Pelancaran Forum

Admin baru sahaja melancarkan forum FS. Di mana segala perbincangan boleh dilakukan di sini. Terdapat kategori forum sepertiĀ  santai, kongsi cerita, dan pertanyaan. Kategori ini akan ditambah dari masa ke semasa.

Admin sendiri merasa terhibur membaca komen-komen daripada pembaca FS. šŸ˜€

Boleh akses forum ini di sini : fiksyenshasha.com/forums/

Sila buka topik yang anda inginkan pada forum berkenaan. Ini juga bagi membolehkan admin mencuba sama ada semuanya berfungsi dengan baik. šŸ™‚

p/s: Forum ini masih dalam fasa permulaan, anda dialu-alukan untuk komen bagi sebarang penambahbaikan.

 

Follow Whatsapp FS KLIK SINI

Rating Pembaca
[Total: 0 Average: 0]

142 thoughts on “Pelancaran Forum”

  1. Admin pun terhibur kan kan. dengan adanya ruangan forum ni, diharapkan takdelah lagi isu kecam mengecam ni. love admin! nah 5 stars untuk team admin.

    Reply
  2. Hadeuhhh.. pning2 dgn wajah baru ni..

    Jd nye.. sini kalau komen yg merapu meraban pun xkisah kan.. kan.. santai n terhibur..

    Suke baca komen2 dari pakcik singkong&keju
    Cik bambam
    Maira
    Medicak
    El
    Fazahmad
    Mamyfyana
    Kak yulie rock n roll.. hahhahah
    Jurifs..

    Terhibur sgt.. mang la kdg2 merapu.. tp menghibur gak ari2 haku ni haa..

    Reply
  3. actually tak perlukan forum.
    saya sebagai pembaca & tukang komen tak ada masalah langsung jikalau membaca komen2 yg tiada kaitan dengan cerita.
    Yes, fiksyen shasha adalah untuk koleksi kisah seram , tapi takde salahnya untuk bergurau senda di bahagian komen. Itu niat masing-masing tak perlu dipertikaikan.
    jikalau ada yang tak suka dgn komen tiada kaitan dgn jalan cerita , mereka sepatutnya lebih bijak untuk tidak pedulikan hal kecil begitu. Even Admin FS pun terhibur juga.
    kenapa nak sakit hati pulak dgn komen2 yg tiada berkenaan dgn cerita?
    kenapa perlu baca komen dulu lepastu baru baca cerita?(ini diibaratkan turun kerja tanpa mandi , balik kerja baru nak mandi.)

    Reply
  4. admin.. Boleh tak buat balik bahagian comment ade page previous/next tu.. Penat lah scroll komen panjang2 ke bawah siap ‘load more comment’ lagi tu. hm. hahahahah. thank you!

    Reply
  5. APA kata, admin buat WRITER yang pilih! Sama ada cerita dia leh komen yg merapu meraban ke tak. WRITER dia x kisah pon smlm, tapi ada orang yg komen tu acah2 WRITER pulak nak kecam2 .. WRITER dia EL tanya ok je tak kisah..dia yang OVER ! LOL

    #Nasib aku sakit gigi malam tadi

    Reply
  6. Thank you admin….. Lepas ni kalau masih ada lagi yg kecam2 ni xtau la nk ckp ape…mmg sejenis sakit hati agaknya tengok org lain berbahagia…
    #ADMINPRIHATIN

    Reply
  7. Thanks Admin. Pasni sape nk berchichat pergi ke forum lah ye. Jangan buat semak di sini. Kang jenuh Admin nk cari Makcik cleaner kemas dan bersihkan. Ruangan komen adalah untuk bagi komen ttg CERITA/rating/sinopsis..X gitu MIN? bolehla sape2 yang malas baca tu terus ke komen dulu sebelum membaca.. No Kecam2 Anymore. PEACE NO WAR. Nak war g Palestin.

    Reply
  8. Wahhhh dah ada forum, maknanya admin memahami korg perlukan ‘kampung’. hahaha
    Sebenarnya bagi saya tak jadi masalah pun dorang nak sembang, kalau rasa stress or bosan ke, join je la dorang sembang skali, terhibur jugak. Masing2 yg sembang tu pun bukan nya kenal antara satu sama lain. Kat sini je pun tempat dorg nak share cerita. So, tak payah nak jadikan komen2 merapu dorg tu satu masalah besar dlm hidup. OK chill ye sume. šŸ™‚

    Reply
  9. alaaa…nenek tak reti laa nak ikut2 link ni..da laa cucu nenek tak dtg jenguk nek..nak tanya kat sape ni..uhuk2…suttttt…

    Reply
  10. Alhamdulillah…
    Akk mmg salute tabik spring dgn admin yg cemerlang dalam memenuhi selera pembaca yang terdiri dr pelbagai golongan dan latar belakang ni…

