ikhlas orang.huhu
Tapi aku tak ikhlas pun..aku main2 je
(Jual mahal.ayat cover malu.kantoi)
kantoi konon? hahaha. juri. jom balik kg sana.
Ko ngn Medi sama je ckp aku mcm bomoh. Hahah
Tak weyh, aku blajar dari pngalaman. Aku blaja n keje sume ngn laki. Sbb bidang aku majoriti lelaki. So aku penah jumpa org mcam ko.
eceh! boleh caye ke? haha. ko tak payah nk rate sgt cite2 mcm ni. huhu
Aku kan Juri, mestila rate.haha
Sedih makcik baca cite feeya.tp takpe,perancangan Allah kan terbaik utk feeya.
Alamak makcik. Knp rajin sangat baca. Adoiii Heheh hm ye makcik, terima kasih.
Kepocinye kau ni.
Rajin sungguh.heheh
mestilah. aku suka membaca. kahkahkah
Bahana ego??
Da penah baca… Ooo cik feeya rupanya confessor tu… pecah rahsia
kikiki. syer. diam2. nnti feeya kantoi. haha
Alamakk
tutup mulut
Hahaha dah kantoi. Tapi takpe, bukan korg kenal pun, tak tnjuk muka . Nama kat situ n yg ni pun bkn nma betul hehe
RC lembut, Juri kasar. hahahahahaha. cara dorang tak sama.
Kasar2 aku yang ko suka tu.kahkah
??? wekkkkk
#nokomen
Kasar aku buat kau angau kan.
Yess ngaku jelah
wekkkkk ??????
#stillnokomen
dalam hati ni ada satu bunga je. bunga apa??
cik bunga
hahaha
Bijak nya medi..haha
Lebih kurg perangai hsan jugak la ni feeya.. Sambil mnyelam minum air.. Jgn lemas sudahh…haha
hmpir lemas dah tu. Hahah patut la dia volunteer nak tlong reply sume kah3
Kann.. Org yg rajin pelik ni ada udang disebalik batu sebenarnya… Kehkehkeh
X baik fitnah orang syer..kesian Hsan penatΒ² reply komenΒ² dari readers and fans faz..cuba positif sikit..hehe
**Aku pun terkena juga bahang dari ayat syer..haha
X fitnah okayy.. Hsan sdri ngaku… Huhuhuuu
**meh nak tolong kipas hahahha
IshΒ³..HsanΒ²..apa lah..hahaha..baru je nak backing..haha
**Pastikan power dia set ke-5..haha
Sumbat kat freezer la senang..
AlangΒ² sejuk tu biar beku terus.. Kekeke
Owhh ok syer..tapi jangan lupa mati kan suis freezer tu ye sebelum sumbat RC masuk dalam..hahaha
Ahahhaha takde2… Duduk je dlm tu.. ?
Alaa..haha..ok..tapi RC nak buat last wish..
RC nak jumpa dengan cik bunga..haha
sempat pulak aku baca novel cinta kat sini..ehemmm
Kisah penuh bole dapat kan secara online d http://www.selapan.com..terima kasih
Alamakkk, hmmm kena tggu lg ni~ ?
Nampak nya macam tu lah..hehe
Hebatlah Hsan! Semua komen dia tolong reply kan. Hahahahaha.
Go Hsan Go!
gigih dohhh dia. huhu
yeah pompom girl i huhuhu..(baru perasan fatin farhah kahkah)
hm apeni apeni u baru reply komen i ari ni, hsan?
*2 hari dah aku dok pompom kau hm penat aku -.-” *
dia tahu nama ko. dia stalker ko ke?
seremmm
#stalkerdalamdiam
hm. ni yang aku pelik ni. siapakah dikau sebenarnya, wahai hsan? haha
okay pe harini buatnya tak perasan langsung kahkah..
ke ko ni FAZ? huhuhu
pun bole kahkah.. fatin farhah tu coz aku terbaca cerita camel tu.. ff ni pun ad komen skali kan..
2 hari tau! 2 hari~ HAHAHAHAHA
k lah k lah.. kirimsalam kat u. haha
nak air teh tak? hehehehehehe
ok lah ok lah i beri perhatian lebih dkt u 2 hari ni.. amacam huhu.. bancuh air teh kurang gula tau sbb i dah bergula2 orgnye kahkah..
hm. takpe lah hsan. u bagi je perhatian u tu kat orang lain eh.
nah air teh~
Biar aku jadi penunggu ?
jgn sampai berhantu sudah lah ye kahkah..
Kesian Faz penat menaip dh terpublish… Harap dapat baca lh yg full punya nnt dr writer Faz
lagi kesian dia kena kecam kahkah..
Alaaaaaa….
Faz ala…
penat seyh faz nk reply 1 by 1 komen engkorang yg bengkek story die publish halfway..baca dulu kat ruangan komen dan hadamkan perkara sebenar. Faz dh cukup serabutt guys…jgn tmbahkan lagi keserabutan die tu.. Thanks to Hasan yg bnyk tlg explain kat semua org.. baik noh nohh dak hasan ni… π
1st time aku baca kat fb pn trkjut jugak…dalam hati ckp xkan laa faz nk submit half2… skali baca komen yg berjela2 tuh bru pham ada tech probs..
So admin, u have to look back at your system and your team to ensure that this mistakes wont happen again in future.. xpsl2 org kena #kecam oiii min… kang ade dak faz upah Rashid kerat2 ko min… haaaaa
Faz,, akak doakan speedy recovery utk kaki yg patah… jgn stress yaaaaa.. kite enjoyyyyyyyyyy k… π
#hugs
sy akan pastikan faz perasan comment yg penuh bermakna ini untuk dia. doakan baik2 je untuk budak patah kaki tu huhuhu..
Tapi bang ni dah 2019, sambungannya mcm tak nmpak bayang je.. π
Mmmm…da excited da tadi…anyway…please get well ya faz? Sian sampai patah kaki
serious aku memang sediakan keropok untuk cerita ni, tapi ??
X habis ke..meh share dengan aku.. hahaha
bukan keropok je tgak habis, dengan cerita ni sekali tak habis haha.
Hahaha..kalau begitu keropok tu simpan dulu..nanti KAP3 yang full version dah keluar..kita habis kan samaΒ²..haha
Yg bwh tu mmg blank or line aku yg problem ye? Mmg tergantung ea cite ni? ?
Ya,Lyna.Ada masalah teknikal.Harap bersabar ya??
penat weh terkedek2 pegi dapur goreng kopok lekor semata nk baca entri ni. huhuhu. Get Well soon #FazAhmad π
ala ape lh sgt goreng keropok lekor je.. next time kalau faz dh settle masalah dia jgn lupe ajak i skali join u mkn. huhuhu..(hrp pengomen ni pompan.kahkah) thanks mendoakan faz! dia sibuk minggu ni ad appointment dgn doctor..
hahahaaha. Jgn risau i bukan NurSajat. cuma iras2 wan peah giteww..:-D
wan peah takpe asalkan bukan nursajat kahkahkah..
fuhh..habis baca semua komen…!
Komen skali?? Rajin. Hahah
ye..komen sekali…kisah percintaan cik feeya dan cik medi semua baca tau
kahkahkah. syhhhh. jgn cite kt org. huhu
Serius?? Hahahah alamak. Cite rekaan je tuu hahah
alamak feeya. kantoi. haha
erk…komen itu public…tak cerita pun org tahu laa..
kalau mereka baca.
Tu pun kalau ada org yg rajin baca mcm wirda hehe
Alah relax Medi, confessor sbenar tak tahu kita cite kat sni (kenyit mata sebelah)
kikikiki. mlm esok kita sambung lagi cite2 yg dorang post kt sana. aku rasa budak2 iium tak baca kot FS? haha
Orite.. Kalau aku free aku share lgi ngn ko. Hm dorg tak baca kot, nak exam kan hehe
iium confession pun baca gak sikit2….heheh….tp FS lagi best…!
Eh eh haiyaa jgn rajin sgt cik wirda hahah kisah lama je tu
fuhh tlg skali pls bls kan komen2 yg berkaitan. kahkahkah..
upah??….
upahnya i bg you number i kahkahkah..
janji manis je semua tu…bg la no fon kalau berani…. π
bahaya lah pulak kahkahkah..
Dah habis ke ?
Belum lagi,Nurul.Ada masalah teknikal.Untuk pengetahuan yang lebih lanjut,sila baca komen sebelum ni ya?In Shaa Allah,mana tahu segala pertanyaan nurul terjawab.?
Kalau masih ada persoalan lagi,mungkin kena tunggu penulis atau rakan daripada penulis untuk balas?
thanks airish bantu I jwb soalan mereka semua ni.nah ???
Ingt part ni ending sini ja.. Nasib sbb ada masalah teknikal bukan sbb faz..
Ya,Intan.cerita yang faz nak submit tu dia cuma save dekat draft.Admin terpublish.?
Tanya faz sat bila dia nk boh cita bg abeh,nk ready stok kopok byk2,haha..gws faz n take care semua..
dia merajuk dgn admin tu lagi admin tak pdm cerita sekerat ni slgi tu dia takkan sumbit. hukhukhuk..
*submit..psst
*sumpit
Gila ke..haha
Gila sikit ja
Wehh..parah juga tu..haha
ala asalkan faham.kahkahkah..
adehhh. Faz x in contact dgn admin lgi ke? Faz majuk ngan admin dah r. jgn majuk ngn pminat story ni skli. naya kitorg nak tunggu lama nati hahahaha
tak tahulah dh contact ke belum tp rasanya mesti dah tu. faz tu betul2 menghilang ni bukan sekejap.. sabar bg dia masa perbetulkan semua ni okay..
copp… nak komen..
Mika – tgn mika besar sangat…takutt!
Faz – profile yg first lebih comel…yg pakai hoodie tu
Hsan – erm..pleasing to the eyes…haha
Ijam? Anep? bila nak muncul…
Seronok tgk watak2 dalam penceritaan muncul satu per satu live….cam tgk artis gitu
baru tgk tangan dia xtgk muka dia lg kahkah.. okaylh nnt i suruh faz bertukar kpd gambar first dia tu amacam cun? kehkeh..i yg plg kacak menawan tau berbanding mrk semua ni hahaha.. anep ijam dan adam kemungkinan besar takkan join, rasanya lah tp xtau lah kalau dorang semua tu tetiba je jd mcm i muncul live nnt kahkahkah..
muka dia lebih menakut kan eh?…okay ..jgn!…
kacak menawan, tp main tarik2 baju… π
gurau jer masakan layla boleh terpikat dgn dia huhuhu…okay yg main tarik2 baju tu sebab dah seram sejuk sampaikan segala bulu tak naik mencanak dia punya takut.. kahkah..
comment terbuka untuk admin minmin….
kehadapan admin yang terchenta, bila nak padam trial version KAP3 ni? Faz kata kan and kawan dia pun kata, dia cuma akan submit yang full version bila admin dah delete cerita yang sekerat ni.
Admin jangan macam macam please. Jangan mainkan hati dan perasaan kami. I dah berapa hari makan tak selera tidur tak lena kejap kejap terjaga mandi pun ala kadar je (tapi pergi kerja ni mandi bersih ok). Boleh jadi murung tau macam ni.
Semoga minmin fahami jiwa raga kami yang terseksa menunggu ni.
Love admin to the pluto and back. Sekian terima kasih.
Tiada yang benar melainkan yang benar sahaja,
KAP fans tegar.
yo thats right faz pun ad komen kn aritu kataya dia hanya akan submit yg baru if admin delete cerita yg sekerat ni.. huhuhu harap2 mimin baca komen terbuka ni.. nak love you too jugaklah aida. cehh kahkahkah.. faz mesti kena bce komen terbuka dari you ni aida huhu..
Hsan, minmin dengan faz dah jatuh wajib baca komen terbuka i ni huhu. kalau tak, memang i bakar FS ni, apa pun tak dapat tau. tapi i pelik laa, i love admin, bukan u. ehhh haha
kalau you bakar fs mcm mana kita nak keep in touch? kahkah. why admin? why not me? hmm sedihnyaa huhuhu..
I ckp je nk bakar, biar admin gigil lutut sikit. hmm jauh u nak pergi ni haha. since u ni terrajin and terrgigih reply komen2 kat sini, so ur effort is counted in. love admin + hasan.
Hsan apa jadah kau sweet dekat semua perempuan ni. Memang playboy betol lah??
ala kau mcm xtahu hidup bujang ni kan. bende ni salah satu care buat kita xbosan kahkahkah..
faz..jgn majuk..cpt la submit klu siap..hassan dh kuar..mika dah..
hassan ni pndai lak melawak..tp baran..sorry klu salah
mika serius jer orgnye..suka memndam
faz selalu kn buli ngn geng nye..btul ke x..
dh lah hensem pandai melawak lak tu kan kahkah.. faz betul2 merajuk sampai betul2 menghilang ni.. dia punya menghilang kejap xboleh percaya hmm.. hahaha btol lah tu faz selalu jd mangsa wrestling i dan mika kahkahkah..
AKU SIAP PERGI 7E BELI JAJANNNNNN !
Terpaksa lah baca balik part 1 and 2 sebab lama sangat tunggu part 3 ni. Sebab dah tak ingat sangat apa jadi. Huhu
baru janjan ada sorang tu sampai buat catering jemput org kg mkn semata2 nak bace cerita tak habis dari faz ni kahkahkah..
Nmpk sgt nipu nya -.-‘
Min…bila nk update yg baru ni min…hari2 dok bukak link tp xde yg latest…tsk tsk
sabar itu separuh daripada iman, iman adalah mutiara. chill mummy
faz tak submit lg rasenye selagi part sekerat ni admin tak delete.. rasenyelah huhuhu..
best cite faz nie.. akk dh lame sgt stop bace cite2 cmnie. nie baru 2, 3 bulan bace FS.. Hrap boleh tau ape kesudahan cite KAP nie ye..chaiyok, chaiyok..
sepatutnya dah tamat cerita kawan aku psiko 3 ni kak.. tp ada mslh sedikit so nnt writer asal akan submit yg full punya..
hassan,,pujuk la faz..korang kan kwn baik benor..cmne ni nk siap kje klu bukak xda LG..XSBAR NK BACA..TLG FAZ..RAMAI DOK MNUNGGU NI..NK MAJUK PUN MAJUK LA TP HTR LERRRRR…HASSAN MIKA pujuk la faz…sabar drpada iman tp klu lama cmni sabar pun dh hlng..nk nanges dah…
dia tak merajuk pun i je pandai2 ckp dia merajuk kahkahkah.. dia busy dan ada masalah sikit dgn kaki patah dia tu. hrp sabar tunggu cerita dri dia okay.. jangan nangis2 i tak reti nak pujuk2 ni kalau faz ye dia bab2 pujuk ni dia handal..kahkahkah..
Rajin betul Hasan replykan untuk Faz. Haha. I is kenot tahan kenapa korang handsome sangat ni. Kakaka. C’mon Faz, hari2 duk bukak FS tunggu full version.
rajin ada sebabnya kahkah dan sebabnya adalah knp i reply you ni hahaha.. tak pyh korang i je sorang yg hensem di kalangan kami semua ni kahkah *siyes tak tipu wkakaka. i pun x tahu bila dia akan submit full version ni. kita dua tunggu je okay nnt kita lepak baca sama sambil makan mami manster kahkahkah..
Rajin ada sebab eh. Kakakakaka. Terhibur gak i dgn u ni san tgh2 stress kat office ni. Miahaha.
kalau takde sebab takdenye i dekat sini bergula2 dengan aina huhuhu..
Hahaha. Ni terlebih gula dah ni sannn. I ni pemalu orangnye. Tibeee~ hahahaha.
takkan nak terlebih garam pulak. you pun mesti xnk kan garam2 ni kahkah i gulakan you sepanjang kita berkenalan ni huhuhu..
Garamkan kang lain macam dah kang. Nasib x campur lada hitam. Ehhh! Hahahaha.
hah tahu pun lain macam dah kan kalau i guna garam baik you setuju je i gulakan you kahkah. you jgn nk hi sangat dgn mika ye i ada lagi ni depan pc ni memerhati you huhuhu…
Amboi garang! Ingatkan Mika je garang. hahahaha.
Serious ini kerja kau Hsan Wong -.-
Alamakk Mika masuk dahhhh.
Ohh hi Mika! Hahaha
Hahhahaha lawak. terus tukar gambar ye cik ainaaaa
Hahaha. Bukan. Baru duk godek2 page ni haa. Selalu bace, komen gitu2 je. Kakaka. Tu yang cuba itu ini. Miahahaha. Kantoi pulak.
hahahah its ok. saja gurau, sorry kacau daun. hehe.. cawww
aduhai dia ni. semak lah kau mika hahaha.. shuhh shuhh jgn nk menyibok himpit dorang ni. semua aku punya kahkahkah..
Hsan.. Maira nak menyelit kejap je ni… hahahahah
**bukan main ea… sejak2 Faz menghilang ni. Dia pula yg terlebih rajin. Pula tu ayat semua terlebih gula… hahahahaha
tolong maira, report kat faz, suruh faz perhatikan sikit member dia yang sorang ni haha
hahahah Faz dah hilang la Aida.. bertapa bawah katil dengar cerita.. takpe kita biar je si Hsan ni take over..
BTW sekali imbas Maira tengok si Hsan ni macam Raffi Ahmad time muda2 dulu. Sekali imbas je la.. dua tiga kali dah tak tengok dah.. haha!
Haha apa2pun hsan memang kawan yang boleh diharap (i bagi u up sikit hsan).
aida!!! ni macam mana citer ni?? hahaha atas pagar ea?
Hahahahaha. Terhiburrr laa dgn korang ni.
Ainaaaaaa, kalau nak terhibur lagi kan, my advise is pergi jenguk kampung bunian diorang. kalau tak tau, tanya maira. maira blh bawak haha
hahahaha meh aina singgah kampung bunian.. tapi pastikan Ainaa ada darah2 bunian sikit.. kalau tak confirm tak jumpa. kah!
Alamak! Jap cek ade tak darah bunian. Hahaha
hahahaha cek dulu ea.. kalau ade darah jenis A&O tu… maksudnya dah boleh dah tu
Rase macam dah jumpe. hahahahaha.
darah ape Ainaaa
erk.. cerita apa maira? atas pagar apakah ni? haha
hahahah aida.. yg pasal aida puji si Hsan ni tibe2 la.. tadi suruh maira ngadu dekat Faz. (tu gaya macam tak menyebelahkan Hsan)
hsan patut diberi kredit maira. dia rajin. kot.
hahahaha dia rajin ada makna tu Aida
Yang part Raffi Ahmad tu aida taknak komen lah maira. kang tak memasal ada yang kembang sampai koyak sana sini haha
hahahaha koyak sana sini tu tak mampu nak tolong lah…
kalau tengok dua kali tu xnk tengok tu maksudnye raffi ahmad tu tak hensem lah ye kahkah sampai ati samakan dgn orang tak hensem..hm kemurungan mcm ni..
hahahaha lama mana boleh nak murung Hsan??
selagi maira tak cari artis yg hensem untuk disamakan dgn i hahahaha..
ermmm tu akan dipertimbangkan. selagi Maira tak nampak keseluruhan anggota muka Hsan selagi tu setakat ni just Raffi Ahmad je.. hahahahahaha
apa salah i nak report dkt faz hahaha..
aida tu suruh report sebab orang yg paling rajin reply satu persatu ni Faz je.. since Hsan dah take over dia tu yg Aida tu suruh report dekat Faz
report2 baik okay jgn musnahkan kerjaya i yg baru nak membangun dkt sini kahkah.
hahahahaha teruskan Hsan… kita tengok bila Faz muncul dari bawah katil nanti.. membangunkan ke tak kerjaya Hsan tu
kalau report yg tak elok confirm lah tak membangun dah kahkah. kalau maira baik tlg kata yg baik2 je pasal i dkt faz k huhuhuhu.. #berharap
boleh… bape payment nak bagi???
*$$$ kcing..kcing..kcing…
ala kata kawan berkira pulak ape ni ape ni maira huhuhu..
disebabkan bajet 2018 agak menjerut leher.. jadinya terpaksa la berkira.. alaaa tak banyak mana pun Hsan…
*50 sen utk satu perkataan… darablah berapa patah perkataan yg maira report dekat faz nanti
okaylah no hal i on maira..asalkan tak kacau kerjaya i yg sedang membangun dekat sini kahkahkah..
okay deal!! hahahha
WARNING : Hsan kalau kena kecam sebab mengomen dengan Maira jangan nangis bawah katil okay… hahahaha Faz dah merasa dah.
takpe jgn risau i kecam dorang balik kahkah…
okay gud boy.. hahahahaha
faz pernah kena kecam kenapa eh hahahaha kesiannya budak tu kahkahkah..
dia kena kecam sebab Maira komen2 dengan dia.. hahahaha murung sekejap pakcik tu.. nanti Hsan tanya dia..
lah pasal tu je ke kesian kawan tu kahkahkah.. turut bersimpati dengan nasib beliau hahaha..
hahahahaha tu la siapa suruh dia peramah sangat. Semua orang nak komen dengan dia.. samalah macam Hsan ni…
kalau dia muncul i akan menghilang diri dgn sepantas kilat kahkah. ala sje tlg2 kwn.huhuhu..
hsan ni haa dok menggula2kan gegadis kat sini. ok maira mika dah masuk kt atas. aida nak chau dulu, see u later
ha’ah la Aida.. ada mika.. tak perasan.. maira pun nak larik balik kampung bunia.. hahahaha
*takut kena sergah dengan Mika..
aida dgn maira takut dgn mika ke? hahaha see mika gadis2 ramai nk blah bila kau dtg menyibuk dkt sini. hahahaha…
itulah aku menjengah dekat sini . hah padan muka kau .
betul tu.. padan muka Hsan… hahahahah (evil laugh)
I tak takut pun hsan. I malu jeeee. Faz,, dah cecah 1k lebih komen ni. boleh celebrate nanti k. dear admin, tolong padam please entry ni, sebab penuh dengan gula2 si hsan ni. tak kuat nak hadap dah. hahaha
dgn mika malu then dengan i semalu ke mcm mana huhuhu.. boleh2 kita celebrate kita dua aje kahkah…you ni aida sampai ht suruh mimin delete entry ni sebabkan gula2 i bersepah di merata rata tempat..sekali lagi i kemurungan..
weiii nak gelak baca statement “dengan i semalu ke mcm mana” hahahahah Hsan u tak salah pilih ayat kan??? hahahaha
betol lah tu ayat i tak salah lagi mmg pokok semalu kahkah..
hahaha pokok semalu tu boleh diterima..
wei san, ko nak jadi PLAYBOY FS ke?
???
buat masa ni takde siapa lagi yg rasmikan title tu kan? meh bg aku yg pegang title ni kahkahkah. medi ajar aku weh buat ayat besar gedabak mcm kau buat ni huhuhu..
gaya mcm playboy ko ni.
#badboy ?
hashtag jarak ayat2 cinta ko jarak hashtag
paham tak? kalau tak faham, suruhlah sesape ajar ko. aku ckp sekali je. huhu
CAMELLIA IS BABUN
harap jadi lah kahkahkah. kalaux jd aku cari camellia huhuhu..
Weh jadilah kahkahkah camellia is babun camellia is babun ayuh ramai ramai jerit camellia IS BABUN
Huh Camellia??
Aku ingat ko dah mampus Syaitan!!
USTAZ EL IDRUS DAH TIPU KITA. HAHAHA
Dia tak tipu kita…
Tapi Ustaz El pun ditipu oleh syaitan ini?
Tak apa..aku akan..aku akannn..
Nantikan sambungan
Syatan Camellia: Part 2
lambatnya u. cepat sikit. i nak tahu kesudahan cinta kita. ehhh.
~ sorry, tak boleh edit komen, i tak log in username. hmm, haha
bodoh hsan hahaha .
mmm. macam kenal je?
kakakaka
Eh, kenape Mika nampak macam muka Singkong & Keju?
mungkinkah dia kahkahkah..
Lol. if orang sama macam dah tak align je dengan cite Faz Ahmad. Dah jadi story split personality ;p
bukanlah singkongla. lengan singkong tak sado mcm tu. huhu
Phew! Sorry Singkong and Mika!
tgk gambar dh tau bukan singkong suzy kahkahkah..
Yer sorry.minta ampun =.=
stalk nampak huhuhu..
sapa stalk? aku ke???
dkt mika lah.. kalau kau pun terperasan mcm aku ckp dkt kau boleh jugak kahkah..
????? taklah perasan pon. aku tanya je.
tu jee ? ad pape nk tmbh lg ?
camellia, sabar ok. jgn touching2, senyum sikit. harini kan hari selasa.
aida jgn layan camellia. faz mrh i knp lyn dia huhuhu..
faz marah u hsan? berani dia eh..
camellia, bye. nanti bila kau dah jadi baik, dtg balik k.
seriusla Hsan kena marah dgn Faz pasal si camel ni?? Hahaha kirim salam Faz ye…
sedih lh kene kecam . huhu .
Camellia, ko sentap ye? hihi. nak bahu tak?
dgn mika i malu. dengan u i malu malu. ehh xpelah mimin delete yang ni. entry baru faz nanti u blh sambung u punya gula2 tu tapi make sure jgn bersepah2 k. sakit mata nanti huhu.
dengan i bertambah tambah malu ye okay ini i suka. dgn mika xpyh malu u garang2 je dengan dia hahaha.. sakit mata sebab jealous ke aida huhuhu..
Sori dgn Mika I xboleh garang2. Kang sekali dia dumble-kan I, haaa tak jadi cerita nanti. Jgn cite psl jealous2 kt sini hsan ?
berani dia dumble kan u kalau taknak tgk i dumble dia balik. i sado jugak pe cuma faz je taknak mention lebih watak i kahkahkah. ala why not ade org akan serang kita ke hahaha.
hsan, i baru je ckp kan, dah dtg dah si camel ni. u settlekan lah dia since dia dah claim u pakwe dia. haha camel camel lawak lah kau ni. kalau ye pun ada cagu, tak payah la mention.
amboi amboi . kemain menggeletis lg korang dua yee pompan . aku perhati je ko kacau pakwe aku ni . ko nak makan kaki cagu aku ke hah ?!
lahhhh. camellia. ko hidup lagi? dari semalam aku cari ko. kaakakakak
eh kau ni tetiba pulak mengaku aku ni pakwe kau dah kenapa hahahaha lawak lah kau ni..mengaku kaki cagu aku pun geli kahkahkah. tahulah dah jd artis popular sekarang ni kahkahkah..
hahaha Hsan.. kitorang balik tak campur tau hal rumahtangga u dgn si camel ni.. pandai2 la u elak tepis cagu kuku dia tu… kah!
Woii unta..cepat lah datang sini..aku nak merantau nie..
lama pun xpe maira i is okay huhuhu.. i ganti faz mana tah budak kecik tu menghilang hmm.. ayat i semua bergula bikin gadis2 ngigau kat i punya kahkah..
euwwww Maira hates nightmare.. hahahahaha
ooo. ko tabur gula2 singkong bagi ye dekat sini? haha
hahaha ingat maira bagi makan ayam ke tabur2 ni..
Kenapa separuh π
faz cuma save dekat draft tp admin terpublishkan cerita ni dulu. kesian faz dia tgh edit tk psl2 citer tak siap da kena submit..patutnye dah sampai penamat tau huhuhu..
Hooo… mcm tu ke.. tu laa faz cakap tadi panjang ceritanya.. punya buat air nes + biskut.. xsempat makan cerita da habis…
so agak2 bile admin boleh publish yg full story??
faz ad kata haritu dia xkan submit yg bru slgi entry yg tersekat di skala 3 ni admin tak delete huhuhu..so bertabah dan tunggu je faz. rmai tunggu budak simen tu ?
sungguh beriya ku baca rupanya separuh jek..so sad..tunggu dah lama hahahha
benda berlaku tibe2. faz pun dia xtahu benda ni akn jd mcm ni huhuhu..
Gatal gak eh abang Hsan ni
Nasib geng sajat dah ada faz, kalau tak terpaksa laaa bermadu.
#sajattakrelaaaaa
ehh.. bukan aritu cakap geng sajat ambil rashid ke?
sejak bila tukar?
kalau i tak gatal i dah boleh geng dgn geng sajat?
udahlerrr playboy ko tu. huhu
aku rela digelar playboy dari digelar geng sajat. kahkahkah..
ini kalau ada award. dapat kt ko. huhu
Admin ni kan…
dah beberapa hari & now dah ada lebih 1050 komen utk artikel ‘hidup segan mati tak mau’ FazAhmad ni
Sikit masa lagi kan kalau admin tak delete, ada gakkk geng sajat buat blog horror lepastu angkut fazahmad ni joint geng sajat. alang2 tu geng sajat bawa sekali EL, Ijam Kachak…. baru terbuntang bijik mata admin.
bukannya payah pun nak delete artikel dlm blog wordpress ni.
setuju…
kisah percintaan feeya , kisah medi dah keluar kat komen.
semua pompuan hsan dah ngorat…
lengan mika dah besar kayu balak…
tak delete jugak….kesian faz..
Aikk perlu ke nk mention kisah percintaan sume tu huhu
ADMIN DELETE CEPAT.
huhuhu. takpyhlah mention
Setujuuuuuuu!
kan kesian faz dan jugak i yg tukang reply kome faz menimbun ni hukhukhuk…
u tak kesian langsung…..u sedang bina kerjaya sebagai seorg kasanova….nak kesian watpe?
Dah mcm penyiasat persendirian pulak cik wirda ni. Sume cite dlm komen ni dia tau perhh
mungkin psycho?…hahahah
stalk betul ni.. hm..
tak stalk…rajin membaca je…!
Cepat la delete admin!!!! Penantian satu penyiksaan
MOHON ADMIN DELETE AS SOON AS POSSIBLE..
alah, tersangkut di tengah jalan pulak
salah tu tersangkut di skala 6 adalah lebih tepat huhuhu..
suruh faz bukak pages fb sendiri ler… cam ijam kaching tu…sonang sket acik nak repeat baca byk kali…
HUHUHU..sdh la..bukak xda lg..majuk la Faz..hari2 bukak kot2 faz dh post yg br..mmm upenye..xpe la..nk semak paper budak dah…xnk dah tunggu buah xgugur ..tunggu sambung psiko 3 x wujud2..huhuhu
bertbahlah BIASA… bukan awak je yg tunggu. kami pun tunggu juga. Tapi mungkin Faz masih dalam proses edit mengedit lagi..
Hi , Admin .
boleh tak delete cerita En Faz yg tak complete ni?
minta sangat jasa baik admin untuk delete cerita yg tak complete ni..
masuk tarikh ni dh 5 hari dah warga pembaca tunggu admin delete cerita yg incomplete ni.
mohon sgt dgn admin ye … tolong la
saya sebagai pembaca seperti orang lain juga tengah tunggu cerita En Faz yg complete version tu.
Tolong ye admin.
**saya harap admin ada baca semua komen orang yg request admin delete cerita ni.
TQ.
hi jodoh. eh huhuhu. harap admin perasan apa yg you katakan ini dan memakbulkan segalanya..
aduhh la pakcik sorang ni… hahaha Hsan… u memang macam ni ea?? ada kilang gula dalam mulut.. hahahaha
cita cita nak bukak kilang gula tak tercapai.. inilah pergi dia kahkahkah..
hahaha so u apply tabur gula dekat sini ea.. habislah kerjaya I kena caras… I tauke gula kasar tau.. hahahahaha
sejak bila you mengembangkan kerjaya di sini huhu i baru tahu kahkah. i gula halus banyak beza tu maira kahkahkah..
hahaha I punya kerjaya mula dulu dari u.. tp i tak tabur gula macam u la.. I collect gula…
Spesis ni kan maira, jenis tanam tebu dalam mulut, cakap je kluar gula, cakap je kluar gula… Hahahaha
Hsan jgn bg gula byk sgt, potong kaki nanti…
dia bukan tanam tebu dalam mulut Syer.. dia ada kilang tebu dalam mulut.. hahahaha
Hahahaha ni lagi dahsyat…
gula kastor ada x? Kalo ada nak sekilo nak buat cupcake.. Hahahaha
Ade rasenye tu.. tunggu dy reply.. hahahaha
tak main ah kilang.. i terbaik dari ladang tau kahkahkah..
Hsan… dekat ladang takde gula.. gula kena proses dulu.. hahahahaha
itulah maksud i maira.. i terus ada ” ladang gula ” padahal kena proses di kilang baru keluarnya gula. kahkahkah..(xnk kalah)
okay2 maira faham.. hahahaha
*eh Hsan..Faz dekat rumah u all ke dekat rumah parents dy sekarang ni?? Budak tu memang merajuk ke camna?
dekat bawah ketiak mama dia dan diberi perhatian khas dari family dia huhuhu.. kahkah dia tak merajuk pun lah cuma dia busy siket ada hal selain benda ni dia kena settlekan..
hahaha kantoi Faz anak mama..
tak payah tanam tebu i tanam ladang gula terus dalam mulut kahkah..
Ada expired date x? Hahahaha
bukan pe maira..xsabar..tkut si Faz majuk ..ye la ADMIN lak xpadam yg separuh tu..tgh buat kje sanggup sto jap nk tgok kot FAz submit ..upenye..xda gak
Faz tak merajuk pun BIASA.. cuma mungkin ambil masa sikit utk dia submit last part tu…. admin ni.. entahlah….
untung faz dpt kwn2 mcm kita ni kan maira.. huhuhu..
ermmm hahaha yg tu Faz kena jawablah untung ke tak…
maira nk tau tak faz cerita dkt i admin mintak maaf dkt dia psl bende yg jd ni hahaha.. agaknya admin pun excited punya pasal katanya tunggu cerita dari dia kahkah..
serius la?? admin email dia?? Wahhh betul2 1st place ea kes Faz ni.. hahahaha tp knp admin tak tarik balik citer yg half ni
faz ade ckp aritu tp i pulak yg tak bape pasti huhuhu..kene tunggu faz dan tanya dia..
nak tunggu pak imam sorang tu (Faz) muncul macam tunggu dinosaur hidup balik tau.. hahahaha
kenapa pak imam? kahkahkah.. pak imam fs ke? huhuhu..
dia kan pak imam kampung bunian.. hahahah tolong cakap kat dia.. dah lupa jalan balik kampung ke??
kampung bunian mane pulak ni huhuh. faz faz dia xbg tahu i langsung pun pasal ni erm….
laaa u tertinggal flight ni Hsan.. hahaha igt x semalam I ckp kitorg kena kecam.. Disebabkan tulah kitorg pindah ke kampung bunian.. U perasan tak komen pada setiap cerita yg serius2 je.. haa!! sebab kitorang dah takde dah…
Bkn hsan da tnya faz ke pasal kg.bunian?
haah kan syer?? yg pasal kite seru Adam cover faz jd tok imam tu kan?? Maira ingat!!!!
**Hsan ni banyak sangat bergula2 ni.. tu yg lupe sokmo…
itu adalah satu penyebab utama i pelupa lately ni.. teruk jugak penangan bergula2 dekat sini kahkah..
hahahaha ni baru sikit Hsan.. bila u menjengah kampung bunian tu nanti lagilah teruk..
ade eh kahkah i ni pelupa sikit.. tpi siyes tak ingat weh hahahaha..
tumpang tanya.ni kan y last.kenapa tak abis?aduhai.
takde sambungan dan tak tergantung pun.. patutnye entry ni dah sampai penamatnya tp menurut kata faz admin terpublish entry sekerat dari faz ni yg tak siap sepenuhnya.. dia pun terkejut admin publish cerita xhbis ni huhuhu..
stress la aku ngan admin ni!!!
semua pun stress huhu jgn mrh2.. bende boleh bincang pe..
alaa nape separuh je..punya laa excited tunggu n baca apa pengakhiran dia.. cepat laa sambung…
faz saje buat surprise.. sila kecam dia bila dia kembali.. jokejoke.. takde sambungan dan tak tergantung pun.. patutnye entry ni dah sampai penamatnya tp menurut kata faz admin terpublish entry sekerat dari faz ni yg tak siap sepenuhnya.. dia pun terkejut admin publish cerita xhbis ni huhuhu..
alahhhh..dah aku simpan cite ni nak baca harini.. sekali baca… alaahhhh tegantung pulak π
pengajarannya kau kena bace komen dulu sbelum membace huhuhuhu…
itu lah.. memang kene baca komen dulu la lepaih nih.. haha lemau.. tapi komen pun kadang kadang spoilerrr abih…
Betul gak tu….risiko baca komen dulu mcm tu pulak
Asyik refresh FS ni dgn harapan ada la full punya entri tapi hampa. huhuhu
tak tahu nak kata mcm mane kite tunggu je faz huhuhh..
Weh faz apa cer ni ? Admin tak delete delete entry ni . Aku dah jenuh menunggunya ni . Hsan tlg lah panggil faz untuk i . I dah penat jadi ilent readers memerhati cerita uolss ni .
kene faham dia selain bende ni dia banyak masalah lain agaknye dia kene settle. sabar je lah wey huhu…
Penat lahh fs kalau mcm ni..boleh hilang peminat setia tau
Jgn la penat Nly. Jom2 kite tunggu sama2. Tak lama lagi keluar la tu cerita faz. Sabar k.
Sbaik lah aida suruh bersabar. Ikutkan hati rasa mcm taknak bukak dah fs ni. Serius rasa mcm kena tunggu kucing mengaum pulakk hakikat nya kucing tak kan pernah mengaum kecuali dgn izin Allah swt.
haha memula aida pun rasa nak bakar fs ni tapi mengenangkan story faz ni belum habis maka di-hold dulu. bak kata kawan baik faz, ada la kot benda yg lagi penting yg faz kena settlekan dulu selain benda ni. π kite tunggu sama2 ye Nly
mengenangkan faz ke mengenangkan i kahkah..
mohon hsan tukar taktik lain eh. i dah pasang pendinding dari terjerumus ke dalam kilang gula u tu π
okaylah okay tak kacau dah huhu..
ape2 tunggu faz explainkan semuanya nnt. i xboleh lebih2 cerita dkt sini wlaupun writer ni kwn baik i..
marah faz marah faz kahkah.. sabar2 nnt2 adelah tu..
kat sini je boleh bebel banyak2….kat entri lain, ramai marah..suruh komen berkenaan cerita asal je…tokleh main sembang2…
seronok oii…lepas part 3 dah habis…suruh faz sambung je cerita apa2 supaya kita boleh terus main sembang2 di comment..
huhu tak semua jenis open minded wirda wid.
rasa rasanya faz pernah komen kat entry dia yang KAP2 tu katanya lepas KAP3 ni dia akan continue dengan cerita2 angker yg kwn2 dia pernah experience especially adam. kalau salah info ni, mintak ampun faz!
