3 ekor saka nenek

3 ekor Saka Nenek
3.7 (27)

Assalammualaikum kepada semua pembaca FS sekalian, sekali lagi aku menulis kisah seram yang terjadi pada keluarga aku. Terima kasih pada publisher kerana sudah menerima cerita aku yang sebelum ini dan membuat aku lagi bersemangat menulis …

Read more

Kisah Rumah Sewa Nenek

Kisah Rumah Sewa Nenek
3.2 (35)

Kisah ini diceritakan oleh ibu saudara aku adalah kisah sekitar tahun 2002/2024. Suaminya seorang pegawai polis dan kehidupan mereka ketika itu selalu perpindah randah disebabkan belum ada kekosongan diflat polis daerah suaminya bertugas. Sudah beberapa …

Read more

Gangguan AirBNB Ireland

Gangguan AirBNB Ireland
3.9 (38)

Assalamualaikum, hai korang…awal tahun lepas aku melawat family kakak ku di Ireland buat pertama kali sejak 18tahun dia duduk sana. So kakak punya happy tu lain macam. Adik dia yang degil akhirnya nak juga jejak …

Read more

GOLEKKAN GURAUAN
4.3 (47)

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca FS. Ya Dressar Cabuk Azim kembali. Maaf kepada semua kerana lambat ‘update’ cerita terbaru. Sibuk dengan kerja. Baiklah, seperti yang telah dijanjikan pada penulisan aku yang kedua, kali …

Read more

Tragedi Di Rumah Sewa Baru
4.4 (82)

Assalamualaikum semua. Nama aku Shah. Member-member panggil wak sebab kadang-kadang aku suka cakap jawa walaupun sebenarnya aku pun tak faham aku cakap apa. Okay, benda yang aku nak cerita ni ialah pengalaman aku masa aku …

Read more

kolej tun hamzah

Kolej Tun Hamzah
4.1 (47)

Assalamualaikum publisher and pembaca FS. Terima kasih jika cerita ini disiarkan. Aku nak cerita satu pengalaman sebagai orang yang ada deria istimewa. And kalau pembaca suka, boleh request lagi. Aku nak cerita tentang tempat aku …

Read more

Menjentik duit syiling
3.1 (50)

Assalamualaikum kepada semua peminat kisah hantu dari Sabah hingga ke Johor dari Perlis hinggalah ke Sarawak kerana meminati citra usikan makhluk tak berjinjang manakala, bagi mereka yang memang tidak meminati kisah hantu, bolehlah baca surat …

Read more

Dejavu

Dejavu
4.4 (59)

Hi everyone. Im alive hahaha if there’s anybody concern about me. Jam di dinding menunjukkan waktu sekarang hampir 02:00 pagi. Mata abu kelihatan gelisah dan melilau mencari idea untuk mengatur langkah seterusnya ketika berhadapan dengan …

Read more

Pontianak bersuara burung
4.8 (59)

Hai semua pembaca. Nama aku Iris. Aku pernah menghantar kiriman ke group ini beberapa tahun lepas tetapi disebabkan kekangan kerja, aku tak sempat nak membaca atau menulis di sini. Jadi , hari ini aku ada …

Read more

Penghuni Pejabat Kerajaan PART 1
4.4 (31)

Assalamualaikum dan salam Sejahtera buat semua pembaca dan admin FS sekalian. Nama Aku King. Kisah yang bakal aku kongsikan adalah merupakan pengalaman seram yang berlaku dan dihadapi oleh diri aku sendiri. Untuk makluman pembaca sekalian, …

Read more

PENGALAMAN KAK JASMIN

PENGALAMAN KAK JASMIN
4.4 (35)

Kak Jasmin, salah seorang daripada rakan rakan senior aku di hotel. Bukan hanya senior dari segi jawatan, malah dari segi umur juga jauh lebih tua dari aku. Dia dah lama kerja dalam bidang perhotelan, lebih …

Read more