# Tolong Nini

Baru-baru ni, banyak fans FS pm admin untuk minta contact person untuk berubat. Disebabkan admin pn kurang arif tentang hal-hal mistik, admin gunakan page FS ni membantu mereka yang memerlukan bantuan.

Ini merupakan salah satu conversation admin dengan salah seorang fans yang memerlukan bantuan.

Sila tag rakan-rakan anda yang ada pengalaman berubat.

Perkongsian fans Fiksyenshasha…

# NINI

admin

 
 
semoga dipermudahkan ye segala urusan
 
macam teruk dah kes kamu ni

hmm

dah berubat ke?

 
penulis santau makanan tu rasanya boleh tlg kamu
   
 
 
 
 
mungkin ada yang boleh menolong
   
ok
   
admin akan publishkan conversation kita dan post kat page. mungkin ada cadangan dr fans FS boleh membantu..

ok

semoga cepat sihat yee

admin doakan kamu cepat sembuh

 

Follow Whatsapp FS KLIK SINI

Rating Pembaca
[Total: 1 Average: 1]

15 thoughts on “# Tolong Nini”

    • Sori k.yulie.Baru baca kisah ni.
      0137086338 roymie
      Sy dulu ada juga membantu mereka yg ada gangguan etc.dkat 14taun juga.dsebabkn xnk bersangkut paut dgn jin,saka & ilmu yg sy pelajari,akhirnya minggu lepas sy minta kwn sy no diatas utk bersihkan diri sy. Insyallah dia boleh membantu apa2 pun masalah dgn izinNya.
      Alhamdulillah,skrg sy bebas dari jin2 tersebut. Totally clear.

      Reply
    • Tu yg mtk Carnage bg contact no sbb dh selalu terlibat dlm kes camni smda merawat atau dirawat…
      Alhamdulillah dah selamat semuanye yer…
      Alhamdulillah dipermudahkan semua urusan Carnage dan perawat…

      Reply
      • Trimas k.yulie. insyallah dipermudahkan semuanya.
        Wait for my comeback jinssss etc setaun dua lagi haha.kasik libassss

        Reply
  1. sy pn lbh kurang sm dgn mslh ni. mk sy yg mnerima nye…..ktorg adk bradik jd mngsa nye. adk laki leh nmpk bnda2 ni…..sy lak leh tau bnda tu kt mn & leh tau kalo de org nk aniaya sy. tp skrng…..bnda tu mula kaco ank sy. ank sy br nk masuk 2 thn…br2 ni pergi b’ubt, hrp2 ok lah lps ni. huhu

    Reply
  2. Dekat kelantan ramai ustaz yang boleh tolong buang. Tapi mcm saya bukan saka tpi ldbih kpd yg dalaman utk perubatan. Bila jumpa ustaz2 perubatan islam dorg ckp bnda yg sama untuk lebih beramal dan smpai waktunya sy akn lebih besedia. Tapi sakit tu mmg menanggung la.

    Reply
  3. Tel 019 6316967 tuan hj sani..di Kg Sijangkang, Banting, Selangor..insyallah boleh bantu buang saka..waktu perubatan lps asar hingga mlm..dia ni arwah Datuknya seorang Kiai..

    Reply
  4. Ustaz norazman albanjari cari page fb die…
    Tgk live die ubatkan org..jin saka semua dgn izin allah keluar..pegi la kt dungun terengganu biar jauh adalkan kita usaha..semoga allah membantu kita.
    Aamiin

    Reply

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.