    Diakui, memane blog pn selalunya di ruangan komen akan jadi satu platform utk pembaca/pengomen/penulis share story to each other…
    Berbual/berbincang sesuatu yg kdg2 di luar topik perbincangan…
    Menjadikan suasana lebih santai dan menghiburkan…
    Membuat blog lebih mudah diterima dan menggalakkan lebih ramai pembaca…

    Tapi…
    Pada masa yg sama, kita semua manusia…
    Ada keinginan, kemahuan, citarasa, rentak hidup dan pandangan yang berbeza2…
    Makanya, cara terbaik adalah hormat-menghormati, faham-memahami, dan bertolak ansur…

    Ibaratnya memenuhi undangan open house dengan kengkawan kita…
    Bukanlah sepanjang masa kita perlu berborak dengan tuan rumah atau apa2 topik berkaitan tuan rumah…
    Adakalanya kita juga akan berborak bergurau senda sesama kengkawan kita…

    Namun harus diingat bahawa ada juga tetamu lain yg hadir…
    Ada yg kecik mcm Maira, dewasa mcm Singkong, tua mcm Nenek Kebayan, alim mcm Man, celupar mcm Abu, heiPENING mcm Medicakk, pendiam mcm Silent Reader, peramah mcm Faz, bajet garang mcm KAK YULIE, heheheheh…
    Jadi x salah andai kita menyederhanakan sikap extrovert/introvert kita utk keselesaan bersama kaannn…
    Iyelah…
    Open house mmglah meriah sbb kita bkn di majlis talkin yg menginsafkan…
    Tapi janganlah terlalu bersuka ria sbb kita bkn sdg berjimba di private pool party pon kan, hahahahah sensored…
    Bak kata org tetua, di mana bumi dipijak di situ langit dijunjung…
    Masuk kandang lembu menguak, masuk reban kambing mengembek, masok sangkar harimau mampuiihhh…

    Kesimpulannya akk sgt sokong tindakan bijak admin mewujudkan ruangan forum ni…
    Utk keselesaan dan kemaslahatan semuaaaaa org…
    Sbb rating seorg writer juga bergantung pd komen yg bebanyak ni…
    Dan juga pd masa yg sama…
    Mcm seorg pengomen bgtau, komen2 berkaitan pengalaman pembaca yg berkaitan topik/story juga dinanti2…
    Bahagian RECENT COMMENTS pun sgt penting utk kita semak dr masa ke semasa komen2 yg masuk…
    Jadi kalau recent comments berpusu2 masuk tertumpu hanya pd satu story sahaja sbb tertumpunya pengomen2 yg memerlukan ruangan khas utk berborak sbb nk menjaga kepentingan pembaca lain, ini mmg akn membuat komen2 tertentu terlepas pandang…

    Itu je setakat ni pandangan cicipan dr seorg Kak Long Kawasan FS yg mule berjalan seiring dr awal kewujudan FS ni…
    Pengomen2 veteran lain yg seangkatan dgn akk semua dh berundur diri…
    Akk msh stay as my small tocken appreciation buat writer yg sukarela menggigihkan diri sudi berkongsi pengalaman/imaginasi mereka dgn kita semua…
    Tengkiu uoollsss…

    Reply
  11. ADMIN… nak minta jasa baik admin utk notekan sekali komen2 tu biar jaga bahasa. tak perlulah sampai nak membabikan, menyundalkan orang lain. Faham tak suka.. tapi bahasa jaga samalah.. bukan apa min… boleh jadi bergaduh tau disebabkan bahasa.

    Reply
  12. Wahh , bestlah dh ada forum ?? korang , klau korang sudi , mai lh share crita seram korang ngan sya ye ? sy sentuasa sudi utk baca criya2 korang ? x pun bole dm sy kt ig @rivineazelwie , ok ?

    Reply
  13. at least skang kalau nak dptkan penjelasan utk sekian2 cerita x lah susah, comment random xde masalah tp kalau dh tgh nak carik explaination tu, annoying lah jugak yg mana merapu tu, skang, everybody wins..well done admin

    Reply
  14. bagus kalau ada forum ni….maz terhibur baca komen2 (silent reader) lg2 Kak yulie,Nenek kebayan,armyy,maira,singkong,fazahmad,EL,Medicak,Ramai lg lah…(sory ye kalo nama maz x sebut tu…jgn majuk…ni je yg maz ingat sbb ramai…)…huhuhu…apapun u alls memang terbaik….
    *sekali – sekala maz pun nak mengomen juga…hehehehehe

    Reply
  15. Assalamualaikum FS User.. 1st of all aku as salah satu tukang komen yg kuat merapu ni nak minta maaf juga la sbb da buat bnyk orang sakit hati bila baca komen2.. X de niat pun nak buat korang rasa mcm tu.. Gurauan kami mungkin sedikit advance untuk d terima..So terima kasih bnyk la kat Admin untuk forum ni.. Cuma minta tolong untuk make it more easy.. Aku da pening2 masa masuk dalam forum tu..

    utk some troublemaker

    **Stop membabikan orang

    **Stop menyundalkan orang

    Kami da x kacau komen da..
    Pis no war

    Reply

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.