Yeay…. Then, bole la main sembang2
jangan yeay lagi wirda. Tunggu la tuan badan yang confirmkan haha
Yes betul tu. Faz akan continue sambung cerita pengalaman kawan kawan faz. Menulis ni dah jadi hobi faz π
hahaha kan dkt cerita dia ni je kita boleh bercekarama…
Kaan?….u pun boleh mantapkan career sebagai kasanova tersohor di sini.
itu harus kahkah dkt entry ni je berani buat hahahaha…
patutlah i tengok u berkampung dekat sini Hsan.. hahahahah ni rupanya agenda u
kebanyakkannye gadis2 itu je sebabnya kahkah…
hahahha rambang mata ea???
Kan wirda dah tak boleh nak huhahuha dekat entry lain mcm dulu dah. Takpe dekat faz punya cerita okay je nak borak borak hehe
WOIIIIIIIIIIIIIIIIIII
frust kaan?…pengajarannya…baca komen dulu sebelum baca cerita….hahah
Mmg frust sbb eksaited baca dlu
Abu ni yg selalu kena bahan tu kan kan haha
haah.. dy la tu.. sebab suka sangat cakap kasar-kasar.. haha
Taknak pulak dia maki hamun cerita separuh ni haha
dy dah insaf tu.. hahaha
Kalau insaf fuhh alhamdullilah haha
haah jugak ea.. padahal hari tu dy mencarut2 sebab KAP3 tak keluar lagi.. ni dia baik pulak.. hahahaha
Spesis bunga jugak dia tu haha
bunga taik ayam.. hahaha
Then next time baca comment dulu tau hahaha
WIRDA… kenal faz ke?? dimana-mana je ada faz situ ada wirda…curious ni
Wirda kenal faz ke? Tapi faz tak kenal wirda lah maira
ouhh tak kenal ea?? haha nasib baik kah!
taklah dy macam kenal faz je gayanya…
Haha yeke faz pun layankan je sebab dia antara pengomen tegar faz jugak tu huhu
ermm tulah.. bak kata hsan.. semua gegirl beratur tunggu faz.. hahaha guna ilmu apeni?? baik bagitahu
Maira pun dia antara dorang tu ke? Hehe
maira?? hahaha boleh je kalau nak kira sekali… kah!! ade syarat tak?
Syaratnya adalah kena tahan kecaman bila dengan faz hahaha
haruslah tahan.. hahaha Maira kebal dah sekarang.. sejak2 dah ade abg ni.. kah!
eh, aku pun beratur jugak apa. nak tau sambungan. adakah aku ni gegirl? ahhh jap nak tanya mak aku.
kau tu half2 armyy.. hahahaha
tapi mak aku jawab lain..hmmm
mak kau jawab ape?? kau susu sejat?
mak aku jawab: “Mak berkenan la dengan si Maira tu”
hmm cane ni.
adehhh haha aku tak tahu nak gelak ke nak terharu ni armyy.. apakata kau pegi jumpa abg aku.. hahaha
Woi woi nak caras nampak hahaha
alamak. sory faz. tp ko bukan dengan ada lagi sorang tu ke? aku lupa lak nama dia. ahahaha
Jangan kau petik nama dia hahaha
Kau langkah tangan tok dlu.. Tp tok x duduk la.. Kau kena langkah tngn tok masa tok tgh berdiri..
meh sini aku cek ko ada ke tak kerandut
amboi-amboiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
ha ko tengok si medi ni juri. ada ke paksa-paksa aku suruh tunjuk bukti kat dia. ahaahahaha
hahahahhaa. korang yg ajar aku. huhuhu
eh aku pun tak pernah cek lagi. jap nak cek
medi.. juri peratikan kau tu.. hahaha kau cek dy punya sekali tak?
Juri dua alam
series la.. kau tak ngeri medi.. hahaha nanti baby kau pun 2 alam macam dy.. kahkah!
i okey je maira. terima seadanya. haha
bagus Medi.. haha ciri-ciri menantu kesayangan kau ni
aik beraninyaaa hahahah
berani apa CN?
Lelaki pun melambak je kau jgn risau pasal jantina kau weh hahaha
hahaha haaaa. nasib si faz ni berjaya pulihkan semangat aku sebagai seorang lelaki.
faz ni serius bebenor la.. hahaha
#maira
tak kenal faz…kenal dlm ni je..
cuma kat comment faz boleh merepek..kat komen org lain tak berani, semua serius2…takut!
jadi kat sini je la berani komen lelebih…hahah
hmm. yeke?? aku komen2 kat org lain okk je. takde pulak org makan aku.
ke sebab faz je ko komen??
Medi?
????????????????
bila nak sambung ni π kata last episode
Ada technical error sikit….faz save as draft…tetiba admin terpublished lak
hai wirda. u ke yang nyanyi lagu wassini tu.
Itu i as akak singkong yg nyanyi
kiss pp army
Itu bukan Yuna ke yg nyanyi?
oii juri..mende yuna plk nyanyi lgu tu..dayang norfaizah la yg nyanyi..hihi
Lah yeke?
Baru nk ckp hazama tadi huhu
hai…wassini tu lagu macammana?….huhuhu
saya tak dgr lagu sgt
emm sini boleh tulis je takleh nyanyi. kalau tak dah lama i nyanyi untuk u ?
san i dah add you kat fb bilanya nak approve i ni π
ade eh kejap hahaha…
-_-
faz aku tlg meriahkan suasana ye huhu.. jgn marah faz muah…
hoooo seriouuuussss? apa fb hassan? nak jugak aku add!
nak fb lunaaaaaa
Nk fb u..
buat sore medi
U ni..bukan ke i dah bagi fb i.haih. cubit kang.
reply macam reply kat medi
sebuk je korang ni. huhu
SERIOUS MIN??????
Faz?? kenapa macam marah sangat ni?
Marah dekat admin sebab tak tarik balik entry tak lengkap ni. Haih geramnya
Maira rasa admin takkan tarik Faz.. ni Faz okay tak?? kaki okay?
hmmm ko ni maira, merata ada. hm hm hm
larikkkkk
sibuklah medi.. aku nak seru semangat FAZ ni.. kau tu yg ade je dekat mana-mana
Kaki faz macam ni jelah maira tak okay lagi dan bertambah tak okay bila Faz baca comment comment kat fb yang semuanya make a joke pasal faz. Serious makan hati betul rasanya. Ya maira i think so admin takkan padam entry ni
Faz.. maira rasa Faz tak payah take serius sgt komen kt fb tu.. dorang takkan faham situasi.. pasal entry ni.. maira 120% sure admin takkan tarik.. so apakata Faz post je the whole citer if dah siap la.. then faz layan budak2 ni macam biasa. Bukan apa…lagi lama faz senyap lagi lamalah diorang ni akan bising
Thanks maira perasan maira ada tolong comment sekali dekat fb tu π thanks a lot ??
yee serious faz..kau nampak kan admin tak delete lagi entry sekerat kau ni..huhuhu..
admin tanak delete maybe sebab hsan.. meh kite berhuhuhu bersama2..
siyes lh sbb i why me whyyyy huhuhu…..
sebab maybe admin ni gegirl, so dia enjoy perhatikan abam gula yang nampaknya enjoy menabur gula kat setiap komen. bangga la sikit hsan haha
Pergh 1k lebih comment ni semua kerja kau kan hsan?
aku hanya memeriahkan suasane je faz kahkahkah..
Cehh. Blah lah kau hahaha
kau tak marah kan huhuhu…
maira nak mengadu ni faz… Hsan dah overshadow faz.. semua gegirl dekat sini dy tabur gula… naik bersemut semua nak komen dgn dy.. hahahah
Hahaha maira faz baru habis baca semua comment ni. Gila betul mamat ni memang kilang gula betul mulut dia ni.
mula2 ingatkan Faz je yg ada ciri-ciri mamat gula.. rupanya hsan ni lagi teruk.. korang memang bonding bersama-sama ea? haha
Ok la tu faz sambil menyelam minum air. Sambil2 tolong kau reply satu2 komen kat sini sambil2 tu dia test market (hsan I backup u).
Dia tu memang in real life pun perangai dia sebijik macam tu. Jangan dilayan hahaha
Ohh yeke? Kira mamat gula tumpah ni membawa karektor sebenar la kat sini ye. Hmm menarik hsan menarik haha
Aida jangan tergoda dengan dia hahaha
Rileks fazz diaorg x make joke pun tuu diaorg eksaited tggu. Sebenarnya maksudnya diaorg suka cite ko bhai
Suka pun tapi aku kena hentam baik punya weh hahaha
Haha in sya Allah iman masih menebal lagi ni. Eh faz, aku ada conduct iv session dgn candidate utk internship. syarat aku kalau nak pass iv ni, kena subscribe FS and naikkan rating KAP baru aku consider dia masuk company aku. Aku harap budak tu tunaikan janji dia sebab dia dah berjanji huahua (harap2 dia tak report kat boss aku la, kalau tak boleh berdarah telinga dengar tazkirah dari pg membawa ke time balik kerja).
Hahaha sampai macam tu sekali kau aida??
ye. aku syak admin takkan delete pun cite sekerat kau ni. sbb dorang enjoy orang keep datang and masuk page dorang and komen2. they are enjoying the moment. aku dah sigh berapa ratus kali dh ni weh.
aku selapan dgn kau bro..
Ko dh ok x faz… cite ko dh siap x? Klo x ramai bersemut tunggu. Aku sendiri pon tggu cite ko ni beb heheh
Tak okay mana banyak hal lately ni kena settle. So benda ni dalam queue aku lagi. Hehe sabar nanti adalah tu cerita aku keluar. Aku akan pastikan sampai cerita ni ke penamatnya. Sorry atas semua yg berlaku
uittt, knp stgh je ? last komen yg sempat i baca dr wirda yg mcm ada tech problem. is it?
x dan nak belek komen, bos ada dlm offce (tobat sbb pernah kantoi syok baca fs hehe)
moga ada sambungan and all is well π
yes zeeya.. still dalam proses lg… yg ni pun tak sure kenapa admin tak tarik balik..sabar ye
itsokay. sbb baca kat fb then terpikir nak bukak website nak tau knp stgh je.
rupanya ada prob siked and still dlm proses. ok, menunggu π
wey bro cerita kau top betul dh bape ari dkt carta plg popular..aku dok tunggu semua pun dok tunggu ni..lincah weh sambung!!!!
nk tanye satu je apesal kau takde mata huhuhu.. gurau2 jgn marah weh huhuhuh…
Nak tanya ni hsan yg kawan faz ke dlm “kawan aku psiko” ?? ?
ye kot huhuhu.
Aku kalau boleh taknak tengok cerita tak siap ni dekat sini lagi. Tapi nak buat mcm mana admin buat dek je pasal ni
adminnnnn!!!! please delete cepat.
tak sabaaa nak tahu ending cite ni.
hari2 bukak fs ni. habis kuota. hhahahha
X apa fazzz terhibur aku baca komen.
Hi, full story part 3 ni dah publish ke blom? Kalau dah sila update ye… tak sabar menunggu ?
Not yet. Coming soon. Sorry
FAZ..nnti post yer klu dh siap..tq..xsbar
Ok sure
kau muncul je bersepah awek masuk sini kahkahkah.. faz mane kau muncul lah selalu biar ramai awek2 kat sini huhuhu…
Itu yang kau suka sangat kan
haruslah aku suka. eleh kau pun ape kurangnya faz..????
Tapi takdelah seteruk kau. Aku cover lagi wkakakaka
Hai Faz! akhirnya Faz muncul jugak. kt comment ni dh banjir air gula Hsan punya kerja.hahahaha. Speedy recovery FazAhmad. eh Adam xnak masuk sini ke? hahahhaha
Macam tak je budak tu nak join sini haha
dia ada bace FS x Faz?? hahaha teringin nak baca komen dr dia.. hsan dah jemu..
Adam tahu faz ada share dekat sini. Yang faz tahu adam ada baca KAP1 tu dekat facebook then yang kedua dan sekerat ni faz tak pasti huhu.Dia suka baca comment dekat facebook haha
faz bagitahulah dia.. dekat blog lagi meriah.. hahahah lagi ramai yg menunggu dia memunculkan diri.. ni faz bizi ke?? memang lately ni jarang on9 ea?
Okay nanti faz tanya dia mcm mana. Lagipun dia busy sangat. Yep faz pun sangat sangat busy mcm mcm hal kena settle sekarang tu pasal jarang online sekarang ni.
yeke??
ouhh take ur time & take care faz.. kalau nak maira tolong apa2 bagitahu je.. hahaha maira free sekarang ni..
Buat masa ni okay je kalau memang perlukan bantuan memang maira orang pertama faz cari hehe
hahaha baik!! seru je.. maira muncul..
Aah ajak la Adam join sini lg meriah. Kn #maira kannnn.. Hahaha. Hsan sorg xmampu tu nk handle bersusun kilo awek2 yg ade ni?
Adam busy memang taklah dia nak ke sini bercomment dengan korang semua haha. Hsan, ijam dengan anep perangai sama haha
ehem
Dorang dah bosan dengan muka kau! Huhu
Teringt bila ko ckp adam tu hensemm aku nk tahu mana budak adam tu nk tengok kehenseman dia wahahah
Hensem manis budaknya. Baik pulak tu haha
hensem lagi aku hmm…
Aku caya san. Malah aku tau ko lagi hensem dari faz
sape hensem?? kauu? tak hensem pon. biasaaaa je.
yakin itu penting..
lebih kurang ke aku tengok ko dgn faz. org yg sama ke?
Keje nak kecam orang je minah ni?
?????
aku tak kecam ko? so? ?
sape minah? ko ke? ?
Hahaha jap apa masalah kau ni? Takkan aku pulak minah kau ni dah kenapa?
kahkah dh knp kau fikir sampai mcm tu skali?
sama je aku tengok. mika mana mikaaa? takde pulakk? korang ni ganti2 shift ke?
kahkah nak kene ade selalu ke?
Dah lah san. Benda macam ni boleh buat aku hilang mood. Serious aku cakap. Semua benda dia ragu. Start dia kata aku dengan kau orang yang sama and so on. Macam nak kata dia tu tahu segalanya. Dari cara dia nampak sangat nak kata aku ni penipu hahaha so funny. Whatever lah. Dia betul sangat tu.
dah dah. pegi cari mood ko balik. sambunglah cite ko. kang tak pasal2 aku kena kecam dgn fans ko. ?
Faz, Luna keje same tempat dengan ko kan? Kat power plant tu? Kirim salam Luuunaaa.huhu
Tepek gmbar wehhh dlm banyak2 org aku tertanya tentang adam sbb dia misterii dlm cote kemunculannya juga penuh nisteri hahaha
kuat ko typooo nas? rilek2.
hahahaha
JAri aku mediiii hahahha jari aku gemuk
hahahaha. senaman jari ko weh. kuat sgt typooo. mujur aku faham. itu pon baca 44x kakaka
Patutlah kawan2 aku kat wasap selalu maki aku. Rupanya diaorg x paham aku aku taip hahaha
Nanti nanti aku tepek ye haha
BAGILAH FB ADAM, NAK JUGAK AKU TENGOK. BOLEH GO KE TAK.
korang laki bini ni memang niat nak kacau aku usha faz ea?? hahahahahahah
ehh sorry. takde niat nk halang. hihi, maap2. huhu
#teruskan
aku hempuk kau karang medi.. hahaha
Medi dan medicak ni orang yg smaa ke
Kan da fren tu? X ckup ke?
tak cukup tokkk. huhuhu
Cukup 1 adam je la.. Haha
Bawa bertenang medi hahahah
Faz, LUNA mana?
Aku nak kenal dengan dia ko marah tak?huhu
Medi kau nak campak mana cetan haha
asal seru nama aku CETAN?
Okaylah aku seru izzi je lepasni
izzi2 slow sikit.
Okay maap
gambar ko ke tu? letaklah yg hoodie hitam tu
Aku cedok dekat google
lahh, letaklah gambar ko? mana tahu, kot aku kenal ko. hihihi
Kalau kenal pun kenapa hihi
boleh lah, lepak kat mamak sembang sampai subuh. huhu
Kalau aku nak hihi
taknak sudah.
awek ko si cantik LUNA mana? tak nmpak pulak dia harini. huhu
EX okay EX
patut terbatuk2 je td.. rupanya hm….
Rupanya??
menguji iman betul laaaaaa
cepatlah full storyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy π
tak nampak ke semua dah gelojoh haha
gelojoh sgt jgn sampai tercekik huhuhuhu…
lol jangan sampai kitorang pulak jadi rashid nanti
Mimi jangan layan dia?
Sabar ya nanti faz sambung yang selebihnya
Okay waiting!
Ingt da last story…kne la tnggu lgi jwb ye….agk admin ni xbace ke crta ko ni main publish je….Ape la…hampa cerita separuh jalan…cpat sikit faz smbung…
comelnye alien mia..hampa lagi hati i kalau u xreply komen i ni kahkah..
Aje gila hsan semua tmpat ko tabur gula ke cane?? Hahahha
Muka dia je kan? Hahaha muak budak budak ni kena sakat dengan dia
kau jgn kate nk musnahkan kerjaya aku dkt sini faz huhuhu..
Kerjaya playboy tersohor? Sampai ke sini kau punya perangai ek hahaha
Kerjaya ko??? Wakakkaa faz ni kawan sehidup semati ke apa. Sepesen ke korang punya perangai? Hahaha
Jauh sangat aku dengan dia ni. Dia ni lagi teruk! ?
Okay coming soon. Thanks
bertabah jela faz oi. Kau marah2 pun tak guna wei nanti jari pulak patah dok type comment byk2 ? Sambung je siapkan part terakhir tu. Anggap je entry ni tak pernah wujud.
Haha jari aku dah tak penat lps hasan dah tlg aku reply satu satu comment. Oklah tunggu jela aku sambung jugak nanti
Kilang gula teruk si hassan ni faz…!..#donemengadu
Hahaha faz tahu faz dah skodeng kerja dia dekat sini
faz kau pegi baca cerita syaitan camellia. mahu mengekek kau baca. kahkah..
Tak mengekek aku rembat kau
ala tahulah sbb xbg no you pergi ngadu kat faz. hm tak aci π
tahu takpe…. janji manis kilang gula prai betul awak ni hassan…
kalau nakal lagi, saya mengadu kat mika yg tangan sebesar kayu balak itu ..
kalau bg dkt sini ramailah yg ws nak kenal i kahkah..
ko ni wirdaaa. ngada. hmm?
erk….tak boleh ngada ehk?… maap !
Boleh je wirda tak salah haha
kau kena berikan aku pujian yg melambung atas jasa aku ni tau kahkahkah..
Blah lah lu?
cpt update gadis2 semakin berkurangan huhuhu…
hmm. aku peratiii je.
Aku pon sama ni medi hahahah
Nak full version kene bayar ke macam mana ni. Hahaha ?
Oh, no!!…jgn put that idea pada faz….letih beb kena bayar nak subscribe…
Takda punya. Jangan risau π
Perli nampak haha
yang full punya dah submit ke faz??
Buat masa ni belum lagi bro. Aku nak edit guna draft tu sebab banyak function kan tapi aku takut kalau aku save kang dia publish nya lagi haha
Ko buat kat word je faz. Lepastu copy paste
Buat macam aku bro..siap tulis d google keep..pastu copy paste dekat draf..and then edit sikit dan publish..(admin edit sikit tu cite aku..supaya nampak teratur..hehe..thanks admin)
Aku punya panjang weh?? Kena take time juga nak edit ni. Pergh admin dah maju sampai edit edit bagi kemas?
I know that feel bro..hahaha..yup betul tu..lagiΒ² cite Faz tu panjang gila..kalau aku yang meng edit..memang pening habis..haha
Itu lah admin kita..seorang guru bahasa melayu yang sangat professional dalam menyemak karangan pelajar nya..hehe (geng sajat kut admin nie)
Aku yg buat pun dah pening ni nak edit jelaskan pasal entry separuh ni lagi hahaha. Bagus admin ni dia taknak kau kena kecam kot itu dia tolong edit kau punya hahaha. Takpun dia geng sajat mana tahu ? Eh kau ada cerita ke? Apa tajuknya?
Haha..x apa Faz..Hsan dah tolong tu jelas kan tentang yang trial tu..supaya Faz bole tumpu kan dan habis kan KAP3 tu..walau pun dia juga pasang niat kedua.. untuk mengurat..haha
Tu dia admin..admin kan sayang aku..haha..weii..harapΒ² lah bukan geng sajat..haha
Ada lah Faz..jemput baca “penanggal bermalam di rumah”.. tapi lepas Faz dah submit KAP3 full version punya..cepat..haha
Kau yang perkenalkan trial version ni dekat semua kan? Hahahaha bagus bagus. Aku penat nak layan satu satu comment tanya benda yang sama. Aku stress sangat haritu. Terima kasih lah susah susah tolong aku tak macam hsan tolong aku ada sebabnya? Oh okay bro noted nanti aku baca??
Betul lah tu..haha yup..memang penat nak tu reply satuΒ² lagiΒ² soalan yang sama..
Haha..aku volunteer sekejap je tolong kau Faz..Hsan tu yang banyak..biar pun ada sebab..dia still tolong..memang kawan terbaik..
Mmg la tolong sekejap, sebab umpan dah mengena. Kahkahkah eh sorry kiki
Ehh..manada.. hati RC cuma untuk cik bunga je..sebelum RC jadi volunteer sementara tu RC dah jadi lebah untuk cik bunga..haha
Owh admin edit eh. Patutlah mcm ada ubah sikit hehehe x sangka. Bagus admin ni. Tpi cite faz separuh boleh plak terlepas adeiii hahahaha
Admin learned from mistake..hehe..
Bilanya nak kuar lagi cite faz ni weh
Bila tu tunggu haha
Jadi bro..amacam nie.. admin x delete lagi nie trial version..(selalu nya trial version ada expired date..tapi tentang nie x tahu lah bila nak expired (delete)..
Hahahaha tergelak aku kau cakap trial version ek? Betul jugak tu hahaha. Itulah pasal aku kena jugak submit yang baru. Memang takkan delete punya ni.
Hehe..submit je Faz..kesian kami penduduk kampung bunian..fans dan reader nie menunggu kesudahan KAP3.. huhu
Aku buka fs semata tunggu cite ko dowh hahaha walaupon baca komen diaorg kata separuh aku baca juga sebb x sanggup tunggu lagi wakakak
Adudu aku lagi terkilan bila dapat tahu cerita aku yang tak siap orang dah baca. Dalam hati aku dah agak mesti ramai kecam ni dah lah part opening tu aku dah suruh standby keropok sekali haram HAHAHAHA. Pergh sedih aku baca comment comment korang yang mengharap tu tau?
Ko suruh keropok. Aku siapkan katering. Hahaa sapa nak bayar tu?
Hahaha kau lah yang kononnya buat catering tu ek hahahaha ada ada hsan ada cakap dekat aku haritu?? Kampung mana kau ajak siap catering bagai ni? It’s not my fault aku suruh keropok je???
Jadi ko nmpak x betapa aku beriya tunggu cite ko. X dapat ditampung lagi rasa hati ni hahahahha smpai satu kmpung aku ajak baca sekali. Hampeh!????
Faz bile nak update yg full punye?
Coming soon.
Setia menunggu γ_γ
Lagi seram aku baca komen dr story sekerat kau ni
pkcik Faz..
ehemmm
batuk ke tok?
x la.. betulkan halkum.. halkum tok tegelincir sikit.. ada apa jiju?
saja je nak tengok tok ngorat
nak belajor
ini anak sedare tok la.. dia baru balik belajar kat mekdi.. balik la..
sambil tolak jiju
sembunyi dalam semak
oii apa kau buat kat sini ji?
diri blakang jiju
Jiju: Tengah halau nyamuk tok.hehehe
dah jiju.. balik la.. da 3 hari kau duduk situ.. kesian tok nengok..
tok tak balik lagi..huhu
tok kan jenguk ank sedare mmg la x balik.. x pe kau balik dlu.. bini kau tgh dlm pantang tu..
takpe tok..bini tengah pantang. saya tak tahu nak buat apa.huhu
kau buat2 caring je la.. x kan tu pun nak tok ajar.. dah p siap2.. mlm ni kita ngaji kat rumah AJ..
malam ni sibok tok.. nak gi pekan tengok wayang.huhu
Terhibur baca komen2 kt sini..
hsan si penabur manisan..
Terhibur tgk komen kau..
meriahkan suasana je huhu..
morning hsan!!
abang dr td tercongok kat pintu masuk tu tgk maira ke hulu-hilir langsung x bg morning kat abng..
small heart
alahhhh dah tua2 pun nak small heart ke?? MORNING ABANG SINGKONG TERSHAYANG.. opss! kahkahkah
puh kiri ph kanan orang x kan nampak tu..
orang2 tua ni cepat tersyentuh hatinya
yelah-yelah.. maira minta maaf..
*tp abg tu yg duk tercegat depan pintu tak reti nak tegur maira dah kenapa?? nk kena hempuk?? haha
da tgur td.. tp maira x prasan sbb nmpk hsan lalu..
eh yeke?? sape suruh abg kepit2 suara pepagi ni.. tu yg tak dengar.. haha
x kepit la.. maira pakai headphone n main lagu kuat2..
lagu baby shark dudu
hahaha ada je jawapan orang tua ni..
small heart again
adehhh small heart lagi…
okay-okay2 la.. abg hensem… jom maira belanje tosai
hahaha.. abang jaga perut yg moncet ni.. no tosai.. mekdilaks ciken plis..
pelik lg bunyinya
tosai is less kolesterol & fat okay… hahahaha
*MEKCIKEN DILAKS la…
morning maira!!
u ea.. pagi2 dah ke sini… gula laku sangat ea??
Maira dah kesuntukan gula ke? meh rumah abang Jiju.huuhuu
bluwekkkkk tetiba kau nak berabang ni dah kenapa Juri?? hahaha
haha. alah Maira ni.. ahkak Medi ko takde ni..
sebab tu abang jiju berani.haha
ceiitt… bukan apa juri.. nak panggil kau abang ni.. aku kena seru semangat puteri bunian dulu.. haha
amboi berat nau nak panggil aku habang.haha
jap ea Juri.. aku tanye abg aku dulu.. kalau dy bagi.. dengan rasminya aku panggil habang… hahaha
haa.lepas ni panggil abang Jiju ye.
hahaha pi tanya abg jikong sana..
the answer is no.. hahaha
haha, kedekut ye tok!
haha Juri… reserve je la habang tu okay… kau kena tunggu singkong nyah dari muka bumi ni baru aku panggil kau habang.. hahahahahha
ko doa singkong pergi bulan ke planet lain ye.haha
hahaha baiklah abang Juri.. opss!!!
kau ajar adik aku yg lurus tu doa mcm tu.. mmg dia ikut ajaran tu jiju..
kau ambik la FF jadi adik..
senang sikit kerja aku
haippp ape yg senang??
hahaha… da x bole delete ya.. haha
hahahha padan muke!! gatal!!!!!
Aku perati je dari tadi ni.. Tiba tiba nama aku kena seru.
Dah lah ari tu ko pi pass kain aku kat juri, skrang ko nak pass diri aku pulak? hahaha
hahaha kau nampak tak permainan abg aku ni macam mane sebenarnya FF??
*tu la kau rajin sangat bagi dy air teh
hahahahaha biarkan dia. nanti pandai lah dia nak teh aku lagi. muehehhehehe
hahaha untuk seketika ni dy tak minum air teh kau..
kau lah ni pi hasut dia supaya tak minum teh aku hahahahaha
betul tu FF.. hahaha pandai kau teka
hahaha.. No komen
ko nak kerjakan adik aku ya?hhaha
ahahhaha… aku da jinak ngan adik kau masalahnya haha
aummm.aku nak duduk tepi je.hahah
ingat jiju.. adik kau tu..
AKU SUKA…eh.. Astaghfirullah
Tq Jikong ingatkan aku.huuhuu
ingat kau da ada medi jiju.. da nak ada bebi pun soon.. haha
auwwww.. haha jangan cari adik lain okay!!!
Dia tak kena luku lagi itu menjadi jadi haha
seriously? half only? hahaha, Faz, i still waiting the full story. Byk kali masuk page ni nk bace smbungan . kdg tnye dri sndr, pehal aku tggu sgt nih??? Bace komen Hsan & Faz ni pn kdg really make my day sgt!!!
master faz!!! please update as soon as possible okay! cerita best memang merana kena tunggu ehh.. sabar jelah aku haha…. tgk komen dah 1k lebih ini semua gara2 marahkan kau ke cane?
Best apanya kena macam macam haha. Kau bacalah sendiri comment dekat sini penat aku nak jelaskan haha
Penat ambe promot cite ni kat membe2. pastu part 3 sekerat. Berbakul2 kena maki. Aiseh. G dapur mkam snake dulu la. eh snek.
Haha ala sorry yaya aku pun tak jangka benda ni akan berlaku. So sorry
eh?asal tak habis pun cerita?
Penantian ini sungguh menyiksakan….. sambungaaaan….
Akan datang
Faz, bila nak sambung ni? memainkan perasaan akak sungguh tau… huhuhu
Akan datang kak. Sabar ye
Laa..cite ni tak topup lg..penat jari gemok mkcik scroll down
Not yet sorry makcik π
Sian ko faz terpaksa jawab sume soklan hahaha selagi x delete selagi tulaaaaa
Nasib baik aku peramah orangnya haha
Mana anip ijam bagai. Meh lah sini joint tolong jawab ko nye masalah ni hsan dah lemau laaa semua muka dia je ahahahha
Weh jangan dorang tu lagi bahaya hahaha. Better hsan?
hsan mana hsan? tanak tolong member ke?
Orait..take ur time.mkcik msuk balik FS mgu depan lah..admin patut delete dr awal lg.
Lama lagi ke fullstory ko faz?
Tak akan disambung. Sorry
Ha? Tak akan disambung? ???
aloha chicken sedap lagi aku rasa. hawaii banyak sangat nenas
Aku pilih topping butter garlic
meh satu slice kak. kita tukar
Nmpak lagi nama ko. Lapa balik aku
?????
WHATTT?!!! ???
tekejut sgt ke ko? haahahahahah
Why??huhu
Serius ah fazz ko merajuk kat sapa ni. Hsan ke?
Yep aku serious. Aku tarik diri dari Fiksyen Shasha. Tak merajuk. Cuma dah makan hati sangat π ?
lahhhh? kenapaa??? aku tak sabar nak baca cite ko?
Faz janganlah hampakan kami π jangan emo2 please. inhale exhale inhale exhale.
Aku terlepas sesuatu ke Faz..
**Pepatung..pinjam kau punya pedang samurai..
Aikkk apa dh jadi neyh?? ? Aura ada tlepas pape ke? Apasal tak akan disambung faz?
Ni dah merajuk ke ? Kalau htr kat email boleh tak faz?
?
Walaupun baru sekerat…
Sorry aku tak akan sambung part yang seterusnya. Nak kecam persilakan. Aku dah hilang mood nak teruskan bercerita dekat sini bila ada yang ragu ragu dengan aku dan tunjuk bagus macam nak kata aku ni penipu dan jadi dua orang yang sama (kawan aku) pada masa yang sama dan tentang hal yang lain yang buat aku malas nak sambung benda ni. Ya aku memang sedapkan hati korang je kata nak sambung and blah blah. And ya sorry again. Aku bukan nak kata aku ni cepat terasa dengan benda tu semua tapi kalau dah macam nak cari salah aku dan nak tunjuk dia tahu semuanya so ya dengan cara ni je aku tak akan sambung apatah lagi online fs lagi. Aku cepat terasa? Huhu ya aku memang cepat terasa kebelakangan ni dengan macam macam masalah yang melanda dan tak settle lagi. Okay then, puas hati? Huhu. ? Assalammualaikum
last comment
ok. noted. bye. ?????? c u beb.
Miss u faz…. hurmmm ternanti cite ko….
Lah kek la Faz. Jangan blah lagi. Ko hutang aku Fb Luna…huhu
adeh bro. jangan tinggalkan kami dengan penantian yang sia-sia. huhihu
Hakak kan ada… pe de hal. Ko pentingkan faz ke akk ko ni. Baik ko pilih satu antara dua
emmmmmmmmmm ????
Harap2 satu hari nanti dapat baca ? punya kesian writer … Aduduh apa2pun semoga semua berjalan lancar untuk kau FazAhmad
Dulu tunggu writer Faz punya cite …sekarang tunggu dia bila mau balik sini ..Akai Akai..
akai akai tu mende ciken?
Akai tu macam keluhan.. Mengaduh sakit … Hati ciken ni sakit duhhhh rase macam kene goreng kene makan kene cicah dengan sambal 50+ biji cili …
oo baru tahu. terima kasih kerana menjelaskan. tapi betul la, hati ayam memang sedap kalau goreng. haha gurau ciken. jgn marah. nah belon ??
Aiyoyoyo thank you kasi belon kat sy Harap2 tak terpatuk belon….sampai pecah…. ??jenuh pulak kau layan ?
Aku pon pernah dikecam hebat. Tpi aku letakkan dalam diri β ahhh pergi mampos lah sama koβ hahahahah maka aku teruskan kehidupan
Susah jadi writer sekarang ni lebih susah daripada pikat buah hati…
Dah ada ke. By the wai ciken ni laki ke puan
belum ada.. tapi kelak mesti ada.. Sy perempuan? nape tanya?
Mati2 aku ingt se geng ngn armyyy patutlah army mcm ada xubaan utk
Mwngurat ko ciken
i can read this kak. saya dah cakap saya suka aloha ciken bukan hawaiian.
Hakak dh tua bacaan pun kurang lancar. Tulisan typo memanjang hahahahha harap mengerti. Aloha ciken dan hawaian bezanya nenas sahaja. Aloha terlalu banyak ciken. Boleh menggemukkan ko army
Tak kira Aloha ke Hawaiian ke hanyalah sekeping ? … je ?
Ringkasan tentang kecaman hidup yang menarik..5 ?..
if u have decided to put it a full stop, then we should respect it instead of forcing u again and again. tapi kalau dah berubah fikiran, please come back. take care FazAhmad π
Serius lahhhhhhhh???? Adakah?! Oh mannnn huhuhuhu
Harap dia x serius!!! Wah!!! Nak cite psiko 3. Faz…. aku ada kata2 utk ko. Dlu kawan aku bagi. β bila kita nak berhenti,, ingt kembali kenapa kita bermulaβ
Be a man.. No one will stop u if u decided to do that.. But at least finish what u already started.. U owe everyone an explanation for KAP2..
Setuju dengan ayah singkong. Tetiba…
Yup..tetiba jadi kakak aku..sekali gus anak sulung
Weh aku x nak jadi sulong… aku nak bongsu!!
Apakan daya cik CN..umur yang menentu kan..haha
CN anak yg ke berapa? haha
aku anak sulong dalam keluarga tapi aku nak jadi bongsu dalam alam maya. itu cite dia
kira approve la.. haha
Aku selapan dengan ayah..
Dah lama nak tanye tp malu… Selapan tu ape…?
Selapan = setuju..
Kenape…???
Aku kesian dengan angka 8..selalu nya angka 7 je yang d sebut..contoh 7 eleven..7 up dan perkataan se7 tu..jadi aku berniat nak up kan angka 8 nie..dan lahir lah “selapan”..hehe
Hahaha… btol jugak kan… ok2… phm dah…
Nice..hehe
Errr nama penuh apa ya
kau mmg kena selapan ngan ayah.. kalau x baba akan tarik balik taraf anak tu.. haha
Baik lah ayah.. tapi cakap pasal anak nie..cik CN macam nak register tu jadi anak ayah..baik ayah approve je sebab RC perlu kan kakak..haha
dengan kiraan umur ayah ni.. papa rasa daddy mmg mampu utk untuk memiliki seorang anak lagi.. abah tau anak sulung walid ni sedang sunyi di rumah abi yg besar tu.. so baba setuju..
tok..
tambah cucu..
bukan tambah anak..
hahahaha
bawa jiju g ujung pagor
cerita sini abis sini tau.. x pe nnt aku sms
haha. saya simpan rahsia tok
tak bagitau Cik B tok
Terima kasih ayah/papa/daddy/walid/abi/baba sebab paham dengan keadaan RC d rumah..uhukΒ²..
jadi boleh lah aku jadi anak bongsu??
X bole..hahaha
zunakeee ko yang balas. yang jadi daddy kan singkong. ko mana tahu status anak sulong mana satu!! hahahahaha
Ehmm..RC lah anak sulung sekarang..hehe
Cantik lah ada adik baru..bole buli selalu..
“Adik nasa..bole tolong abang buat kan air Milo x”..haha
hhahaha ok, itu aku tak rela, rela lagi jadi anak sulong. dengan ini akujadi kakak sulong kepada RC dan armyyy
Ok kak..semua tanggungjawab akak yang pikul..kakak nanti cuci piring..masak untuk kami adik beradik..ambik adik bongsu d tadika waktu balik nanti..and etcΒ²..hehe
By the way..bila armyy nie register jadi anak ayah pula..mana agreement nya..? hahaha
owh tak ada eh hahahahah… aku ingat singkong ni terima je memana orang jadi anak dia
Uish..bole bina rumah kebajikan dah tu kalau terima memana orang jadi anak dia..hahaha
Ok bro.. waalaikumussalam..
Ni mesti pasal yang kaum suci tu ingat Faz Ahmad + Luna + Hasan + Mika orang yang sama. 4 5 hari lepas tu ada bace gak analisis terperinci kaum-kaum suci pasal ni kat komen-komen old posts. Even cakap some of your readers kipas angin tak mati ke ape ntah and some readers were fictitious ke ape. Maybe sebab readers ko ramai awek cun letak profile pic sume kot. lel.
Tapi rasanya sekarang they orang dah pandai sikit. Pergi gossip kat dunia lain. Dulu tuko “kampung” je.
