Hotel Port Dickson Yang Membuat Aku Trauma

Hai,Hahaha aku lagi….tapi kisah aku nak sampaikan mungkin tak seram bagi korang tapi seram jugak lah bagi aku.Benda ni jadi hari Rabu baru baru ni so that’s mean minggu raya korban lah.Apa yang aku nak cerita kan ni memang terjadi dekat aku cousin aku dengan kakak aku.Aku dengan family dengan sedara yang lain dah book hotel dekat Port Dickson nama hotel tuu ilha* beach resort hotel ni dia dekat dengan hutan taw.So aku takdelah nak takut sangat kan.

Firstly,aku nak angkut barang taw tetiba aku rasa macam ada benda yang tak kena dengan hutan tuu sebab macam ada satu bisikkan aku tak hiraukan sangat..Lepas aku angkut barang semua aku cakap dengan mak aku “ibu asal hotel ni suram semacam je” mak aku pon cakao benda yang sama so aku tak kisah.Aku cerita direct jelah eeh.

Malam tu ada buat lah family day biat cabutan semua lahh BBQ kan semua so nak jadikan cerita hotel tuu memang ada satu pokok besar taw memang besar sangat aku pun jadi macam takut nak lalu ok sambung balik dekat cerita aku tadi aku,kakak aku dengan cousin aku on the way nak pergi dekat sana tetiba aku tergerak hati nak pandang dekat pokok besar tuu aku nampak macam ada “somethings” besar tengah berdiri depan pokok tu aku diam kan ajelah sebab aku taknak besar kan….Timw BBQ pulak aku bawak camera lepastu aku video kan aku rakam semua apa aktiviti diorang ok dah habis semua.

Aku masuk dekat bilik aku move kan video aku dekat laptop aku tetiba time nak check tuu aku terakam pokok besar tuu lepastu aku pause kan aku nampak benda tu lagi tapi bukan dekat pokok tu dia dekat dengan pondok BBQ kiteorang aku dah takut aku delete….Time masa nak balik ni aku Whatsapp cousin aku sebab kiteorang memang ada Whatsapp Group untuk cousin kan aku tanye diorang nampak tak dekat pokok besar tu diorang kata memang awal awal lagi dah nampam jilake betul tak cakap dengan aku awal awal aku tanya parents aku pon dia kata pon dia nampak jugak benda yang sama so nak dikatakan semua nampaklah benda tu…Sampai sini jelah aku cerita

Follow Whatsapp FS KLIK SINI

Rating Pembaca
[Total: 2 Average: 3]

20 thoughts on “Hotel Port Dickson Yang Membuat Aku Trauma”

  1. apa punya cerita daa.. typo sana sini..ko ni budak wechat ke hape..g taip cakao la..biat la… acik kauuu.

    beach resort hotel ni dia dekat dengan hutan taw.So aku takdelah nak takut sangat kan.

    sebab dekat hutan kau tak takut?? memang ptut kena kacau hantu

    Reply
  2. move=transfer. 🙂 noktah, koma, sgala tanda baca tlg la letak. ni aku bace mcm xde prsaan. cite ni kalau ayat yg dikarang tu mantap, terzahir ekspresi si penulis, sbenarnye blh jadi seram. cuba lagi, dik..

    Reply
  3. Ni cite seram ke cite klakar? Ape2 pon nak bg tau la eh, mmg kat ilham resort tu ade hantu dan blh dikatakan setiap bilik ade penunggunya.aku dl slalu gak g kt resort ni so aku pn dah kene…tmpt ni mmg seram..klu x caye cuba stay 1 mlm..ok bai…

    Reply
    • emm..blacklist terus la resort ni…huhu
      agaknya sbb dulu hutan jd dah teroka memang jin setan semua kacau la…
      aku kalau tempat tu dekat dgn hutan mmg tak senang hidup laa,mcm mana dia boleh kata tak takut.
      maybe dia pakai phone jari gemuk tu yg typo banyak.

      Reply
  4. ilham resort takdelah seram sgt kalau kau tak buang perasaan takut kau tu.setakat ni alhamdulillah aku belum pernah nmpk apa apa yg tak patut kt sana even dah berpuluh kali pergi kalau holiday

    Reply
  5. “Time masa nak balik ni aku Whatsapp cousin aku sebab kiteorang memang ada Whatsapp Group untuk cousin kan aku tanye diorang nampak tak dekat pokok besar tu diorang kata memang awal awal lagi dah nampam jilake betul tak cakap dengan aku awal awal aku tanya parents aku pon dia kata pon dia nampak jugak benda yang sama so nak dikatakan semua nampaklah benda tu”

    Semput aku baca ni! Tak cukup nafas ?

    Reply
  6. Kepala abah kauuuu memang jenis bercakap satu nafas aje ke lahanat?? Dah macam keretapi aku baca ayat2 ko nih jahanammmm..penah dgr pasal noktah? koma? Dasar kecik2 xnak mampos punya jibakeeee..

    Reply

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.