Angkara bekas teman wanita

Assalammualaikum dan salam perkenalan kepada admin dan semua pembaca setia fiksyen shasha. Aku kenalkan diri aku sebagai Atul. Kisah yang aku nak sampaikan ni berlaku pada bulan empat tahun lepas.

Alkisahnya begini, aku dengan suami baru balik dari cameron highland ke mersing. Biasa lah baru kahwin mesti nak honeymoon kan. Dalam pukul 7 suami aku ke kereta sebab nak ambik camera yg tertinggal tiba-tiba aku dengar suami aku menyebut allahuakbar dalam keadaan kuat. Aku yang tengah masak berlari ke luar rumah takut terjadi apa-apa pada suami. Belum sempat aku keluar suami sudah masuk ke dalam rumah dalam keadaan tergesa-gesa. “Biy, kenapa ni” tanya aku dalam keadaan risau. “Tak ada apa-apa lah biy jatuh longkang je”jawab suami. Aku tahu suami bohong sebab dari tadi matanya tidak habis-habis melihat kearah pokok pisang yang berada di depan rumah jiran aku melalui tingkap.

Selepas siap makan, solat dah tiba masa untuk tidur. Sedang aku membetulkan keadaan bantal dan suami sedang bermain game, aku terdengar bunyi benda sedang menyelongkar barang di balik dinding jadi aku nie mulut tak ada insuran boley pergi tegur benda tu .” Biy bunyi kucing kew tu?” “Jangan tegur.” Kata suami. Tak sampai 10 minit aku tegur terdengar bunyi cakar di balik dinding bilik aku. Aku yang dalam keadaan takut terus peluk suami sambil baca ayat kursi berulang kali sehingga tertidur.

Esoknya aku pelik tenguk suami pergi ke belakang rumah dan terus melihat keadaan sekeliling “Biy cari apa tu?” Tanya aku. “Tak ada apa lah yank.” Jawab suami dengan bersahaja. Aku tahu ada yang tak kena jadi waktu makan tengahhari aku mendesak suami bercerita. “Biy cerita lah kenapa biy nampak cemas sangat ni”. Akhirnya suami aku menceritakan apa yang telah berlaku “pukul 3 pagi malam tadi biy pergi tandas nk buang air waktu nk melangkah masuk tandas tu biy terpandang tingkap dapur. Biy nampak makhluk berbungkus tengah berdiri tegak. Biy tak tahu dye tengah tengok biy ke tak. Lepas buang segala hajat tu waktu keluar tu pon biy masih nampat tu yang biy terus menuju ke bilik tanpa pandang kiri kanan.” Jawab suami ku panjang lebar.

Seminggu kami suami isteri terus dikacau dengan bunyi dan penampakan yang menakutkan. Jadi suami aku mengambil keputusan untuk menjemput seorang ustaz datang kerumah kami. Selepas waktu maghrib ustaz tu pon datang dan melihat kawasan sekeliling rumah sampai sahaja di depan pintu rumah ustaz tersebut menggelengkan kepala. “Kenapa ustaz?” Tanya suami. “Boleh kite masuk dulu. Kejap lagi sy bercerita.” Jawab ustaz. Aku menghidangkan air serta kuih untuk ustaz tersebut. “Pan sebelum ni ada tak perempuan datang cari awak tapi bila jumpa terus marah-marah”. “Ada ustaz bekas kekasih saya. Seminggu sebelum kahwin.” Jawab suami. Ustaz tersebut menceritakan kepada suami bahawa wanita tersebut marah akan suami bila mendapat tahu yang suami ingin mendirikan rumah tangga jadi wanita tersebut nekat untuk mendapatkan suami aku walau dengan apa cara sekali pon termasuklah dengan menghantar sihir untuk kami suami isteri. Cuma kami bernasib baik kerana tersedar lebih awal.

Dalam masa dua hari berubat aku dirasuk oleh makhluk halau iaitu pontianak yang dihantar oleh wanita tersebut.

Waktu dirasuk aku tidak ingat apa-apa. Suami aku cerita semula yang aku asyik menyebut nak hancurkan rumah tangga kau berdua. Perempuan ni tak layak untuk kau pan. Dekat 2 jam juge ustaz tersebut ubatkan aku. Alhamdulillah akhirnya semuanya selamat.

Sejak itu kami tak penah kene ganggu dah. Dan perempuan tu yang aku dengar tengah sakit sekarang ni. Jadi kite sebagai manusia jangan lah ada hasat dengki sesama manusia.

Kalau ada masa aku akan ceritakan macam mana kandungan aku boleh hilang tanpa gugur. Apa-apa pun kite kene ingat yang diatas lagi berkuasa dari jin dan syaitan

Izzatul
FOLLOW FB KAMI.

14 comments

  1. lako ko pun layak la kena camtu…dah sedap kongkek nyontot ngan pompuan tu pastu tinggalkan kawin plak ngan betina lain….ko kalau dah terkena mcm tu pun mesti akan buat benda tu gak…cuba bayang ko dah sedia serah diri ko, kuak kaki ko ngangkang luas2 rela ditusuk, tup2 pastu laki ko tinggalkan ko then kaawin lain..apa ko rasa??

  2. bia netizen malaysia komen tanpa guna kn akal be like (MALAUN)… ko komen pon agk2 la, kt FS ni bdk2 umo 8/9tahun pon bace..

  3. like seriously, i pun takut benda benda mcm ni semenjak nk kahwin ni. semoga Allah lindungi kita semua dari perbuatan jahat dari manusia.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.