Misteri Kehilangan Acap Disebabkan Orang Bunian?

Kini berlegar-legar di Media Sosial bahawa kehilangan Acap disebabkan oleh orang bunian.

Sehinggakan ada beberapa audio yang tidak pasti kesahihannya, dikatakan Acap telah dijumpai di alam bunian, tetapi dia sendiri yang tidak mahu keluar dari tempat berkenaan.

Bagaimanapun, di sini beberapa kisah tentang alam bunian yang pernah dikongsikan di dalam laman web Fiksyen Shasha. Mungkin boleh menjadi pentunjuk kepada yang memerlukan. Saya menyarankan untuk anda kongsikan artikel ini supaya ianya sampai kepada orang yang sepatutnya.

  1. Sesat di Hutan Sarawak
  2. Gangguan di Gunung Nuang
  3. Percintaan Singkat 2 Alam
  4. Di antara 2 Alam
  5. 7 Puteri
  6. Pengalaman Mistik Ketika Mendaki
  7. Gerbang Gunung Ledang
  8. Bunian
  9. Tamadun Bunian
  10. Penampakan Bunian di Kedah
  11. Alam Bunian di Unisel
  12. Bunian di Sabah
  13. Perkampungan Bunian
  14. Sumpahan Bunian
  15. Gerai Makan Bunian
  16. Bunian Gunung Ledang
  17. Termasuk alam bunian
  18. Berjiran dengan bunian

Jom klik butang share bagi menyebarkan kandaungan daripada kisah-kisah bunian ini.

Misteri Kehilangan Acap Disebabkan Orang Bunian?
9.4 (94.29%) 28 vote[s]

Dah baca?Jom tonton video terbaru dari FS.

10 comments

      1. Apasal ko ckp aku buruk sangka lak? n pehal ko nk doakan jd kt aku plak bingai? manusia ni ada mcm² jenis perangai okeh, mana kita taw kot ada yg dh lama simpan geram smpi jd dendam tggu masa je nk bls pd kita. semua berkemungkinan. so x de yg mustahil. aku lg suka spekuan bnda berfakta dr merapu maraban babitkan bunian jin saka dan kejadahnya lg yg nonsense teruk.

        1. Fakta tu benda yg nyata yg boleh nampak dgn mata. Tapi bunian jin saka pon benda fakta jugak beza nya tak semua org boleh nampak tpi dia org mmg wujud. Jin tu wujud jgn ckp benda2 mcm ni nonsense, belajar lagi.

  1. kehilangan acap atas kerana kepoyoan dia .. Di alam bunian lh, didlm pokok lh apa, tak mau balik lh kunun.. puuii..tu cuma lakonan je tu. Dia sendiri yg plan kebodohan tu semua..

    1. biasa la orang kita ni kalau benda tu tak jadi dekat dia mmg berani la cakap2 pasal orang padahal dia tak tau perkara sebenar pun

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.