Setiap Hari Diganggu di Dalam Bilik Sehinggakan Makhluk tu Munculkan Diri

Kejadian ini terjadi semasa umur ku belasan tahun dan di saat umur aku meningkat 20 an semakin teruk menganggu.Setiap kali malam aku akan mula rasa takut untuk tutup lampu dan aku kena pastikan pintu bilik air yang berhampiran katil aku ditutup sebelum tidur,kerana itu adalah tempat yang sering benda itu muncul atau mengeluarkan bunyi bercakap seolah orang ramai ,sebenarnya tidak kira pada waktu malam ke atau petang setiap kali aku mula tutup mata dan cuba nak bangun semula pasti akan ada gangguan terasa berat nak bangun susah nak bukak mata susah gerakan badan.Kadang kala seolah sudah bangun tapi sebenarnya aku masih lagi atas katil.

Pernah waktu petang aku tidur kerana merasa mengantuk sangat sampai pukul 5 aku nak bangun aku terdengar bunyi orang berus baju dari bilik air itu tapi aku seorang saja ada di rumah dan tak ada pakaian pun dekat dalam bilik air itu kerana bilik air itu hanya untuk ambil air wuduk dan buang air kecil saja tandas pun tak ada kerana bilik air itu sebesar bilik stor kecil je.Pada waktu malam pulak kalau aku terlupa tutup pintu pasti benda tu akan menganggu dengan bunyi pintu terbuka tambah aku memgunakan pintu jenis tolak lipat itu memang jelas bunyinya.

Ada masa kelibat hitam kurus kering dangan rambut keriting muncul di depan sambil main tarik pintu.Setiap pagi badan aku akan rasa sakit semua seolah ada barang berat letak dekat atas badan,nak bangun memang sakit susah sangat sampai kena baca surah alQuran apa yang ingat pada waktu itu baru boleh bangun bukak mata.

Aku sampai rasa marah dan hilang rasa takut kerana benda itu menggangu setiap hari malam dan petang, sampai baca ayat qrusi baca alQuran sebelum tidur setiap malam sebelum tidur tapi ganggu pada waktu 2 pagi pulak dengan badan aku tak boleh nak gerak dari tempat tidur dan aku selalu dapat mimpi pelik yang ayah aku tengok aku sambil senyum dari luar bilik ,sampai aku rasa nak berubat tapi masa itu aku tak tahu nak cari sapa ustaz atau ustazah yang boleh tolong.

Sampai aku rasa tak boleh biar benda tu terus ganggu aku lagi sampai la aku mula tekad untuk kuatkan diri sebelum benda itu datang aku terus jerit kata “jangan kau ganggu aku lagi ,aku dah tak nak kau datang lagi dekat tempat ini” kemudian aku terus baca ayat qursi tiba-tiba saja angin kuat dengan suara garau lelaki menjerit dekat telinga aku”ahhhhh” terus muncul kelibat putih macam lelaki brjubah besar berjalan ke belakang menunju tingkap dan terus hilang dari dalam bilik aku.

Selepas kejadian itu tak ada lagi gangguan dari benda itu lagi tapi aku masih rasa benda tu masih ada seolah melihat aku dari luar bilik.Selepas aku sudah mula ada anak aku masih trauma lagi nak masuk semula bilik itu kerana aku dah tinggal lama kosong bilik itu risau benda itu masih ada lagi dan ganggu anak aku pulak.Sebelum ini pun bilik tu dulu kosong sebelum aku jadikan bilik tidur tapi setiap malam aku baca yasin dalam bilik itu sebelum masuk rasmi untuk jadi bilik tidur.

JunMikail
Rating Pembaca
[Total: 32 Average: 3.1]

1 thought on “Setiap Hari Diganggu di Dalam Bilik Sehinggakan Makhluk tu Munculkan Diri”

  1. ya allah panjang panjang betul ayat. mcm nak semput baca walaupun baca dlm hati je hahaha. susah betul ye nak jumpa titik. btw, good sharing!! 😀

    Reply

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.