As a reader, it does not really matter to me if you guys are the same person or otherwise. But i enjoyed reading KAP and KAP-2 and the way you cerita I believe it’s a real story (so i guess if it’s not a true story, u succeed in convincing one). Not because muka korang ke ape. Hopefully one day you will change your mind for the sake of your other readers who truly enjoyed your writings.
Take care and all the best Faz Ahmad.
Ada kah singa utara salah 1 member dari kaum suci tu..?
FATIN OH FATIN
AKU NAK TERGELAK LA BACA DRAMA HANG KAT FIKSYEN SHASHA NI.
MAI AKU NAK TAMBAH RENCAH DALAM DRAMA HANG NI
MOHON SEMUA GORENG POPCORN NGAN CUCOQ CEMPEDAK.
HANG NAK JADI PENGLIPUR LARA PUN TAKKAN HANG KALUT KALAU KENA KECAM?
WRITER LAIN KENA KECAM RILEK JA TAK MENGGELABAH MACAM HANG.
HANG? SIAP UGUT-UGUT ADMIN SURUH PADAM KAP 3 HANG TU BARU HANG NAK SAMBUNG.
WEI BODOH WEI. HANG YANG PI SEND KAT FS CERITA SEKERAT, HANG NAK UGUT ADMIN PULAK.SAMPAH. INGAT HANG POWER SANGAT KA. CERITA MUHONG HANG NI KALAU TAKDAK PUN FIKSYEN SHASHA HIDUP LAH..PI MAMPOIH SANA.
DEE FEN PUN PERNAH TERSEND LAH CERITA SEKERAT.TAPI DIA RILEK JA TAK BUAT DRAMA MACAM HANG. HANG SAPA?
YAAA HANG NAMA FATIN ALYA KAN? MACAM MANA AKU KENAI? AKU KEJA NGAN HANG SEKALI KAT COMPANY POWER PLANT.
MANAAA ADA ORANG NAMA FAZ,MIKA,ADAM, RASHID SIBIR KA SAPA PUN
ITU SEMUA IMAGINASI HANG JA. LAWAK LAH HANG NI.KAT OPIS PUN ORANG TAK SUKA, KAT SINI KENA KECAM.HAHAH
HANG NAK APA SEBENARNYA? ATTENTION? TAK CUKUP KA FOLLOWERS 30K KAT FB HANG? TAK CUKUP KA HANG TULIS CERITA HANG KAT BLOG HANG ATEN OI..HAHA
BANYAK PULAK FAKE ACCOUNT HANG GUNA YA UNTUK BACKUP CERITA MERAPU HANG NI..HAHAHA
KALAU HANG TERUS MENULIS, KURANG DRAMA PUN OK APA. CERITA HANG BEST. CUMANYA HANG NI BANYAK DRAMA.
OK FATIN, HANG SAMBUNG JA KAP3. TAKDAK ORANG MARAH AIH.
KA TAKDAK IDEA NAK MUHONG ORANG LAGI??
HAHA.TAKPA PELAN-PELAN KAYUH LA CARI IDEA,
Lah yeke ni Singa Utara?
Patut lah aku baca semacam je citer ni.. macam tak logik pulak. Faz pun takde fb kan. ade ke orang takde fb sekarang ni?huuhu. Tapi citer ni best.aku suka.
deleted
any explanation ? knp ni ? confuse kejap.. :'( just nak tau kenapa. sbb lama dok tunggu last part…
Weyy singa utaqa.. Mana hg tau smua ni wei? Mcm detective conan la hg.. Aku pun penah jugak la cari faz punya ig… Tak jumpa sampai sekarang… Aku suka cerita ni tapi aku raguΒ² dengan kewujudan faz sbb aku tak jumpa ig dia.. Hahahaa
Aku
Aku pun xthu nak percaya kan siapa skrg ni..aku tgh ragu2 ni.Aku penah cari fb n ig diorg tpi xpenah jumpa..Xpelah jnji dpt bace part akhir.N harap tak jadi mcam citer bola pingpong tu.Oke bye!
Patut la mcm sial je perangai dia!! Meroyan x tentu pasal.perempuan rupanya! Watak Rashid tu watak sbnr dia la tu.haram jadah betul!!!
oi macam bodoh..kau x rasa die psiko ke?aku perasan jgk die kuat sentap.
selama ni yang patah kaki, nasihat2 adam yang faz gebang kat komen tu tipu semata la??
amboi nama kau~ aku ingatkan biri biri tadi. rupa nya ciribiri. kau typo ke nama kau tu? bukan ciritbirit? tanya jerr. huhu.
aku pun selapan ngan ko.
memang dah jangkit dgn RC lah dok selapan sesepuluh bagai ni hahahahahahahah
SLM. NI SALAH SORANG HATERS NERAKA ANJING. MULUT TU X PRNAH KNE CILI KE??? OR MMG DH SEMULAJDI SEJAK BRANAK?? FAZZ DIVA AA TTP SOKONG FAZ. JGN MENGALAH K DIK. PEDULIKAN MULUT2 PUAKA NI. DH MMG DASAR DARI NERAKA!!
ke ko ni “FAZ” kikiki
larikk
Hahaha..medi nie macam meminta untuk d kecam lah..
hihi. lama tak kena kecam. haha
Jangan macamΒ² medi..haha
WOW DIVA AA!!!
hahahaha
Wkumsalam. Nak teh x? huhu
Btw, monopod ada bawak? ?
AZWAN ALI TAK BAWAK MONOPOD. DIA BAWAK YG BULU2 TU JE. HAHA
#LAWAK
cer try buat mulut muncung sikittttt
mmmmmmmmmmmmuah, bontot ke belakang, kaki kepit. kiki
#poutface
kiki
weh FF ko sampai ke sini ngan teh ko meh tepek gambar sini
pm tepi wehhhhhh!
jangan minum, sekali minum tak boleh patah balik. haha
ko pelanggan tetap teh ke medi hhahaha
juri & singkong pelanggan tetap dia. huhu
Aku da tau da jampi ape ff ni buat kat teh tu… Haahahha
diamlahhhhhhhh! huhu
seramnya gambar kauuuuu
pergh patutlah… dan pm tepi mana ni, nak rasa teh dia
hai diva… kat ig pun i tak berani komen diva
AA, Mintak selfie sikit…. Ada monopod x..??
woooo panjang cita ni… kalau watak tu rekaan means yang berlaku dalam cite ni semua perempuan lah? n by the way singa utara…. mana fb yang 30k folower tu. meh kak CN nak singgah kejap.
ada ke FB? nak tengok FB dia? mana??
singa utara kata dah 30k perghh untunglah… ijam dulu pun merajuk juga dia but pages. by the way cite diaorang best je.. aku datang sini nak baca cerita, tak kisahlah korang nak menipu ke hapa…. hahahah
alaaaa, pujuk lah faz kak, suruh sambung, PM tepi lah.
dia tak da fb tak ada ig cmne akk nak pujuk. hsan pun aku tak sure dia hsan ke faz. aduiiilahhhh penin hakak Nas sekarang
RASHID kot?? kakakaka
Singa utara tu dah takut tu yang dia kata “Kenapa hang deactivate hang punya fb fatin alya”. Entah entah Dia yang reka cerita.
Inilah salah sorang yang bangsat nak mengharukan lagi keadaan. Sekarang ni memang ada satu jelah power plant dekat Malaysia ni ? aku rasa siapa yang percaya dia memang Bodoh!
Hai Luna/Nur Fatin Alya/Faz/Hsan/Sambal/macam2 lagi nama hang pakai.
Kenapa hang deactive fb hang Nur Fatin alya.takut ka?haha.
Hang yang buat drama.hang nak kata orang bodoh pulak.
Hang jangan sampai aku bukak forum pasai benda ni.
Kat forum kan boleh share gambaq.hahaha
i loikee..gambar apa?aku nak tgk bukti2 tu singa utaqa..kau bukak la forum..baru ramai yang bukak mata sikit..
Aku rasa kau dah salah orang dah ni singa utara ??. Aku bukan Orang yang sama macam yang kau cakapkan. So funny lah you. Kau nak buka forum, bukalah aku nak tengok juga. Share gambar sekali ya. Nak tengok macam mana rupa fatin alya tu.
ape kes ni ? masa first bukak wordpress dulu memang pernah perasan yg kat link username wordpress faz nama lain. nama perempuan. tapi i positif may be dia guna account saudara/makwe dia kot.. bila cuba search nama tu kat google, just keluar satu blog yg mana ada gambar faz tapi cerita seram yg pasal vampire x silap.. harap x de lah kekeliruan mcm ni sbb jln cerita KAP ni mmg nice.. kalo bukan cerita benar pun writer better sambung sbb pembaca masuk dgn penyampaiannya. jgn mudah putus asa. story line, bahasa teratur. membaca kan jambatan ilmu. kih kih
harap jgn ada lah yg sembur. huhehe. saya serahkan kpd yg lebih pakar.. *pass mic cuma berharap KAP ada sambungan. terima kasih
aku selapan nak forum.. mari bincang kes d sana..
Background music
Aiiimmmmm go ne sewing ferom de syendeliyee
ferom de syendeliyee eee
Dh buka forum ni nnti bgtau k dedi
biar betol singa utaqa..pantang nenek moyang aku kene tipu ni..aku tak kisah kalo cerita tu fiksyen..tapi aku kisah kalo die menipu peminat2 gadis sunti..kesian gadis2 sunti kesedihan mintak die smbg cerita..apa motif die nk buat drama swasta kat sini??nak kan perhatian ke?? bro kalau ko nak buat cerita fiksyen pun buat je la..tak payah la ko nk tipu semua org dgn drama ko tu..pape pun tahniah..sebab cerita ko bejaya buat aku tertipu..hahaha..
singa utaqa..kupas lagi cerita pasal fatin..aku nak tau sape tu FATIN ALYA
Mane faz/hsan /mika/fatin??! Kami perlukan kebenarann.
Singa utara pliss jelaskan spenuhnya.Huhu
setuju..kami perlukan kebenaran..jangan buat kami tertanya2..kami stress..
Smpai skrg aku msih stress..mane singa utara? Kate nak buat forum..Klau faz dh xnak komen mane si hsan?!!
aik? apa cerita ni?
Pa citaa?? Pa citaa??
tiru ghopi cecupak
hahahahahha. lawak
entah pa cite… tapi aku rasa diaorang kenal Faz kot. ah tak kishalah! aku nak tahu juga ending dia hahaha walaupun fiksyen
sape kaknasa? sape? kiki
menurut kata singa utara nama dia fatin alya so.. sebagai kakak aku arahkan ko pergi cari nama fatin alya kat fb hahaha
Sekarang tak tau mana nak percaya kn Nasa ahahaha tapi betullah link wordpress faz,nama die fatin alya tu.. tp aurora positive je,mungkin itu adik/kawan/gf or whoevers lah kan
katne nak tengok tu cik aurora borealis ku? eh hahaha
Die cam ne..macam kalau aurora klik kat gambar armyy kn( seram weyh gambaa ko armyy ), mesti akan bukak 1 link kat gravatar.com. bila aurora cek kat link web faz tuh ada gravatar.com/fatinalya..
omg
serius? aku tak penah tepikir pulak nak tekan2 gmbar org. huhu. jadi betul lah? dia fatinalya? ke cane?
hahahahhahahhahahahhahahhahahahahahahhahahahhaha
ko ni. diam lah. huhu
tapi sekarang dah takda kan aurora borealis? emm kak CN ada bukak forum tu, cuba bagitahu kat sana oh auroraku. ahahah
Owh serius ke rora???? Nama fatin alya tu ujud. Jadi si singa utara tu btol lah cakapnya
hmmm pon pernah nampak. tp hmmm positif, may be tu nama awek faz. positif sehabis boleh walaupon memendam rasa yg remuk rendam. hahahaha x lawak.
nama link tu bila search dekat google kluar satu blog. hmmm pon berhmmm hmmm sampai hari ni
haha. hmmm hmmm aku ber hmm hmm
auuuucakkk cakk medi cakkk !
haha. cakkkk! hmmm cakcakk hmmhmmm haha
Aku pun perasan benda tu.
Kan singkong kan..
pembaca je yg perasan kot.. hahaha
owner badan x prasan..
asal aku tak perasan pon?! ko ni singkong. betul2 lah. hmm
betul la.. aku siap perati dalam setengah jam juga sbb nak yakinkan hati aku untuk bersangka baik..
SERIUS LAHH?? Maknanya hsan yg terlebih gula, Mika yg sado, Rashid yg encem, Adam yg baik/alim, semuanya seorang perempuan? Hahahahaha bertabah la gadis2 yg terjatuh hati kpd mereka2 tu. Harap anda redha kerana terjatuh hati dgn seorang perempuan yg psiko kahkahakahkah
Feeya da jd active commentator skrng. Welcome to not silent readers anymore hahaha
kiss pp
HAIIPPPP berani ye??
Aippp apa main kiss2 ni, dah kena gosok balik pakai berus dawai kah3
aik.. x rosak ke muka tu?
takk.. makin flawless huhu
Jap, nak tnya sape2 yg tau. Gamba hsan, mika, faz tu dia pakai gmba sape
feeya… ape ni? ape ni?? hahahaha
hahahah knp maira? maira dorg pakai gmba sape
pakai gambar diorang la cik pia oiiii kahkah!!
AKu x kisah klo rashid. Faz. Hsan. Mika. Semua tu seorang perempuan. Yg aku seram klo mereka semua adalah org yg sama iaitu fatin alya a.k.a faz…. gini faz. Pr fatin or alya or hsan or mika or whatsoever. Ko hbiskan je cite ko. Aku x peduli siapa ko. Aku peduli cite ko je skang ni… gahahahahah
bedasarkan knolonogi aku dan berdasarkan permerhatian aku kan. aku rasa org yg sama. cuba tengok? kadang yg ni ada, yg tu takde. hehhhh. gasakkklahh. pening teman mikirnyeeee.
Mcm bodoh la kau faz!!! Hanat betul…
Mnyirap darah aku baca..ckp da siap type cuma tinggal copy paste.kenapa x hntr he?drama siak kau ni mcm babi!! Kau mkn la crita kau tu!! fed up aku tunggu.pui!!
marahnya. takut lak aku tengok nama ko.
Tulah hakak baca komen lepastu tgok nama dia x jadi nak komen hahha
Serious xsmbng faz…waduh2 jgn bigini dong..
Udah lama kok ada d malaysia?
Good luck faz wherever u are, i still je baca kap u sampai laa yg ketiga yg half tu…serious cerita u best !
Ala… Selalu bukak fs msti cari cite ni dulu.. Tp disbbkan adenye commentor yg tak berape nak fikir n jaga perasaan writer, tergantung sepi la nmpknye ye.. Hurmmm…
X taulah sapa yg duk kecam faz smpai dia terasa hari sangt tu ??? tertunggu juga akk
Rasenye someone yg slalu komen gak…
Dia puas hati agaknya ko tak sambung dah tu. Berikan tepukan untuk si bodoh tersebut. Anda berjaya buat writer hilang semangat nak hantar cerita dekat sini.????????????????
Itulah pasal berjaya dia buat mcm tu. Hurmm faz. Faz. Faz. Hadirlah fazzz
Itu la… Sedih la pulak… Cite yg d tunggu2 ni…
Nnti ko dh dpt cite update sini tau. Aku nak baca huhuu faz dh x online x follow fs lagi
relax bro…don’t carut2 nnt kau kena kecam dan kau perlukan backup dekat sini kahkahkah…
Weh hsan kenapa ngn faz!! Ko p pujuk sana. X pon ko tolong sambung menulis
betul2 bangsat rasenya bila kwn aku ckp kau tak akan sambung lg….
woi come on bro! kau abaikan je kata2 tu semua. now yg penting kau dh janji kau akn sambung. jgn psal lahanat sekor or beberapa ekor kau giveup. aku tdo tak tenteram dok scroll website ni tunggu cerita kau. alih2 kau ckp kau tak kan sambung. what the???
Hsan..bole tolong tenang kan Faz..thanks
Apasal hsan hilang nth
Mungkin tengah slow talk dengan Faz..and the other..
Hsan bolwh tolong sambung storyy… klo faaz x sihatt
Harap macam tu lah..tapi pandai ke Hsan sambung tulis cerita tu..hehe
Dia pon dah glamer mcm faz… nnti teriba dia oandai lah tulis tuuu aku menyirap klo x dpt baca habis ni hahahah
Haha..glamer dengan memikat gadis..harapΒ² lah dia pandai tulis..kalau x Cik CN akan mengamuk..
** D tuju kan khas untuk Hsan..
dia quit terus dari hantar ape2 cerita dkt sini….okaylah nk ckp sesuatu yg ini macam lahanat sikit… psl benda ni faz ckp dia done clearkan semua part last tu yg patutnye dihantar ke admin. makanya? makanya takkanlah aku plak yg nk sambung? aku bm kelaut kot kahkahkah… tetibe rase nak mencarut… :’)
seriuslah.?
aku kehilangan kate2.
Ko dah pon berkata2 hahaha
Betul ke san apa aku baca ni??????!! Woi janganlah mainkan perasaan kami semua!!!!
Ini semua hsan punye pasal…. Asyik nak bergula gula kat sini.. Hehe
Gurau je tau…
Kalao faz dh clearkan part last…. tinggal hantr je lah kan. Dia ada copy part. Kenapa tak paste je semula dan hantar pada fs. Kenapa nk tunggu lagi… makin ranai menanti. Makin banyak spekulasi
sy dah tengok kat dashboard FS ni kak, takde pun KAP3 in queu. Meaning, kita dah boleh start pujuk hati masing2 supaya REDHA & TERIMA keputusan faz walaupun i is kennot. Pengajarannya, dalam kite bergembira mengepost comment kat mana2 entry, jangan sampai menyakiti. Kadang tak sedar ayat atau kata2 yang kita guna boleh buat orang sentap, kecil hati dan sakit hati – tak semua orang mampu terima. Faz punya “hahaha” kat setiap komen dia tu pun kita tak tau apa makna sebenar – setakat nak menjaga hati ke apa, we dont know. So fellas, lets avoid judgmental comment and vulgar words demi kesejahteraan semua. #donecomment
Terima kasih sebab jujur..haha
Alamakk !! kesian faz. Get well soon faz. Tolonglahh sambung kan hasan. Guna je la apa apa bahasa pon. Setiap malam dah teringat ingat kesudahan cerita ni.
Hsan, betol ke pasal Fatin Alya tu?
Da hilang FB tu
Hg p baca komen hg taulah sapa. Ayat hg tu jaga sikit ya pun marah sangat. Aku pun marah terkilan suma ada ni. Aku baca memang dia tak kata apa yang teruk mana pun. Tapi hati orang len len.
Selapan…. Haha
Alaa..baru je nak cakap..haha
Sesembilan dengan kau..
aku pun seenam
Kenapa bukan sesepuluh..hehe
jangan melawan kakak… ikut je kalau aku cakap seenam
Aihh..kakak ke adik nie..pening RC..
oklah hakak rasa akk tak baik berlagak muda sedangkan usia separuh abad hahahaha bagi can kat korang yang baru nak idup ni.. hahah terpaksa teima juga sebagai sulong. damn!
Ok..sekarang dah deal dan muktamad yang akak dah jadi kakak dan anak sulung..teda pindahΒ² lagi..haha
who? aku ke? kiki
YOU KNOW WHAT? WRITER NI SEBAB UTAMA AKU KEMBALI BACA BALIK CERITA DEKAT SINI.CERITA DIA JELAR AKU BACA. DAN SEKARANG DENGAN AKU2 SEKALI TAKDE MOOD TERUS NAK LAYAN FIKSYEN SHASHA.DAH TIADA SEBAB RASANYA AKU NAK TERUS LAYAN SINI.CHOW??
Ok..aku harap Faz baca komen nie.. naik sikit semangat dia..
Komen aku x naik semangat ke bhai! Hahahah
Kalau komen cik CN ehh kakak semua nya uppercase..memang senang menaik kan semangat..tapi lain lah pula dengan komen singa utara tu..haha
panggil aku dik Nas. ko tu abang hahahah. aku tak setuju jadi sulong. sampai sekrang aku tetap tak setuju.
Ok adik Nas comel.. bongsu kan..hahaha..sekarang RC yang sulung..
Beria ahh cakap nak habiskan citer tp citer pon xhabis dh laa aku mls nk bace citer kau ni xde mood dh.???
sabar sis sabar. jangan keruhkan keadaan lagi. kalau sis baca setiap komen2 kat sini,sis akan tahu knp dia buat keputusan macam tu. harap2 dia berubah fikiran lah demi peminat KAP ni. π satu je yang dia perlukan skrg ni – SOKONGAN. tapi kalau sis dah takde mood, tak boleh tolong dah lah yang tu.
Putri aku x perasan komennya yg mana. Cuba bg sinopsis sikit apa komen yg zunakee sangt tu
hmm kak nasa hmm serba salah la nk ckp. sy kebetulan marathon komen2 kat sini semalam and ternampak la ada komen yang mempertikaikan kewujudan Hsan dekat sini (means faz and hsan adalah orang yg sama) and blablabla – sy tak berani nak komen lelebih sbb tak tau apa sebenarnya but i hope fazahmad is real. kalau kak nasa rajin, bacalah satu2 komen kat atas haha. tapi kalau ikutkan, sy takde masa lah nak mempertikaikan if orang tu betul2 wujud ke tak, cerita tu tipu ke tak, yang penting cerita tu ada content, knowledge, pengajaran, hikmah, sy boleh go – at least kite appreciate la effort writer yang dah susah payah curah tenaga bazir masa untuk menjamu mata readers. macam kak nasa ni haaa kan kan
hahahah terharu dengar kata2 putri… hahahahah
please terharu kak hahaha
keadaan dah agak huru hara kat sini bila mana masing2 sibuk dengan andaian dan fakta masing2. nanti kalau sy komen lelebih kang ada yang kata sy dgn faz orang yang sama pulak hahahaha. adik tak kuat dengan kecaman. harap tuan badan tampil beri penjelasan yang sebenarnya dan sejelasnya supaya semua berhenti berspekulasi. jangan menyorok faz ahmad.
Bagi aku ceqita hang ni takdak cacat kat mana pun tapi yang mencacatkan ceqita ni ialah orang yang jadi hakim tak berbayaq. Tapi, pasaipa hang perlu quit dari FS? Kennot la.
Depa taktau apa pun, yang tau ceqita ni A-Z cuma hang dan watak watak yang terlibat termasuk si pont dengan si cong tu saja. Bukan salah hang pun kalau ceqita hang ni sama macam ceqita orang, nasib saja. Hang jangan la quit sekarang ni. Aku nak tau apa jadi dengan layla tu mati ka hidup. Serious ah mesti ada jadi apa apa sebab tu si rashid ni nak payback.
P/s – aku still tak boleh brain how ponti ajak maksiat, jujur betul. Ingat manusia ja desperate.
Fazz. Please ignore je mulut2 longkang tu. Dorang saje nak nyakat faz tu. Since faz dah made decision.ok paham. Tapi kalo faz da berubah hati ke ape. Pleasee update KAP3 okayh βΊ. Im waiting for it. Be strong fax ???
Tertypo nama Faz tu..hehe
anak ku.. balik la.. papa, abah, daddy, dada, ayah, abi, walid, bapak dan babah tunggu kat rumah.
Hahahaha rancak ank ko ni singkong… Gigih..
tu aku nak bimbing ke jalan benar.. kelabing
Ishh.. Ishh… Ni nk bimbing ke jalan bengkok ni.. Huhuu
kelab malam tu tema dia sopan2 sikit.. unik haha
Kelab apa yg sopan sangat tu? Kelab duda sedunia ke? Hahah ?
RC dah2 meh ikot aku.. Aku bwk ko gi sejid terus… Huhuu
haha RC x boleh dekat dgn sejid.. nnt tebako anak aku tu..
Ko ingt ank ko tu setan ke sampai bole tbakorr?? Hahahahaha
bukan eh? haha aku ingat kn setan tu pasal aku x bawa d sejid.. haha
Aku x nak jadi anak sulong kong.
nak jd sulong x masalah.. kira kau ngan RC kembor la. haha
damn! tak nak kembor aku nak bongsu cite dia hahahah
dadi isokey.. mana2 pun papa x kisah.. abah serahkan kuasa memilih d tangan kamu..
dedi ,rc merantau smpai lupe menantu abah ni ,haha
eh bunga menantu ku.. kiss pp
peluk papa sikit nak.. kiss lg forehead
eh dedi ni layu lah bunga nanti
Haahahah
flying kiss cepat2
Ahahha
Bunga bunga cinta layu di pusaraaaaaa~
puh kanan puh kiri
senyum je sbb x de orng nmpk
Nanti cikbambam nampak cmne abg?eh dedi?agahah
Amboii… Menantu kiss pipi.. Anak kiss forehead..
Lain macammmm….
kita ikut western style..mix arabic sikit..
EM NAK JOIN
medi x nampak kan? bisik
kalau dia x nmpak join je la..
Baik lah ayah..RC akan balik ke rumah papa..abah jangan risau..RC on the way nie ke rumah daddy..kejap lagi sampai lah.. tapi sebelum tu dada..RC nak merantau kejap..abi jangan marah eh..nanti susah pula mama mahu pujuk walid..bapak sedia kan je makan petang untuk RC..nanti balik kenyang juga RC makan nasi goreng babah..d tambah pula dengan teh buatan ibu F.F
faz hntar je la cter nye..hbiskn cter..done…..klu kt asyik pikir mulut n kata2 org..sampai sudah kt xaman..yg baik kt mik pedomen yg sebaliknye kt jadikan sempadan dr..xpndai nk nsht..tp klu kt btul..xpyh pikir psal org..Allah tahu..cuma cter faz seriussss ckp utk pedoman utk org lain nmngkin jgak iktibar..hidup ni bnyk manusia yg pelbagai ragam..rambut dl sama hitam tp dek zaman..rambut dh mcm2 warna..so ..sgt berharap Faz snggup hbiskn cter yg xhbis..sian fans Faz yg tnpa sedar wujud..dok nunggu..reen pun sama dok mnnti sambungan sbb IANYA JD XBEST selagi xtahu pnamatnya..abaikan kt2 yg xbermkana..chill..sngt2 berharap comment yg pjg ni..En Hsan ..pujuk la kwn awak tu..faz emosinya yg mudah tersentuh tu..n smga Faz turut tersentuh baca comment n sambung..PLEASEEEEEEEEE..
sorry yer susah nk comment tp bl tau FAZ xnk sambung..mmmmm sdh gak..coz xsuka sesuatu yg tnpa pnyudah..maaf sesangat tp MOHON utk sambung …terutama kpda yg setia mnnti KAP……n utk sy yg BIASA ni………………………………………
pulak dah?
hurm tak kisah lah cerita betul ke tipu ke, biar je lah writer nak tulis apa pun.
siapalah kita nak menidakkan hak seseorang untuk menulis. gittew
hidup serious sangat pun tak boleh jugak
kalau tak suka, takyah baca. simple. peaceee
Kannn btol tu. Klo tulis betul org kata tipu tulis tipu dh tentu tipu. Buat x tau sudhhh. Kita yg alami kita yg menulis soooo tis je. Aku sokong tu!
haha ken. lantok pi ler faz ahmad ke fatin alya ke hsan ke yang penting cerita best.
#beliamahuending
Semoga hati ko terbuka utk sambung citer nie Faz..Jgn hampakan kami k…ignore je mulut2 puaka tu..lantak pi sama depa..Yg PENTING kami sokong ko …. π π π Im waiting for it… π
tak payah lah sambung. hmm.
medi asal takyah sambung.
tak tahulah mawar, macam tak best je.
Medi i rasa kan i tau apa yg medi cuba smpaikan kat kmpong kta aritu,cikbunga pun perasan jugak tapi buat2 dunno xsangka pulak medi uhuhu
syhhh diam cikbunga. nanti RC kecam. haha
Kongsi ah!! Kenapa aku x tau
Hahaha xsangka sama jugak pkiran fkir benda yg sama ahhaha rc kecam nanti tolak dia kat longkang belakang kmpong ahhahaha
aikk..ko nie….walaupun macam2 kontroversi kuar skrg nie…lantaklah janji citer dia tip top.. yang PENTING RAMAI SUKA DAN YANG TAK SUKA SILA BLAH…emmm..hilang ayu aku π
Aku x dpt bce cte full pn…bce komen pn jd la…mcm2 ragam..dah aku nk p goreng keropok buat standby siap2..Faz aku tgu cte ko full version!! Good luck bro!!
Same lah ..terhibur jgk aku bace komen2 ni ..hampir semua komen aku dh bace smentara tggu faz siapkan .HAHA
hahaha goreng kopok baca komen siap pop corn. sehari suntuk juga boleh layan… hehehhe
Faz tolong lah jangan buat saya ternanti-nanti. Tolonglah sambung cepat-cepat, saya tau awak penat. Tapi saya lagi penat tunggu kisah awak ni.
hakhakhakhaktuih……. akhirnya ‘Faz’ dah kantoi menipu.patutla kuat tacing. perempuan rupanya yang tulis cerita ni. Faz ahmad lah konon. Fatin alya ye nama kau.
Serious lah ?! Aku pun ade bace yg singa utara tu..tpi aku tak percaya 100%..terpaksa husnuzon kan diri
singa utara yang mana. perempuan ke faz ni?
erkk!
Biar betul faz dah xnak smbung ?! Pliss faz jgan jadikan citer ni mcam citer bola pingpong tu ..penat aku fikir kesudahannya kang ..klau faz dh mlas nak ade kaitan ngan fs ni faz buat page n publish citer kat situ je .hehe
weeiii hahahah misteri sgt tu citer bola pingpong.. sampai ke sudah dia x bgtau bpk dia knp dia mtk bola pingpong sbg hadiah. hahahaha menyirap pulak darah aku baca
hmmmmmmm. hmmmmmmmmmm. hmmmmmmmmm
Aku makin tak faham….
apa yg ko tak faham? nak aku buat kronologi ke kes ni? haha
tollong lah simpulkan apa yang terbelit.. aku pun dah juling mata tengok ramai sangat faz dalam ni hahhah
jom g sejid oii… kita isyak sesame .. lps tu aku bg kau paham
hmm, subuh semalam pun aku lom qada’ lagi. tasbih kat tangan
gile ko daddy? isyak terus…. asr magrib nya mana
papa ambik random.. hahaha
hakak tolong fahamkan aik mie.. apa yang tak faham. yang aku tak faham kenapa nama faz ni fatin alya dan kenapa orang kata dia pmpuan. hahaha apa pun aku nak tahu kesudahan.
betul ke? kalau betul nak ngorat ni. sory hawaii ciken i anggap u sekadar ciken je
Armyy ko nak ganti hsan pulak ke… Jd playboy kat sini…
hsan tu sape lak? aduh macam2 nama aku baca. pening la camni. untuk faz or whoever you are, cerita kau tu best, tak kisah la sape diri kau sebenarnya di sebalik nama faz ahmad tu. harap kau habiskan lah cerita tu supaya benda ni tak berpanjangan
oi hsan tu yang selalu balas mcg faz lah mie…..adoiii
aduh kak, ko eja message tu cuba jgn comel sangat. akak budak wicet ke? ahaha
Akk baru nak berkecimpung dunia wechat miee bgilah peluang hahah
kak bila cerita baru nak keluar?
Tajuk dia bisikan itu…. ha nmpak seram kan.. tapi miee akk tertarik utk sambung cite faz ikut kreativiti akk sendiri. Apa kata otakko tentang cadangan aku
otak saya cakap, “otak akak!” tu karya dia. akak buat cerita lain la. ahahaha. okay dengar tajuk pun dah rasa nak terkincit ni kak. mana ada jual lampin orang dewasa?
yang ni adik setuju selapan sesembilan
hmm, semalam rasanya kita ber-akak adik. harini aida pulak jadi adik? pening aku kak. eh dik. eh arghhhh
gilir2 la armyyy hahaha. janganlah kedekut
mana ada, aku masih setia~
owh akak sokong je ko mie.. janji ko temui buah hati yang ko mahukan. akk sentiasa menyokong dari belakang, depan tepi atas dan bawah
Bace dekat page sebelum ni ..kat reply faz bgi tahu die dh xnak smbung tu .
Btw ko ni serius nas yg ceritanasa tu eh ?
owh haah. aku nas. jgn lah ko pertikaikan aku siapa kang aku jadi faz pula ayris hahahah sentap. aku wanita yang mempunyai emosi. wakakakak
dia anak aku.. dia juga seorang penulis.. jgn d pertikaikan dirinya..
Hahahaa..Mane ade aku pertikaikan lah..Aku pun follow ceritaNasa n anta fans akak nas ni.Huhuhu
*antara
naseb baek.. anak aku tu..
Tume kasih daddy nnti smeua org ingt nama2 yg ada ni semua tipu semata3 hahahahah daddy penywlamat
anakku.. walaupun dirimu ceria atas feedback dari walid.. mohon jgn serabai sangat spelling tu..
kiss forehead
Dedi… anakanda x taulah kenapa tekan lain huruf lain kuar. Harap dedi faham lah eh hahahahha
Hahaha time kasih. Singkong tu daddy aku tu ayriss tolong backup2 apa2 hal ko nak jadi anak dia kene isi form dlu
maira??? dah lupe ea??
sampai hati
giler lupe?.. adik paling brutal ni..
hahaha mane ade brutal.. maira ni la adik abg yg paling sopan santun.. kah!
hmmmm geleng kepala
angguk balik ini terpaksa untuk mengiyakan
terpaksa??? kejamnya…..
maira kan slalu buli abang.. tu yg sedikit terauma
hahaha maira tak buli.. maira menjalankan tugas sebagai adik.. kah!
maira kan team abang..
yes!!! hahaha jangan sampai maira side team kakak bunga
haha jgn2.. stay kt team abg je la.. haha
Aku dh jadi anak dh. Ko masih taraf adik ke maira… bila nak masuk kelab anak2 dedi kong hahahah
anak??? euwww bluwekkk nak muntah ni kak.. hahahha
abg singkong tu takde tokoh kebapaan langsung
Time kasih dady editor
sama2 kasih anakku.. meh sini dadi nak kiss pp..
this is all because semua yg nak sibuk comment dekat smua story yang ada . just read and rate je lah . sibuk nak comment buat apa ? kan dah stop tgh jalan . follow fiksyenshahsa sbb kawan bgtau cerita KAP best . follow punya follow quit tgh jalan . =.=
lol.. can you please describe bout
this is all because semua yg nak sibuk comment dekat smua story yang ada . just read and rate je lah . sibuk nak comment buat apa ? kan dah stop tgh jalan.
penulis should be more mature to handle this kind of things.. kalau dia betul2 lelaki why bother?..
copy & paste the story so x de yg kecam dia.. but dia buat keputusan mcm tu menambahkan lg kecaman orang dkt dia..
singkong&keju . agree with u.. buttt
but what?
Lol… Penulis ni pun cam selebriti gak… Kecaman & sokongan tu takkan lari dr lumrah hidup manusia….. Kalo semua org x leh terima kecaman, x yah jd penulis, xyah jd selebriti…
Pasni aku nak hantar surat kt media prima suruh buat rate kat tv… Xyah netizen susahΒ² kecam artis kt socmed hahaha
Kalo dia rasa dia profesional, dia kena habiskan apa yg dia janji… Bukannya lari n deactive socmed… Huhuhuhuu
agree.. forehead kiss
Aipp… Haramm… Haramm… Hahahahah
ala.. lapik stokin la.. jgn risau..
HAIPPPPPP !!!!! mencilah korang ni.. kahkah
hahaha abg x salah..
ahh!! ihateu abg singkong
ko kena terima kemesraan kitorang seadanya maira…..huhuhuhuu
hmm.. patut la bau tengik…
tu bau ketiak aku la
hmm patutlaa rasa khayal semacam…. aku ingat aku minum ketum tadi..
Hakak pula terasa cm artis
bukan selalu kak nas. haha
Kannn….esok dh boleh beli baju bling2 ni kata retissss
hahaha kita retiss FS je kak
Hahahaha alaaa punah haraoan nk beli baju blink2
kite beli nantilah kak nas.. kalau FS buat makan2
malam ni Anugerah Skrin, x pergi ke kak nas..
baru retiss betul tu.. huhuhuu
Akk x tercalon… hahahaha diaorg pilih fattah amin. Ade ke patut
urmmm…. fattah hati kak nas… sabar la kak nas.. huhuhuu
tepuk bahu
Hi Faz. Sorry mencelah. I notice about this by the recent comments popup to this page. Btw, i didnt read KAP 3, since you said it wasn’t complete. LOL i sanggup tunggu KAP3 full version okay. DAN TAK SANGKA YOU BOLEH DECLARE TAKNAK SAMBUNG YOU PUNYA CERITA. LIKE SERIOUSLY? Wait wait, are you giving up? giving up on people yang suka jatuhkan semangat orang? Oh come on bro, people will keep talk talk talk even benda tu sampah they never quit. But then you want to quit? a big NO Faz. Please consider us, Faz. You as a writer, we all as a reader, memang we all excited for every story publish on FS. Lagi lagi cerita yang ‘to be continued’. We remember the title, the writer, the story, hari hari hadap depan FS semata mata nak tunggu cerita you all. PLEASE DONT QUIT! Finish what you started. I tak kisah you siapa (still confusing about this case)Faz ke Fatin Alya ke Hsan ke Mika ke or even Rashid sekalipun, cerita rekaan ke benar ke idgad, i terima semua genre cerita yang ada dalam FS. Yang baik kami puji, yang kurang baik kami kasi semangat and that is what we supposed to do as a reader. Again, sorry mencelah. Looks like you already have a fanatic supporter here, huh? so dont quit. Tapiiiiiiiii kalau nak quit jugak, we all terpaksa terima and respect your decision. But at least, please consider us as a reader. Sorry Faz if i too much. Huhu
#justmytwocents #dontgiveup
Nice advice~
tepuk bahu lina
Up..
faz,
aku taktau betul ke tak komen2 bawah ni yang cakap ko dh quit but please sambung everyday aku jengah FS untuk tgok ade tak ko nya sambungan . Pedulikan apa org cakap faz . Manusia ni faz ko komen byk2 tiap2 entri pun dia mengata padahal ko tak kacau dia pun itu pun dia still mengutuk . So chill la bro .
