Hampir d rogol jin

hai pembaca fs…
cerita sy ni tjadi pd thun 2014..d mna sy myewat bilik dr sebuah rumah yg tuan nya xpernah sy jumpa..hnya mggunakan khidmat wassap shj..
pd mulanya duk d situ tiada apa2 yg mnakutkan…cuma ruma sedikit sunyi sebab pnyewa lain keja sblh mlm dan sy keja siang…jd kami xpernah btemu..sy tidak brasa sunyi sgt sbb sy dh bawak tv siap2..so boleh la melayan crita…hari2 berlalu..pada satu mlm tu…hujan sgt kuat…jd brasa sejuk la dan kompom tidur lena…seusai tidur..dengan lena..tiba2 dlm sedar x sedar sy merasakan ada sesuatu mnjilat leher sy..lidah bbntuk tajam..sy msih blom dpt rasakan samada mimpi atau

reality..jd sy angkat tangan hendak menahan sesuatu, sy dpt rasakan tubuhnya berbulu…sy cepat2 tarik tangan sy..kmudian dia seakan2 beralih tempat..dr sebelah kanan sy utk ke sebelah kiri..bnde tsebut lalu ats bdn sy..sy dpt rasakan pgerakan nya..sy cepat2 baca apa2 yg patut dan dgn sedaya upaya membuka mata…tbuka saja mata sy bnda tu terus hilang dan mata sy pd masa tu terus tertumpu di pintu bilik..sy hampir dirogol jin!!!! sy pun trus tdur d tepi dinding dan memeluk bantal dengan airmata..kerana sgt takut..

dan tnpa sedar tertidur semula..keesokkanya sy mceritakan perkara ini kpd tmn lelaki sy dn kwn2 nya..mereka pun pelik sebab bulan2 puasa mna ada hantu..hakikatnya benda lain mmg ada…slps dr itu perangai sy agak pelik..jd mereka sarankan utk brubat..sy ingat mereka nk bawa jumpa ustaz..rupanya tok bomoh…sy pun ikutkan sj la..sbb sy mmg xpernah percaya dgn bomoh2 ni…dorg pun bawa sy pergi ke tempat yg diberitahu oleh kwn mereka..kwsn tsebut masuk sedikit kwsn hutan..kami ber-5 masa tu..

kwsn agak myeramkan..dan tertulis la nama bomoh tersebut..jd bf dan kwn2 nya pun pergi ke sebuah rumah utk bertanya mna satu rumah bomoh tsebut..sy dan sorg lg kwn tggl d dlm kereta..sbb d kwsn itu berpagar dan ada 2 buah rumah..org tsebut pun mbuka pintu..ttpi hanya sedikit shj pintu d buka..dn dlm nada kurg mesra dia mnunjukkan rumah bomoh tsebut…mereka pun beralih melihat rumah yg d sebutkan..kwsn rumah yg agak semak dan myeramkan..rumah kayu yg suda di mamah usia..merekapun mberi slm..tp tiada jwpn..rumah gelap gelita hnya lampu dr rumah td shja yg menerangi jln..

tiba2 mereka tnampak seperti kelibat dan pd masa yg sma seekor burung terbang keluar dr rumah tsebut..krana tingkap ruma tsebut mmg tbuka..mereka apa lg dgn langkah seribu lari keluar dan masuk dlm kereta…semua ketakutan..dan kami pun batalkan niat nk bjumpa bomoh tsebut sebab takut..sy hanya tgelak kerana lucu melihat telatah mereka yg ketakutan..kami pun balik…hari raya aidilfitri pun muncul..

sy pun suda xrasa apa2 yg pelik..setelah berbulan berlalu..baru la kisah bomoh tsebut d ketahui…rupanya bomoh itu telah meninggal bertahun2 yg lalu (meremang juga bulu bila dpt tahu)…tp kmi masih heran..kenapa org sebelah rumahnya tidak bckp apa2 mgenainya…sehingga kini masih xterjawab…
sekian…selamat membaca…??

fath

Follow Whatsapp FS KLIK SINI

Rating Pembaca
[Total: 15 Average: 2.9]

19 thoughts on “Hampir d rogol jin”

  1. Dah 2014, sepatutnya pemikiran lagi terbuka. Jumpalah ustaz ya allah. Bomoh bomoh ni syirik. Story kau banyak short form. Tak faham huhuhu. 3/10. Maaf.

    Reply
  2. -banyak sangat shortform tp aku masih faham
    -cara penyampaian mcm cerita kat wasap utk kawan2 ko baca..x sesuai dik, tapi aku masih paham..
    -pape pun aku paham la ape ko nak sampaikan ni..aku bg 3/10..
    -?????

    Reply
  3. Aku rasa rosak dan serabut kalau cerita guna shortform ni… Tak sesuai… Taip la panjang sikit jangan malas sgt

    Reply
  4. since ada part seram kira ok la tu, mungkin bg kita sgt simple, tapi bg penulis dia yg alami sendiri kan…hanya dia yg tahu perasaan bila dlm keadaan mcm tu..

    Reply
  5. Part- part hantu ni selalunya ditengah2 atau x awal awal sangat tapi yang ni awal sangat kurang seram. Sorry atas Komen yang saya berikan harap tak effects atau mengguris hati penulis 😔☺️

    Reply
  6. Assalamualaikum adik,apa khabar? Maaf,sis bru trbca cerita adik…Mcm mana,dah jumpa Ustaz dan mak ayah,keluarga dah tahu? Bhya dik, sis harap adik dah tak tnggal di blik sewa tu lagi.

    Reply

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.