Bila kau ingat komen2 yg tak murni tu cepat2 lah kau igt banyak peminat ko menunggu ni .
sincerely,
your fans π
FAZ COME ON FAZ
KO SAMBUNG JE CERITA KAU. TAZAAAABARR DAH NI
ABAIKAN CETAN CETAN CETAN CETANTU SEMUA
HUHUHUHUHU
alahai .. Kenapala ade je orang yg nak sentap writer ni.. Marah macam mana sekali pun pikirla perasaan writer … Adehhh bayangkanlah korang dalam position dia .. Tak payah nak bandingkan writer Faz dengan writer yg lain. Setiap writer berbeza mah.. ?
betul tu ciken. dah baca cerita aku? kalau dah jemputlah kecam.
=.= nape kene kecam cerita kau ? kau tulis mende yg tak baik ke?
tuka lah nama kau. asyik buat aku lapar je huhu ?
ada suggestion?
ko letak nama minuman hahhahaha
bandung laici ?
nanti kau cari bandung laici pula ….
ahahahaha tak yah lah ko nak tuka sebijik macam yg aku tulis ?
aku x cari bandung laici. sebab aku dah ada air teh hahahhahaha
selalu minum teh je tukarlah minum air lain …. bandung laici ke ? haahahah..
dah malas sangat buat nama…. ikut jelah apa yg kau suggest ..
sebab tu aku suruh kau letak nama bandung laici. pinky pinky jerrr hhahahhhhaha
order pizza lagi order lagi order lagi muahahaha
ps: kirim juga kat mimpi aku nanti ..
Tau x apa aku keje memulasss je nmpak nama dia
tulah makan pizza sorang2 …
aku rasa macam nak sembelih je si ciken ni hahaahhhhaha
wahh sampai rasa macam tu sekali hmmm aduh gawat ni .. lepas ni dah tak nampak hawaiian chicken berkeliaran dah.. kkk
Damnnn apasal nama ko minuman hahahahah
speechless aku… akai akai..
yelahh nampak minuman je hahhahahha
nenek nk minang kmu bleh sayang?
???
ckp jelah i do armmy. aku sokong ko.
Stuju je la army.. Toksah la kmu tunggu c juri masuk minang kamu. Tok setuju kalau kamu dgn nenek ni..
Kalau jd tok seponser air mineral..
aii tokkk. bisnes 2juta pon sponsor air minerel jeke?
Itu je tok mampu.. bisnes juta2 tu bini tok yg ambik untung..
Nenek masih status single ke. Nenenk nak minang sapa
LIKE SERIOUSLY FAZ??!!! Kenapa mesti kau nak terasa atau makan hati dengan segala kecaman. C’mon la bro.. tak kisahlah either kau ni LUNA @ FAZ @ sesiapa saja. Please consider para pembaca yg dah lama menunggu kau punya cerita. Kau nak back off dari FS ni atau nak buat apa sahaja, itu hak kau. But at least finish what u already started.. U owe everyone an explanation for KAP2 ingat Faz… Kau dah berjanji dengan hampir semua pembaca kau dari segala ceruk Malaysia ni. Tertanggung ke kau nak memikul janji kau tu nanti???
ayat aku tu mawar.. haha
MAWAR?? siapa mawar? abg ni sesuke hati je petik kan..
tu akak bunga baru maira.. haha
nak kena report ea??
ehhh jgn2.. ampun adik syg..
hahahaha tahu pun…………
kita kan geng
time ni baru nak ngaku geng ea? haha
aku pinjam sat ayat kau singkong.. malas nak fikir ayat panjang2.. haha
shing shing~ x pe la.. pakai je haha
Hai singkong!
*Eh tetibe haha
Ehh kembar ke ngan iftahuda haha
Kembar len mak len ayah. Haha ?
kembar jauh la ni.. haha
sebagai seorang penulis. Kau patut dah bersedia dari segi mental utk sebarang kebarangkalian. Sebab tak semua orang suka apa yang kita buat. Mungkin hanya kerana cerita kau yang satu ni nama kau dah cukup meletup dibibir para pembaca padahal kau tak ada buku atas nama kau pun. Dan secara tak langsung kau dah galas satu tanggungjwab yang besar yang mana kau perlu lunaskan apa yang sepatutnya kau janjikan.
aku tahu kau baca semua komen dekat sini Faz. Dan satu je pesan aku. Be a man. Kalau betul kau tak salah.. then teruskan dengan apa yg dah kau mulakan. Makin kau lari, makin banyak telahan orang pada kau.
SUNGGUH KU TAK MAAAMPU MENAHAN RINDU AHH AHH
PABILA DIRIIII KU JAUH DARI MU AHH AHH AHH
SELESAIKAN APA YANG TELAH KAU MULAKAN. JANGAN DI BIARKAN YANG MENANTI TERBIAR HAMPA
JANGAN MENGHILANG TANPA SEBAB
SETORI DA SIAP KAU KOPIPES JE
seratus persen cintakuuuuuu woooo wooooo
hei hei hei hanya untuk mu ooo ooo
Aku suka singkong, kau suka keju oh oh oh
tetiba tarik mic
*tarik mic
SUNGGUH…KU TERASA PILU DAN SAYU…BILA…..KAU BERJAUHAN DAAAAAARIKU…
takyah nak tarik sangatlah abg jiju.. suara dah macam katak puru dah..
kau pernah dengar ke?
abang pernah join yee epp (AF) dulu
yee epp punyalah ulang2 aku baca sebab nak fahamkan.. sengal!!
**yeeeeeeee yeeeppp*
mongek Juri ni… haha
aku monggel ke maira..huhu
mongek tu bahasa lembut utk bongok.. abg Jiju.. hahaha
Disana rindu, Disini rindu, Sejiwa..
ok duet
Disini sayang…disana sayang.. benarkah….
Iβm Inspire, Your Desire, Iβm A Diva, Living La Vida!
eh. tertukar siaran pulak. hmmmmm
CAMPAK MIKE
kam tu mi.. sayang sayang sayang..
#wanmotaim
hahahaha ni lawak
Gila ko lah peminat vida upanya….?
Akak ngan vida mmg kamcing.. Cenggini tau titeww.. Aww suwit ta kite..
opps
tanya sama pokok apa sebab goyang..
nanti jawab pokok angin yang goncang..
eh salah lagu eh?
shing shing~
mic aku tu..
aku boleh bayang bunyi tu.haha dem
i folo u.. haha
siapa tabur serbuk kunyit kat boxer ni woi
bukan kunyit tu.. itu julap
**patut la nak terkincit je rasa.hhuuhu*
hati2.. tok nengok c army tu dr tadi asyik perati bontot kau je..
armyy muka dah mcm kunyit dahtu.botak,emm
bukan perati apa tok, aku nampak tadi buasir dia tersembul keluar. ingat nak tolong masukkan balik.
Hahaha.. Tok kesah tp jgn tunjuk sangat kat orang..
bisik2
tabur garam sikit, sedia digoreng!
ko nak buat kerepek boxer ke?
HAHAHAHAAHAHA
tukar siaran. dari ey ep(AF) alih ke mastercep
Adik punya seleraaaaa amboi2 je hakak baca???
Risau aku nengok Haji Juri ngan Haji Army ni..
perangai sape la drng folo ni
HAIPPP!!!
HAIPPP HAIPPP HORREEYY
ee ee yaa.. bukan oh oh oh haha
eh Faz??? Kenapa ni? Kenapa sampai nak tarik diri dan tak nak publish KAP3? Semua orang duk tunggu kut part last tu.
sebagai pembaca, Maira harap Faz submit jugak last part of KAP3.. semua orang tunggu cerita tu
aku pun pening maira. meh tolong picitkan jap kepala
alahh armyy ni… mehla sini.. haha
abg singkong was block to read this comment
abang angkat pun feeling dizzy ni.huuhuu
adehhh feeling dizzy jugak ea.. meh-meh sini..
abg singkong was block to read this comment
emmm.best
medi was block
haha sengal!!!
emm. sengal2 bahu ni.tolong
medi double block
bahu tu buat sendiri la.. over ea
alah..kata adik angkat..
medi tripple block
adik angkat je… hahahaha bukan bini kau pun..
everyone was block
kahkahh.. gila takleh sukat dua2 ni…
syer unblock
hahaha aku khilaf syerr
SI JIJU NI PUNYE PASAL LAH NI
khilaf ke rambang mata?huhu
rambang mata?? dengan kau ke?? hahaha memang taklah!
Shing shing ~
Tok , pedang simpan elok2.takut tercocok nanti.huhu
Tok baru asah pedang ni.. Nak test tp x de tmpt.. Kau sini jiju..
Shing shing~
I NAMPAK
Allah.. Lariiiiiii
tangan ke bahu, mata ke atas
u sawan ke? kena cucuk sudu dalam mulut ni.huuhuu
heeee, xlah. eh okaylah. busy nk membaca cite . adios!
eh.rajin pulak ko membaca.citer ape?
bosan. aku bacalah. why? macam2 cite.
asal aku cepat terhibur hari ni… lawak wehh…. hahahaa
HAHAHHHAHAHHAHAHAHAHHHA
Maira # balik.. Jangan d layan haji tu..
**HAJI MUHAMMAD JURI BIN ADIL… see??? my abg tak restu tau
Alahlalalala tok, alalallala tok jangan jeles
Tok pun bertepuk tampar ngan bini aku.huhu
Itu sbb bini kau kena sampuk.. Tok tolong buang saka dia skali..
Meh sini tok tolong hilangkan dizzy tu
Tok tolong picit ke.huhu
HEMPUK JE DIA TOK
Maira tengah cover ke ni? ok2.huhu
Tok hempuklah saye
taklah.. ni bebetul.. hahahaha
Sampai hati buat cemni kat abang
hahaha nak cover tu biar nampak real sikit
Ok2. Abang paham.hihihi
jikong was block
dia dah on the way balik rumah tu.. hahahah konfem dia tak nampak komen ni abg Jiju
Tok ketua can’t be blocked
amboi amboi amboi
opss ampun tok.. kami khilaf
Shing shing~
Kan tok da cko.. Nak adik tok kena langkah tangan tok dlu..
Sebagai pengomen setia aku pon sama nakkkan sambungan kap. Jgn smpai aku yg smbung story ko faz
hahaha kak nas ni.. apakata kak nas sambung.. Maira konfem yg baca kita2 je..
Itulahh aku sh pikir nk smbung ni puaskan hati swmua pihak2 untung2 aku glamer hahaha
goo kak nas.. goooo….
faz tu dah nyorok bawah katil balik, tunggu bulan depan kot baru muncul balik
ENDING FOR KAP3 A
Terasa sesak dada ini. Aku x dpt bernafas dengan baik. Aku tgk Mika dan Adam x prasan pun apa yg jadi kat aku..
“Rashid da racun aku ke?”
“Tolooong” jerit ku.. Tapi hampeh sorang pun x dengar!
Aku cuba untuk gerakkan badan terasa keras ni. Aku ni dah kenapa?..
Kali ni aku menjerit lagi kuat dari yg tadi kat atas tu
“TOLONG!!!”
Pak!!!
satu tamparan hinggap d pipi aku.. Pelakunya adalah Rashid
“Kau da kenapa shid? Kau nak bunuh aku ke?”
“Sekali lagi kau mengarut aku bagi penampor beganda kat kau!! Tu la tido lagi mcm orang x ingat dunia”
Aku terdiam.. Ooo rupanya aku bermimpi
Moral of da setori : Jangan tido senja
Hahahaha… Tq tok… Tp ending sekejap sangat la.. X sempat nak grab keropok…. Huhuhu
aku nak rate cite ko tok. hahhahahahanat ?
confirm dia tido tak cuci kaki
Ni kes tido x baca doa la ni…. Ishh… Ishh… Ape nak jadi la faz ni… Huhuhuuu
tu lah pasal. sapa suruh dia taknak belajar dari aku dulu. padan muka. haahahhhahaha
Tq dedi dpt juga akhirnya ending boleh lah tido nyenyak
‘Dan ada yang tanya takde apa apa cubaan dari dia ke atas aku dan yang lain lain ke lepas si Rashid tu pindah keluar dari rumah sewa tu?
Gila kau takde! Semua tu aku akan ceritakan kejap je lagi.’
Disebabkan ayat ni, entah berapa kali aku refresh page aku sbb igt page x load habis, sebab cite mcm tergantung. Kata nak cerita? Tipah tertipu… T.T
Nntilah hakak sambung ikut imaginasi hakak pula ya
xnak….xsuka…nk FAZ jugak yg sambung…jgn pandai2 PLEASE…
Kalau itu keputusan Faz,kita tak boleh buat apa-apa.Mungkin dia perlukan ketenangan.Lagipun, faz belum sembuh sepenuhnya.?
Kata-kata semangat adalah apa yang Faz perlukan sekarang.?
Berikan Faz sedikit masa untuk tenangkan diri dan berehat.?
Tetapi andai kata Faz sudah buat keputusan terakhir untuk tidak sambung cerita,kita kena redha.?
Mungkin bagi semua mudah untuk saya katakan,tetapi mungkin juga ini adalah jalan yang terbaik untuk Faz dan kita semua.?
Hi Faz. Agree with Lina and Zyra. Been checking FS to see if KAP 3 is out. Actually surprised that you decided not to continue with KAP3 because of some comments about your identity. I think at this point most of your readers dont care whether you are Fatin or Faz or Luna or Hasan or Mika. We just wanna know the ending. We are all here for the writings and bukan nak cari jodoh.
You pun tengok sendiri ramai your silent readers speak up nak you finish the story and im sure by now those people who talked about you realised that not of all of your readers are fictitious just because they put up a profile photo to comment. People will always talk , judge and rate you kat mana-mana pun but as long as you tak kacau orang sudah lar.
Anyway, sorry for the long post. Hopefully you will reconsider your decision for the sake of your readers who have been waiting for KAP3 both here in FS and FB.
Aku selaku silent reader kat FS ni sanggup mencemar duli komen sebab hari-hari aku refresh page ni cari cerita ko Faz, aku yakin ko bukan Fatin or whatsoever sebab mmng tak logik arr ko Fatin atau Luna. Dah lama aku follow story ko mestilah aku tau. Tolonglah sambung cerita kau Faz, hari-hari aku duk tunggu ni.
hmmm. takpayahlah tunggu cite dia.
ko dah kenapa ye kuat kecam org? mak bpk x aja?
ko pehal main mak bapakkk?????
sabar-sabar..jangan gadoh.. medi, diri belakang aku.huhu
takdelah. main mak bapak pulak. tak payahlah kot??? macam mak bapak dia ajar elok sgt je.
Aku setuju dengan kau #Spirited Away#. Sebab aku sama dengan kau, silent reader. Dan aku tak percaya semua benda karut tu. Ada pula setan dekat bawah ni.
*dekat atas
mama setannn? ?
Eh terasa ke? So funny ??
Eh, macam terasa ke? I cuma tanya je. ?
Medi cuma x nak kamu terlebih berharap..tu je..jangan lah kecam mengecam..hmm
Oh yeke hmm
Ye ais kacang..
**Aduh..tetiba pula nak makan ais kacang..hmm
Hahaha jomlah I belanja ais kacang. I buka business ais kacang.
Yeah..dapat makan ais kacang free..selama setahun..haha
memalam ni rasa haus bila nampak nama ais kecang
Jomlah I belanja ais kacang. Hahaha.
Jap2..akak tertinggal ketapi ni..what hepen here.Faz, knp nk quit??? Pliss sambung.andai kata ini fiksyen semata2 akak xkesa..klau pglmn yg btul pun akak xkesa sb akak ske cara faz faz xsht akak doakn cpt2 smbuh.akak cuma nk smbungan..plisss…abiskan apa yang faz dah mulakan.Kalau ada pembuka, mesti ada penutup kan..sama jg ada siang mesti ada malam.
Akak tau dlm ni komen2 kat cerita faz ni yang pling trending sebab dah 1k lebih.see..berapa ramai yang folo cerita faz ni. Kecian diorg..tertunggu2..ap2 pun akak setia tggu sambgn.pdulikn yang ske kritik2 tu.TOLONG CONTINUE
PATAH HATI DAH AKAK
??????
Stress tunggu hari2 bukak FS pagi petang siang malam semata-mata tunggu cite ko , lantak lah orang nak cakap ape . Cepatlah habiskan cerita kau , aduhai , cerita kau best do . Please la
Patut lahh ak rasa plik si rashid ni xde roomate ke..even adam and faz satu bilik..kalau tak ada roomate pun xkan housemate dia syak perbuatan dia since adam kata rumah tu dah lama bersarang..ak tak tau lah kalau hati ak ni batu tak nak terima kenyataan. Tapi….
Untuk Faz Ahmad ko baca ni baik2 ye..
Ak xtau la ko ni faz atau alya, kalau ko dah rasa tak nak sambung crita ni ko tak yah lah blas semua komen tu akan siap..akan disambung semua tu bagai..tak nak smbung dah tak yah smbung bt cara tak nak smbung..ni nak tipu2 bagai. Dalam crita ko ni menunujuk ko seorang lelaki dewasa bt cara matang skit bro apa ko igt readers fs ni kanak2 raibena ko nak ckp pusing2 bagai. Kalau ko nak sentap sekali pun ak tak kesah lah setiap org ad hak masing2 ko tak nak smbung crita pun ko punya hal lahh..tapi aku tak puas hati ko dh komen nak smbung part ni tpi rupa nya tak..ke kau mmg nk attention sbnarnya?!
Awaa sabar lah awaa. Kalau readers ada perasaan, writer pun ada perasaan jugak tak kisahlah dia lelaki ke perempuan. Silap Dia sebab terlalu ramah melayan komen2 kat sini. Kita yg taktau cerita sebenar ni please don’t judge. In this case, jgn berharap lagi dah pengakhiran KAP3. :'(
Aku selapan dengan aida..
Aku pun sesembilan dgn diri sendiri. Ahh tak reti aku nak taip nama kau ni ?
Hahaha..panggil je RC..
Fisrt comment aku bulan ni
Alaaa.. aku tak kisah pon kau ni FAZAHMAD or ALYA. Kau WRITER, tu hobi kau. Aku pon tak kisah cerita Psiko ni fiksyen or real. perSETAN kan orang orang dengki ni, orang pon cakap CERITA EL ni rekaaan! Hahaha. Sbb nya aku ASYIK KENA KACAU ? Hahahaha! WTF beb, x nak caye sudah. Tapi aku tak layan pon Setan2 tu, sbb ramai dah org dkt FS ni aku dah tolong. Apa yang aku scan, sama dgn ustaz yang dorang cakap.Cerita kau lain, aku pon lain. SETAN yang ckp aku reka cerita tu, AKU DAH CAKAP DEKAT EN PONTIANAK TU SURUH KACAU DORANG! Hahaha! Tunggu masa je beb. SESIAPA PON JANGAN BUSUK HATI SANGAT TAU, PADAH AKIBAT NYA. HAHAHAHA
EL, dah kacau ke belum ? jadi apa dekat dorang? huhuhu
Haaa el apa cite terbaru? Sapa lagi kacau ko.
Context kau ni bole jauh jadinya el..
Allah ada untuk tolong..
haha. jgn takot, kalau jadi tak mati pon org2 tu.
setuju dgn EL.. as a WRITER kene well prepared segala bentuk kecaman. Faz nak tulis apa tu pun hak Faz… but please habiskan apa yang dah dimulakan. Itu je permintaan semua orang.
Ustaz El Idrus is back..
HAHAHAHA. Sengal la
tapi lagi sengal kau
Lama dah komen tu EL.. setahun kemudian baru terjawab..haha
Haa betul tu..tak kesah lh dia faz ke,fatin ke,alya ke & whoever lh..yg penting kena habiskan gak KAP3 ni jugak sebab kitorang dh ‘terjebak’,’terpukau’,ter ter ter apa je lh dengan story dia neyh.. harap2 akan ada ending story neyh.tak kesah lh rekaan atau reality
Assalam EL..lama xbaca komen..
Mkcik ni lurus.betul ke EL minta cikponti tu kacau?kalau betul,even bgurau pun jangan lah EL.jgn biasakn diri..pernah dgr kan crite Adib ditipu syaitan?..jgn cuba2 pun EL…
setan.sangat.licik.
Hahaha. Dia Jin, bukan Syaitan. btw, dia lagi baik dari EL. Nanti EL cite. kiki
Aku simple je.
Cerita betul atau fiksyen aku x da masalah langsung kalau jalan penceritaan dia bagus.. Kau nak menulis untuk jangka masa yg panjang kau kena jujur dgn diri kau sendiri.. Kalau benda yg kau share skrng ni benda betul kau setori la till the end.. Kalau fiksyen, kau cari la jalan nak tamatkan setori kau ni.. Kau perempuan atau lelaki bukan masalah besar sebenarnya.. Sebab kau punya setori mmg ok.. Yg jadi masalah bila kau create banyak sangat excuse to cover another previous excuse yg kau da buat.. Kau ckp setori ni da siap taip cuma tinggal copy&paste dan edit masuk wordpress.. So tunggu apa lagi? Kalau kau x de masa nk edit skali pun kau kopipes je la raw text tu.. X kesah asalkan kau bg jawapan tuk final KAP..
Aku tau kau still monitor each komen yg orang drop kat sini.. Siapa pun kau.. Sorry ckp but Act like an adult.. U will gain nothing but at least people will stop wasting their times..
Kau nak berkarya balik after this pun aku x kesah.. But use your own color.. X perlu untuk jadi orang lain to make your story superb..
Tapi kalau Faz Ahmad is real.. Keep writing
Aku bukan nak bash.. Asalamualaikum.
Awal dedi bgun rini. Along pon rasa benda yg dapa copy dan paste tidaklah susah mana maka silalah terbitkan cerita nya
Papa bagun awal pagi.. Masa tu along ngan yg lain masih tidor x ingat dunia.. Haha
finally.. writer patut count on advise ni. pembaca tunggu ending KAP. please
tetiba Maira rasa terpersona dengan hujah abg singkong ni..
Abg sbnornya mmg mcm ni.. Cuma x nk menunjuk kat maira..
Haha
eceh!!! nampak sangat selfish fish!! hahaha
Aku sentiasa selapan dengan kataΒ² ayah..tinggal Faz je nak buat keputusan..samada nak sesembilan atau sesatu dengan ayah..
sesepuluh huhu
Ok..haha
Macam mana kau tahu? ?
Instinct aku kuat kot.. Haha
First time aku nak setujuh dgn singkong jingkong kong ahh apa2 la org panggil kau haha. Harap writer tersentuh hatinya untuk sambung balik lepas baca komen kau kong.
FAZ AHMAD
yes Faz, siapa pun Faz tak ada siapa yang kisah sebenarnya. Cuma apa yg buat segelintir individu mempersoalkan hal ni kerana banyak sangat helah. Dan bila Faz noticed pasal ni, Faz tarik diri. Hsan menyepi, Luna menghilang. Kenapa? Kalau betul telahan segelintir individu tu salah, kenapa mesti nak ambil tindakan drastik sampai macam ni?
Faz berjanji dengan semua orang yg KAP akan disambung dan segala persoalan akan terhurai. Plus bukan Faz je, Hsan juga berjanji bagi pihak Faz. Is it fair to us yg dah lama bersabar tunggu cerita Faz??
Since Faz dah terlanjur memulakan, diharap Faz akan cuba menamatkan. Tak elok berjanji tapi tak dikotakan. Kesian pada readers yang masih tertunggu-tunggu final KAP.
Maira tahu Faz baca semua komen. Dan kalaupun lepas ni Faz nak berkarya dengan nama pena Faz Ahmad atau nama siapa pun.. teruskan. Ini talent Faz yang tak semua orang ada.
I’m new here.. I baca u punya story.. x sabarvideos tunggu sambungannya
Teruskan pujuk Faz Ahmad sambung cite???? entah kali ke berapa aku masuk sini gara2 nak tengok Faz Ahmad muncul ke tak ..
Dah kembung perut aku minum. X juga faz muncul. Tpi aku tau dia baca je komen2 ni
ko tahu mana kak?? entah2 dia komen guna nama lain. ?
Kamu pergilah cam yg mane satu dia ?
mungkin minuman hahahahhaa ni adalah faz?? kita nanti kan. kakakaka
minuman hahhahaha ni assistant aku. Dulu dia makanan. Aku pi sumpah dia jadi minuman bandung laici hahahhahahhahahahah
lahhhh. asal ko sumpah dia jadi minumannn? huhu. asal tak sumpah dia jadi Teh ko je? kakakak
asal nya aku sumpah dia jadi bandung laici pinkyy pinky gittewww~ hm pastu aku sumpah jadi teh tapi x menjadi. Kebal gak makanan ni dulu huhu
Sumpah dia jd teh matcha yg rc bg kt ko tu hahaha
Gravatar kau da lari tema ni syer.. Haha
Aku rasa cukup la tu pakai gmbr clown.. Seram sangat.. Huhuhu
clown pun takut.. bukan makan orang pacik tu.. haha
nak settle camne dgn budak syer ni tok? nak kick terus ke? atau kita perasap dia dulu? atau simbah je dgn teh basi? hm
Tok serahkan kat kau yg eh FF.. buat la mana yg buruk utk dia..
amboi yg.. eh tok. kes sehari lepas ni tokk. hm.
tok baru nampak.. haha
Bos, bila gaji nak masuk? Kalau ye pun sumpahlah aku jadi billionaire selamanya ahahahaha
ko asal lambat masuk keje ari ni? aku sumpah kau jd bandung laici ko taknak. Minuman hahhaha jugak ko nak jdi huhu takpe semoga ko boleh buat org berhibur dgn hahaha kau tu haha
Lambat pasal study bos …stpm minggu depan.. ? masih jugak tak dapat tinggalkan citer ni haiiiizzzz..
haahahaha budak lagi rupa nya. jd ko kenaa lah jadi air susu utk menghubungkan sel otak ko utk jawab exam nanti haha
??? berkesan ke tak?
???berkesan ke tak?
ofkos lah. ko cuba dulu. kalo x berkesan, ko pi jumpa aku. aku bagi kau air teh. ?
kalau sy Faz takyah ternanti-nantikan ending citer ?
Lepas minum minuman berjenama hahhahaha kau akan gelak tak henti? komen bergunung-gunung tak juga writer ni timbul .. Keras betul ati mamat tu
DIsebabkan kecaman makin hebat meh sini aku nak perjelaskan,
Attn: Singa Utara
1)gaya cerita Faz ahmad ni laki lah woi, gaya perempuan bercerita lain sikit, mana aku tau? sebab aku rajin membaca buku, majalah dan novel.
2) Ko kata mika , hasan yada yada semua ni tak wujud, woi ko ingat power plant ni satu je kat malaysia?kalau orang sebut nama company aku pun, kat negeri aku ni saja dah ada 2 cawangan.
3) kalau betul faz tu wujudkan akaun kawan-kawan utk backup diri sendiri, ko perhatikan gaya tulisan mika, faz dan hasan . Gaya tulisan depa lain-lain woi. aku pernah nampak komen hasan kat 1 cerita di FS ni. Logiknya, kalau faz wujudkan akaun hasan, mika untuk backup diri sendiri, buat apa dia nak komen kat cerita lain pulak.
Ada akal, marilah fikir sebaiknya, jangan gunakan akal tu utk memfitnah orang lain.
SLM. YG NI IOLS SETUJU SGT2 DGN DIKNON SPIRITED AWAY. JGN JD HATERS NERAKA ANJING YG TAHU NK MENYALAK JERR!! KALAU TUDUHAN TU BETUL BUKTIKAN!! BTW RENDANG CHEF DIVA AA MASIH BOLEH DIBELI DI IG @divaazwanavaazz . LAKU KERASSS
Kenapa bila saya dm pasal rendang. Diva AA maki saya diva? Hahahha sy x boleh dm ke diva AA??
SLM. SBB KO SALAH SORANG #HATERSNERAKA. RENDANG CHEF DIVA AA KHAS UTK YG BERJIWA SUCI
aku berjiwa suci..nak rendang chef diva AA 5 bekas..nnt pm harga..
Ko #HATERSNERAKA x bam bam hahaha dia lyan yang suci jeee
Baiklah diva AA MMG DIVA X DA CARUTAN lain ke selain #hatersneraka. By the way mcm mana nak tempah klo diva asik maki saya jeee??? Sy pon teringin nak rasa rendang tu
hai kak nasawati
Hahaha dik army apahal lama sangt ko hilang lama beno akk tunggu adik2 akk ni klo ada pon si RC tu je. Hari2 kene luku. Mana ko dpt nama nasawati tu hawau? Hahaha
DIVA AA BAPOK!
Aku rasa nak sumbat rendang tu dalam jubo kau. Kalau betul #FAZAHMAD wujud, BUKTIKAN! MANA FAZ? masuklah. BAGI PENJELASAN HOKEYY.
SLM. JGN JADI HANJINGGG!! MULUT PUAKA NERAKA MCM KO ELOK KENA REJAM!!
WSLM BAPOK!
Baik aku rejam kau dalam neraka sekali dengan rendang kau! ini mesti penjilat jubo #FAZAHMAD!
hmmm. rasa lapar pulak sebut pasal rendang. huhu. lemang ada sekali takk? huhu
Rendang ayam pencen ada x diva AA… Nak buat pulut kuning malam ni.. Huhuhuu
umm dapp nya. minum pulak dgn milo panas syerr ???
Moh lerr…. Sambil2 layan bola mlm ni…
jgn lupa masuk ikot pintu depan
Datuk padukangaduh ngn diva AA boleh tengok smbil makan pop corn
bak sikit popcorn. ???
air teh nak ? hehe β
FF… Teh tarik satuuuuu…
ade teh k******* je miss hm
Hm… Xpelaa x jadi order… Hahahaha
amboi amboi amboi..pinjam kipas bulu
Kipas bulu xde… Ambik bulu lain laa… Hahaha
Mana singa laut tu..
tengah berenang lagi kot. huhu
Hahaha..kata nya nak buat forum..tipu je
Cer suruh faz mika adam hsan tu swmua amik gambar ramai2 pastu tepek kat forumm…
Ada bukti baru org boleh pcaya….
Aku selapan dengan cik syer..
Tak habis ngn selapan ko rc… Huhuhuu
Aku seseratus dgn selapan ko tu…
Ok..haha
Faz dah tak mau amik tahu pasal FS buatpe dia nak tempek gambar kat sini lol, kalau ko scroll comment sebelum ni ada perbualan antara hasan dan faz yang mana faz mintak tolong hasan untuk perjelaskan keadaan sebab faz dah tak larat nak reply komen satu-satu. Lagi satu singa utara tu cakap tanpa bukti, apasal ada orang boleh percaya cakap dia? Singa utara mana? Haritu kemain mengaum dngn lantang cakap perempuan menyamar lah apalah, mana gambar perempuan Fatin tu? Aku bengang dengan mulut puaka korang ni sebab aku nak tau ending KAP3!!
alahhh. ending nya semua itu mimpi di siang hari. huhuhu
ko ni cakap mcm ko kenal faz je. ke ko ni FAZAHMAD? Laki berhoodie hitam tu?
#tanyejerr huhu
Ayat kau medi..memang cari nahas..haha
opsss. hahaha. ???
kalau aku Faz dah lama aku habiskan cerita, ini aku duk scroll hari-hari menanti cerita Faz lepas balik kerja. Daripada silent reader terus aku rajin komen kat sini nak pujuk Faz sambung cerita dia. Persoalannya singa utara tu mana? Mengaum berdegar degar kemain. Ok aku sambung gaming dulu. Kalau Faz dah muncul mohon notify aku.
bagi no ko. kang faz muncul aku ws ko. hahaha
Salah satu cara mengurat ke apa tu medi hahaha
ahahahaha. diam lah ko ni kakk. ????
baru nk masuk jarum. huhuhu
Spirited away. Aku pon dh x dulik le faz tu fatin ke apa ke yg penting aku nk tau cite sambungan je. Singa laut ke singa utara ke asalkan mereka bahagia. Lantak pi lah sana… Oh ya! Ko ngn diva AA tu memang dh kawan lama ke? Aku minta rendang pon kene maki ???? nasihat sikit weh!!???
Hai Sprite! Lama betul kau main GAME?
hm. apa kata kau je yang tolong Faz habiskan cerita ni. Settle masalah. Alaaaa ko ni ~ Singa mestilah mengaum, takkan mengembek kot. Itu pun tak tahu ke huhu.
Bak no ko sini. Nanti bila Faz muncul, aku roger kau. Alaaa jangan lah kedekut Sprite. Eh. Maaf. Spirited. Nama kau macam nama minuman. huhu. Haus pulak aku.
Nak teh?
Ummi…. Ko bincang lah ngn medi. Mana satu nak nombor si spirite tu hahahaha
medi? hm. kede sangat mokcik medi kau tu. haha
Tu lah..aku pun x tahu macam mana readers lain bole percaya dengan salakan ehh ngauman singa laut tu..mulut mak cik bawang memang senang tarik perhatian orang eh..tetiba je muncul pastu hilang pun tetiba juga..
Rc… Meh aunty nak cakap sikit ngn ko…
Ko ni nak kena piat telinga ni… Huhuhuhuuu
Apa salah RC cik syer..
Lariii
RC..ko balik sekarang sblm ibu sesah ko kat sini..
Owhh ibu..(gegar lutut)..ye ibu..RC balik sekarang..
sape singa utara rc?banyak sgt trtggal gosip nie hahaha
Alaa.. singa yang terlepas dari zoo tu..pastu p mengaum dekat “kampung” Faz x tentu pasal..heboh penduduk dekat sana..haha
LastΒ² hilang entah ke mana..kut kena sumpah jadi singa laut..terus p utara cari rezeki..
-tamat-
Lah yerke?cikbunga bnyak sgt tertggal cerita ,kmpong yg mana rc?nak gak scroll komen dia..maaplah yer cikbnga jrg muncol menemani ari2mu hahahaha
Ye cik bunga..cuba cik bunga scroll je komenΒ² dekat kampung KAP3 tu..kalau dah jumpa nama kucing ehh nama singa tu..hah tu lah singa utara..
X apa cik bunga..RC dah move on.. hahaha
Nanti lah scrol haha page yg keberapa singa utara tu rc?incik share?hahaha yeke?alhamdulillah dah muveon ahhaha ???
Entah lah cik bunga..scroll je sampai jumpa..x banyak juga reader yang guna nama haiwan dekat sini..haha
Ha’ah dah move on..ke kampung baru..kahΒ³
Hahaha jrg bukak fs dah skrg,bnyak ktggalan jugak hahah kampong mana ba tu rc?haah
Kenapa cik bunga..sibuk dekat dapur ke..
kampung anu bah..tu kampung c Faz..cuba masuk kawan aku psiko 3 tu..d situ lah singa laut tu mengaum..haha
Haha xar,bukak page fs line slo,tu ar jrg komen2 dah hihi
Sudah sa tgok tadi dia mengaum,detail dia ngaum tu rc ayoyo hihi
Owhh..kesian cik bunga..cik bunga bukan connect wifi jiran kan..haha
Sa tapikir juga bah tu singa mengaum hati nya mesti macam singa..tapi rupa nya silap..hati macam umang..pandai betapuk tapuk..hilangΒ² dia..haha
Xlah,curi wifi dedi ahahaha,tapi dedi ttp wifi tadi hmm ahhahaha,tu ar td tinguk dia ngaum suma tlisan besa takut sa tgok,pastu dia tdak muncul2 sudah bertapuk sudah dia atau dia sudah tuka nama baru haha
Owhh.. patut lah line x kuat..ishΒ³ rupa nya cik bunga turut connect juga wifi dedi..haha
Ye..ngauman dia mengalah kan singa sebenar ohh..sa ingat first time dengar tu kucing mengeow..ehh makin dekat rupa nya singa mengaum..ngaumΒ² gitu..haha
Nah..kalau suda betapuk tu takut suda laitu masuk zoo balik..aku syak dia p tukar jantina ehh nama dia tu cik bunga..memang x bertanggungjawab betul..lepas kecam terus hilang..
Hahaha line xkuat sebab kot,hahahah syuhhh nanti dedi marah hahaha kta sama simpan rasia ya rc gosok2 rambut rc ahhaah??Ngauman dia tada bnyi sudah lepas dia kecam,trus mengembekk sudah kecut mgkin dia..tertanya2 sudah sa ni betul atau tdak dia kata tu rc
Ehh..RC anak ayah..mana ayah nak marah anak kesayangan dia nie..hehe
Rahsia tu biar RC simpan dalam aisbuk..haha
Sa rasa bukan baitu dia mengaum..kira macam kentut lepas makan telur rebus annam biji..tapi bunyi nya..Masyaallah..ngaummmmm..haha
Jangan percaya sakap dia tu cik bunga..mulut mak cik bawang memang membawa pengaruh..baik cik bunga dengar cakap ayah je..haha
Hahahh eh dedi pun xmrh kte lah kan nantu ksygan hmm hahahahahaha,jgn smpan lam esbuk nanti beku. Hahahahah
Betul ke stail cikbnga ckp sabah ni?hahahaah pergh busuk tu kalau bau telur hahaha buleh membunuh bah bau nya tuh,dgr cakap dedi saja sa ni rc,hahaha
Menantu kesayangan ke..asal jangan jadi hantu suda..haha
Biar lah rahsia tu beku dengan ikan sekali dalam taperware..
Ye cik bunga..boleΒ² juga.. cik bunga belajar sabah search je meme sabahan troll.. dah memang fevret dia telur..nda kita bole larang cik bunga..haha
Hahahaj xleh jadi hantu,nanti jadi hantu rc org pertma ckbunga cekik,hahahahahahhaahah
Jangan sampai aku baca ayat kursi..hangus cik bunga..haha
Laa sampai hati rc huhuhu
Ko ni mmg betul2 nak kena piat telinga ni RC…
Ko balik buat keje skola cepat!!!! ??
Ehh ada ke..last kerja rumah RC tambah tolak je..dah siap lah cik syer..
Tu kerja rumah kakak tu..haha
Apahal kerja rumah aku plak gila hahahaha itu kerja ko. Aku dh hbis sekolah jgn buat lupa
Ehh..mungkin tu buku akak time sepiyem..hah akak kedapatan malas buat homework..haha
Rc main dalam parit besa belakang rumah cik syer haha
Main dalam paritt???
Budak ni memang nak kena rembat….
ambik penyapu lidi
Haa aa tadi tgok dia duk lam.parit xtau buat ape tgkap ikan keli kot haha
tukang repot
Dlm parit umah cik syer ada ikan bilis je cik bunga…. Ikan keli tu mungkin bunian punya… Huhuhuu
mana budak rc ni dah lari pulak
Mngkin kot rc g main parit kmpung bunian kata rc td nak tgkap bnyak.ikan untuk buat majlis mkn mlm ekeke
kiss forehead
Sayang nantu dadi
xelh jadi nantu dedi ag dah,rc dah muveon dedi..
letak kepala kat bahu hahaha
Allahu.. Puh kiri puh kanan
takpe cikbunga.. jgn sedih ye.. abg ada..
Hahaha nah abg,madu bunga untuk abg ?? hihi
ada lebih tak? huhu
Nak ke?tapi kan u ,jgn smpai medi tahu taw haha
Nahh madu..
hulur kat tgan
Haha
takpela bagi Jikong je. saye tak mahu.hehe
aku puji sikap ko juri..setia pada medi..hahahaha..
tak payah lah caye bam, kuat kencing kuat propa si Juri ni. huhu
tapi kalau Cikbam nak.. i ok je,hahaha
mulut tak mahu, hati mahu
huhu
mulut tak mahu, hati apatah lagi tak mahu
jom liunch
Hihi tazabar tgu cta setan cmelia part 2,i tazabar nak gelak2 ahaha
mekaseh bunga.. terkiss lagi
Eh eh ,flying kiss cepat2 sebelum juri rembat hahaah
da selamat mndarat .. syukur haha
Mendarat kat mane flying kiss tadi abg singkong ahhahaah
x smpt mendarat.. abg singkong tangkap sndri ltak kat hati.. mcm ni buat gaya tangkap n ltk kat hati
smbut lagi abg sngkong nah nah sambut,untuk kedua kali hahaha
alahhh!! tak sukalah dengan cik bunga ni abang… hahaha
don’t aske me why
maira jeles yee…hmmm
sibuklah juri ni.. haha
ehh kenapa.. i have to ask why
haha
hahaha… sisterhood instinct maybe.. kah!
ampun ye cik bunga
bagusss maira..kakakaka..jujur ko ni..
hahaha jujur tu kadang2 perlu kakak ipar..
bully mode : ON
mode Maira ke mode abang? haha
Maira jeles tu tok.. bunga kertas tak bermadu..bunga cik bunga bermadu.eh?hahahah
sampai ke sini isu bungakertas kau bawa jiju.. haha
Bunga ada madu manis lagi tau,madu ori hahaha
?? gurau2 jer lah maira haha
Maira tak nak cakap dengan cik bunga.. ok bye..
HAHAHAHAHA
bully mode : on
laAa mana ade ckp ni maira ckbunga mnaip jer ni
ketekketekketek
tekan2 kebod
hahaha
okay salah.. malas nak taip2 dengan cikbunga.. wekkk!!!
hahaha jgn cmtuh maira meh sini meh duk atas peha cikbunga
tepuk2 peha
hahahahaha??
peha cikbunga rase tulang je. hahahaha
Eyppp mane de,peha gebugebas tawww,meh sini meh alololo timang2 dia
tepuk tangan
hahaha
Lol… Kalo da xnak amik tau pun settlekan lerr dulu cite nya… Ktorg smua ternanti2 sape yg btol2 psiko sebenarnya… Huhuhuu
Alahai..naive sungguh ko ni..kahkahkah
Aku selapan dengan kau spirited away, aku Perasan benda yang sama juga. Better kau tulis ni guna Tulisan gedabak tu Biar si singa utara tu nampak ?
sape singa utara tu,harap faz cpt2 abiskan cerita kap3 ni
Ais kacang. Diaorg dh buka forum pasal faz ke
Dok.scrol2 komen kat KAP3 sape singa utara org sebut2kan tu sis nasa yg santek manis macam lolipop hihi
Singa utara tu Ada comment cuba cari dalam page 16 tak silap. Memang kurang ajar Dia tu.
what you gonna do IF IF IF IF IF IF IF IF IF IF IF
βSinga Utaraβ telling the truth??
We don’t care about Faz true identity..for now we as a readers just want him to continue his story..we want the ending for KAP3..
Why are you bother about his true identity..even that singa laut opss singa utara used a fake name and fake pic..
weh! knp ni weh?? apa jadi? sape dia ni? kenapa dia mcm tu? ada apa2 yg aku tak tahu ke RC?
Hal yang sama juga medi..semua tentang kecaman terhadap Faz..cuma lainΒ² jilaker yang cuba bash c Faz..hmm..
LAH! Serious! kenapa boleh jadi mcm nii? sapelah ni yg bash faz ni. hehhhh! mcm2 lah korang ni. aku bukan tengok komen sgt pon. sabar ye faz. aku tahu ko baca komen2 ni. hmmm.
Ye medi..entah dorang tu..aku rasa admin patut delete je cite nie dari FS..kita move on sesama..selesai..
Faz..be yourself..ok
ehh mana boleh. dia dah mula kenalah habiskan. tak kesahlah ending macam mana pon. dia nk twist ke. atau dia psiko je. janji habiskan cite dia.
~jgn berumah di tepi pantai kalau takut di lambung ombak. eh. haha
~faz mana ko, baik ko muncul sebelum aku asapkan ko. huhu
Haha..apa kata kita guna nama Faz pastu cipta sendiri cite KAP3 nie..kopipes dulu cite sekerat tu..ending buatΒ²..dan submit..hehe
KAnn hahhaa sian followers hahah
jom. ko nak part mana?
aku nak berlakon jadi makcik bawang jiran faz lah.
tak pun jadi awek sebelah rumah faz, Mira Filzah.
Ke kau ni singa utara? ?
AND what you gonna do IF IF IF IF IF IF IF IF IF IF IF
‘Singa Utara’ is NOT telling the truth?
sorry la ye but please stop judging. please stop bangkit siapa dia sebenarnya di sebalik nama FazAhmad. aku kat sini cuma nak sangat kalau KAP3 ni ada penamatnya dan disambung oleh writer asalnya bukan dibuat joke sana sini. Lantaklah dia ni siapa sekalipun asalkan cerita ni tamat.
kesian kat aku nanti kena menjawab dengan budak intern kat office aku ni sebab aku beriya2 paksa dia baca KAP ni and now dah jadi macam ni. #menangislahkaudibucukatilsana
NO OFFENCE OK DATUK PADUKA.
lorrr tak habis lagi ka gossip kat sini?
aiyooo tanggachii.. yennadey… karipole.
kemon Faz. kemon .. we wanch tchyu.. we wanch tchyou..
ayam ayam meee..
Lol~~ dah lama habis la sis. sis tertinggal eh? if sis nak sambung gossip kat sini boleh jer sambil2 tu pujuk la faz sekali k
alaa sis masuk fs kejap2 je bila boss tadek. kekekee..
sis pun tak kenal faz tu aida.
fatzura tu kenal la.. kenal kat URTV je.
bila laa nak dapat baca kisah saiko kawan Faz ni.
ekceli, sis pening baca trail message ni.
mana satu yg latest dgn yg lama.
masing2 main mencelah tengah2 komen.
rupanya dah basi ekk gossip ni. huhuhuhuu
Takde pun si singa utara tu buka forum. Rasanya singa utara tu dah takut dah tu. Dia suka buat buat Cerita.
Kat ruangan forum ke apa tajuk dia x da pon ais kacang?
Rasanya belum ada lagi sis Nasa
Ada siapa siapa nak ais kacang tak I nak belanja.
i nak i nak meh lah lanja cikbunga
Okay Okay boleh Jom Jom ?
Okey jum nak dok mane ni,kang cair lak ais kacang ni keke
Dekat KL lah. Hahahaha
Cendol ada x…?
Kalo ada nak cendol pulut 1 bungkus ikat mati pastu tanam.. Hahaha
Alamak ciksyer sorry cendol baru habis tadi. Hahaha.
Alaaa… Punah harapan nak perasap cendol… Huhuhuu
Hihihi
PENULIS CERITA LARI.. ITU MASALAH SEBENAR DISINI
ORANG AKAN TERUS MEMPERSOALKAN KEWUJUDAN DIA SELAGI DIA TAK LURUSKAN SEGALA YG TAK LURUS..
KECAMAN ADA DI MANA2.. BUKAN TERJADI PADA PENULIS NI SAJA.. PENULIS YG NAMA BESAR LAGI BANYAK KECAMAN HEBAT YG PEMBACA BAGI KAT DIORANG
BILA PENULIS HILANG.. HSAN, LUNA, MIKA PUN IKUT SAMA HILANG.. WALHAL SEBELUM NI 3 PENAMA SAMPINGAN DIATAS RAJIN MEMBALAS HUJAH DAN MENJAWAB SETIAP SOALAN YANG DI TUJUKAN KEPADA PENULIS SEPANJANG “KETIADAAN” DIA SEBELUM NI..
TAK PAYAH NAK PANJANGKAN CERITA.. AKU TAK CARI SUARA SOKONGAN.. AKU BERSUARA UNTUK HAK AKU SEBAGAI PEMBACA DAN SEBAGAI PENGIKUT DRAMA SWASTA YANG WUJUD DALAM KOMEN KAP3
Betol2
sokong2.
hak kta sebagai.pembaca kalau boleh abiskan kap3 ni,walaupun ianya cuma fiksyen bukan realiti
Betul..
Sabar tokk… Sabar.. Jgn tebako lagi… Huhuhuu
panjat meja, tepuk belakang
Ha ah wehh… Habiskan cerita dulu.. Pastu nak mghilang ke, nak lari pi lombok ke aku tak kisah… Yg penting setori biar settle dulu…
Apa buat sampai panjat meja tu cik syer hahaha
Kau lagi teruk.. Knpa nak pnjt meja haha
Tok tu yg mcm klcc… Huhuhu
sabar papa
sambil luku kepala kanan
faz akan kembali juga satu masa nanti
Papa kau ni.. Knpa luku kepala..kalau ye nak luku.. G buat kat adik kau c RC tu.. Haha
Jahat nya ayah..baik luku je adik bongsu tu.. biar nampak sikit rupa manusia..haha
Maaf paa terbiasa. RC selalu hasut suh buat cenggitu. Along terikut perangai anat dia plak. Lagipon along terover tadiiii semangat sangt
Sanggup nya akak pitonah RC..hmm
Owh ingtkan RC x baca. Ok nnti raya akk minta maaf sekali ngn duit raye hahahaha
RC ada d manaΒ²..hehe..ok kak..RC ingat nie..hehe
Ayah..sabar..ayah ada tekanan darah tinggi tu..RC ada seorang ayah je..ibu tu yang banyak..huhu
Owh ko anak kepada ibu yg mana satu RC hahahah
Anak ibu cik b a.k.a cikbambam..ada iras kan..haha (tapi lebih kepada ayah)
anak ku..ketinggian ko je ikut ayah..kecomelan ko ikut ibu..
itu sudah pasti..hahahahaha
Haha..terima kasih ibu kerana turun kan seri wajah ibu 50% kepada RC..cayang ibu dan ayah..haha
hahaha..bagus anak ibu ni..kan comel tu dpt pipi tembam cm ibu..huhuhu..yumm ikitt..
Nasib baik RC x setembam macam jiran sebelah.. nampak macam buntal je pipi dia tapi tembam pipi macam ibu..hihi
Senyum..
Bnyk sangat eh isteri ayah?
Patutlah walid asyik nampak kaler merah je.. Rupanya darah abi da tinggi sangat.. Uishh terlupa da.. Mekasih anak ku kerana mengingatkan dady
Owh jadi along ni dari baka neelofa ke camne. Eh!! Isteri ayah x da yg secantik tu kan?? ???
Ye dady..RC ingat kan abi nie sebab RC risau sangat keadaan walid yang selalu sakit..uhukΒ²..samaΒ² ayah..
bape banyak bini ayah ko ni RC?ibu ni bini no bape?ibu plk yg konfius..hahaha
RC anak ibu. Kk long naak ummi kmi mmpunyai ayah yg sama iaitu dedi singkong. Cuma kk long kompius sapa ibu sebenar kk long. Klo ikut cantik…. muka kk long iras nora danish!
nora danish??oh..muka ibu macam nelydia senrose..
cer tgk muka RC..kan comel tu mcm nelydia..hihihi
HAhahahah ya btol nelydia hahahahah
4 ibu..ibu lah bini pertama..bini kedua tu ibu F.F.. ketiga Tiara..dan keempat erhh..RC lupa..hehe
To : Spirited Away aku cuba jawab persoalan kau pada Singa Utara. Bukan sebab aku nak back up malaun sorang tu tapi aku bercakap dari logik akal selaku aku pembaca KAP.
1) seorang penulis perlu menjadi semua (in character) jantina untuk cerita dia dibaca. Itu fakta!!
2) 2 cawangan tp 1 HQ kan?? kalau aku duduk dekat HQ.. aku akan dapat tahu semua nama staf waima company ada 10 cawangan sekalipun. Dan paling busuk pun kalau kau tak pernah jumpa direct dengan staf dr branch lain.. nama2 tetap kau pernah dengar. Lagilah kalau spesis hot stuff. Si make it sense bila Singa Utara cakap dia tahu nama2 tersebut tak wujud.
3) yang ni aku rasa kau tak berapa teliti.. sebab gaya penulisan walau cuba diolah tetap akan nampak serupa. Kalau kau betul pengikut setia depa… cuba kau bezakan cara Hsan & Luna reply komen. Mika pula.. dia jarang komen panjang2. Dan tak susah utk buat orang nampak kita garang @ kasar. Dan cara Faz juga amat berbeza. Untuk hal yang ni rasanya aku lebih arif sebab aku teliti setiap patah perkataan pengomen tegar dekat sini.
Harap faz sambung cerita sampai habis. Kalau tak silap sebelum ni mase awal2 story ade reader namenye hanif kot. Dia kate kan dia kenal mika dari kwn dia nama syafiq. Siap dia tahu rashid masih kerja kt tmpt diorg
Pasal hanif ni, ye mmg aku nampak. TAPI, 2 3 hari lepas tu, AKU NAMPAK DENGAN 2 BIJIK BEBOLA MATA AKU, gambar gravatar si hanif tu GAMBAR FAZ GUNA. Aku pernah kecam si FAZ ni pasal gambar tu. Tapi dia menafikan. Dan macam biasalah, fans2 dia backup dia. Beberapa jam lepas aku tegur hal tu, aku tengok balik gravatar si hanif tu dah berubah. ko rase? Eh! aku sebenarnya tak kisah story dia betul ke tak. TAPI, tak payah menipu orang create acc ni create acc tu. FOR WHAT???? ATTENTION SEEKER??? LONELY? PSIKO??
Owhhh begitu ke datuk paduka? Hamba rasa sekarang ni cite faz lebih seram dari cite KAP tu. X begitu datok?
HAHAHAAH.serius seram..
Selagi faz xmuncul macam2 andaian akan muncul.Klau faz ditempat yg betul.kenapa dia xmuncul utk menegakkan kebenaran?Malah hsan n mika skalipon.
Singa utara pun dh menyepi lepas buat kecoh.Ke sbb dah xde bukti nak buat forum?y
Sekarang ni semua dah xkisah siapa faz janji dpt smbungan KAP.Kami mahu KAP3!!!kami mahukan hak kami!
Hahaha sabar ayris…
Da mcm buat bantahan kt kerajaan da aku tengok… ???
Aku harap sambil ayris cakap nie bawa sepanduk sekali..
Sabar Airish,eh AyrisβοΈ?
Sabar itu kan separuh daripada iman haaa!
Tapi boleh saya tanya,siapa singa utara ??
KAP ke DAP AYRIS ko biar betul hahahah
Dahlah takpayah nak panjangkan lagi Cerita.
Bawa bertenang?
Dengan macam ni takkan menyelesaikan masalah malah akan mengeruhkan lagi keadaan.
Perkara ini boleh dibawa berbincang dan boleh diselesaikan
dengan baik.βοΈ?
Sabar,okay!
Datokkkkk KEDAH ke JDT????
huhuhu
Datok tengh tengok bola tu mediii jgn kacau. Diva AA pon hilang
aku syak kannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
DIVA AA dgn Datok ni org sama niiii???
#curiousssss
Hahaaa yeke medi?? ??
iyeee. aku syakkkk org yg sama! sebab mulut PUAKA. KAKAKAKAK
Medi cakcakcak cicakk how are you babee kahkahkah
apani kacau2 kite. shuh shuh shuh
Heyyy xelok shuhshuh kan org,aku bukan kucing okeh grrrr engko ni medi cakcakcak
pelik aku dgn ko ni. sejak bila ko jadi baikkk? dulu kan ko selalu mengecam. ko tak sihat ke? nah amik ni! kurkurkurrrr (bagi ayam makan dedak)
Lahh aku baik pun dsalah ertikan kew? Ya tuhann.. Aku geram dengan cta si faz ni kahkah dedak ayam nanti ada masa aku kecam2 yeww tgu jew kahkah
yelah ko ni. macam ada makne je. huhuhu. dulu kemain ko mengecam org.
Esok2 arini aku nak baik2 lah weiii esok aku kecam pulok,ahahahaha
Kan medii aneh aku tengok si grim ni. Jgn2 dia pon faz ke hapa?? fenin aku
jap kak. aku kena asap dulu. nak tengok sapae di sebalik grim
Grimm sejak bila ko jadi pengomen ni? Bukan ritu ko dah maki diaorg ni ke hahahahah x apa2 hakak jenis ikut je memana teruskan mengomen. ???
hakak ikut je ye? janji naik carta. kakakaka
Ko dh asapkn grim tu tak hahahhaa aneh aku tgok dia. Betullah cite faz ni berpuaka. Kat sinilah kita nmpak singa utara. Grim pon berubah cara. Lepastu diva AA pon ada… dengn orang bermacam2 rupa. ko rase?????
aku tak boleh nak rasaa apa2 kak skang. rasa aku tu tak datang lagi.
Aku ni kerje duk pendalaman line fon line wifi pun ssah nak dapat tu pasal aku baru muncul lama x kecam puak2 ni heh ekleh
Grim_reaper, ko nak mampos?
huhuhu
Taiko da datang… Huhuhu
Mampos?pos apa posmen,men apa mentol,tol apa tolak,lak apa lakci ci apa?ci apa?cicakk kahkah apeni juri apeni engko kenape ni
Hahaha sabo jurii klo dia nk mmpos dia x da kat sini. Dia atas sejadah dh
huhh… aku dah lama unfollow IG Atok AA pasal mulut puaka dia.
Sampai ke sini saka dia ade ek??
Dah macam berpuaka je si faz ni ak tgk.. Ak rasa smbgan kap ni tajuk dia ‘SIAPAKAH FAZ?’. Cerita nya anda bole bca pada komen.
amboi nama kau ~ hahahahahahahha pening sangat ke??
nah panadol. ko minum dgn air teh
oLeh kerana sbuah crita rkyat mlysia jadi haru biru..oke lagi la tak masuk paper. Kalah org main bola
Hahaha sorry wehh ak x ske panadol
tak lama lagu masuk paper. huhu
~ hmm. ko dah try rendang DIVA AA?
Ak penah dgr rendang dia sedapp..tapi ak prefer yg mak msak lagi..huhu
aku teringin nak makan rendang DIVA AA, aku harap sedap mcm mulut dia lah.
~nanti mak ko masak rendang, halo2 aku. aku datang ketuk pintu belakang bawak pinggan. huhu
BoLehh apa2 nanti ak roger ko..ko jgn x dtg plakk, tapi org ckp lagi sopan ikut pintu depan..ko ketuk pintu blkg mmg ak x bkak lah, ak bkak ayat kursi je nanti
alamakkk, seganlah masuk kot pintu depan. huhu
KO dh tnya x si fenin tu laki ke pmpuan medi… hahahahaha
tak sempat tanya kak. dia pon pening, aku sure dia pon tak tahu dia laki ke pmpn huhu.
~demi rendang, aku redah je. huhu
Ak x de kaitan dlm crita faz ni ak just reader je..xperlu persoalkan gender ak tak penting pun..ak bkan ny faz/luna/hsan/singa/gajah/beruang/cicak dan sbagainy..
Engko ni kan # FAZ AHMAD # buat aku kecik besar kecik besar jew mata tengok cerita kau tergantung macam ni. Rase nak ku sekeh jew kepala kau ni. Kau faz kew fatin alya belayar kew aku tak kisah yang penting aku nak kau sambung cerita ni cepat sebelum aku mengamuk nanti. Ke ko sengaja post cerita tergantung macam ni?mano kawan engko tu?kalau betui yg singa utara tu ckap engko org yg sama mika,hsan(rasa dia bergula tu)luna(pensil kaler)ko terangkan kat sini selesai cara baik bro’girl aku x tau ko ni perempuan ke laki ku agak ko ni geng sajat. Kecik besa kecik besa je aku taip ni tengok nama engko ni.
jadi mana satu ni? kecik ke besar? papepun amiklah belon ni sebagai kenang-kenangan kita bersama. ?
Satu jew Kew belon engko bagi kat aku?aku nk bnyak2 weii bior sama2 naik
Papp papp
tepuk bahu
haaa ko naik dulu aku nak turun jap ni. pape roger ?
Loh loh apa nie ko trun aku naik,xboleh engko dah mulakan tdi,takda takda ko naik ngan aku sekarang kahkah
Ko sejak bila geng ngn grim ni hahahah
sejak kak nasazilah takmo layan saya dah. hmmmmm
Halaaa dia tu yg asik ilang hahahah bz benooo
ZUnakeeee nasariah. NAsaruddin. Nasazila. Nasarukiah semua ko taruk????
Siapa suruh kau zoom in zoom out berkali kali dekat nama Faz dan cite dia tu..kecik besa kecik besa..
ayat kau..supp (rujuk iklan Sensodyne macam mana perempuan tu letak tangan dia kat pipi sambil jari telunjuk tunjuk atas) babi pun bole terbang..
Xde org suh aku zoom in zoom out ,geram tul aku cerita separuh ni ibarat kau berak tahi lekat kat buntut je kahkahkah
I know that feel bro..haha
Mcm tu lah aku rasa sekarang ni hhaha
X apa reaper..ada banyak lagi cite lain d FS nie..baik baca dulu cite seram yang setahun lebih punya..haha
Engko pun sama jugak RC…
Ko punya sembang smpai masuk iklan sensodyne ni sampai aku pulak rasa ngilu gigi… Hahaha
Aku sarankan engko guna poliden supaya bila ko nak makan xda komplen asal makan rendang jew malu2
Polident tu aku sarankan ko yg pakai.. Tampal semua lubang2 yg ada.. Huhuu
Ko nak tau 1 resia tak?gg aku kan xdak lubang2 cmne aku nak tampal?kahkah
Mehlaa aku nak lubangkan gigi ko . Alang2 Aku cabut smua terus..
Iyer2 je engko nI nak cabut gigi aku kang aku lak cabut gigi engko nak?
Haha..siapa suruh makan ais kacang 3 mangkuk..kan dah ngilu tu..
Hahaha oii.. Sempat lagi ko kan RC… Aku x makan ais kacang, cik bunga ko tu yg mkn..
Cik bunga makan ais krim.. bukan ais kacang..haha
Siapa seru aku tadi??
Uish..hebat gilerr kau ais kacang..haha
AlangΒ² kau ada nie..nak ais kacang..bagi 2 mangkuk..hehe
Alamak Kedai tutup harini. Esok eh Rc
ohhh babi boleh terbang ehhh. ok ok.
Kena terima hakikat..”babi” dah bole “terbang”..huhu
huhuhu. susah aku nk terima hakikat.
dah x tau nak cakap apa uhukΒ²..
hmmm tulah. first time aku setuju dgn ko grim reaper
Wow Darling ko setuju ngan aku kew aumss
Muahciked..come to me saiyang2
Muahmuahmuah
darling atok ko! ?
ko peminat dato vida ke? dah hntar resume nk jadi laki dia???
Grim reaper ko salah makan ubat ke cane…
Xtahu pulak aku ada Salah makan ubat ke engko ada bomoh2kan aku ni?kahkah
Aku baru nk perasap ko.. Tp tgk ko mcm da tak betul x jadi plak aku.. Kakakaka
Kesian jadi aku ni,kang aku tabur dedak korang menyalak uhu
Dah grim jgn marah2 x wlok utk kulit. Nnti cepat tua. So kiranya ko nak berkawan lah ni??
Aku kawan dgn engko jer lah nasa aumss
Yekkk!!! MAna tau esok2 ko meroyan balik lepastu kecam aku. X da2… kita kawan tapi x mesra. Muktamad???
Jgn sebut
Jgn sebut atok lahweii atok aku dah xdak sobsob engko ni kan aku xnak jadi suami dato vida kahkah
halahhhh ko ni. mcm ko sorang je yg takde atok. huhu
asal pulak taknak? pegilah hantar resume. cuba nasib. dah jadi laki dato vida. ko tak payah dah susah2 komen sini. huhu
Xnak aku ,xkuase aku,kang dia muahmuah kan aku tiap2 malam kahkahkah
oklah tu dia muahmuah ko. padanlah dgn mulut ko. kakakaka
Laa kenapaDgn mulut aku?tell me medi why?
why
mulut longkang
Mulut ko lak cmne?
mulut peparitan
Kahkahkah
apa jelah ?????????????
You, jangan layan dia…?
knp? tak suka ke? hahaha
Dulu i start kenal dngn u macam ni lah. Gadoh2.huhu
haha. takdelah. i nk tido dah ni. dh pukul 2 dah. good night JURI. Tido elok2 ye. hihi
Goodnight medicinta
Grim reaper..kau sebenar nya Hsan kan..
sabar abg grim..bwk betenang..huhu
Nasib baik cikbambam tenangkan ati gue lalu sejok sih ati gue
hahaha..abg grim..nape arini abg grim baik plk ni..selalu mulut cm hanatss je..
hahaha..abg grim da bertobat eh?eh?
hm. manusia berubah bam. huhu
Nama ff stand untuk apa eh? Ff(fishyfishy) kew?
eh. pandai nya kau adudu ~
tak sangka otak kau bijak huhu
Bijakkan aku # fishyfishy #
Cantik kan nama ko kihkihkih
mestilah cantik ?
kau minum ape sampai bijak camni, adudu? huhu
Auw ko orang pertma bg aku emoji love2 ni
Getar2 tulang rusuk ni
Muahciked muahmuah
Mnum xtau lah tadi mnum ape ahahah
Sila komen berkaitan dengan cerita sahaja βΊ
?????????
Suke ye CN.hihi
AKu rasa lucu plak dengn statement tu juri. Maklumlah dah berbakul kita komen merepek. Dtg si grim… boleh plak ko suh komen yg berkaitan ngn cite????
Aku nak cadangkan lagi kat admin ni,dilarang bercinta dekat ruangan komen apa macam yadek minis?nasa?kahkahkah
omg! sape yg becinta??? bisikkk! ??????
engko ler dgn kekasih engko juri tu kahkah
lahhh yeke grim? alamakkk. maaplah. aku tak perasan. nmpak sgt ke? kitorang mmg mcm ni luar dlam pon ghupe tu jugak. biasalah kannn. huhu
nampak shangat la wei korang berdua tu kahkah pernah jumpe ke?
alaa kitorang jeke ko yg nmpak? huhu. yg lain pon ada kan. maaflah, rindu kalau tak jumpa. itu yg selalu tunjuk dlm ni. huhuhu
~dah penah jumpa awal bulan lepas. tak sangka pulak kitorang dekat2 je.
~ko taknak jumpa ke? kakaka
ada lagi,selain ko ada lagi bam ngan singkong,saper lagi ritu aku tgok lupa aku nama dia feela ke apa kahkah
Owhh ko lah yg ngadu kat admin smpai mereka buat forum????? Taguna punya grimm. Apalagi jomlah masuk forum. Nnti abang juri hensem marah
kantoi grim report ke admin. dialah dalamh selama ni. huhu
Iyer ler aku lah dalang nya,tapi aku mengaku kan aku dalang ny,xmacam faz ni xnak mengaku langsung nak aku kahakkan jugak budak faz ni
bagusnya. anak sape ni? susah nk jumpa org jujur mcm ko skang.
~ apakata ko pegi ngadu ke admin suruh delete je cite ni?
Anak kepada makpak aku ler,hahaha yeke?nanti2 aku gitau admin suruh del jer cerita dia ni
bagitau lah eh. admin kan dengar cakap ko. ???
lagipon aku semak dah dgn komen dah 2k lebih ni. (kalau tak silap aku lah)
nanti aku gtau admin tu pun kalau dia nak dgr ckp aku sini semakk aku tgok komen bnyk sgt
Aku yg ngadu nasa,hahaha forum mana pulok?
Eh engko komen pasal percintaan Xda kaitan dengan cerita pasaipa?
ko simpan lah love tu buat kenangan utk kau. hm
adudu, meh minum teh dengan aku. lebih sedap dari koko tok abah huhu
*nah secawan β
Kejap2 asal ko panggil aku adudu?kahkahkah
Meh sini air ko tuh aku nak ghase
Sedap gak air ko ni tapo tawar ckit hahaha
ko x sedar ke alien kau tu hijau petak macam adudu? alahh kesian nya kau x sedar diri. Eh. Tak sedar dgn diri sendiri huhu
hm. Nak lagi? hehehehehehe
Asal wei air teh ko tawar?tapi
sedap
ko letak apa eh?kahkahkah
memang tawar sikit sebab aku x letak kemanisan aku utk ko
aku tau sedap. Sebab tu budak sini suka minum teh aku haha
Nak lagi? minum lah lagi biar cerdas sikit otak kau
asal ko tak letak?ko ni kan pilih bulu lah. xpe ke ko mnum ckit air teh ko tu,baru bg kat aku mana lah tau lepas kena bibir ko air teh tawar jadi manis kahkahkah
amboi amboi~ taknak ah aku. Aku x kenal ko lagii. Takleh nak bagi kemanisan utk ko haahaahaha
meh ar ddok depan aku ni,ko kenal aku dlm2 lagi wei kahkah
meh lahhhhh huhu
Itulah ritu bukan main dia maki hamun aku baca hari ni masuk kampung plak hahahaha dia x sihat barangkali
aku syak die lupe makan ubat..syok sgt tgk bola kot..hihihi
lepas mkn ubat mst die kembali hanatss..hahaha
Lah aku baik untuk arini pun salah kew?aku baik pun korang heran,aku jahat kang korang mengamuk ni lah rakyat malaysia bila baik cakap itu ini,bila jahat pulak di sisih.. Hmm
alololo..merajuk plk die..hahaha..bagus la jadik baik..
jangan jahat2 lg k grim reaper..hihi
Bertobat lah kita sebelum ajal menjemput
Eh aku berceramah ke tadi?
Huhu
haha..da betobat la ni?bagus grim reaper..nama kasi tukar la..ustad grim ke..hehehe
pencetus ummah grim REPAIR ?
Apa2 jer lah cakcakcak cicak
asal? rasa nk mkn cicak je?
Iyer2 je ko nie,ke ko heng rasyid suka makan cicak?hmm jgn2 ko ni?haaa fake?lalalala
hmmm. aku fake ke tak fake ke. ko bukan nya kenal aku. kan kan kan?? sooo???? hmm
So?so fa ti dooooo jum tidoo kahkahkah
Yer tobat lah ni,meh ar cikbam kta bentang sejadah samo2 uhuhu
grim nak jadik imam cikbam ke?meh cikbam bentang kn sejadah..huhu
Wah rajin ny cikbam kite ni,thank cikbam,abcdefghijklmnopqrstuvwxyz ILOVEYOU kihkihkih
Shing shing shing.. Suka ati kau je..
hahahahaha
cc : bam, tok laki ko ni dah pegang pedang nk tetak si grim
dia mana prasan laki dia da.. haha
Asal nak shing shing kan aku ko nak aku pap pap kan engko
rancak pulak ye ko komen harini. dah keluar dari pedalaman ke? huhu
Sabtu ahad wei tak koje,kang aku takdak ko lah org pertama aku rindu kahkahkah
?????? tak koseee i.
isnin-jumaat ko masuk pedalaman sumpit org ke? huhu
hahaha xdak nya aku nak sumpit,nape ko nak aku sumpit engko?kang hati ko berbalik2 nak juri nak aku pulok nanti kahkah
kah! kelakarnya????
Msti ko senyum sensorang tadi kan?kahk
takde masa aku nk senyum2. ehh dahlah. ko pegi masuk pedalaman balik
#semak
yeke semak?ke ko senyum2 tapi acah2 xsenyum kahkah
SUMPAH tak senyum. aku tertido tadi. ok? dahlah. mls lyn ko. babaiii
WHO ARE YOU?
shing shing shing
alamak..laki cikbam da dtg..cikbam balik dulu ye..nak masak lunch ni..jap g laki nk balik makan,.kbai..hahaha
Bawa bertenang grimmm aku faham perasaan ko. Mehkita makan pop corn smbil baca komen jom!????
Nasib baik engko paham ghase aku nasa mehh ar ckit popcorn
Krapkrupkrapkrup kunyah popcorn
Sah ko ni memang x sihat grim! Hahahahaah ko p makan ubat sana?
Oh pelis lah nasa aku sehari nak baik pun tak buleh kew?sedih aku weii sedihhh
kew kew benda ko ni? senget mulut2 aku. kew kew.
Ko tulis gitu ngn mulut aku sekali senget
Anggap je senaman muka untuk ko hahahaa
belah lah ko grim, menyemak je. Mana besfren ko? Si camellia unta tu? Pergi main dengan dialah. Nak kawan ngan kitorang plak. Dulu kutuk, sekarang teringin.hahha
HAhaha x apalah juri. Sian dia. P rapat ngn dia sana hahahah
Camel mana pulok ni juri?iyer2 je ko ni. Salah ke aku singgah kejap?lupa beli dedak ayam tadi kahkah
Ok aku terima lepas ni ko maki hamun lagi aku buat x tahu jeee lantak ko lah sana hahahahah
Mana DIVA AA? Tengah masak rendang kewwwww hikhik #tanyaje
jgn disebut..nnt muncul plk diva AA mulut puaka tu..hahaha
SLM. KO NK APA SYAITAN??? AKU TGH MSAK RENDANG KE TGH BASUH BERAK KE APA KO KESAH??? DASAR HATERS HANJING MULUT PUAKA!!
oi orang tanya pun nak marah? tak kuaseeeee la macamni
kan aku ckp..kejap je die da muncul..hahaha..
diva AA..rendang 5 bekas x sampai pun..tipu ke diva AA ni??
Kene banyak besabar miee hakak dah berbakul kene carut tadi ngn diva…????
Bagus salam x tinggal. So diva dh masak rendang aku x. Sombongnya. Tnya bukan nak jawab aku nk tempah ni divaaa
SLM. NK TEMPAH RENDANG PG KT IG DIVA AA @divaazwanavazz DIK. SINI KO NK TEMPAH MAKI JER!! MANA SAMBUNGAN CERITA NI??? AKU CILIKAN JUGAK SI FAZZ NI!!! HANJING
Hala diva. HAdik tempah kat ig pon kene maki. Kat sini kene maki sama je… hahahahah
cuba lah engko ni bawak beristifar dari hanjing2kan org kahkah ko ni real DIVA AA ke klon diva AA MADE IN CHINA
SLM. NI SEKOR LG. HELLO!! DIVA AA ALWAYS ORIGINAL!! NO SPICY NO CLONE BKN MCM KO!!! #HATERSNERAKA
heloo yeke ko ni real,kalau engko real esk luse dah masok mcm2 page dah sebb ko mengamuk d ruangan page fs,klon jew ko ni KLON
Lagi sekali aku nak cakap engko # KLON #
ko ada kena mengena dgn Jack The Reaper ke?
Hala klo dh kat sini mana ada yg real entah2 ko tu pon hsan ke mika ke faz hahahaha
ngamok plk si tua ni..g sambung masak rendang la diva AA..
so kak nasazurin ni fake la? maigadddd sampai hati akak memperkotak-katikkan aku selama ni. tiada belon buatmu kak. hmmm
Hahahaha tgok gmbar lah mieee gmbar kucing comel2 mcm tu x kan fake hahahah ni sekarng ni aku ckp pasal grim yang fake, Ko x pelik ke dia tiba2 mengomen???? Hahahahaha itu aku ckp dia fake. ????
tulah. something tau grim ni. emmm geramm je
lain mcm je ko punya emmm geram tu. huhu
Astagfirullahaladzim nasa,sampai hati engko pitenoh aku cmtu sekali,aku real lah wei,xmain ar create acc nak jadi mika ke milo ke hasan ke,faz ke iam me okeh
Aku tarik2 bibir ko kang kahkah
Ehhh di nak main tarik bibir plak! PApa!! Ummi!!! Tengok grim ni. AKu piat tinge tu baru tau. ?????
apahal kau? dah jadi camni baru nak ingat dekat org tua. Hm. Dah dah lah tu . Pi tido sane. Haha
HAhahahahha baik ummi?????
Sape sruh engko buat crita pasai aku tadi,kan xpasai2 kena tarik bbir kahkah
aku syak ko ni pmpn ni. hmm.
~sprite away, cuba ko check cara tulis grim reaper ni.
EEEiii…. geram betul aku baca tulisan Atok tak sedar diri tu.
santau kang baru tau.
#hatersatoktuataksedardiri
bawa bertenangg… hahahah
Waalaikumussalam
Kak Diva,sabar sabar?
Sabar itu kan separuh daripada iman haaβοΈ?
Lagipun orang yang bersabar ganjarannya besar di akhirat nanti!
Dia tgh masak rendang aym pencen aku la tu..
aku rasa dia tengah meronggeng dgn datuk paduka
SLM. DATUK PADUKA TU MMG DASAR JANTAN TUA GANYUT HANJING!! SEDAP MULUT CKP DIVA AA BAPOK. DIVA AA HARAP DIA MATI TERCEKIK PANADOL ACTIVFAST!! ANDA RASA DIVA AA ADA MASA UTK SAKIT KEPALA??? NAN HADOOO!!!
ehhh ko ni DIVA AA. dari ko memekak sini, baik ko pegi tengok rendang ko. dah hangit apa.
Hala divaaa x payah ambik hati ngn datok tu siapkan je rendang tu. Haters neraka ke hati suci ke. Yg mana tempah diva layankan je. Janji masyukkk
Yeke medi.. Patutla x siap2 aku punya rendang????
Aku tau Faz masih baca komen kat sini.
Tadi gigih aku baca komen dari KAP1 sampai KAP 3. Komen Faz sangat konsisten dari awal sampai akhir menunjukkan dia ni memang lelaki while Hasan and the geng orang yang lain2. Orang yang menipu takkan komen benda yang konsisten dan takkan boleh jawab persoalan pembaca-pembaca. Something to ponder right?
Luna tu siapa aku tak tau, tapi si Fatin ni diwujudkan oleh Singa Utara yang kemain mengaum berdegang degang tetapi kecut nak wujudkan forum utk dedahkan siapa Fatin tu. Korang ni pun satu cepat sangat percaya cakap orang yang kononnya Faz ni perempuan. Tulisan laki dan perempuan lain lah woi
#bekas silent reader
#kecam singa utara
hah! skang ni ko teka aku ni laki ke pmpm?
Hahahaha tolong lah percaya dia medi. Penat dia menulis dari atas tuuu????
kak nasariah..bg aku je la yg pecaya kt die..sian die penat tulis pnjg2..huhu
Jilake ko pon pggil aku nasariah… ni army punya keje ni. ah boleh lah memana pon hahahahah????
kang aku pgil ko kak nasarudin ko marah plk..kakakakaka
Ko panggil nora danish je hahahah sbb aku comel mcm dia juga
hahaha..ok kak nora..panggil aku nely ok pasni..glamer la sikit dr nama cikbam..hahaha
ko ni mesti faz kan?
tak puas lagi ke? Ko ni lebih2 lak dari penulis aku tengok ???
hmmm, ada sorang pengkomen nama aurora ada ckp dgn aku dia pernah nampak nama kt gravatar (akaun wordpress) faz adalah fatin alya sebelum ni. mcm mana pulak tu? aku tak kisah la sape pun faz yg penting cerita ni patut ditamatkan. aku pun peminat cerita dia weh. yg lain2 tu belakang kira lah.
belon ko mana armmy? jgn lupa bagi dia. kiki
kak nasariah dah habiskan. nak buat gantung kt bilik air katanya. tah buang tebiat apa orang tua tu.
harap dia tak baca
Cermin mata hakak mana
x perasan komen
Aku tertengok je pun.. sebenarnya aku tak kisah pon faz laki or pompuan.. aku dh terlanjur minat kat story die so die kenalah habis kn story tuh kn kn kn
ye betul tu aurora borealis. org tak kisah siapa pun dia disebalik nama fazahmad tu. yang orang kisahkan cerita dia tu. kan kan kan. nah belon ?
gigih nye ko baca sume komen..huhu..
tapikan..sblm ni aku penah igt sorg pengomen kt sini pompuan..sbb cara penulisan mcm pompuan..lama2 komen baru aku tau die tu lelaki sejati bukan kunyit sbnr nye..so xleh jgk nk nilai org dr cara penulisan..huhu
Gigihnya ko weh sprite.. Ehh.. spirit..
Ko nak jadi sherlock holmes ke… Aku syerlock holmes.. Selamat bkenalan..
hye syerlock holmes..aku bam holmes..selamat berkenalan..
hai. aku pulak teh holmes. selamat berkenalan.
X sedap la nama ko… Hahahah
Hai bam holmes… Adakah anda spesis bantal?
Comeyy sgt bunyinya..
oh tidak syerlock holmes..aku sejenis belon..hihi
ada sapa mintak belon ke? maaf buat masa ni takda stok. amikla lollipop ni sebagai ganti ?
ermmm..xnakk..kite nak belon jugakkk..
gigih la sebab aku nak Faz sambung cerita dia so kenalah backup sikit. Alah korang pun banyak masa lapang komen kat sini siap tersenarai dalam carta lagi nak perli2 aku pehal do.
Juri, aku tengok komen ko lagi banyak kat KAP 3 ni, so aku melebih lebih komen ke ko?
Alah Faz, ko pakai je nama betul…
Ko punya ‘Do’ tu pun aku dah kenal
Aku pun pandai baca komen orang.
Dari komen orang aku dah tau dia ni perawan atau janda.
haha
ko pilih yg mana? perawan atau janda? haha
I pilih you medi..em
hmm i ke? hihi ?
Yelah ?
‘Dari komen orang aku dah tau dia ni perawan atau janda.’
Hahaha bengong pnya statement..
Senang je syer..kalau perawan dia selalu taikkan orang.
Kalau janda, dia selalu offer teh kat orang.huhuhu
HAAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHHAAHAHHAHHAAHHAHAHHAHHAHHAHHAAHHAHHAHAHHAHHAHA
Janda banyak pengalaman~ ?
Jilake betul statement kau ni.. Aku baru tau arini.. Haha
Alaaa bukan ke sebelom ni faz dan kita2 berkawan???? Kenapa nk musuh pulak kan?? Fazz kemon lah fazzz. Klo btol sprited tu adalah ko. Kitaorg ok jelahhh p siapkan cite tu cepat. X yah ah main xkawan xkawan. Cm budak2 laaaaaβΉοΈ
Kau salah kira ni.. Komean hsan lg bnyk dr juri.. Haha
Sekarang kau tolong teka aku pula.. Laki ke bukan..
Awww muahhh
?
erm..spesis sajat??
Bawak bertenang sprited away ok2 aku caya. Sekarang ni cite dia faz nye tak kuar pon. Hang p lah pujuk dia sana
WAHAI SPIRITED AWAY A.K.A NUR FATIN ALYA, JANGAN LAH NAK MENEGAKKAN BENANG YANG BASAH. TOKWAN HANG LA HANG CAKAP HANG BOLEH BEZAKAN ORANG MELALUI TULISAN SAJA. HANG KENAI KA AKU SIAPA?? HAHA
HAMPA CARI LAH FB NUR FATIN ALYA, DIA ADA 27K FOLLOWERS. GILA GLEMER DIA NI. TAPI SEKARANG AKU RASA DIA DEACTIVATE DAH ACCOUNT. Tu .TAKUTT..HAHA
KEPADA CN, RC, HAMPA RILEK LA, AKU BUKAN TAKMAU TUNJUK BUKTI, AKU NAK TUNGGU SI ‘FAZ,HSAN, LUNA,MIKA’ MAI ATTACK AKU KAT SINI. AKU ADA SOALAN NAK TANYA DEPA
KALAU FAZ AHMAD ITU REAL, AKU NAK CABAQ HANG SELFIE PEGANG KERTAS TULIS NAMA HANG, TEPEK KAT FORUM CN DAH BUKAK TU
AKU BARU DEDAH SIKIT JA TERUS SENYAP MANGKUK2 TU.. TAKDAK TELOQ KA NAK CAKAP AKU TIPU? HAHAHA. OOPS LUPA, FATIN ALYA MANA ADA TELOQ.. DIA YANG CONTROL SEMUA AKAUN TU..DIA SUKA MAIN KOMEN KAT TEMPAT SENDIRI PAKAI NAMA MACAM2. FATIN ALYA ADALAH PSIKO SEBENAR ???
Comeon faz..buktikan kau benar-benar ada telor…huhu. aku masih menanti sambungan cerita ko faz
erm..camne cara die nak bukti kan die ade ‘tu’??huhuhu
#tanyaje
Bukti haruslah ditonjolkan.hahaha
hahahaha..camne nk menonjolkan bukti tu?huhu
kena dapatkan nasihat dan pandangan dari βEncik Kerandutβ. Emm mana eh dia? Lama tak berkerandut dalam ni.
hahaha..ok..no komen..lariikkkk…
Kau ni lelaki ke perempuan singa utara? Soalan aku tu je tolong jawab!
ko pulak ais kacang. boy o girl?
Aku aku hmm hmm. Mestilah aku perempuan.
ohhh yeke. aku ingatkan ko lelaki. huhu
~sambunglah jual ais kacang ko huhu
Ooii.cari laki ee
oiiii. mana ada. huhu
Kedai ais kacang tutup harini. Sebab hari Ahad kan
esok kedai ko bukak kan? nak jugak aku merasa. sedappp ke idokkkk. huhu
Aah kedai buka esok. And ya nak bagitahu ni Esok buy 1 free 2 tau.
meh aku tolong cek kan..huhuhu
Cikbambam ni tak malulah ?
elehh..ngan cikbam pun nak malu2..hihihi..nak aku cek ko x ais kacang??hahaha
Em cik b.. aku pun konfius lah jantina aku.hhuhu
konfius ke? meh sini aku cek kan.
aku nk tolong cek..tapi bini ko da dtg plk..xjadik la nk cek..hahaha
Engkau ni suka cakap Orang ni pakai nama itulah nama inilah, Fatin alya pakai nama sprited awaylah, Faz, Mikalah, Hasanlah. Aku taktahulah siapa nak percaya kau ni.
ais kacanggg satuuu…!!!
Jom I belanja
Chaiyok faz!!! X kan nak biarkan singa buli kotttt…. hehee
kak. ajommmlah kita tido. huhuhu. takut tengok dari siang ni. hahahah
kak nasawiyah ko jgn lebih2. sekali singa tu ngap ko, terpaksa aku sambung semua cerita ko lak nanti.
kak mana ko? tido lagi ke? kakakaka
AKu perati jeee ni medicakkk hahahah ko pepagi cari aku kenapa? Eh! Pagi ke???
kenalah cari, ko kan along anak pada tok penghulu. haha. dah nak tengahari ni kakkkk. baru bangun ke? kakakakaka
~aku pon peratiiii je ko kak? cepat betul ko top 1 dalam carta. huhu
Hahaha tu maksudnya mggu ni aku x da pasang pelamin. X da shooting. X da editing. Nnti ko tgok bulan 12 tudiaaa aku x da dalam carta nooo kerja banyak. Musim memgawan!????
lahhh. pm no kak mana tahu nak amik ko jadi aku punya wedding planner. huhuhu
AIh boleh2 x da hal meh no tepon ko aku pm hahahaha meh fb
hahaha. ada diskaun tak? alahh, ko taip je medi dan cak kat fb. kang timbul lah nama aku. satu je medicakk dekat donia ni. ahaha
kak..aku pun nk jgk..tapi aku xtau lg nak kawen bile..hahahahaha
Ko kan yang nak guna sistem barter ngn aku ritu hahahah zaman najibb weii jaman najib ni… hahahaha
Kak..bangunn..mana sarapan kami..huhu
lapar ni kak. huhu
Ehh..medi..haha..
hmm..kak..kami laperrr bangettt..masakin kami ayam goreng dong..cepatinnn..
alahh. ayam goreng jeke? ingat upin ipin. huhu.
Kita hidup sebatang kara..huhu
Tu ayam tu sebenar nya haiwan peliharaan RC..uhukΒ²..
MAkanan atas meja tu bawah tudung saji p makan cepat. AKk masak kepci tadi
Alaa..lambat lah kakak..RC dah bawa adikΒ² ngan medi sekali makan d kedai mamak..dah kenyang..
mmg lah ko kenyang. ko makan aku yg bayar. dah2 ko pegi mintak ganti duit aku kt daddy ko. huhu
Kah! Siapa yang cerdik sangat cakap aku Faz pulak ni? Kalau aku Faz dah lama aku sambung cerita atas desakan peminat KAP. Woi singa utara, aku bukan Fatin or whatsoever yang gila glamer, dan bukannya kerja kat power plant. Kalau ko betul dan berani sangat ko tempek sikit muka si Fatin tu kat forum, kata dah deactive fb macam mana aku nak cari muka dia cerdik? Buatpe aku nak takut ko nak dedahkan muka aku kalau betul aku Fatin kan? KAH! cakap sentiasa berdegar degar menegakkan benang basah tanpa bukti. Meh tunjuk bukti yang aku ni fatin. aku cabar ko dedahkan identiti si Fatin kalau betul aku Fatin.
*last comment, gua mintak ampun sebab cari pasal ngan korang.
Aku bukan Faz atau Fatin. Tak nak percaya sudah bukan aku suruh percaya pun. DOTA jom
AITT TAKKAN TERUS DECLARE BUKAN FATIN ALYA KOT SPIRITED AWAY?
NAMA PUN DAH TAU HANG TU FATIN, DAH KENA KECAM, SPIRIT DAH GO AWAY NAK SAMBUNG TULIS KAP YE?
AYAT LAST ‘DOTA JOM’ TU NAK TUNJUK HANG NI LAKI LAH KONONNYA? HAHAHAH. PI MAMPOIH LA.. AXE PAKAI BARANG APA NAK CEPAT FARM? JAWAB LAH PATIN ALYAQ OI
KESIAN..MAKIN LAMA MAKIN KANTOI DENGAN KEBODOHAN SENDIRI. TULAH, LAIN KALI LESS DRAMA SIKIT WAHAI Fatin.Alya.Z
Wow..dota player rupa nya..
Bole ajar aku guna meepo x
Kalo sprite x pandai main dota,, jom main counter strike…. Aku xde geng ni…
Kalo x pandai main CS, paling cikai pun main GBA…
tolong cover sprite hahaha
Jom main Heroes evolved..hehe
Mmg kaki game ko ni rc.. Huhuhu
Sikap biasa lelaki..hahaha
game apa yg best? acerrr listkan sikit.
~game kan orang best tak? huhu
Dota..gta sa..prototype 2/3..counter strike : condition zero.. battlefield..warcraft : bleach vs one piece..heroes of newerth..league of legends..blackshot..etcΒ² termasuk game kan orang..haha
hmm hmm hmm. tak pandailah aku main. kakakaka.
~main candy crush sudahlahh. huhuhu
Medi.. Jom main congkak.. Ko pandai x? Huhuhu
main guli je aku pandai. huhu
X pandai x apa..pak cik pepatung kan ada..hehe
hmm. dia tu?? hmm. takpelah aku belajar sendiri. huhu
Aihh..aku ada terlepas episod ke..atau ada sepeseal episod..?
amboi marah betul singa ni. huhu. kau meroyan ke pasal kalah bola semalam? Hm.
*Nah teh untuk kau supaya kau kurang sikit menyinga huhu β
mobile legend lah jom. main rank
oi singa. menyinga je aku tengok ko ni. aku singa highway. ajomma test tengok.
Ok..aku tunggu..
SPIRITED AWAY
Kalau aku penulis cerita.. aku tahu nak jawab macam mana setiap soalan. Tak susahlah sebab watak2 tu aku yg wujudkan. Haa!!! mesti kau ingat aku wakil singa utara kan?? Sorry.. aku bercakap sebagai seorang penulis.
So konsisten atau tak cara aku nak menjawab tu adalah dari diri aku sendiri. Aku cuma perlu tukarkan kata ganti nama diri je. Simple right??
Aku tahu kau ni die hard fans Faz & KAP kan? So do I.. dan aku tak terkesan sikit pun siapa disebalik writer KAP… pada aku.. aku cuma nak dia tamatkan cerita. jawab segala persoalan dalam penceritaan yang dia dah timbulkan. Itu isu utamanya.
Kesian…kahkah
adeh…ada je yg nak jadi watak pengacau. mcm drama slot akasia betul lah. org Melayu mmg mcm ni ek?
cerita dia best… dia ramai peminat…dia rajin layan…. komen sampai ribu2….then tetiba ada pulak org nak kata ‘ aku kenal dia ni…dia ni penipu ..psiko …etc….semua kengkawan dia tu dia sendiri yg create…..fb dia yg itu dan ini….’
ehh, biar lah dia nak create identity lain kat fs ni…dia nak create akaun lain utk entertain peminat…kalau dia buat semua tu…effort dia mmg superb….byk kot akaun yg dia kena create….so mmg layak lah dia dpt attention…
aku personally tak peduli pun…dia betul ke…dia tipu ke….dia create akaun banyak2 ke…yg penting aku terhibur bila masuk sini…
tp yg menyampahnya, ada pulak watak ‘konon2 nak jelaskan perkara sebenar’……ko dengki tu dah kenapa?jealous dia dpt attention? kau pun nak jugak??sebab kau pun psiko dan attention seeker.
kalau kau bukan attention seeker dan psiko seperti mana kau tuduh org, kau takkan pergi komen kat tempat yg org tu dah create nama dan peminat utk spoil kan peminat dia yg ramai tu…
kau kata kau kenal dia…kau pergi personal je la tanya kenapa dia nak tipu ke hapa dlm fs….
Dah kau pun komen kat sini dgn fake account bertujuan utk spoil kan keadaan….mmg kau lah attention seeker, pendengki, drama queen dan psiko… siap nak cabar2 bagai..
dah org penat2 tulis story, gather peminat, kau senang2 je nak spoil kan keadaan dengan dua 3 komen yg kau bold kan tu?
motif???
apa motif ko nak ‘dedahkan’ apa yg kau nak dedahkan?…kalau dia perempuan dan menyamar sebagai lelaki pun…buat story line dlm komen dia..biar peminat terhibur….ada menyusahkan kau ke?..
aku lebih benci org macam kau yg mengadu domba konon2 berlagak suci nak ‘jelaskan perkara sebenar’…
kalau kau nak buat perkara yang benar, kau pergi dakwah sana kat Filipina, ajak org ke arah kebenaran, lagi ada faedah.
Salam Wirda Wid , lain kali nak menyampuk bagi salam
Kalau hang rasa ni drama slot akasia, then hang pon dah jadi watak dalam cerita ni.
Kalau aku bodoh, hang lapan kali lagi bodoh.
Aku start dedahkan penipuan dia ni selepas dia ni meroyan tak mau sambung cerita dia kat fs dah.
Kalau aku niat nak jatuhkan dia, dari cerita kawan aku psiko 1 lagi aku dah bubuh dah dia ni.
Tapi aku meluat dia ni berdrama macam pelaq. Hang salah send cerita sekerat, lepastu nak ugut admin suruh delete dulu baru hang nak post yang full? Hang tu siapa???
Lepastu last2 cakap takmau sambung. Ramai yang dok tunggu lah. Aku tak kisah hang nak buat cerita fiksyen pun sebab nama page ni pun fiksyen shasha!! Tapi aku dah menyampah sangat dengan drama dia ni. Attention seekers
Hang nak kata aku attention seekers jugak? Aku nak buat apa attention orang? Bukan orang kenai aku. Bukan boleh kenyang pon!
Lainlah macam Fatin Alya ni, dia pandai buay marketing
Wahai wirda wid. Hadam tu betoi2. Bebai tu simpan kat rumah. Jangan perabis quota internet tunjuk bebal kat sini.T ak usah menjilat penipu la. Nanti hang dah tak ada beza dengan penipu. Kbye.
kuota internet??? hahahah….ingat aku student ke apa internet pakai prepaid??…. gigih betul nak dedahkan si faz ahmad ni ..kesian aku tgk.
kalau kau bukan attention seeker, kau biar je la dia nak berdrama macam mana pun….
yg kau sibuk masuk dlm drama dia jugak tu dah kenapa? komen bold bold bagai??
kata tak mengenyangkan..tp kau buat jugak….maknanya kau pun kaki drama. sama je dengan apa yg kau tuduh org.
so motif ko nak dedahkan just sebab meluat tgk drama faz ahmad??
kalau kau cuma meluat, ko tak payah lah baca cerita dia…ko tak payah baca setiap komen, ( kalau ko tak baca komen, ko tak tahu pun faz suruh delete dulu entry yg ni)… kata menyampah, meluat…tapi kau gigih baca jugak semua komen… tak ke menyeksa diri tu namanya?
kau sorg menyampah dan meluat kat faz ahmad, then kau nak ajak /hasut semua org menyampah sekali?
kau lagi psiko kau tahu tak?
Daripada korang bergaduh..ada baik nya korang baca manga..cite one punch man tu dah keluar episod baru..huhu
Bole search d manga rock app..
heheheh…..tak gaduh pun….
dia buat drama kt komen cerita faz ahmad (kalau nak attention,buatlah cerita sendiri, layan peminat kat komen cerita sendiri, bukan cara mcm ni),
maksudnya dia nak attention jugak la tu…
so kita bagi lah… reply2 komen dia…
biar dia puas hati….bagi dia seronok sikit…
hahah
Owhh yekeh.. tapi serius je statement korang..hmm..
Aku perhati juga cara dia tarik perhatian orang lain..memang dengan cara yang x baik..hmm..
Haha.. daripada puas kan hati orang..baik puas kan hati sendiri cik wirda..hati orang susah nak d puas kan..
Wei RC , ape crita ni..faz xnak smbung dah ke..aku dah lame tak bukak FS nie..bukak td scroll2 nak cari sambungan kawan aku psiko kot2 dah ade..aku dah smgt bace td tibe2 trgantung pulak..bace komen2 lg aku dah pening..tlg bg penjelasan sikit bro
wei bob stone.. sebenarnya RC ada reply komen ko ni. Dia explain pjg lebar utk ko. Tapi, komen dia masuk SPAM . Ko pi lah baca apa yg dia explain utk ko. Kesian budak tu gigih buat sumarry utk ko. Huhu
β
byk betul komen ko masuk spam huhu
Huhuhuu sabor cik wirda… Yg pasti diva AA x penah fake.. Hahaha
cik wirda pandai main GBA tak? Aajumm teman cik syer main pokemon ni haa.. Untung2 dpt pikachu.. huhuhuu
kita macam bergembira je kat sini….terhibur je…tetiba ada lak watak ‘konon2 suci nak terangkan perkara sebenar’ cam drama Melayu slot akasia tu…
spoil betul…dah tak best dah nak main2 kat sini….
ps :: kita main mobile legend je…huhuhu
haa bak sini id cik wirda wassini
Ay3n4…. tp da nak tidur da ni..nite
Tido la arm.buat apa malam2 ni? Layan video sajat ke?
Sabor wirda. Biar diorang settle sama diorang lah. Cik wirda mesti rindu abg Hsan kan. Kemana lah diorang ni. Huhu.Sambung la cepat faz. Jngn dilayan watak2 sampingan tu.huhu
tu la…hsan si kilang gula…
Haaaa akk sokong je semua. SInga utara ke. sprited away ke. Ais kacang ke. Wirda ke. Dive AA muah. Dato vida. Grim ke. Sapa lagi dalam ruangan komen ni? Yg nak mendedahkan. Yg x nak didedahkan. Hahahahaha sukati korang lah. Skang cite dia. Aku tau faz baca. AKu tahu dia hadam dah cepat!! Buat sambungan…?
status minta kecaman
Syer ni kak nasawiranadi tak nak sokong ke?
#TanyaJe Huhuhuh
HAhahaha aku sokong semua. Aku atas pagar je syer. Maklumlah x tau mana btol mana salah. Yg bagus nya syer sokong je apa aku sokong yeeee x yah buat pilihan???
aiyoo…ada yg tak sebut nama…syer da small heart….hahahah
KAlo nak sebut semua nama hakk kene buat forum wirda hahahhaa yg smallheart tu meh akk hug sikit
cium pipi kiri kanan
Small heart.. Abah penat2 buat penutup untuk setori ni kau x baca..
ALa bah. Papa. Dedi. Ayah. Abi. ALong terover semangat hahahah dedi kan tahu along ni pantang ada masa lapang. Hbis semua tmpat akong singgh
hugg ketat ketat
Mslhnye, ending for kap3 yg abah, dedy, abi, walid or whatsover buat tu tak best langsung la… ?
SGP ye ke x best? HAhahaha aku x berani lawan dedi.
Pui # eh ter pui pulak..
Ni dak mok.. Final tu aku buat utk anak2 aku
dak mok jgn baca.. Nak baca ok tapi x yah besok2 eh x yah sebok2 nak komen
Phui la dak mok dek.. itu ending maha agung cerita ini.huhu
orang2 yg penuh seni mcm kita je yg akan paham.. Kiss forehead sambil hug
Kedai ais kacang dah buka harini
alhamdulillah.. lepas balik dr umrah yg ke 6 ni.. tok aji singkong mmg cr ais kacang..
Bagi ais kacang 1.. kurang mahal ye
Disebabkan tok aji singkong baru balik umrah ais kacang free untuk tok aji singkong. Nak banyak pun boleh.
alhamdulillah.. mekaseh ye..
Kiss pp
OITT……….
alaaa.. x kan x bole dik
kasanova rupenya abg aku ni.. haha
Ais kacang ni pompuan eh? haha
I perempuan lah.
Subhanallah.. ptut la ais kacang ni sedap..
Hahahaha
aku oder dulu ais kacang 90bungkus…. haus ni nak minum ais kacang sambil baca komen. kalau ada pop corn boleh tak bagi sekali
Boleh boleh. Popcorn 100 bungkus free. Ais kacang pun separuh harga ke.
*je
Hi selamaa ni i silent reader je and as reader i TAKNAK TAHU BETUL KE TAK , FIKSYEN KE APE KE MENIPU KE BETUL KE YANG PENTING AKU SUKE CERITA NI !!! cerita tarik perhatian please la sambung hari2 masuk office bukak fiksyen shasha ni mesti cari dah ade sambungan ke belom. cerita el cerita nasa semua aku baca tnegok komen2 org kate menipu la ape la aku tak heran sebab bg aku yg penting cerita tu menarik perhatian aku and best da name pun fiksyen kan bole kate betul bole kate tidak .again aku repeat balik tak kisah cite betul ke reka ke apa yg penting cerita menarik . tolongggggg la sambung lama tggu ni . PLEASEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
*TENGOK
Aku sokong 100% pe ko ckp Bell..aku pun TAKNAK TAHU CITER NIE BETUL KE TAK , FIKSYEN KE APE KE MENIPU KE BETUL KE YANG PENTING AKU SUKE CERITA NI !!! pada dok kata itu ini begitu begini,, SILA LAH BERLALU DENGAN HORMATNYA,,,, jgnlah keruhkan keadaan….kesian weii kt kami yg tggu lama citer nie….harap ada kesinambungannya…
yaaaa kesian kami pembaca setia ni ahhahahhaha . mohon sambung cepat taknak tahu real ke fiksyen.
huis terharu betul kak nasa baca. haah ada je yang kata menipu. kalua betul pun bukan diaorang tahu, kalau fiksyen pun diaorang tak tahu… yang perah otak aku, penat menaip aku. hargai sikit boleh tak… ok bell. cium pipi kanan sikit nnti akk belanja ais kacang.
HEHEHE dip & dip laa kak hahahha
takde sekarang ni apehal komen-komen lagi panjang lebor dari citer ni? ya ampun adik adik..namenye pun Fiksyen…so gasakla real or not..sistur nak tau sambungan and ending KAP ini ajerr…
#sispening
huiyyyooo… gila laaa.. sampai page 20 dah pakat merapu kat sini.
acik Min, ko delete je la semua komen dalam ni.
bak kata pepatah buang yang keroh.
iwantch you.. i wantchyou.. aiyyammm mie..
aku pon tak kesah siapa faz ahmad ni dan tak kesah life dia sebenarnye macam mana, sebenarnya dia lelaki ke perempuan ke. (aku tak kesah!!!!) suka hati dia lah nak buat apa pon,nak jadi banyak orang ke apa ke, tu hak dia yang kau ni apa hak kau nak halang hak orang lain???!! Aku suka cara penceritaan dia mudah, jelas, menarik, menghiburkan hari-hari aku, ada unsur pengajaran yang boleh diambil. Aku tak paham betul lah dengan semua orang kat sini. Kenapa yang sampai nak besar-besarkan semua ni. Tak payah nak jadi budak-budak sangat lah. Kau baca je lah senyap-senyap. Sebabnya memang kita tak kenal pon satu sama lain,tujuan aku singah page ni nak baca cerita seram nak isi waktu terlapang aku dengan membaca. Sampai aku amik pendekatan yang mudah dengan mengatakan yang kat sini semuanya adalah rekaan seorang je. dan seorang tu adalah aku. AKU YANG TAK TAHU MENAHU PASAL APA PON TAPI DIBIARKAN TERGANTUNG SEPI.
Sekian terima kasih.
Membebel byk sgt dah kt komen page FS skang ek..lain bebeno .dah lama tak jengah….Kak yulie pn dah susah nk nampak..merepek merapu je komen2 skang. Enjoy je ler baca ‘fiksyen’ yang dikarang penulis ni.Yg p kisah tipu ke betol ke ..dah kenape? identiti penulis pn nk kepoh.lau cter tuu best enjoy je ler..lau cter tu tak best tukar citer lain pegi baca..dah aku lak terpaksa membebel sini.annoying lak ngn trend peminat2 FS skang…ganas nau
haishhh laa..bukak sini je terus x best dapat tau si Faz ni nk quit. came on laa weh! tak kisah la si Faz ni lelaki ke pmpuan ke just finish what u’ve started! (apesal klu pmpuan pn? Sejak bila pmpuan DILARANG sent cite kt FS ni?) Rasanya kebanyakkan writers dlm ni pn bukan guna true identity dorg maybe utk menjaga nama pihak2 tertentu gitew.. so whats the problem? Yg si Singa apetah tu kemain lg kau tiba2 dtg buat drama nk ‘reveal the truth’ tu.. Klu betul pn si Faz ni pmpuan ke psiko ke biarlahh..bukan dia kasi kau mkn kari kepala ular pn kan? Lagipan kt Malaysia ni pn mmg byk dh yg menipu pasal jantina -.-‘ If cerita dia ni cuma sekadar fiksyen pn so what??
Kau pulak Faz, as a writer kau tak blh la nk expect sume org suka kau nk comment hat suci2 je. Kau tgk sinetron tak? haa mesti ada jgk beberapa kerat peangai mcm Rika Sumantho tu. tp tak kn la sbb sorg dua tu kau terus quit tinggal hbs beribu2 org yg dok tggu cerita kau ni dari awal2 lg?? come on laaa! panjang dh aku membebel ni. Kang ada pulak yg kata aku ni Faz mmg aku sesah.
Memang xsalah klau pompuan yg tulis and xgune identity yang sebenar..Yang slh bila menipu and kononnye semua tu identity sebenar.. klau dri awal dia bgitahu crita die ni fiksyen rmai je boleh trime. Kesian pembaca kene tipu (klau betulah faz ni sebenarnya fatin)..Siap duk teka lagi faz keje kat mane.faz duk kat mane..maybe ade yang duk cri fb n ig si faz and gang.
Klau betul faz tu ialah fatin..Singa utara tak salah..Maybe dia xnak tengok kita ditipu lagi..Klau singa utara xbagi tahu mAybe smpai skrg kita percaya 100% faz tu wujud.Cuma masa n cara dia salah.cakap baik2 kan boleh.
Kepada faz,harap dpt smbung KAP3.Kesian pembaca setia faz.Wlupun diorg tahu faz bukan faz yg sebenar diOrg tetap sokong faz.Jangan hiraukan kecaman..Rmai yg menunggu..Belum lagi dekat fb..Harap faz dpt bertolak ansur.jgan risaukan identiti sebenar faz.kita org dh boleh teriMa
Sorry terpanjang oulak membebel.Agak2 klau karangan bm ni dpt markah penuh x?hahaha
#marilahkitamoveondariKAP
#banyaklagistorylain
#buatconclusionssendirije
Btw klau faz dh smbung tlonglah inform jgk.Hehehe
sama ada oppa upload atau tak sambungan cerita ni, itu semua terletak di tangan geng sajat
Hmmm kita tunggu lagi. Hari hari bukak :'(
Moh le kita moveon.Hmm
MEDI / MEDICAK
gigih ko kan? alaaahaiiiiii~ pehal koooo?????
What is the happening happen here and there? Apa citer nih? Aku jaoh ketinggalan dah nih. Nak kena baca komen dari mula la nih. Panjangnya sadaqallaahuladziimm….
Faz, sebelom ko berenti menulis, apa kata ko paste dulu ler sambungan cite KAP nih. Kang tak dapat tido lena, mandi tak basah, makan tak kenyang aku nanti dok tertanya2 what the happen what happened roundabout merry go round? Adoii!!
Hmm tibe-tibe rindu Faz. Cerita sekerat pon sekerat la.. ?
assalam..mgkin faz akan baca @ ntahla…cuma klu faz btul2 jujur pd fans dia kan sambung KAP3 dan sekurangnye dia komen walau skali …ksian..ramai yg mmbuka untuk mmbca ending KAP3..fiksyen @ reality xda siapa yg kisah..identiti Faz pun xda org blh pertikaikan sbb mmg xknal..knl hanye di alam maya..kjujuran ptg walau mgkin pahit tp kdg2 pahit itulah ubtanye..so klu Faz jujur dlm berkarya sekurangnye dia mmbuat pengakhiran cternye…bkn tergantung bagai xda penyudah..jujur dalam berkarya itu ptg walau ianya hnye fiksyen @ mybe ia reality…..lgpun janji yg dipegang ..untuk hbiskannye..kt manusia berpegang pd janji …sorry faz mgkin ia agak pjg tp klu faz btul2 jujur pd dr faz n kami yg secara x lngsung mnjadi peminat KAP ini..so faz akan tunaikan jnji Faz dan bukan biarkn ia mcm ni….
ape bende ni weyhhh….kenape mest tergantung…??? kenapeeee….???? ape ni fazzz…..???? sedeynye aku rase….sila sambung sefazter yang mungkin….sobsss…
#kecewa
korang ni hampeh la. Sebelum ade isu si faz ni fatin bagai, kemain ayat sume manis-manis je, kawan la,peminat la, nak ngurat la. Dah jadi macam ni which kite pun tak pasti betul ke ape yg si singa jadian tu dok jaja, senang je korang hentam si faz kan? Benda kalau betul pun cerita ni fiksyen, watak2 dalam tu semua rekaan semata lantak die la. Nama website ni pon FIKSYENshasha weh so takyah nak pertikai sangat la cerita ni real ke tak. Aku baca cerita ni okay je. Si penulis cerita ni pun okay je dok layan komen2 korang dengan baik selama ni. Pastu nak frust2 konon faz tipu korg mnymr jd lelaki bagi harapan bagai, padahal selama ni aku dok tengok sesetengah korang yang kemain lagi menggatal . Pantang nampak ayat ‘hensem’ dalam cerita, terus menggedik. Pastu dah jadi macam ni, nak play victim bagai. Hampeh.
sayangnyee klw citer ni tergantung sepi…. kepada writer… x kisah la klw citer ni betul ke tipu skalipon… saya suke je bace… klw faz alami kawan aku psiko… saya plak sedang mengalami staff aku psiko…. apapon sambung jela walaupon fiksyen ke tipu ke ape ke….citer ngko mmg best faz…..
guys help mee!!!1 i cant find the second part :'(
can search Kawan Aku Psiko.. under that title dah list down citer dari part 1-3 (part sekentut ni)
faz fazzzz fazzz….faziahhh..gilek ah komen sampai ribu…aku jek tak penah komen lagi….walaopon aku dah baca sepurnama yg lalu..menjelmalah dikau faz…ramai yg histeria nih…
pehhh…gigih aku khatam kan komen2 dalam nih…barulah haku tau cite sebenar…
dey faz..i dont care who the hell you are..boboi or gegirl…no one knows you..if there is, who cares? bukan ko masuk penjara tipu duit orang ke ape..this is fiction world!
get your ass up and send the story. kholas!
lepas tu ko buatlah ape ko nak buat.
#akubukanlahkipassusahmatiko
#tapiceritakomemangboekk
Sedihnya
lama lgi ke ?
Aduh berjanggut tunggu nie. Cepatlah keluar.
takde sambung ke ? sebab psiko sgt , 3-4kali aku baca cerita ni . #gigih
Suddenly rindu dengan penulisan FazAhmad. Please come back wehh ?
Kenapa pendek je bro.. Dah lama aku tunggu takda perubahan pun. Srs cerita kau terbaik.
2659komen dh weyh ???
Kenape separuh?ckp panjang.last..plsss wey…cite best nie.
Still no word from Faz huh..
Teringat kisah legend kat forum cari dulu.. nenek kamsia ke apa.. gigih gak mokcik baca dan ikut.. mencetus fenomena jugak sbb so called based on true story and good story telling skill..
siap buat gathering dgn readers..
last2 hampeh juge.. kalau x silap kantoi jugak dgn reader cerita tu rekaan shj.. mokcik tertipu gitu.. but for this.. err thereβs no prove yet, still ada hope.. at this point, doesnβt matter lah cerita betul ke tak.. we just love to read the stories and nak tahu jugak the last part as promised before..
Crita faz bila nak kluar. Lma tnggu ni?
Ya, sampai sekarang tggu sambungan cter ni.. Anyone yg buat research, watak Rashid sama dengan watak Salim dalam buku Megalomania. Psycopath. Penyampaian yg sgt berkesan. Harap writer teruskan usaha. Pedulikan haters. Don’t know You read or not my comment. As long as, i try my best.
me : Silent readers.
i want more.please FAZAHMAD
alaa nape ending camni
Dear Faz Ahmad
This is the third time akak komen kat cite ni. the 1st one thanks sbb reply, the 2nd one akak x sure sbb komen akak tenggelam dlm lautan komen2 readers lain. So akak just nak bagitau kat Faz, whoever u are, we don’t come here for who u are but what u wrote. Perdulikan semua komen2 negatif Faz, teruskan menulis. I don’t mind samada cerita ni kisah benar atau fiksyen semata2. Olahan & penceritaan yang baik dh cukup utk bawak akak into the story. that was more than enough for me. Please be strong ok, don’t give a damn dengan haters sekalian. Please come back. I miss ur story.
hm yeah, dalam banyak-ii cerita di fs . cerita ni paling best! ? series! sambung laa storyynyaa . menanti sambungannya ?
mana sambungan π
tak de sape ke pengomen kat sini kawan ngn FazAhmad? pujuk la dia.. π
hai faz……mana sambungan nye…….selalu juga aku menjengah ke sini…
hai faz bile nak sambungnyaaaaa…….
i want your story , mr faz~ T.T
I want your ex Faz… T.T
gahaha..ex faz? sapa?
Luna ape tah nama dia.jhahaha
ohh tu ..hehe comel si luna tu ..
tiap hari duk jenguk cerita ni kot2 la dah ada sambungan
tapi…………….
ku kecewa hoiii
Jenuh tunggu ‘part yg hilang’ …..
Sambung lah Faz, pleaseee ~
Bila nak sambung ni
Jenuh dah menunggu
Lohh xsmbung lg ek?? Hmmm xpo lah bersabar itu mmg indah? aq sllu duk intai xde2 nye jgk yall fazz continue le cpt2 yo
FAZ. Mana hang?
Harap sihat.
Jaga makan,jaga diri weh.
ada je dgn aku ni haa~ hmm
Kat sarawak Izzah?
Hahaha!
Time vc dengan juri,soroksorok sikit si Faz ni.
haaaa? sape izzah? hahaha.
Bro, aku ade je kat sini.
Aku kat penjara ni. Ni pun curi-curi Online. Kau doa-doa aku dapat larikan diri malam ni ye.
Thanks bro
All the best bro.
Bong dulu,bro.
ini faz ahmad pelesuuuu π
faz..faz..aku da standby keta kat tepi selekoh ni..dpt cilok kelua je terus masuk keta tau..
good luck bro..
aku dah standby pegang stereng dah ni. ko kat mana bam? faz mana? dapat cilok keluar tak??
jap..jap..belom lg..aku tgh standby kt bonet ni..faz lompat masuk je ko terus jalan tau..max speed..200km/j..standby tekan minyak cak..standby..
masalahnya bilanya nk lompat masuk wei? aduhlaaa~ kaki aku dah kejung dah standby. Takpe ke 200km/j??? tak tanggal ke ezos kete kancil merah ko ni???
Ngkorg criter aper pnjg2 nir kt snie
tengah nk tolong faz keluar dari jail. huhu. ko nk nak tahu ke tak? sambungan KAP3?? kalau nk tahu meh tolong.
hye bulu..kitorang tgh tolong faz ni..sian die..meh la join..ktorg tgh drift pakai kancil merah ni..
ko jgn risau..aku da tukar pakai enjin turbo da..konfem lari 200km/j..hahaha..okey cakk..faz da sampai..go..go..go..
vroom vroommm. dah ke belum bam?? aku tak nmpak faz. dia berhoodie ke??
tak..tak..die pakai songkok skrg ni..insoff mungkin..
oii..cpt la drift..ko langgar je sume kt depan tu..kalo bebulu kt depan tu ko langgar je..misi kita kene selamat kan faz ni..
ko sabar boleh tak??? aku tengah cuba ni. ketor tangan tau. ni first time aku kidnap org. ko bam lain kali bawak lah lori. Dah2. masuk bam. bebulu mana?? dia gnti tempat faz dlm jail ke?
aku da tolak bebulu masuk jail da..aku pakai kn bebulu hoodie td..aku harap pegawai penjara tu x perasan la..huhuhu..cepat cak..cepat..aku syak polis da dpt kesan kancil merah aku ni..
ko mmg bijak bam! tak sesia aku kenal ko. nak cepat mana lagi ko ni? ko tak rasa ke skang kete kancil merah ko dah tak jejak tanah?? 200km/j hmmm.
Mana singkong? πTiara tanya takde yang jawab.
LAHHHH. KO TIARAAA? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Korang dah hilang ke?
kitorang ada je. haa singkong ckp. kalau nak cari dia. cari kt FB je. dia yg ckp.
Minta fb dia π
ko taip ke nama dia skang ni kt fb. keluarlah nama dia tu. jgn lupa add aku tau? hahaha
tiara..add aku jgk..
tiara rindu kt singkong eh?tian nye die..singkong da pencen la..
π tak best la macam ni
hahaha..atas angin ke??dasyat kancil aku ni..betul2 turbo ni..haha
nnt sampai flyover depan tu tekan 230km/j..kite kasi terbang ini kancil..hahaha
faz mana? okay ke kat belakang bonet tu?
hahaha. tak payah tekan bamm. terbang sendiri ni haaaa.
tongong ahhh korangggg
delu? ko standby. aku nk sampai dah ni!
Nk standby ape ni woiiii..aku tak ready lagikkk
oii delu..ko g patah balik crk faz..die da tecicir tu..cepat sebelum polis jmp faz dulu..pantas bertindak..zassss
aku dah cakap. kete kancil ko ni tak boleh pakai. huhu
Aku dah nmpakkkk..aku da nmpakkkk wehhh…tapi nape faz terbang wehhhh
faz terbang??pakai ilmu ape budak tu??tangkap die delu..jgn sampai terlepas..cepat delu cepat..
ko nmpak dia terbang ke? apalagi wei?? saukkkk lah dohhh. aku nak tahu ending KAP3 nih!
aku x cukup tinggi la nak sauk..tok mana tok..kaki tok panjang..boleh pinjam kaki tok..huhuhu..
lambat wei tunggu tok! ko panjat belakang delu je!
jap2..nak pkai kasut tumit 10 inci ni..ok2..aku da nampak faz tersangkut kat pokok mangga tu..jap2..sikit lg..yeayyy..da dpt tgkap faz da..ok cakk..tekan minyak balik..200km/j..
beb ! ko tak isi minyak ke? minyak dah habis. tekan kuat sgt tadi. hmm. tak merasalah kita KAP3. hahahaha
aku ade bawak minyak spare ni..jap nk tuang..maklum laa..minyak mahal skg ni..aku isi 5 ringgit je td..hahaha
Korangggg..ape korang buat..da tak benapas si faz nih…hurmmm..nmpk gayenye terkuburlah smbungan KAP ni..the end.
ko lah delu tolong sambung KAP3.
tak lalu plak korang nak membacanya..haha..suh CN la sambung
CN? tak boleh, ni bukan genre dia. hmm, mehlah aku sambung. kang aku paste sini. haha
sambung jgn tak sambung..weolz tunggu
hey delu..nape ko matikan watak faz tu??cite x abes lagi ni..hahaha
meh aku buat cpr..ko tolong tekan dada k..kahkahkah
kalo hidupkan lagi maka bertambah panjang komen ni kang..kahkah..tersedak faz kat umah dowhhh
standby cari faz. hahaha
ehh japp..mana faz??ko bawak laju sgt cakk..aku lupe nk tutup bonet..tinggal songkok die je..faz da tadeeee..
hahahahahaha. ko suruh jelah songkok dia sambung KAP3
kat penjara? Penjara mana bro? Mana bole on9 hp pon tak lps..βπΎοΈ
penjara hati. kahkahkah
hai fazudin ahmad sulaiman. ko tengok diorang buat drama gerak khas lak ni. baik ko sambung cepat cerita ni. π
hahaha..tujuan aku murni..nk selamat kt faz dr penjara..nnt die blh la sambung setori KAP ni..huhu
Die ade duk perati je tuuu
kan aku ckp. dia ada dgn aku skang. huhu
Kang diape2kannye ko kang medi
sayang jangan risau. abang ada tali pinggang bermacam kaler. sayang duduk je belakang abang. abang tak kan biarkan sayang diapa2 kan.
ehh, kantoi identiti hahahahaha
Jupake medi
hawauu
sayang! no no no. apeni jupake? abang tak ajar tauuu?
Muntah drh japp
hahahaha, alaahh ko delu, kecik hati aku tau.
kahkahkah..lapau ..jom makan jom medi
ko lanje eh? macehh~
lambat..kenyang aku makan ciken cop..burpp
kedeeeekut. pui
Besok2..
Faz.
Dah bebas kan.
Malam lepak.
lepak warung mana stone?
Faz, adam/afiq tu memang boleh ubatkan orang kena sihir? kalau boleh nak mintak tolong dorang
Lambat lagi ka sambungan , penantian yang menyeksakan .
Faz…why X(
nad harap faz baik2 sahaja dan boleh meneruskan sambungan cerita yang hilang.
SAMBUNGAN PLISS :'(
Bila nak sambung daa encik faz ahmad
bila nak sambung nii hmmm
mana sambungannya π
rindunya kt oppa π π π
kecantikan geng sajat pun tak dapat melembutkan hati oppa
Hai faz ahmad. Hope u read this message. And hope u can publish full ending KAP3. Masih tertunggu smpai sekarang π
sekali sesuatu yang buruk dah jadi dekat Faz
masih menunggu sambungan cerita ni.
Hi en.faz, aku still tak move on lagi ni ..
harap en.faz submit cepat ye cerita tu ..
dh masuk 41 hari dah hari ni~
Encik fazz bila nak sambung ni ye ???π
aku risau lak kalo2 ada apa2 trjadi kat faz,huhuhu
Huhu
Jangan la hanya baca komen kami disini faz.. Kami bagaikan ikan atau kucing yang sedang meminta makanan. Habiskanlah cerita ni.. Hidup aku tak tenang pulak asyik tunggu ending cerita ni. Takda perubahan. tunaikan hajat kami semua. Sempurnakan kisah ni. #fazahmad #abangnaktegur #cepatcepatjanganlambatlambat
cepat lah sambunggg :/
Menunggu KAP4..moga baik2 saja
Mudah2an Tuan tanah selamat la.. Lama sgt dh ni..
Weyh..tak sambung lagi ke
hidup lg ke faz ni. ke dh mm….
Biler la dapat baca cerita no 3 ni.. Dah nak 2018 ni..
Ha’ah kan… Dah burok slide ni..
writer ni sihat ker tak? bile nk update full story part 3 ni.?
aiya..kenapa faz xhabiskan cerita nie..nak tau mcm mna pengakhirannya..
Mane FazAhmad nie bile nk sambung… lama dh tggu sambunga citer nie..
ke Rashid dh buat sesuatu kat die nie.. π€π€
mana kwn aku psiko seterusnya π© cepatla sambungggg
innalillahiwainnailaihirajiun
@FazAhmad bila nak update cerita kawan aku psiko ni….
Lagi n lagi
tah tah faz dah kena cincang kot dengan rashid. Sebabtu menyepi macamtu je em
Mana sambungan nya nie .. 2018 still cari lagi cerita nie
Aku masih mengharap kesinambungan citer nie,,,,, π π
2018 sudah.. Faz masih tidak memunculkan diri. Hmm. Faz, mana ko pergi? Cedeh ~
2018 sudah.. Faz masih tidak memunculkan diri. Hmm. Faz, mana ko pergi? Kawan psiko ko dah bunuh kau ke? huhu. Cedeh ~
Rindu Faz Ahmad. Budak ni baik orangnye tapi tula. Ramai sangat manusia kuat dengki kat dunia ni π©
cakap macam ko pernah kenal dia je pon..
kopok, ko kenal die ke??
sesukati buntot ko je panggil aku kopok.. Huh! Macam rapat sgt je nak pnggil aku macam tu..
X kuar lg keπ
dah sedekad dah pon.. Tunggu lagi ke??..
faz..please kambek faz..aku rindu nk baca cerita ko..pliss faz..
jgn buat aku mcm ni..aku terseksa faz..ermmm..
Propa sgt! Faz tarik diri sebab ko and geng-geng merepek korang lah.. Tak habis-habis tuduh dia.. Lepastu sekarang? Nak berlakon suci pulak. WTFish…
ewah2..sesedap mulut ko je kan ngate2 aku..
bile masa aku tuduh die?aku tukang gelak je..salah ke??haa??salah??
#KIU
salah ke? ehh hello fake bibiaq, ko boleh tak jangan tanya aku soalan kategori bangang ni? Mestilah Faz terasa! Ko tu kalau gelak panggil geng2 hanat korang. Ko ingat dia tak terasa ke? sebab korang lah Faz dah tak sambung.
TQ
Aku start x de mood nk baca citer lain sejak aku baca citer ni tergantung..seksa jiwa..mana entah pergi mood aku..frust betol la menunggu..
mana sambungan..
follow dari part 1 dan 2 lagi ni
Ya Allah rasa dah mcm bertahun aku tunggu pt 3 yg sebenar keluar…Faz!!! Where are u??
haish rindu nak baca cerita kau ya allah jangan lah apa apa buruk jadi kat kau aku doakan kau sihat terhindar dari segala keburukan
komen dah nak dekat 3k doe
jom cukupkan 4k nak??
on
best bca smbil lyan lagu hindustan(teri meri),memang layannn.
#cumell..
mana poie dia nie…huhuhuhu
sampai skrg aku tunggu cerita niπΉ
Faz. Please mak a come back . waiting for you π
Boleh meroyan tunggu yang ke-4 π
mana yg ke 4 ni weh. adeh blh tumbuh janggut cmni
lamanyaaa
Tolonglah faz
Lame gile cite ni x update. Sy xnk bfikiran negatif tp, risau jgak kalau Faz n the geng di apa-apakan….
Hidup lg gua
Dari tahun lepas aku tunggu sambungan niiππ.. sampai bila harus ku menunggu.. wahai en.Faz.. kami menunggu cerita anda sudah lama wahai en.Faz.. tolonglah sambung wahai en.Faz oi..
cerita ni memang dibiarkan tergantung tak bertali ke. dari tahun lepas aku tunggu. harap faz dgn kawan2 ok.
Doakan yg terbaik
entah2 ko ni geng faz? mika? hasan? rashid? eh?
laa x habis lg ke? emm..Moga2 abang faz dan yg lain okay
Kamben btol
Lu babi
Testing
Salam. Setelah sekian lama tak jengah page Fiksyen Shasha ni baru hari ini aku terbuka hati untuk kembali semula setelah apa yang terjadi tahun lepas. Bermula dari apa yang aku kata aku akan tarik diri aku betul maksudkannya dengan tidak berpatah balik membaca semua komen yang menghentam tentang siapa aku sebenarnya.
Ya aku kecil hati dengan segelintir komen yang menuduh dan syak aku ni perempuan lah apalah dan itu agak membuatkan aku sedih untuk menyambung kembali penulisan aku ini. Dan terima kasih juga kepada yang tak henti henti menyokong dan memberi semangat untuk aku kembali semula menyambung pengalaman aku ini. Aku akan kembali bercerita dalam masa terdekat. Maafkan aku sebab aku tarik diri dan hanya sempat menyambung separuh jalan.
Dan aku baru saja selesai membaca kritikan yang dah mencecah ribuan komen dan aku agak terkejut dengan capaian angka ini.Ambil separuh hari untuk aku khatam komen komen korang ni. Lol
Bagi aku masa settlekan semua ni dan aku akan kembali sambung semula cerita aku ni k.
Salam ramadhan ikhlas dari aku FazAhmad.
siyes lah faz ko buat comeback!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haha ye
welcome back FAZ! RINDU bangat dah ni! sambung cpat wei aku xsabar dh ni ! ko jgn nk kecik2 hati lg. kitaorg ade dgn ko okays!!
Trimas bro
SALAM RAMADHAN AL MUBARAK BRO. ITS OKAY HARAP KAU SAMBUNG CEPAT SEBELUM RAYA HAHA. SYUKUR KAU KEMBALI. MENANTI JE KAMI NI SEMUA TAU.
Banyak lagi aku perlu sambung. Bagi masa sikit dan sabar okayπ
ape yg telah aku saksikan ini?….betol kewww wei!!!!!!
betul lah ni jum kita bergembiraaaa! yihaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!
π
alhamdulillah muncul pun..selepas cerita ni tergantung aku dah down nk bace kisah2 lain hahahahahaha
Sabar tak lama lagiπ
setia menunggu…hahahha
waalaikummusalam faz… alhamdullilah kembali gak faz akhirnya… ok ke semua? mcm biase kami semua masih menanti faz sambung cerita faz π
Alhamdullilah semua baik2 saja. Terima kasih ye
Wah faz kembali! jgnlah merajuk lagi ok? i dah penad tunggu awak. eh haha. welcome backfaz!
Ok thanks π
OMG
π
I LAF U FAZ
Nonsense!
Back off!!..
Laf aku kau jangan nak masuk campur!!
FAZ??? serius faz?? wahhhh rindu……
dah memang ko perempuan, mengaku jelah. Yg ko datang balik apahal? semak.
aduh ini salah satu tahi yang buat semua hancuss balik. ko dediam jela budak. mekak betul lah.pondan ke ape lantak yg penting aku nk citer ni habis. org mcm ko lh buat dia menyampa nk sambung citer. puihh
HAHAHAHA KAN KAHKAHKAH
sebuk lah ko. ko tak puasa ke? pegi main sana lah. mulut aku, tangan aku, jari aku. sukati aku lah. semakk
mulut aku, jari aku ke ape pun suke hati aku jugaklah.. ko dh lah aku tengok mcm bagus je kat sini. puihhh
Adik mana totombak jilake ni? Da mcm bagus aku tengok. Betol lah fariq spesis tahi mcm ni lah buat hancur harapan orang semua.
hoi parit. aku baru firstday kat sini. apahal kau? tak kacau ko pon? nasib puasa tau. kalau tak, hehhhh, mmg kena ko. puih
cepatlah sambung. tak sabar aku nak baca. mika mana? haaa apa nama si psiko tu? rashid? dah pandai guna smartphone ke belum? layla apa cite? cepatlahh sambung.
Fakenye malaun ni. Dah muncul dah sekor. Itu semua halangan pada writer klu dia terbaca komen malaun bijak pandai ni. Hei geram betul aku tengokkan. Kau diam2 sudah lah sibuk nak pertikaikan lagi.
ko tak baca ke KAP3 yang tergantung ni? Aku cuma nak tahu je. takkan tu pon salah? Alahai, datang entah dari mana, sibuk nk komen aku.
alhamdullilah!
Salam Ramadhan dan xsabar nak tahu sambungan!
xcited!
π
Alhamdulillah akan bersambung jugak, hampir setahun tak jengah FS ni.
salam faz ahmad! finally awak kembali semula! peduli kata2haters kat luar tu. kitaorg kat sini dh mcm hape menunggu kemunculan awak. dan akhirnya penantian itu berbaloi! amin amin xsabar nk tunggu pengakhiran cerita ni. mesti bnyk bende berlaku kan dalam masa awk berdiam diri ni? awak semua sihat sihat belaka ke? risau bila fikir balik. apepun dh cukup bahagia awak kembali balik. jgn hilang lagi ok <3
Wasalam. Akan datang. ππ»
aaaaaa. welcome back. still menunggu. tolong jgn ubah tajuk cerita ok. keep writing yaaa…
tolongla sambung citer ko ni faz oii.. abaikan mereka2 yang kecam kau. btw tlg tnya adam ada tak ayat untuk ‘benda’ tu tak dekat dengan diri kita bila kita nampak dia.aq da penat.. brrr
FAZ KE NI? Are you for real?? OMAIGADDDDDDDDDDDDDDDD!!!
janna nick ke ni?
bukan lah lalat
kau diam la mengkarung. eh, ni kak nasariah kan? auloh lama tak komen2. apa kabar kak? *hulur kaki
hahaha bulan pose hulur kaki ke armyy? belon mana
AULOH HULUR KAKI HAHAHA
Yes!!!!
fazzz
WOI FAZ!
JANGAN MARAH2.. BUDAK TU BARU DATANG KAU JGN TERJAH..
jangan disergah.. bagi salam.. terkejut dia
dah korang yang nk pertikai dia jantan ke betina ke pondan ke ape tolonglah… aku mintak tolong sgt2 xpayah nak kecam sangat…… dah org tu nak sambung balik xpyh lah sibuk nak maki dia ya wahai manusia paling bagus kat fs ni……aku hampir putus asa menunggu cerita dia yg xhabis2 ni….. tlglah faham aku…..
ADA REZEKI KITA NNT.. DAPAT LA BACA SETORI FAZ..
rezeki buka puasa mcm mana dedi
dedi cakap nak lanje roti john dengan air tembikai
AIR TEMBIKAI KAU DR SMLM TOK PERATI JE..
tok semalam tembikai kuning.. hari ni tembikai merah…
dia je ke apis?? dahtu Maira?? mesti tak ingat kitorang dah kan?? Tskk Tskk
MAIRA SALAH RUMAH..
tak salah tok… saje nk ingatkan apis ni
melebih. cerite je pon. dia tak sambung pon, sihat je ko aku tengok? banyak lagi cite lain yg best. pegilah baca.
apahal kau jaki sangat dengan faz nin tom
mujur ko writer yang disegani dan dikenali. kalau tak, mmg aku dah komen murni dekat ko
aku puji aku ke tu…..
bajet bagus
sebelum nak komen aku, check dulu typo ko
assalammualaikum tom
allah typo aku HAHAHAHAHAHA, nak marah pun tak jadi lah!!!
sedar pon typo ko. kansel aku nak carut
AULOHH NASA HAHAHAHA
wslm. ada apa?
TOM..sesungguhnya bulan2 pose ni.. bersabarlah kau.. tak baik marah2
bawak ngucap tomg
MARI TOM TOM CAK DENGAN KAMI..
BULAN PUASA NI.. SIMPAN SIKIT SAKA KAU TU..
ko diamlah singkong. jangan nak sebok
asal kau marah dia? dia tu tok ketua tau!
peduli apa aku dia tok ketua ke, pm ke, ko ingat aku peduli? ko sape?
KAU TAK BOLE MARAH AKU TAU?
KAU KENAL TAK AKU SIAPA?
TOM PUASA TAK?
tak kenal dan taknak kenal
RUGI KAU TAK NAK KENAL AKU.. AKU PENULIS HEBAT TAU..
hye tom, kau puasa tak ni?
SOALAN PUASA ATAU TAK TU DIA TAKKAN JAWAB BEB.. AKU DA TANYA TADI.. SOMBONG BUDAK TU..
setakat cite ko baldi biru tu, eh, malas aku nak kecam ko. sebab ko singkong je tahu? kalau ko org lain, mmg dah bebakul aku kecam!
aku kt sini nak cari faz n the gang je. mohon bagi laluan.
MAKNANYA KAU KENAL LA AKU SIAPA KAN?.. AULOHH CEBAK
amboii tom, meriahnya kau kutuk tok ketua KB, ko buka apa hari ni tom?
dia kenal kau dedi, means dia kenal kau, bila kenal, means kenal lah, rapat gitu… kenal lah kot, tapk gitu tom
TOK BUKA PUASA KUL 5 ARINI..
tak kuasa lah aku nak kenal korang ni. kutu rayau FS. koranglah kan? yg asyik komen entah apa2. hidup lagi geng2 korang?
Alhamdulillah. kitorang masih bernafas.. Dan masih mampu nak rampas takhta tu semula
dapat hadiah ke kalau rampas takhta? ehh, korang ni takde keje ke? aku mmg sedia takde keje
GILER TAK DAPAT.. TOK DA DPT 4 BIJIK RUMAH LA SBB DUK NO 1 DALAM CARTA..
sebab dapatlah kitorang berebut sekarang ni.. Kau apa tau. Kau first day kan?
eh tak sekarang kau saka yg melebih aku tgk sekarang ni. aku punye suke ah nk baca cerita ape
KAU MARAH AKU KE NI?
ko rasa sape saka kat sini? kat dia lah aku tuju
SAKA YG AKU KENAL ADA DALAM NI NASA YUSUF JE..
penting ke jantina?? laki ke puan ke pondan ke, apa masalah ko?
ko lain kali kalau nak marah aku, mentionlah nama aku, tak pasal2 org lain terasa.
PELUK SIKIT TOM.. TOK RASA TECIK HATI DA NI..
tak boleh peluk tok. batal puasa aku kang.
tak boleh peluk tok? kau ni perempuan ni hahahahah
JAWAB BEBAIK MCM TU KAN MOLEK.. SEJUK PERUT TOK DALAM FREEZER
dahlah, aku taknak kena kecam. korang ni org selalu kecam dulu2
saka? tapi aku tak terasa pon? ko ada bela saka ke?
#tanyajer
eh mcm tau tau untuk ko je? kahkah
at least aku sedar diri. huhhh. bukan macam faz. puih. ehh, habislah kang kena kecam.
sorry. faz, teruskan cerita ko ni. aku nak tahu apa jadi kat rashid. mika masih sado ke? anip apa cite? sambung faz. aku peminat ko.
sabarlah tom, kalau kau asik kutuk je, mcm mana dia nak sambung cite, dia baru je datang, bagi bernafas dulu
apis..sabar apis
Fazzzzz????
hye rora
ye aurora.. faz dah kambek
Hi aurora
dan sekarang ni.. FAZ mana FAZ? punyalah lama aku simpan rindu kat dia…
simpan jelah rindu ko. tak bebaloi
biarlah maira nak rindu. pehal ni
geng kena lah bekap geng. patutlah korang kena kecam berjemaah dulu2.
Tom..tadi kata first day first time dekat sini. mana tahu kitorang kena kecam berjemaah??
TOK KENAL BUDAK NI
firstday komen. ada masalah ke? dahlah, aku tak cari korang. faz mana?
pehal cari Faz? Cari aku tak nak ke tom? aku boleh jawab semua soalan kau untuk Faz tu
kenapa aku kena cari ko? ko awek faz ke?
ehh salah, kalau faz perempuan, ko partner faz ke? eh,,,
Yes aku awek Faz.. kompidennya kau cakap faz tu pempuan. Dia laki la..
HAAAA MANA TOM NI… hiatus dah ke
kau punya typo sikit lagi nak buat aku batal puasa
sabarlah nak, aku tengah usaha ni…
SABOR2
dah buke ke , mana anak bongsu ko dedi?
DIA DEDI DA HNTR FELDA..
Faz… Tak nampak Maira ke kat sini?? Punyalah lama Faz menghilang.
Ni lah geng kaki kutuk orang
keh keh keh.
Gua dtg backup lu faz…
Tak puasa ke? Nampak komen aku tu kutuk Fax ke? Kut kalau just kau yg suke kecam orang tak tentu pasal..yelah.
*Faz
Ingat gua x bace komen sebelom ni? Stu2 gua cek lah!
Pffft
oh really??
Relax beb. Chill π
kan Faz.. dia ni tak memasal mengata orang
Gua rilex tp psl budak mcm tu myebabkan penulis jatuh. Fuck!
Its okay lah weh aku dah malas nak amek kesah org nak kecam aku ke ape lepas ni. Aku buat xtahu je lepasni.
ade satu tu yg mcm bagus konon dia tau semua psl writer…. mcm dia tu duduk sbela writer tu plak aku tgk… aku tgkkan jer meluat punye pasl smpai aku nk komen citer len ad muke2 ni terus aku dh mnyampah…
sape weh? story lah sikit. muka yg mana? ada gambar ke?
lame xnmpk dia aku rase dah arwah kot….klu ad pun yg tinggal lg saka dia…
sape dia tu? nama apa? kotlah aku penah nampak? ke ko tak berani taip nama dia?
mesti ko penah nampak punye.. ko kan lalang.. ala dia xpemes mane pun aku nk ingatkan… yg ko sebok pehal mcm terase pulak? huhu…
weh, lalang tu selow lah sikit. huhu. kalau tak pemes takkanlah ko ungkit sekarang ni? sape weh? bisik lah? sapee? hm, aku kena lah sibuk. kot lah aku kenal ke? kan? tanya je pon. sapeeee?
gaya mcm nak aku petik nama ko je? huhuhu…… aku ckp pemes tu terus ko terperasan aku mcm nk ckp pasal ko kan?…. kahkah dah ah bajet bagus mcm sume bende dia tau….. huhu….
tu lah manusia. selalu salah paham. ingat aku giler glemer ke? aku baru menapak sini tak sampai seminggu. aku tanya je pon. takkan tu pon salah? takde masa aku nk ajet ke injet2 semut ke. mana lah tahu kot aku kenal. kan? tu je ponnnnn
Mention la sini nama dia.. kot aku tau..
aku pemerhati icon dan nama.. tu pun kalau aku ingat lagi la.. sbb aku pun da lama pencen..
entah2 tak berani nak mention nama. oppss.
Eh iye ke? Sapa?
alolo ayat hang ni innocentnya rasa nak cepuk je ko ni masuk lubang taik… kate baru seminggu pastu nak ajet2 kenal sape yg aku maksudkan tu? konon nk kate org lame ke cane ni? kah!
ala honey adelah sejenis taik yg berbau merata2 mana hg pergi je dia ade.. jijik! huhu..
kadang2 kenalah belakon acah suci baik masuk surga. eh yg ko ni apahal? aku tanya je sape org tu. taknak cakap sudahlah. nak melalut apahal org lama org baru dah kenapa? pemes sgt ke ko? ko pon sama, cakap macam tahu semua benda. oklah. ko taknak cakap sudah. adios
Eh hi Maira
Hi Faz..Faz sihat? Ingatkan dah tak nampak Maira duk seru-seru. haha.. cepat sambung KAP tau.. dah lama sangat tunggu..Maira sampai tak dan nak tolong replykan kt fb mana2 yang tanya pasal KAP tu. Sampai ada yang tanya bila Maira nak sambung KAP (sebab dorang ingat Maira yg tulis. haha)
Sihat alhamdullilah. Faz ada jugak rajin baca komen kat page fs tu yg tanya pasal ni. Dan sbb tula faz buat keputusan nak tamatkan semuanya. Kalau mcm tu apa yg Maira kata thank you so much π
Faz sambunglah cepat. Nak tahu juga kesudahan citer tu. Dah lebih 6 bulan dah since Faz decide tak nak sambung. Tapi kitorang (readers) still tunggu. Haha nampak setianya peminat KAP.
Assalamualaikum faz . Saya dari page seram dari twitter berminat nak ambil sambungan KAP3 dari Faz . Kalau Tak keberatan faz boleh share dengan saya dan akan di publishkan di twitter . Faz punya penulisan bukan sahaja menarik tapibanyak dengan pengajaran dan ikhtibar yang dapat kami semua ambil .kami menunggu hasil karya Faz dah nak dekat setahun . Sekiranya Faz sedia untuk ceritakan dan habis kan penantian ini sya sedia untuk publishkan di thread seram twitter . Harap dan beribu harap Faz baca dan pertimbangkan permintaan ini 27.Okt.2017 – 3.Sep.2018 . Untuk share kan kisah Faz yang terakhir Faz boleh hantar ke no . 01119965503 . Trima kasih π
faz betol2 ke ne???
Betul betul hape weh? Hahah
weh faz lama menghilang? ape cer ni? terkezut den nmpak nama ko keluar.
Adelah halnye yg xdpt dielakkaN. Ko ni mesti x follow ape yg berlaku tahun lepas. Dgn segala hormatnya kau pergi khatam balik kap3. Ko bace komen jgn baca cerita pulak.
MASIH MELAWAK EH HAHAHAHAHAHA
ni mesti peminat tegar faz. kesian.
ade masalah ke aku nak minat sape pun? oh kesian ko kan serupa najis takde siapa nak minat. jeles lahtu π
alhamdullilah. nanti kat sana cari aku. tu pon kalau jumpa.
So kitaorang masih boleh berharap lagi lh ni π
InsyaAllah
Faz oo faz? Reply me pls!
ye Iza.. nak Faz reply apa? Maira boleh sampaikan pada dia.. hikhikhik
Ye sy?
i faz jugak… faz mane ni? huhu…
faz fake. faz perempuan.
apahal aku tengok icon kau nampak mcm koko crunch. hmmm
ko ni mesti tak poce. nampak taik macam nampak koko crunch pulak.
oo so kau ni taik la? hmmm wati.. wati.. eh? hahahahah
wati mana pulak ko ni? ko jgn nak “hahahaha” ewah ko, macam kita kenal pulak nak gelak sekali.
Wati!!! Pangggggg
dan aku tetiba jadi lapar.. kau ni tom.
maira geng faz. aku tak kawan.
aku kawan dengan semua orang Tom…kecuali…kecuali…. hahaha
kecuali sape? ok. taknak tahu. kita bukan serapat tu nk kecuali2.
kau mengingatkan aku pada seseorang yang bergelar “wati” hahahaha
GILER LAH WEH KOMEN DAH CECAH 3K!!!!!!! APE BERHANTU CERITA KAU NI FAZ DENGAN PENGOMEN2 SEKALI BERHANTU!!!1
dengan ko sekali behantu
Entahlah Soad. Aku pun tak faham kenapa banyak sangat komen.
Entahlah Soad. Aku pun tak faham kenapa banyak sangat komen.
Faz teruskan kary. Gua sokong lu beb. Klo taik2 ni kacau. Gua dtg belakang
Aku rpwrssn komwn ko ni byk snft
Lu ckp apa babi. Pffft
Puasa ni kau mulit cksp bebaik
Keh keh keh. Kesian lu ni keh keh keh
Woi asan! Typo ko ni aku tak boleh detect. Agak2 lah kalau nk typo pon. Boleh bukak puasa aku!
Untung faz. Ada org bekap belakang. Berbayar kah? π
Bayar. Lu kisah ape
Hidup? Ingat dah mati.
Lu la pergi mati!
jom lah g mati sama2.
wondertaik lu ni hahaha lantaklah nak bekap ke ape kitaorang pun tak kesah dia sape yg ko tahi sangat ni dah kenape?…….. aku xkesah writer ni sape pun yg aku nk citer ni BERSAMBUNG jangan tahi keras mcm kau ni buat berapa bulan lg baru dia comeback…. hei mak betol lah ko ni!
alahaiiiii. kalau ada sekor langau, mesti ada bertungau2 lagi. semak je. cakap org lain, org lain yg sebuk.
mcm ko lah langau mane je ade muke ko menyebuk!! aku pun nk ikut sebok jugak kah!
Memang betul pun Tom tu cakap. Time takde Faz muncul..takde pula korang yg bekap dia ni nak muncul.. dia ada sekejap je…tapi korang yg over. Langau..kalau taik dah takde pun still terbang ke semua tempat.
langau tu makanan ke? rasa macam nak makan pulak. hm
Langau tu mcm kuih seri muka..
tahu takpe. faz tak cakap apa, korang pulak yang bising, puih. dok diam2 dah lah. semak je. small small dont die big big trouble people. sekian berita dari saya.
seri muka ke? bukan kuih talam dua muka ke? huhu
Kuih talam dua muka tu mcm hasani..eh..acik telepas cakap plk..maap ye nakk π
kalau hasani tu, betalam betingkat2 bermuka2 talamnya. mana entah budak tu? entah2 dah tukar nama lain. pastu acah suci baik mulus tulus bagai.
Lesap plk bdk tu..acik baru nk kenal2..tgh makan mee kari gamak nye..ok..acik da buat pitnah plk..abang tom puasa?
small small dont die big big trouble people..
Gelak aku baca pepatah kau tom.. haha
macam ko lah tom… talam dua muka.. huhhh!
apa pulak abang ni acikpuaka? hahahahahahahahaha. kelakar pulak. hahahahahaa
hoi dam dim dum bunyi mercun. ewah koo, cakap macam kita kenal pulak. ko sape? aku talam 4 muka, lalang ponye jugak
alahhh, tok ni, hmm, tak boleh kasar2 dengan tok, dah2, tok g main sana. hahaha
adehh lawak aku bace komen korang sume ni hahaha betul tuu faz xmelebih yg korang beria sangat dh knp? malu faz dpt peminat mcm lu org ni. aku pun minat writer ni tp xd lh sampai nk bergado dgn semua dekat sini.. buat malu faz je sebenarnye
fazry ni adik faz ke? huhuhuhh
Lu la langau
Selalu orang yg suke menuduh ni lebih teruk dari orang yg dituduh. Kau la tu hasani
eh, secoet je balas? kesian, mesti tkde idea kan? balik2, ulang ayat yg sama. Tu lah,,, budak2, jangan main kt FS. Malam ni tido awal tau? Esok sekolah.
hai tom.. saya jerry..
sebab name aku FAZry ke? -_-
Jerry mana pulak? haa yelah, Jerry musuh Tom. huhu
yelah, sebab nama ko FAZ. aku tak boleh. huhuhu
such attention seeker.. sad life.. kesian kau annn.. ish ish ish..
TOM! gua bkn cm lu brother. Komen pnjang. Tapi x da mkna. Mcm otak lu juga bro. Kosong. Bebel mcm permpuan
Dah memang aku pmpn. hmm, nampak sgt ke aku bebel? eh, pahal ko bukak komen baru? sambung jelah.
Mmpos lh! Lu de masalah ke?
ish ish, kasar betul. tecik hati perempuan titewwww~
bermakna sangat la komen kau tu? babikan orang..mampos kan orang…tu banyaklah makna???
lu komen pun mcm org xde otak wa tengok. lg mau bising? kah kah kah. lu ni mcm anjing la Hasani. salak sana sini lu pun sama kah kah. babi lah lu ni
Ni semua sebab kau la Faz.. kau muncul je haru biru fs ni.. baik kau tak payah muncul la. Dah nak bawak diri sangat.. bawa la.. yang muncul balik kenapa? Baru kena kecam sikit dah sentap. Tak matang sungguh. Ni kau tolong nasihat sikit fan kau yang mulut loji najis ni.. nak bekap2 kau tak payah nak serang orang lain.. Budak2 kuat ngarut tu muncul tak kacau orang pun. Puak kau je yang over sekarang ni.
entah2 mmg geng dia jugak atau, mmg faz. ehh.
aku rase puak2 dorang ni Tom.. time faz tak muncul takde pun nak kecoh.. eh aku tumpang reply komen kau ni tau!
eh, tumpang je, aku tak macam hasani, perangai macam musibat.
Aku perhati korang semua bergaduh sampai ada petik nama aku dah boleh buat aku hilang sabar. Dah bergaduh maki hamun apa semua lepastu nak cakap hasani ni aku kau dah kenapa pempuan? Kau tuduh2 aku punca semua ni? Motif? Yg kau pun satu Hasani tak memasal aku yg takde kena mengena terlibat sampai nama aku kena petik dengan pempuan ni tuduh aku ni kau! Beragak lah nak tuduh2 pun macam semua benda kau tahu ini sape itu sape. Aku jarang masuk kau dah tuduh aku hasani lah apebenda semua tu. Ape teruk sangat kau ni? Kau ingat aku tak perhati ke korang ni? Kalau aku muncul pun sama je agaknye kena tuduh baik aku diam je perhati korang. Sibuk nak jadi detektif xberbayar!
lu jgn nk salahkan wa Faz. lu ni popular sgt smpai semua org kena tuduh adalah lu. kah kah kah. bodooooooo
panjang komen, malas baca. lantak ko lah faz aka fatin.
Faz marah kat Hasani (Faz).
lu matang ke? kah kah. dia punya suka la nk muncul ke nk hilang. ni ruang komen terbuka, apahal lu sakit ati sgt? lu punya ke ini FS? lu ni mesti dr puak2 BABI tu kn? lu x log in pun wa boleh cam derrrr. kah kah
lantang sungguh ko berkata2. hati2, jangan terjerat kata2 sendiri.
eh cilanatnya mulut kau ni hasani. Mulut tak melambangkan makna nama HASANI tu.. kau tau x apa makna nama kau gune tu?
apahal? lu nk tunjuk pndai lak kt sini? x pyh. wa tahu lah. wa well educated punya Hasani lah. bkn mcm Hasani bodo2 sebelum ni. kah kah kah. lu sndiri pun x guna nama btul lg nk tunjuk pndai. kah kah bodooo
kau pon sama! tak guna nama sendiri. puih!!
well educated la sangat. Oh ye la.. hasan kawan si Faz ni kan engineer la kononnya. tu kau kan? alahhh ngaku je kau tu hasan kan ke senang. Lagi nak berlakon
satu hal lagi..aku komen untuk faz..bukan untuk kau okay. So please..jangan semak dekat komen aku.
dahaga pulak aku baca nama kau tu.. lama lagi nak berbuka ni.. hmm
Eh Honey, Pasal dorang berapa ketul ni korang dah tuduh aku punca semua ni? Haha great! Aku muncul selalu pun dulu dah kena tuduh. Muncul kejap2 pun kena tuduh jugak. Aku dtg sebab janji aku nak habiskan cerita. Bukan jenis aku nk bergaduh maki hamun ape semua. Aku tak kacau orang. Kalau dah mulut sorang tu tak habis lagi nak mempertikaikan aku susahlah. Buat hal kau sendiri dah lah xpayah nak sibuk hal orang. Tak suka benci ke apa tak payah nak kecam aku sana sini. Baik2 semua dah okay boleh terima kau tom tak habis2 nak perli aku. Sejenis dengki ape kau ni?
Ini pun kejap lagi confirm kena kecam sebab aku muncul kan? Papelah korang. Tuduh lah ape korang nak korang kan semua benda korang tahu.
wa perati puak2 tu yg selalu perli lu ni Faz. wa okay je lu nk smbung ke xnk ke tu lu punya suka. wa hormat decision lu
halah kau.. tetiba nak tuduh orang. Kau tu yang terjah orang sana sini.
haa tengoklah tu. faz 4.19, hasani 4.21. puiiii
lu pahal? ingt wa hadap sgt ke nk jd si Faz? poyo je
Thanks tuduh aku puas puas π
Aku perli kau? wei.. aku cakap direct je ni. Sebab selama ni aku duk membaca aman damai je.. tup2 kau muncul..budak2 ni terus serang menyerang. Siap babikan orang..mampuskan orang..semua tu pasal nak bekap kau. Kau tak muncul berbulan-bulan takde pula nak bergaduh. Aku tak sokong mana2. Geng ngarut tu mungkin ade silap dengan kau, tapi sekarang ni dorang tak usik kau pun. Plus aku baca komen dorang meraikan kedatangan kau lagi. Sebagai penulis yang diminati kau sepatutnya bersuara untuk nasihatkan peminat kau yang saja nak mengapikan orang lain. So tak salahkan kalau aku cakap kau punca dorang bergaduh.
lu x pyh acah2 la. lu ni one of them yg xnk log in registered acc. apahal? takut kena kecam ke? kah kah.
sape dia? ko kenal ke? ko bercakap macam semua ko tahu.
wa tahu n wa kenal. lu x pyh nk acah2. lu pun wa tau sape sebenarnya. kah kah
aku rasa kan, aku tahu ko ni sape. instint. jarang salah kata hati aku.
ewah. sedap mulut ko berkata2? apahal lak nak sabit nama aku? tu geng ko si HASANI tu, pegi nasihat sikit, mulut dah serupa apa dah aku tengok. kecam2 aku dgn ko pon, at least tak macam geng ko. puih. Buang masa jelah layan puak korang ni. Lepas ko masuk, semua hilang, APAKAH?
wa ada ni syg. muahh
Eh tom bukan kau ke yang mulakan benda ni? Aku buat2 tak nampak kau perli2 aku kat komen lain sebelum ni sebab aku dah malas nak layan pendengki mcm kau ni. Benda dah lepas dah lah semua orang pun dah boleh terima kau ni sorang yg tak habis2 nak perli aku dah kenapa?
Geng tom tu yg pedajal lu faz… pffft
Lu diam la babi. Lu pun punca. Kah kah
geng hanat apa ko ni? ko ingat aku bawak sekampung ke? aku sini sorang2. tujuan aku FAZ je. ko bukan Faz kan? so? blah lahhh. semak lah ko ni.
lahhh, aku je yg kecam ko. aku tak ajak sape2 pon kecam ko. haa? jadi? apa masalahnya? peminat fanatik ko ni yg over. kan? dahlah bahasa macam apa je lagi.
Asal kau nak still dengan pendirian kau nak cakap hasani ni aku lah? Suka kau lah pempuan yang aku penting yang aku Hasani ni bukan aku.Hasani kau ni pulak tak pasal2 aku jugak yang kena! Kau nampak kan sebab ape? Tanya diri kau aku xperlu backup kalau perangai dgn mulut kau mcm ni. Aku xsuka nak bergaduh dekat sini pasal jenis mcm korang ni lah buat aku kena kecam balik!
dah. abaikan aku. baik ko g sambung cite ko, tak sabar aku nak baca. silakan.
wa x back up pun lu der. puak2 ni yg tuduh wa back up lu. lu rasa? bkn ke BABI namanya tu
hasani pepel hasani otak kat luar tu, bukan org yg sama ke?
kita semua sama kah kah
Laa..Faz kena kecam balik ke?
Pedulik lah faz gua lma dh nyampah geng bodoh tu.
kau menyampah, g mam lah kau.
see Faz?? diorang ni la yang tak benti kutuk orang
satu Fiksyen Shasha menyampah dgn lu wahai Hasani anjing. lu bwk kurap n virus tahu? lu muncul habis bgaduh balik. lu pun sama 2×5 dgn puak2 babi tu. babi dgn anjing mmg sama2 naik. kah kah. so wa akn tmbhkn kebencian org pd lu anjing. enjoyyyyy.
Untuk pengetahuan Faz.. Maira, singkong dengan cikbam memang kena hadap kecaman dari hasani ni.. Siap diorang boleh panggil orang iblis lagi. Kami komen pasal cerita pun kami kena. Faz datang bagitahu nak sambung smeula KAP..kami happy. Tapi diorang ni yang tak pernah berhenti kecam kami. Ni sampai ke tahap Faz pula yang kena balik. Sorry Faz, if sebab kami, Faz kena dengan diorang ni.
Keh keh keh. Buat ayt kesian pula lu
hasani… aku tak perlu nak buat ayat kesian bagai untuk faz reply komen aku. Apa yang aku cakap fakta. Kau yang duk serang aku, singkong.. mana ada kitorang..situ kau menyemak. kau yang mulakan dulu..
Tolonglah hasani kau kalau nak backup aku ke apa jangan sampai mencetuskan pergaduhan antara aku dan kawan2 aku kat sini. Kau punya backup tu orang sampai salah anggap yang kau tu aku. Kau faham tak sekarang ni? Sampai orang yg xpernah muncul pun datang serang aku cakap aku semak tak payah sambung lah apelah. Aku malas nak carut aku hormat bulan puasa ni dah kalau nasihat makian pun kau xboleh terima susahlah dan kalau kau masih kat sini kononnya nak backup aku pun orang akan masih ingat yang KAU tu AKu. Bukan aku nak kisah sgt pasal orang anggap kau ni aku ke apa sebab aku pun dah biasa bila orang lain backup aku dituduhnya org tu kononnya aku hahaha lawak sangat kan tapi cara kau ni dah terlalu melampau sampai maki carut bukan2 kat kawan2 aku walaupun ada segelintir tak anggap aku ni sebagai kawan dorang still pertikaikan aku ni sape. Kau dah terlalu melampau sekarang hasani sampaikan Hsan kawan aku yg xde kena mengena tu pun kena petik nama dia padehal dia pun xtahu apa yg berlaku kat sini. Dah lah weh aku dah lah malas lantak lah orang nak percaya aku ke x tapi satu je aku minta tolonglah jgn buat huru hara kat sini. Hormat sikit bulan puasa ni. Aku xmelebih yg kau melebih kenapa? Dah sah2 orang akan anggap kau tu aku in fact aku xtau kau ni sape pun.
Its okay maira. Faz xsalahkan korang pun hasani ni yg melebih. Korang takde kena mengena langsung pasal ni. Im so sorry sebab kan faz korang kena maki.
Jangan kecam pulak tengok comment keluar gambar avatar tu sebab tersubmit comment even email tak lengkap lagi pun.
tak apalah Faz.. Faz sambung jelah kap tu. sebab selain dari mereka2 ni. kami still tunggu kesudahan KAP. Sokay Faz, kami selalu sokong Faz. kami pun dah lama tak muncul dekat sini, kebetulan hari faz muncul kami tengah rajin nak drop komen pada cerita2 yang ada. tetibe je diorang (hasani & the geng) datang menyerang. Kami diam, makin menjadi. maira maafkan dorang yang siap panggil kami dengan bermacam gelaran.
Yup marah sebab dorang yg kebetulan ada masa faz muncul ni buat khabar angin ni nampak semua macam salahnya dari faz. Kalau dorang ni xmemekak takdenya jadi macam ni sampai yang lain pun dah naik menyampah dengan faz. Entah tapi mmg xboleh terima nak backup punya pasal pun sampai nak maki korang yg takde mengena langsung. Itu mmg nmpk mcm tak matang langsung. Sampai korang kena maki pasal faz mana faz boleh diam.
harapnya lepas ni ‘dia’ tu kurang sikitlah perangai budak tak sekolah tu. bukan apa Faz, nama Faz buruk, nama kami pun buruk. Sana sini duk mengecam orang. Nak cakap budak, besar tagun dah rasanya. Tapi entahlah. Seronok agaknya ‘dia’ buat macam tu. Saja nak buat Faz tak suka kami (maybe).
Weh faz. Kn dlu ko ckp x nk smbung. Apahal dtg nk smbung? Kah kah kah. Kelakar lah ko ni… x yah lh smbung
Tulh pasal semak plak tgok faz ni
hai..da kah kah
ko ni mesti, jimbet betul lah.
Bia la faz nak sambung..aku nk tau ending kap jgk..
Lu x pyah buat2 nk tahu. Lu pon sama cibai
Hahaha..cibai pun cibai la hasani..π π»
makk aii..sedap2 cibai kan org..oii hasani..ko sunat pon belom nk cibai2 kn org plk..ko tau x cibai tu ape?balik nnt pegi tny mak kau..paling suci pun mulut ko kene cili je la nnt..wahahaha
Dah habis bergaduh ke belum?
lu nk menyalak apa lg anjing? org dh stop lu pulak lbih2.
Kalau dh stop… Yg kau Komen lagi kenapa?
Benda kecik nak buat besar.. masing2 tau salah apa yg korang da buat..
kau (Hasani & da gang)kalau tak kacau orang dengan komen “Puaka” kau.. orang lain pun takkan kacau kau..
Betul ruang komen bebas untuk kau isi.. tapi jaga la juga bahasa kau.. Aku datang balik ke FS untuk baca cerita dan drop komen mcm biasa.. bukan datang untuk melayan carut bodoh sama yang kau reply di setiap komen aku dan kawan2 aku..
life simple.. kau x suka kau blah.. kalau kau tunjuk sekalipun yg kau x suka aku.. x de effect pun carut kau tu kat real life aku..
**Infact kau buat mcm ni.. keliling FS, reply komen dengan bahasa yang aku state as low mentality tu.. buat orang salahkan sang penulis..
yg lu orang melayan komen2 wa sape suruh?? sakit ati?? keh keh…
Entah tu. Lu pon singkong x pyh lah nk buat poyo. Pffft lah lu
Komen kau? Aku rase kau baru muncul harini… Sebelum ni hasani yg otak kat kuar tu… Meants orang yg sama la ni??? Hahaha
tu Hasani xde otak bkn wa punya hal.. kata lu ni educated sgt? ayt sng mcmtu pun x faham?? bebal dan bingai lu ni rupanya pompuan kehkeh keh..
Sedapnya kau bebalkan orang. Kau kalau bijak sangat tak bust keje bodoh macam ni la
dah-dah la tu berlakon..hasani purple. Kau punye “bebal” tu je aku dah boleh agak sapa
Acik setuju
Bodoh lah lu singkong
Bodoh dia sebijik mcm lu kehkeh..
Hasani bongokkk..
*Maapkan acik singkong..acik x tahan..puas acik tahan jgn reply..tp jari ni nk reply jgk..kah kah
Well said bro. Aku macam dah dapat terima semua ni jadi sebab aku datang kalau aku xdatang sini takdenya korang kena maki dengan hasani tu. Aku minta maaf sangat2 kat korang pasal aku korang kena bertubi2 makian sebab dia over sangat nak backup aku even kau pun tahu kan aku dah cukup2 kena tuduhan yang tak berakal langsung yg mengatakan tu aku hahaha. Whatever lah. Geng korang tak sorang dua je macam puaka yang lain aku sangat okay. Sebab tu aku malas nak melayan dan kerap muncul dah kalau sampai dia maki korang yang tak mulakan semua ni memang aku panaslah. Tak pasal2 je
Abaikan je la mereka..yg penting tamat kn kap cepat2..kalo dorg xnak baca tp kt lua ramai lg yg tunggu & nk baca kap..kipidap faz..
sokay Faz, kami okay je. Hahaha dia melampau ada masanya kami membalas juga. Tapi Maira harap Faz sambung kap tu. lama dah tunggu, penat je maira tolong reply dekat fb sebelum2 ni kalau faz x sambung hihihi.
Haa faz. Kau datang nak habiskan cerita aje kan. Tapi aku tengok kau banyak komen aje, tak hantar pun cerita kau. Berbulan-bulan hilang takkan tak siap lagi?
Bang jib. Jangan mencarut sangat bulan2 puasa ni. Lepas bukak puasa baru boleh carut.
Jom kita gi shopping, Mah nak beli handbag 10k.
dah jadi macam ni gayanya mcm tak sambung ajer… punah harapan aku… sia sia aku melawat tengok banyak komen kat sini… assalam…
eh macam orang yg sameje korang dua ni?π
kejap lagii hasanii tu hilang mesti abg faz kena kecam. yelaa kan dia βorang yg samaβ. Kalau org yg samaa xbolee main fs padaa masa yg samaa kee ehhπ€ tadi hasanii commentt faz commentt pun kena kecamm. Adudu sis tak pahamm ape yg berlakuu nieeππ bertabahlah bang faz!!
Acik nak pesan ni..ko jgn campur dgn dorg..jap g ko plk kene maki dgn hasani..hahahah..
amboi nama.. hahaha mentang2 nak buka ni acik
Arini acik da byk maki..kurang da pahala acik..acik nk jadik baik jap..sementara hasani xde ni..π
haha topup balik sementara belum buka ni acik
seram pulak rasenye melepak kat sini huhu…
Hai wan..meh kawan ngn acik meh..muahhh
acik puaka name tu puaka sgt sampaikan i tak perasankan you. ehh
mentang2 aku letak nama acik..terus ko tak perasan kan..
lps ni aku nak letak nama jenny la..huhuhu
rancak betoll commentt kat citerr ni sampaii nak balikk kejee pun tak sedarr. hasanii tu gangster baruu nk up tu yg kemainn beball lagii diaa nk makii orangg. opsss
Lydia. haha jangan sampai kena dengan ‘dia’ tu
dia datangg je I larikkkkkkkkk… takutttttt. tak sediaa lagi nak kena makii.
i ade sayang.. eh
hahaha tu dah ade orang sayang kau tu Lydia.. haha dah boleh kira selamatlah
Wan..u curang dengan i ke??π
Wan. Hmm. Aku macam nak kenal je sape.
sape woi
ya Allah korang apa yang jadi ni?.
kenapa bulan mulia macam ni sampai mencarut sesama sendiri? aku excited bila tgk ramai yg komen dekat KAP3 ni kot faz dah kembali. sangkaan aku tu betol tapi tak sangka seteruk ni bila dia dtg balik.
aku xrasa faz salah. pengikut dia yg over nak bekap dia. sampai benda ni nampak mcm dia di antara satu pengikut dia tu. ko dgn cerita ko mmg betul2 berhantu faz.
kalau ko pemes satu melesia ni mmg habis haters kau kene kecam dgn pengikut fanatik ko ni. tak salah nk bekap writer tp cara tu tak betul.
see faz yang kene kecam balik. niat dia baik nk bg tahu dia nak sambubg balik, tp dri ap yg aku pehati haters yg xberenti nk kecam tuduh faz, buat pengikut dia menyampah.
betul sgt faz ckp tu xsuke xpyg nk amek tahu pasal dia atau cerita dia. org mcm tu lah punca pergaduhan ni. faz muncul dan tentunye pengikut dia pun excited dia dtg balik.
kalo lah hasani tu bkn faz korg yg tuduh2 faz hasani tu xrasa bersalah ke? org tu diam salah, xdiam pun salah. aku yg serba serbi salah tgk korg wei.
xpyh nak besarkan lg bende ni aku nk faz sambung je. tuu je. faz harap ko bertabahlah weh dgn dorang ni. aku bukan nak bekap ko ke ye. aku cume xsuke care sesetengqh dri dorang ni yg over sgt.
ya Allah setuju sangat aku dengan comment kau ni der….
Alan.. aku sokong komen kau ni.
Tapi itulah, ayat kau ni aku rasa macam kurang sesuai “mmg habis haters kau kene kecam dgn pengikut fanatik ko ni.” sebabnya, antara yang dimaki hamun tu bukanlah haters. Plus kami antara orang2 yang sambut kemunculan kembali Faz. Tapi kami yang dimaki hamun. Itu permasalahan utama sehinggakan orang lain turut sama bersuara.
Sebabnya, dah tak sanggup nak baca komen dengan segala cacian. Bukan di post story ni saja, di story2 lain juga dapat tempiasnya. Sedangkan kami sekadar membaca dan tinggalkan komen berkenaan karya tersebut.
itu satu cik maira. yg konon dok bekap ni lah yg buat gaduh dalam ni. tp tade sebab utama bende ni jd takkan berlaku lah benda ni sume kan?
amek contoh ni, maksud haters tu merujuk kepada pengecam yg mengecam si faz. org2 yg kecam faz ni la aku rase punca semuanye.
sampai pengikut fanatik faz xboleh terima and maki korang yg xbuat hal langsung. aku Xbetul2 ap sesape. aku cume ckp ape yg aku nampak berlaku dlm ni.
Ye aku faham tu Alan. Eh btw..kenapa kau guna ‘cik maira’ tu hahahaha
ala weh kau dah puan ke? maaflah hahahaha
hahaha taklah.. maksud aku tu nickname aku gune dulu
Patut ke aku setuju? Hmm. Baiklah.
ko ni lah yg tak habis nak kecam faz kan? Org tu bt xtahu tapi ko yg melebih. ko yg mulekan dulu semua ni. geng ko pulak yg kena maki dgn si bebal hasani sbb berkawan dgn ko. tu komen aku tu untuk ko lah tu. sila hadam baik2 ye
err Alan.. geng tu rasanya tak kenal sapa tom ni. Dia ni pun baru je muncul.
aku bace balik weh dari awl faz dtg, aku tgk nick tom ni yg beria kecam faz. xde pulak aku tgk org len kecam faz selain dia. dh jd mcm ni baru lah due tiga muncul salahkan faz. dri care aku tgk tom ni mcm bijak pandai tahu semua yg jadi kat fs selame ni. eh?π€£π€£ then acah budak baru nk up kat siniπ€£π€£π€£π€£π€£
hahaha pening aku dengan hal hari ni. mungkin tom ni pengikut setia isu KAP ni kut. entahlah, tapi aku tak kenal dia ni.
Geng? Excuse me?? Geng apa? Geng mengaji ke apani? Sorry skit, aku takkenal saper dorang.. Ehh, dahlah, aku saja je. Tak sangka pulak jadi macam ni. Isi masa lapang. π€. Lagipon bukan aku sorang je kecam dia.
ko ni kucing talking tom ke?
Hai, Saya Jerry. Grrrr~
Panjang betoi!! Bagi summary sikit Alan Walker?? Siapa salah siapa betul ni?? Aku konpius. Nak baca banyak sangat plak.
Umangai, dasatnya! sekian lama Faz hilang, komen korang dah macam Tsunami! Korang semua puasa ke tak ni?
i puase. huhu
Macam tak puasa je? Dok bercampur maki dengan dorang. Huhu
i melawat je sini mane ade kecam2 ni. ish2 tak baik tau.
Ohh yeke?? Maaplah. Puasa-puasa ni, tak boleh beza mana satu carut mana satu melawat kawasan. Sila lah beredar. Pintu keluar kat sana.
Baguslah. Bagus faz pun aku yakin dia tak akan sambung. Kalau sambung baguslah. Sekian terima kasih kepada pengecam semua. Dah dah faz kau tak perlu nak balas komen semua ni. Kalau kau sambung pun kau akan kena balik. Sama je weh.
mmg dia takkan sambung. dah kau jangan beharap lagi. cau!
tahu mana dean? duduk serumah kot. hurm
dia dtg dlm mimpi aku malam tadi -.-
ko nampaklah muka dia? encem tak?
dah habis ke korang gaduh?? taknak sambung hari ni ke?? tak baik gaduh2 tau.. hari ni 7 Ramadhan. Jadi, ada 22 hari lagi nak raya. huhu
Acik nk jadik baik arini..sebab hasani la acik meroyan smlm..acik harap sgt arini hasani x muncul..bg la can acik nk berpoce dgn aman..(sambil hulur kaki salam ff)
assalamualaikum acik (laga pipi 3 kali).. acik pose ke? baguslah acik berhati mulia hari ni. mulut jangan nak puaka sangat k acik?
Arini acik da insofff..alhamdulillah..semoga acik terus berhati suci pada hari yg mulia ini.. (laga pipi 3x smbil sep bontot)
sesuci lebaran acik ~ apeni pagi2 dah main sep bontot eeeee
kalau hg bace dari awal writer ni dtg da boleh tau sape mulekan dulu… emmmm
sape weh? talking tom tu ke? hishhh. asal nama hg mcm setengah je? H tu untuk ape?
H hantu kut? kikiki
semua dah benti gaduh yg korang nak mula bergaduh sgt ni asal? tah pape perangai nak tunjuk langsi. yg mainkan name aku dah knp? aku cri mslh dgn korang kew? xde kan?
H, ko period kot. Janganlah marah. Orang tanya je, Aduh!
macam budak2 malas nk layan… zzzzzz
takkpayah layan, pegilah baca cite lif tu, best kan? shuh shuh~
apeni marah2 ni? jangan marah.. kita bincang.. aku tanya je. sebab nama ko buat aku curious nak tahu. tak yah ah nak marah2. huhu
sambung lah gaduh lagi. aku nak join ni.
hai FF, long time no see. Ingat aku lagi tak beb?
hmm hai.. nextttt ~ ko sape eh? jap aku nak ingatkan balik. huhu
eleh, tak ingat ke? dulu-dulu kan kite selalu bergerak sama-sama kat sini?
*kacang lupakan kulit ko ni*
huh!
selalu ke? jap lahhh.. aku tengah pulihkan ingatan ni.. hmm. lupe pulak ko sape. Aulohhhhh.. kejappp nak ingatkan balik ni..
aulohhhh.. asal susah sangat nak ingatkan ni?? hmm
dah ada kawan baru, yang lama dilupakan, hmm, tak apelah.
sape kawan baru aku? mohon list kan please ~
jap lahhhhh.. aku masih nak ingatkan balik ni. sabar boleh tak?
zatul ke ni? apa benerrrrrrr??? *zoom in zoom out*
awak salah orang ni.. saya FF.. bukan zatul.. ini fs hamm.. bukan fb.. huhu
*nampak ape main zoom2 tu?
oh maap maap. *nampak anak bulan, esok raya kot*
Hahaha..ok..kelaka..ko mmg suke sebut nama kn..ko jgn petik nama aku kt sini am..aku bg clorox kang..π
ehh hai bammmm! sudah lama kita tidak ketemu di sini ~
reunion ke?
haaaa yeee.. aku ingat diorang. cuma ko je aku x berapa nak ingat sangat. hmm
haii FF.. lama tak nampak.. teh kau jual tak bulan pose ni?
hai mairaaaaaa.. teh? ade jual dekat rumah aku skrang ni.. buat masa ni aku bagi free je untuk sape yg nak berbuka ikut azan zohor.. aulohhhh…
*ko puasa tak ni??
ikut azan zohor selalunya nasa. haha aku masih puasa lagi? kau? mesti dah berkilo kau kurus kan?
nasa azan subuh dia dah berbuka hahahahahha alhamdulillah aku masih puasa jugak.. kurus weh? takde makna nyaaaa.. sama je..
tok nak.. ais lebih plis.. aulohh
hahahaha. tok nak sape begoyang? hahahaha. teh ais lebih. hahahaha, goyang lebih sikit FF
tok.. meh lah datang ke rumah. kita berbuka sama sama. hahaha
meD.. ko nak jugak sebenarnya kan?? tak yah malu2 ah.. datang je sini.. bungkus ikat tepi pelastik hitam. hahahahahha
aku puasa penuh. aku bukan macam Tok. dia puasa sampai tengahari je. aulloh. jangan goda aku. nyah kau dari sini cetannn!
ye ke penuh?? pagi tadi yg ko dok ketuk pintu rumah aku sampai nak roboh tu pesal?? hahahahahha barbie ah ~
MeD bukan semalam kau makan nasi kandar ke time azan zohor? Tok tu bila2 time dia buka apps azan dia buka. haha
betul lah tu maira.. bila dah tercekik, dia pi rumah aku nak minta air teh.. dah lah makan tak ajak aku. aulohhhh.. hahahahahahah
haha FF kalau setakat si MeD ni. kau jangan percaya.
bila baca berkali2 nama MeD ni,, aku rasa macam nak makan McD pulak. Ya Tuhannnnn..
kau salahkan dia kalau kau terbuka puasa hari ni. hahaha
kalau TERbuka, boleh sambung puasa lagi x beb lepas makan?? kan tak sengaja hahahahahaha
pastikan kau buat2 lupa. pastu sambunglah. hahahah
tok x minum.. jangan salah faham.. tok nak teh tu untuk letak kat dahi je.. ganti cool fever..
hahaha giler kedekut tok ni nak beli kool fever.
tokkkk… baik tok mandi teh ais je.. hahahahahaha
bukan dekut,, cool fever lpas pakai kena buang kan? kan ke membazir tu.. teh ff lepas sejuk da hilang bole minum..
auloh tok. jimat cermat sangat ni. hahaha
hahahahahaha yang ni i setujuuuu! tak baik membazir.. membazir tu amalan MeD.. eh? hahahahhahaha
korang borak panjang-panjang ni.. dah makan ke?
kejap lagi armyy. kau? dah settle dah?
hmm ko buat aku lapar bila tgok gambar tadi arm.. huhu
hmm gambar aku tu simpan elok2 tau. eh? hahahaah
tok da sudah.. ikan masin + lada + cuka ngan nasi putih panas2.. air bandung lebih ais..
Aulohh
aku tengah tunggu tok ni. dia janji nak bawk pergi drive thru
drve thru kjp lgi .. tinted kreta tok x ckup gelap lagi..
kenapa korang semua buat aku lapar ni? hmm. kalo lapar, boleh makan kan?? tak salah kalo makan kan?
nak ikut tok!!!
Makan takpe.. yg penting berhenti sebelum kenyang..
Lagi satu puasa mengajar kita untuk sentiasa ingt akan orng2 susah d luar sana (Tunjuk jauh sikit).. so masa makan tu jgn ambik lauk bnyk sangat.. ckup2 untuk cover gastrik tu je..
baik tok. faham. cebak pulak baca.
tolong baca doa makan jap..
UP…
Yaaaasssinnnn..
eh.. maaf tok kilap..
burppp. alhamdullilah. baru selesai makan nasi kandaq lauk sotong tambah telur masin, sebijik sayur kobis tambah kuah lebih teselit bendi.
Babi sapa yg seru nama gua. Gua x kacau lu
ada sesiapa bela babi ke kat sini??
*tanya je huhu
cakap babi, batal puasa tak ustaz hasani?
Hahahaha..sebut nama terus muncul..arini jgn maki2 ye hasani..kurang pahala puasa nnt..
Hi Faz, Gemorning~
Hi MeD~~ aku tolong jawab onbehalf faz
sibukkkk je. huhhhhhh~ PA faz ke?
gf tak kesampaian Faz. hahahah
Slmt kembali berkarya Faz.. Tak sabar nak tggu cerita selanjutnya.. π π
hmmm
CERITA NIE TERGANTUNGLAHHHH.. FAZ PLS HABISKANNNNNNN π
LAMA BETUL AKU TUNGGU KOT ADA HANTAR FULL STORY HMM
en.faz.. its ok klu ada yg xsuka pasal penulisan ko.. ramai pembaca yg tgu sambungan cerita ko faz.. termasuk la aku.. walapun dh setahun asenya tergantung.. n aku harap ko selamat n sehat hendaknya.. plzz smbung ASAP.. tq
bebulan2 aku tunggu cerita nie sambung…ingat dah sambung..sekali dah tukar cerita daaaaa…
Bila nak sambung ni π¦
21/8/2018 dah..masih belum sambung ke?
stess ea baca tergantung
aku nak bace. plis sambung. π
Came across psl cite ni kt ig ade account screenshot twitter thread. Pstu tgantung dkt part1 je sy sgup dnld app ni ok. Ttbe dtg tgk tgntung jgk. And found out sbbnye adalah commenter. Mintak admin fiksyen shasha tlg buang ruangan komen. Kalau dorg nk komen kt fb blh. Lgpun fb kurg fake acc. Teringin nk jmp org org yg berani betul komen dlm ni. Nk tgk dpn dpn mcmane keberanian tu. Kalau tksuke tkpyh tgk. Kesian dkt reader yg nk bace sambil habis ni. To writer, pls end this story.
Same la . datang dari ig . but still tergantung . Sad do . cerita dah gempak abis siut .
Sama laa. Dari IG sampai ke sini teroka cari sambungan. Stress bila sini pun tergantung jugakk.
Aha really? Apa nama ig tu? Let me know. Tq
eh the real writer ke ni?????
Pls sambung balikk !
@lawak.twitters . Sy adminnya .. Pls lh faz smbng . Dah nk dkt setahun kot . Faz ckp kt sy yg faz nak smbng atau tak . Sy blh publish kn di twitter
@lawak.twitters . Sy adminnya .. Pls lh faz smbng . Faz ckp kt sy yg faz nak smbng atau tak . Sy blh publish kn di twitter
Already mention you abt this on twitter.
hi FazAhmad, izit u really? Kindly assist to end up ur story pls, really interesting, its my humble request, please continue ur story again
yup…dia real faz based on his dp..
boleh dpt award cerita paling banyak dikomen!!!
tgh syok baca dah habis…best la cerita ni..harap ada sambungannya…
to writer..pls end this story soon.
apa kaitan rashid dgn layla? adakah mereka siblings? smpi sanggup nk menyantau ni..tak sabar nk tau apa ending dia ni..berjaya ke adam ubat kan diri dia sndr..mika..faz..dan apa jadi pada rashid lps tu?
story die mmg gempak gile..hope lps ni ade smbungan
Hahahaha.. kepada yg baru baca benda ni.. di maklumkan bahawa dah nak dekat setahun cerita ni tak di update.. aku dah lama gila tunggu ending cerita ni.. last2 fade upπ
hhaha …samala..dulu tiap ii hari usha FS cuma utk tengok KAP3 dah update ke belum…tapi, hari demi hari masih x update…at last give up n dah lama x visit page ni smenjak ramai writer ii otai FS menghilang..btw, latest update, Faz Ahmad ada bagitahu kat twitter yg dia akan release sambungan KAP ni tak lama lagi
Macam ni je ke? Jom kita pakat ramai2 cari FazAhmad.
Hi Faz Ahmad, really frustrated, cerita awak ni best n i really do enjoy reading ur story tapi knp part 3 cerita tergantung….sy nk taw ape kesudahan cerita ini, pls assist to continue write back…
Ya Allah.. Kt ig tergantung kt cni pun tergantung jgk.. I hope ad smbungan lg π
from twitter kot dtg cni nk bce sampai habis. why gantung dohh!
pls comeback faz!!
ad sesape boleh bg tau x knp writer tak sambung2 lg? komen berjela panjang dri cerita kot aku nak khatamkan!
weh faz tolonglah sambung! pedulikan haters tu semua!
mungkin faz sakit tak..kena dgn santaun si rashid ni
Faz masih nernafas x .. knp lpas baca cerita trgantung ni ,ai trus terpikir yg Rashid buat something kat depa .. ahahhaha .. terpengaruh laa ..adoiiii
Ade berlaku sesuatu kat fazahmad ke?? Orang macam die story ni boleh buat macam2 sampai mati. … Harap tak ada pape lah kat fazahmad
citer ni x akan disambung.. dan dibiarkan tergantung sepi by akim rusli.. sekian..
hai fazahmad…bila nk smbung cerita ni…fazahmad ok ke??
bro do you have ig or twitter? can I??
I do have both.
Kat twitter @izzfazeelahmadd. Found you!
Eh xperasan ad org shareπ€© thanks hemo2!
IG?
sambungan pleaseeee….
Nak twitter Faz!!!!
Itβs been awhile faz! Please make a comeback! Abaikan haters! Rindunya nak terjebak dekat sini dari pagi mmbawa ke malam singgah sini semata2 nak baca semua komen dkt cerita ni. Dgn faz yg rajin melayan setiap komen kat sini. Argh rindunya dulu2. Please Perasan komen aku ni!
GEDIK!!!! inzal nau ko dgn penulis fiksyen cite tipu ni
If you donβt have something nice to say, tell it to me, I love talking shit
Mr Faz Ahmad, bila nak sambung citer ni.. Dh lama menunggu pengakhiran citer ni.. Plz.. Write d story & finish it..
Yey bole tweet2 dgn faz lepas ni!!!
Dear FazAhmad, im dying to know the ending of your story.
terkedu den baco xdop pengakhiran ni. Patah hati ni
kat twitter katanya on going. maseh berharap!!!
ape twitter faz????
saya takde twiter .
Faz hapdet kat IG sekali lah.
Dah lama tunggu finale nih.
bile nak ade sambungan..cepat la..dah terjebak ni…cik somi sampai merajuk sbb kite layan cete ni
Ya ampun sedihnya mcm mna sis nk teruskn kehidupan ni..baru baca part 1 2 3 mlm ni..rupanya tergantung..
Halamak cmni rasanya digantung X bertali..huwaaa cmna nk keje esok mesti teringat-ingat
Faz oooo faz kembalilah…. aku kemurungan ni T.T
oppa. geng sajat rindu oppa
oppaaa
oppa dah lupakang geng sajat ke π
i xpernah lupekan you geng sajat….. imiciu……
Faz Ahmad dah buat comeback ke belum?
Dah dekat setahun tak visit FS sejak geng2 dulu melarikan diri.
Ini bukan real fazahmad ni kan kan kan .
Ini penyamar !
Alien dia lain macam sket.
Faz guna profile lain kan sblm ni?
Tak pe, kalu dia ngaku kita tngok je ler dia submit cerita jadi certot ke cerpen.
Huhuhuuhu
Setahu aku Faz pakai yg dp hitam tu. Itu mmg betul dia.
Nama penyamar ni pun jarak hahaha. Terkezut den ingat Faz betol tadi yg komen. Berdezup aku bukak. Sekali hampeh
Faz active kat twitter .
FAZAHMAD, DAH SETAHUN SAYA MENUNGGU. SAYA NAK TAHU ENDING DIA. APA JADI DENGAN RASYID SI PSIKO, MIKA SI SADO, ADAM SI USTAZ DAN LAIN2. PLEASE CONTINUE……………….
I BEG U..
BTW, SAYA MCM TERTARIK DENGAN ADAM. OK BYE
Nampaknya comments2 lagi panjang dari cerita ni.. wah tak sangka byk bakat terpendam rakyat kita (kipidap)
Dak lani saya nk tau ja Encik Hassan and Encik Faz Ahman, bila dah post full story please make it viral trust me Iβm waiting for this story for ages! I canβt live a normal life with those question marks with no ending.. please make it ASAP, En.Hassan tlnglah En. Faz Ahmad siapkan cerita niii pleaseee Encik…. tolong menolong kan amalan mulia ππͺπ»
Faz bila nak sambung, dekat setahun lebih dah tunggu ending. Excited nak tahu ending dia π Please sambung!
Masih menanti sambungan huhuhu
Hampa…masih lagi tunggu sambungan cerita ni
Ada sambungan lagi tak?? Lama dah tunggu π
Terhibur baca komen
weiiihh laaa.. aku baru terjebak sini.. binge reading dari part 1.. mula2 berkobar2 ja baca sbb mmg jenis suka bca benda bersiri yg start bertahun lepas dgn harapan smua story stel n aku xpayah kena tunggu2 nih… sekali bleh pulak cerita tergantung…??? huwaaaa kecewanyaaa…. adakah aku dh kene game dgn janji2 manis lelaki ..? bleh tahan kejam jgk dunia akhir zaman ni ya
harap faz ahmad sudi continue story ni sampai hbes smpena hari baek bulan baek tahun baek ni.. 2019 dh weii.. #sayaFanUstadAdam yeay!
FAZ..KO NAK DORANG2 NIH MATI NANTI MATA TAK PEJAM RAPAT KER… KEMPUNAN KHATAM CITER KO..hahahahah
2019 aku still tunggu lagi faz ππ
setahun pun dah berlalu
Faz oiiii awat hg seksa kami lagu ni π ai punyalah syok baru nak p amik keropok nak makan sambil layan cita ni part 3 punya…Sambunglah lekaihhhh π
~~Aku masih menanti 19 Mac 2019~~
masih menunggu faz. siap aku scroll carik cite ni. sambung lah hoi.. dari aku xde anak, skang dah besar anak aku ni…
MogaΒ² ada sambungannya..
2tahun penangan penantian.
Sesungguhnya itu satu penyeksaan.
Bila nak sambung. 2 tahun dah woiii :'(
menanti jugak
Update laa… (T_T)
Masih berharap..#November2019
Faz ?
nak masok 3 tahun dah ni
Dah tahun 2020, still xde kesinambungan atau ending nye ke weh π«
sedihhhhhhhnyaaaaaaaaaaaa…………….ingtkan lama tak bukak dah ad smbungan cerita dia…tpi still sma jerrrr… pleaseeee !!!!!!!!! cepat3 la smbung balik cerita nih sya dh xsbar dh nk thu pngakhiran dia cmna …. pleaseeeee fazzzzzzz…..